Nácek vegan: ochránci zvířat bacha!

Úvodní strana / Diskuse / Vaše diskuse / K zamyšlení / Nácek vegan: ochránci zvířat bacha!

Založila punkerxy poslat vzkaz
Při otázce se Vávry jeho soukmenovec ptá, zda by šel s levicovými ochránci zvířat na demonstraci za práva zvířat. On odpovídá, že šel, ale že ONI by ho tam nechtěli...Chudáček, taky by mu mohli udělat bebínko....
Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Black Wolf
Black Wolf - 12.1.2013 7:49

náckové se pokoušej nasrat kamkoli,ale takovej kokot,co někoho zabil,s králíčkem v ruce .... to teda nevim smajlik - 1smajlik - 1smajlik - 1

 
acid mouse
acid mouse - 25.11.2011 1:46

ježiš oni jsou tak hodný,jen se chtěj zalíbit co nejvíc lidem aby mohly k moci já jim to nežeru!smajlik - 13

 
88
88 - 29.10.2009 22:34

88 a Otrokovice jsou naše děkujem!

 
Linkos
Linkos - 16.7.2009 13:38

rozhovor je pěkně o ničem, je sice hezké, že zmiňují pokrokovost zákazu experimentů na zvířatech, ale jaksi "pozapoměli", že se dáli na lidech

 
howno
howno - 17.11.2008 11:09

NEVAL PIČO BLBÁ smajlik - 17...

 
hmm
hmm - 28.6.2008 21:23

Tak to su asi hluchej....

 
vege
vege - 20.2.2008 14:17

karotka:vlastně když tak nad tímpřemýšlíš...kdo je větší nepřítel, větší zlo??
nácek vegan anebo antifašista masožravec?

já teda určitě soudružuji s pankáčema antifašistama a jsem vegetariánka ale nácek je pro mě zlo samo,utlačování a násilí...
at jdou do prdelesmajlik - 3

 
mladystarenec
mladystarenec - 26.11.2007 10:20

Medvěd: hele ja to sice zjistil sam,ale až v 18 ti :-) ono je to sice jasne,ale neobvykle

 
Medvěd
Medvěd - 23.11.2007 16:45

Tak to je dobřesmajlik - 5

 
punkerxy
punkerxy - 23.11.2007 16:38

rozdíl mezi vědět a realizovat je někdy propastný. Dřív jsem o tom sice teoreticky věděla, ale neměla dostatek odvahy. člověk by ale neměl bejt takovej sobec. už sem tu odvahu v sobě našlasmajlik - 1

 
Medvěd
Medvěd - 23.11.2007 15:19

A to jsi musela zjistit až na přednášce,že upřímnost je nejlepší věc v komunikaci,to je docela smutný?Jsem si myslel,že takovéto základní věci,má člověk vědět,asi je to jinak no

 
punkerxy
punkerxy - 22.11.2007 13:59

mladystarenec: z toho si nic nedělej, to já vobčas taky dělám kraviny, a pak si řeknu, proboha, co to zase bylo a některý věci mi docházej taky třeba až za dlouho, ale co, nikdo nejsme dokonalej, to by byla taky dost nudasmajlik - 1
Jo, mně se taky vždycky zdá, že kopačky nejsou fér, ale když se na to pak dívám s odstupem času, tak sem vždycky ráda, že k tomu došlo. Lepší kopačky než pokrytectví. Jednou sem byla na takový přednášce o mezilidské komunikaci a tam nám řekli, že máme vždycky být upřímní a říkat nahlas, co cejtíme (slušně samozřejmě), že to komunikaci dost zrychluje a vyjasňují se mezilidský vztahy. tak sem si řekla, že to vyzkoušim a fakt, funguje to. Je to ale někdy dost těžký.

