Punk vs. náboženství

Úvodní strana / Diskuse / Vaše diskuse / K zamyšlení / Punk vs. náboženství

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
punk.kid
punk.kid - 17.11.2019 16:03

mě sice přijde jako hovadina věřit že se někdo prochází po obláčcích a říká mi co smim a co nesmim dělat, ale hej, věřte si čemu chcete, mě je do toho hovno

 
punkerkazceska
punkerkazceska - 1.10.2015 17:17

Ja nechci nikomu rozmlouvat jeho nazory ani tu nikoho hejtovat ale myslim si, ze ted tu krestany odsuzujete stejne jako nekteri náckové odsuzuji punkace. Ja krestanka jsem a v nicem vcetne punku mne to neomezuje. Masne, nemela bych vrazit a tak ale to prece kazdej clovek. Jsem rada ze jsem krestanka a jsem rada ze se mi libi punk. Jsou ale samozrejme i takovi krestansti fanatici, kteri jsou desive upnuty a punkery desne odsuzuji, coz by ale krestan nemel delat vzdyt nemuzeme lidi soudit jen podle vzhledu a mit zbytecny predsudky. Nesmite vsechny hazet do jednoho pytle, protoze i kdyby nejakej zvrhlej punkac zabil deset lidi, to samy muze udelat i naprosto jinej clovek do kteryho by jsme to dle jeho vzhledu nerekli. Stejne tak s cikanama. Nekteri jsou fajn a v pohode a nekteri kazdyho zmlatej a nepracujou ale takhle se chovaji i běloši. A ani mne moc krestanstvi neomezuje v anarchii. Je prece i krestansky anarchizmus coz je v podstate to samy az na to ze se vyznava jeden buh a nikdo jiny. Nechteji hlavne nasilnou vladu a nechteji aby cirkev a vlada mneli moc nad nami a nad svetem
Toť pouze můj názorsmajlik - 1
smajlik - 7

 
HOBLO
HOBLO - 19.11.2014 16:29

Pro mě je jediná skupina bohů a to jsou kluci ze skupiny Visací zámek :D
smajlik - 24smajlik - 24smajlik - 24smajlik - 24

 
Black Wolf
Black Wolf - 21.7.2014 15:26

smajlik - 22Teď v tejdnu sem zrovna vykļadal kamosum panksmajlik - 22acum karty,sice si z toho dělali většinou prdel,ale nejvíc prudil jeden znamej,co je křesťana a minule,když si dotáhl bibli,tak ja do něj vůbec neprudil.To je to jjejich postrany pokrytectví,anti regionsmajlik - 22

 
Black Wolf
Black Wolf - 17.3.2013 5:19

já sem prostě proti jakejkolov autoritám,a když mi náká entita řiká,jak mam žít(judaismus,křestanství.islám),tak vlastně potlačuje mojí svobodnou vůli.A TÝ SE NEVZDÁM,RADŠI CHCÍPNU NĚKDE V LESE,NEž SE NECHAT ZOTROČIT,KIMKOLIV

 
ChristiMetal
ChristiMetal - 30.12.2012 11:10

Black Wolf: no asi tak :D přesně si to vystihl :) smajlik - 22

 
Black Wolf
Black Wolf - 19.12.2012 15:36

Host: Vy křestani ste ovce,nemůžete se nák duchovně rozvíjet,protože děláte jenom to,co vám dovolil váš bůh.To mi přijde jako diktatura.Potom navíc jenom vaše víra je ta pravá a ostatní,co nesdílí vaší víru,sou bezvěrci a uctívají ďábla.Navíc ostatní jenom přesvědčujete o své pravdě,kterou jim přímo vnucujete,důkazem sou vaši misionáři,třeba v amazonii,kde nutíte k víře lidi,kteří jsou jinak duchovně štastní s jejich vírou v přírodu.Jo,a za další,budhistickej mnich nebo domorodej šaman by se nikdy nepodílel na hromadném vybíjení zvěře,jak to ve středověku dělali katolický kněží.Prostě kážete vodu a pijete víno smajlik - 22smajlik - 22

 
ChristiMetal
ChristiMetal - 16.12.2012 19:03

já sem satanistka :)

 
Host
Host - 10.6.2012 12:33

Přečtěte si tento příspěvek pokud si myslíte, že máte rozum, pokud se raději držíte ,,toho co se třpití", než svého rozumu zůstaňte hlupáky dál. Na jednu stranu Vám rozumím, ostatně Mnichovská dohoda byla také rozhodnuta o nás bez nás, takže když nás chcete odsuzovat musíte být izolovaní abyste náhodou nezaslechli fakta a nebo ještě hůře pravdu. Pochopitelně mám radost, když o mě špatně mluví špatní lidé, ale jsem ještě radši, když tito špatní lidé všem ukážou svoji hloupost a zaslepenost. Ale abych začal. Pokud tvrdíte, že náboženství může za smrt více lidí, než mor souhlasím, ale musí se rozlišovat mezi fanatickými věřícími, mezi mocichtivími věřícími atd. My křesťané také ateisty nehážeme do jednoho pytle, ale vy jakmile je něco odsuzovaného tak už to nejste vy, ale on nebo ona. A když se něco podaří tak jsou z Vás najednou nejlepší kamarádi. Je to stejné jako s cikány. Když něco ukradne cikán tak hned jsou problém všichni cikáni, ale jakmile je to běloch, tak je to jenom klučík co si to chtěl zkusit, uděláte mu ty, ty, ty a on už to příště neudělá. Dále jsem si všiml, že tvrdíte to, že náboženství je pro lidi, kteří nevěří v sami sebe. ale je to tak, že vy vůbec nepřemýšlíte, protože podle Vás je smyslem života předat něco jako DNA, díky kterému jsme tu vlastně náhodou a ono se nás chce jako nepotřebné věci zbavit. A v poslední řadě jste od malička vychováváni, že na prvním místě je věda, až pak může přijít nějaké nepotřebné rozumové pochopené, které nemá smysl, protože rozum mají pouze vědci, jako například Darwin, který ,jak sám později přiznal, si vymýšlel historky jen aby se stal středem pozornosti. Hlavním ůkolem vědy bylo zbavit se neuvěřitelného Boha, ale vytvořila ještě neuvěřitelnější božstvo, všemocnou náhodu. Pokud musíte mít za každou cenu poslední slovo rád Vám to dopřeji, ale vím, že pokud máte alesoň ještě ěpetku rozumu, dáte mi dříve nebo později za pravdu.

 
Linkos
Linkos - 21.12.2011 13:45

smajlik - 20

 
acid mouse
acid mouse - 24.11.2011 23:41

je to sračka středověkej nástroj jak ovládat lidi jsou to lháři a zloději a presně tak kvůly krestanstvý zdechlo víc lidí než kvůli hitlerovy a stalinovy dohromady,takže zničit!nahnat všechny papaláše do fabrik a pak at se modlý jak chtěj smajlik - 22

 
BarunaBláznivá
BarunaBláznivá - 9.9.2011 17:07

smajlik - 22 Kvůli jejich kecům vzniklo třičtvrtě válek.. Zakázala bych to!!
Lelek -> souhlas.. A hlavně nechápu, jakto, že se od nich nechaj lidi ještě dneska obírat...

 
Punx005Girl
Punx005Girl - 25.6.2011 18:51

upřímě mi ňák punk a náboženství nejde dohromady...

 
HPmarty
HPmarty - 21.4.2011 10:36

a´t si každý věří čemu chce,já upřímně věřím,že lidi sou svině...a bozi?ty na nás házej sázky a ukrutně se námi bavěj..