 
mladystarenec
mladystarenec - 22.11.2007 13:09

Karotka:no..tak co bys chtěla že:-)
tak jak sportovně? se to s ni už pak nedalo vydržet..a stejně dala kopačky ona mi:-D to neni fer prostě:-)
nepodceňuju,ja sem někdy dost vygumovany :-/ a nemyslim po chlastu nebo huleni nebo tak..prostě normalně

 
punkerxy
punkerxy - 21.11.2007 17:58

a nepodceňuj se sakra, nejseš žádná guma, nééé (to je reakce na to, že to mám psát jasně, abys to pochopil)smajlik - 3

 
punkerxy
punkerxy - 21.11.2007 17:55

oK, přiznávám no, ale stejně tu nejni moc diskutujících, tak se zas tolik nestalo.asi to nejni pro punkery a punkerky dostatečně atraktivní téma..smajlik - 19
no tu ztrátu své milé poté co votočila k jinému stylu života, jak píšeš.
tak ti přeju, aby ses ňaké té punkerce taky líbil, pokud se již nestalosmajlik - 12

 
mladystarenec
mladystarenec - 21.11.2007 16:27

Karotka:no až tak jasna neni:-P
co že beru sportovně? nj sou..ale pankerky se mi libi;-) smajlik - 5

 
punkerxy
punkerxy - 21.11.2007 14:12

no jasný, to nečti, fakt to za to nestojí!(to je místo recenze)smajlik - 1
(ta internetová adresa nahoře místo 1. věty je celkem jasná, neníliž pravda?smajlik - 1možná jen že se lehce přehlédne...)
ale tak vidím že to bereš sportovně, všude sou pěkný holky, že?

 
mladystarenec
mladystarenec - 21.11.2007 11:16

jo tak to bych si to musel přečist ale to se mi kfak nechce tak sory..a předtim mě to ani nenapadlo :-) musiš to psat jasněji abych to pochopil i ja ;-)
ale tak neviš s čim chodi..ja jednou taky chodil s normalni holkou prostě..a pak se z ni stala diskantka a už to nešlo vydržet:-/ no nic no..smajlik - 1

 
punkerxy
punkerxy - 20.11.2007 19:53

mladystarenec: ale stejně, kdyby byl vegan kvůli holce, to by bylo celkem poetický, ne?ovšem domnívám se, že ve fašos hnutí veganky nebudou...

 
punkerxy
punkerxy - 20.11.2007 17:27

mladystarenec: to co říkáš, vyplývá i ze závěru toho rozhovoru, na který jsem uvedla stránky uplně nahoře. je pravda, že jsem to nepřečetla do konce, když začal mluvit o tom, jak by řešil vysokou porodnost v rozvojových zemích, přestalo to pro mě býti přínosný...tak sem skočila rovnou na ten konec. ta petice má prostě silně rasistický podtext a ochrana zvířat se mu jen hodila do krámu. souhlasím, že rituální porážky jsou hnus, ale ne o moc větší, než porážky tzv. hospodářských zvířat na klasických českých jatkách, proč teda do tý petice nezačlenil i tohle?já mu to prostě nežeru...a ohz si to myslim rozhodili dost nejen u mě, ale dost i u celej vegan-punkhardcorovej scény, která je do tý doby podporovala (benefity, atak.).
ale jinak je fajn, jestli je fakt vegan, ale já si z každýho vegana na zadek nesednu...smajlik - 23

 
mladystarenec
mladystarenec - 20.11.2007 16:53

jsem se schvalně koukl na stranky antify a tam pravě bylo že sami nacci nechapou co ho to popadlo a doufaji že bude brzo zas normalni..
takže je otazkou..jak je možne že nacek použil svoji hlavu? možna to děla kvuli holce..možna se opil a zhulil a nevěděl co mele..ale beztak jde o sazku jestli tomu lidi uvěři;-)

 
punkerxy
punkerxy - 20.11.2007 15:56

vege16: teď sou právě aktivisté/tky z ohz rozdělení, jedni říkaj, že jde především o zvířata, druzí, že jde stejně tak o zvířata jako o lidi. já patřim k té druhé skupině a proto se stěhuju z ohz jinam. kdyby ten člověk byl třeba vášnivý stoupenec ods, tak mi to je ukradený, ale zrovna vávra...to je fakt silný kafe...

 
vege
vege - 20.11.2007 15:51

ty jo nad tím jsem nidy neuvažovala...
když jsme za jedno co se týče práv zvířat to je pěkný...ale zase tím pádem by jsme vlastně šli ruku v ruce a to zase nemohu dopustiot..je to rozpor...