 
PranksterCZ
PranksterCZ - 7.3.2011 15:39

nevidím problém ve spojení punku s vírou ve "vyšší moc", dokud je ta víra dobrovolně zvolená

 
Linkos
Linkos - 24.2.2011 17:05

Lelek: ehl, ono náboženství je malinko staršího data a nevzniklo kůli tomu, ale pak se ho někteří snažili k tomu používat....

 
Lelek
Lelek - 28.1.2011 7:05

nechápu že někdo jeste pořád věří něčemu co vzniklo ve středověku jen proto aby kněží měli moc nad lidmi a mohli vybírat prachy smajlik - 22

 
HippieHunter
HippieHunter - 12.1.2011 10:22

Cheero: smajlik - 10 na toho jsem jeste za komaru jednou vylezl :D

 
Cheero
Cheero - 11.1.2011 18:01

GOD SAVE THE QUEEN :-))))) A taky punk´skins, heheh..... jinak, at si každý věří, čemu chce, ne? Já uznávám boha jménem Radegast smajlik - 5

 
HippieHunter
HippieHunter - 18.11.2010 13:51

marlicious: bob shanti? nebo ktera odnoz? :)))

 
marlicious
marlicious - 17.11.2010 16:58

no já sem třeba duchovním založením rastafariánka smajlik - 19 ale regga ei punk měly k sobě dycky blízko..

 
Urbi
Urbi - 29.10.2010 20:39

Nazdar lidi pankáčský :-))))
Já jsem třeba Protestant a pankáč už dlouho nejsem,ale mám to rád.Ale musím uznat,že dnešní pankáči,který nežily za totáče tak jsou děsně netolerantní a to si vlastně mohu dělat co chtějí a dokonce i ta dnešní
kultura jim v tom dost pomáhá.Já jsem znal a ještě znám kluky kteří to zažily
nebo se stali panáčema těsně po převratu...to byl teda mazec chodit s čírem ....
te´dho maj skoro všichni.
Ale vratme se k tomu co jsem chtěl říct..tak ti kluci jsou tolerantnější než ti dnešní pankači kteří jen papoškujou něco a čem nemaj ani páru....(mýslím
třeba i křesťanství a nebo dokonce Ameriku atd,)

takže se chce o ty problémi i zajmat né jen papouškovat

a zdravím bratry katolíky smajlik - 10

 
Fuck Authority
Fuck Authority - 14.6.2010 10:59

Řeknu vám, všichni tu řešej křesťanství a židovství, ale spoustu pankáčů jsou třeba buddhisti. Neříkám že já ano, (nejsem schopná věřit skoro v nic,) ale znám takový lidi. A přijde mi to dost zajímavý :)

 
HippieHunter
HippieHunter - 23.3.2010 9:29

Linkos: nejbliz mi je Svarog smajlik - 1

 
Himlis
Himlis - 21.3.2010 11:55

sem bezvýhradný ateista až se bojím že mě za to pánbůh potrestá :-D

 
Linkos
Linkos - 10.3.2010 16:30

HippieHunter: no pohan je celkem širokej pojem, co tím máš na mysli konkrétně...?

 
HippieHunter
HippieHunter - 10.3.2010 13:13

Monty: Mr.Sawyer: me jsou blizsi staroveke mytologie ;o) takze pohan smajlik - 10 a o duchovno se nejak moc nezajimam. Na katolicich mi vadi jine veci, nez zrovna praseckari, prijde mi, ze to je vice-mene o penezich, to ze si z toho lide berou i urcite moralni hodnoty, je podle me az podruzne, viz. treba celibat, ktery mel zabranit "jenom" tristeni majetku knezich a dalsi podobny vychcavky. Vsechny valky urcite ne, ale velka cast ano, ale to neni jenom proti krestanum, stejne se chovaji/li i dalsi, akorat v dobe kdy to bylo nejbeznejsi bylo zrovna krestanu asi nejvic, tak se davaji za ten "spatny" priklad. A budte si co chcete kluci, nikdo Vam do toho nema pravo kecat ;o)

 
Mr.Sawyer
Mr.Sawyer - 9.3.2010 22:20

ja jsem katolík :) a cítím se i přesto být pankáč :) i v Bibli je napsano že jediné co na tomto světě máme uznávat je Bůh ostatní uznávat nemusím :D (nebo nějak tak to tam je)

 
Monty
Monty - 9.3.2010 19:33

ja sem katolík, kámoš skatepanker taky velkej , kámoška pankáčka taky..... existuje daleko víc takových jak sme mi, než by se mohlo zdát . ale nikdo se o tom moc nebaví protože se bojí že je ostatní pankeři nevezmou. To je podle mě škoda. Já se osbně zajímám mimo punk i o duchovno a nedělá mi to problém. a co ty HippieHunter?smajlik - 14

 
HippieHunter
HippieHunter - 9.3.2010 13:17

Mr.Sawyer: Monty: kluci a jste katolici, protestanti, nebo z nejaky "sekty"?

 
Monty
Monty - 8.3.2010 11:54

Mr.Sawyer- souhlas. JSEM VĚŘÍCÍ punker a seru (dámy mi prominou tento vulgarismus) na to že nácí zakomplexovaní rádoby hustí punkeři si hrají na největší antikristy. Jestliže haníte a urážíte lidi co jsou věřící, stáváte se sami podobně bezohlednými lidmi, kteří stejným zpúsobem nesnášejí nás pankery. Mimo to si myslím že takzvané slepé poslouchání davu je i to že někdo na koncertě slyší že zpěvák mele něco o špatné víře a hned se přida do skupiny tzv. POZÉRŮ kteří mermomocí propagují tyto sračky. nebo že PUNK a VÍRA nejdou dohromady -TO SOU PĚKNÝ HOVADINY. I i kdyz sem krestan a nelíbí se mi různý věci ohledně nějakých pedofilních farářů, ale za tohle mi věřící nemúžem to je selhání jedinců. tak se pořád neobracejte na to že všechny války byly díky naboženství. tam šlo o úplně něco jinýho, o něco , s čím se opravdoví věřící neztotožnují. toť můj názorsmajlik - 3

 
Mr.Sawyer
Mr.Sawyer - 8.3.2010 9:45

Já jsem věřící a každou neděli jsem v kostele. Zajímalo by mě kolik lidí co tu komentují náboženství bylo někdy věřící ? některé komentáře stylu že náboženství omezuje svobodu doopravdy nechápu. Jsem křesťan a nikdy mě náboženství neomezovalo... neni pravda že si nemožu dělat co se mi zachce nikdo ti nepřikáže že máš držet půst nebo že se máš modlit,...atd. to je jen a jen na tobě. Věřím v Boha a mám aspoň jistotu že můj život na tomto světě nekončí (když to po smrti zjistím že moja víra byla k ničemu tak mi to vadit nebude protože mě to nikdy nijak neomezovalo že su věřící) Nemám rád jen jedno a to že jsou někteří lidi nuceni už od mala byt věřící podle mě by se měl každý rozhodnout sám v co bude věřit nebo jestli vůbec bude věřit v něco... Toť můj názor doufám že mě za něho neukamenujete :D