 
punkerxy
punkerxy - 19.11.2007 16:43

mladystarenc: asi nějak tak

 
punkerxy
punkerxy - 19.11.2007 16:32

trošku vegan-emosmajlik - 18s bednama!smajlik - 19smajlik - 8
http://www.youtube.com/watch?v=wd7MWKTLS0E

 
punkerxy
punkerxy - 19.11.2007 16:28

namornik: jooo a je zadanej?smajlik - 12
ne, dělám si srandu
to je supr fakt, čím víc veganů budou lidi potkávat, tim lípsmajlik - 18

 
namornik
namornik - 19.11.2007 15:46

ted sem se seznamil ve vopici se skvelym veganem...uz je vegan hooodne dlouho a klucina jen kvete...ale to bylo trochu od tematu

 
mladystarenec
mladystarenec - 19.11.2007 14:13

ale petice maji vyznam..v ostravě se dělala petice proti stavbě supermarketu a pak ti lidi co tu petici založili,ji prodali tomu obchodu,za dost peněz..a mohlo se stavět..
a jinak..obětovavat zviřatka..to neni pěkně

 
punkerxy
punkerxy - 16.11.2007 15:44

já politiku taky nějak nežeru, sice ji semtam sleduju, ale neangažuju se. pokud zastáváš názor, že ochrana zvířecích práv je důležitější než ochrana práv lidských, pak tvé stanovisko naprosto chápu.
já si myslím, že každá živá bytost má právo na důstojný život bez ohledu na podobu jejího těla (zvířecí, lidské). Nemůžu proto přijmout fakt, že do českých organizacích na ochranu zvířat se derou lidé, kteří vyznávají myšlenku o nadřazenosti bílé rasy, a lidé jiné barvy pleti a vyznání jsou podlidi.
veganství/vegetariánství je hezké, ale není to všechno...

 
namornik
namornik - 16.11.2007 13:34

s tim certem a dablem nesouhlasim...myslim si ze je dulezitejsi priroda nez politika....a dulezitejsi sou prava zvirat nez lidska prava...ale kazdej ma svuj nazorsmajlik - 14

 
punkerxy
punkerxy - 15.11.2007 9:41

namořník: no právě, některý organizace na ochranu zvířata se prezentují jako apolitické (zvláště ve švýcarsku) a prostě jestli je někdo nalevo či napravo nechávaj plavat, hlavně když se bojuje za práva zvířat.
mně to ale přijde jako vyhánění čerta ďáblem a vůbec se mi tento postoj nelíbí.

 
namornik
namornik - 14.11.2007 17:33

ja ho neznam osobne a nic sem vod nej necet takze by mi to nedelalo problem s nim jit.....ale je fakt ze petice nemaj zadnej vyznam...to se mi potvrdilo mnohokrat...napriklad petice proti zveri v cirkusech....proti tezbe uhly....proste prachy sou vic nez lidi a priroda

 
namornik
namornik - 14.11.2007 17:33

ja ho neznam osobne a nic sem vod nej necet takze by mi to nedelalo problem s nim jit.....ale je fakt ze petice nemaj zadnej vyznam...to se mi potvrdilo mnohokrat...napriklad petice proti zveri v cirkusech....proti tezbe uhly....proste prachy sou vic nez lidi a priroda

 
punkerxy
punkerxy - 12.11.2007 14:19

no jo, jenže v případě vávry je nějaký přátelství vyloučený, osobně ho neznám, ale za ty sračky, co píše, si ho nemůžu vážit vůbec za nic. a to může bejt vegan se svatozáří, to je mi fuk.
vony tyhle petice jsou stejně na nic, ale jen sem chtěla vědet, co si kdo zainteresovaný myslí, de vo ten princip...

 
namornik
namornik - 11.11.2007 20:32

ja bych rozhodne sel..pravda je jedno kdo chrani...nevim proc se nespojit kdyz je neprite spolecny ...nepritel meho nepritele muze byt muj pritel!!!smajlik - 21

 
punkerxy
punkerxy - 9.11.2007 16:41

Při dotazu Marceli Frei, zakladatelka OHZ (Ochránci hospodářských zvířat), co to má znamenat????? odpověděla, že jde o zvířata, která trpí (je to opravdu hnus) při rituálním zabíjení v židovském a muslimském světě a těm zvířatům je přeci jedno, KDO za jejich práva bojuje.
Já si myslim, že to tak uplně nejni pravda.
Vy byste s Vávrou na demonstraci za práva zvířat šli?