 
Stenley
Stenley - 22.2.2010 20:39

Já si osobně myslím, že (jak už tady někdo napsal) lidi “stvořili“ boha, ne bůh člověka. Myslím, že někdo potřeboval oporu, tak si vymyslel imaginární bytost ke které se modlil, věřil v ní a žádal k ní. Ono to zase tak špatný asi nebylo, když se někdo dostal do problémů, pomodlil se a věřil že mu “ta bytost“ pomůže. Pak se díky sobě z problémů dostal a měl pocit že to bylo díky tomu že se modlil a věřil v boha a myslel si že mu pomohl právě on. Nevím jestli když něco, v co se ten člověk modlil, nevyšlo. Jestli na boha nadával nebo si řekl že to je za jeho hříchy to nevím. Přijde mi že si tuhle osobu někdo vymyslel aby, když se to v co někdo žádal nepovedlo, i když jejich vinou (což si nepřiznali), na něj tu vinu hodily. Tím pádem si nalhávali a neuznali vlastní chybu. Vlastně je to taková bytost, co dodává sílu lidem, ti se pak víc snaží a dosáhnou toho, co si přáli(něco jako když někomu řeknete že jste mu dali prášek na spaní do vody, uděláte, že jste ho tam dali i když ne, dáte to tomu člověku vypít a on pak rychle usne, díky tomu že věřil že ten prášek v té vodě byl, a oklamal tak celé tělo). Pak se to nějak dostalo dál, lidi, kterým bůh pomohl, „jí předávali“ dál a většina lidí na to skočila. Já na tohle teda nevěřím a myslím, že punk a náboženství k sobě nejdou. Celý je to lež a jenom to lidi učí aby si nalhávaly. Pak ty lidi věří jenom v boha a sobě už vůbec. To je to prostě můj názor.smajlik - 6smajlik - 22

 
střemílek
střemílek - 9.10.2009 21:58

moje matka je křetanka takže mě a moje dvě punkoví sestřičky asi brzo vydědí!!nikomu z vás bych takoví rodiče nepřálasmajlik - 1

 
HippieHunter
HippieHunter - 29.8.2009 17:35

Kýblík: a proc sem tahas analni ideologii, myslis si snad, ze punk = anarchie?

 
Kýblík
Kýblík - 27.8.2009 15:48

smajlik - 22 smajlik - 7 DOST BLBÁ KOMBINACE

 
dookovany
dookovany - 23.8.2009 12:49

hodí se sem velice :-D kdybychom srali na všechny tyhle věci, mohli bychom se vrátit k opicím a žít na stromech, co? :-D občas se pomlátit o jídlo a chlast..

 
Linkos
Linkos - 20.8.2009 16:48

Punk-rock-phínas:příspěvek, který se do této diskuze jistě hodí....

 
Punk-rock-phínas
Punk-rock-phínas - 18.8.2009 20:08

ale an náboženství serte sou tu jiný problémy...smajlik - 13v lounech zase fašouni zmrskaly punkáče

 
Linkos
Linkos - 4.7.2009 10:17

vy tady zase řešíte hovna

 
Urbi
Urbi - 28.6.2009 10:06

convers: Máš pravdu!!!Ale proč tam máš přeškrtnutej ten kříž? Měl by sis uvědomit,že kde je evropská civilizace je díky židovskokřestanské tradici a římskořecké pojetí práva a demokracie.
Takže pokuď ti vadí křestanství tak se odstěhuj do islámu a nebo do afriky k primityvním kmenůmsmajlik - 12

 
convers
convers - 1.6.2009 19:15

punk a náboženství to nejde dohromadysmajlik - 22

 
HippieHunter
HippieHunter - 13.3.2009 13:44

mikesh: a hudba taky ;oD

 
Linkos
Linkos - 12.3.2009 7:07

kubba.h: mozna te chce vykopnou kuli tvoji znalosti gramatikysmajlik - 1

 
kubba.h
kubba.h - 11.3.2009 17:54

ředitel mi vihrožoval že mě vikopno kvůli tomu že mám na zádech tohlesmajlik - 22

 
mikesh
mikesh - 11.3.2009 10:26

HippieHunter: ten nazev je fakt luxus :D

 
HippieHunter
HippieHunter - 10.3.2009 22:15

mikesh: a jeste jsou dobri Jewdriver, ale ty uz sem asi nepatri xD

 
HippieHunter
HippieHunter - 10.3.2009 22:14

mikesh: jesus skins jsou best smajlik - 10

 
mikesh
mikesh - 10.3.2009 21:12

Linkos: http://www.veselazubata.cz/veselazubata/?page=texty-a-akordy tady maji texty

 
mikesh
mikesh - 10.3.2009 21:08

dookovany: rozumne nazory .)