VIVA LA REVOLUTION!!!!

VIVA LA REVOLUTION!!!!

No, tak to máme konečně za sebou, zaplať pán Bůh, však se mi i ulevilo. Máme tu dvacet let po revoluci, což toto datum pro některé z nás znamenalo a hlavně vyvolalo velké oslavy. A pak jsou tu i tací, co jim to připomnělo starý dobrý časy, kdy bylo dobře a kdy se dalo na rozdíl od tohoto porevolučního režimu na ledacos spolehnout a čemu se dalo spolehlivě věřit. Na časy, kdy měl KAŽDÝ jistotu zaměstnání a sociálního zabezpečení. V dnešním kapitalistickém a korupcí prolezlém státě pokavad' urgentně nepoužíváš taktiku tzv. řiťolezectví a šukání nadřízených a podobně, tak jsi beznadějně v píči a nezbyde ti nic jiného, než opravdu hákovat vlastníma rukama. Bohužel,i po dvaceti letech jsou mezi námi "lopaty", které to musej za ty zasraný úředníky odfárat, však aby se měli dobře, né, a mohli se ohánět těma skvělejma procentama, kde se tupec v podání řadového občana dozví, že tahle rádoby demokracie je úžasná a posléze na to kejvne a řekne si, že oni jsou vědší kapacity a mají vlastně recht ....

Ale když nás to baví a vyhovuje nám žít ve lži, tak proč ne. Mě to teda nebaví a proto jsem tohle výročí ignoroval a i se ho snažil bojkotovat a těm, co nemaj zaslepený oči jako z počátku V.Havel a jemu podobný poskoci revoluce a plno dalších, co dnes nadávají na tehdejší "prohnilou né - li zasranou dobu", jsem jamoval punk, kterej jsem prokládal sem tam písněmi z cédla Písně porevoluční a každou třetí skladbu jsem volil od kapely SPS, páč ač jebala do tehdejšího režimu, tak i v těch "nostalgickejch zábavovkách" se dá najít plno pozitiv, které oni kritizují a co víc, na ně poukazují a která je serou. No nic. Zkrátka jsem si to se svejma známejma "užil po svém" a nutno dodat, že i na pálení té naší hrdé státnosti došlo! Však na co uznávat ty "dnešní" české tuneláře a podvodníky z řad rádoby revolucionářů a především rádoby demokratů. To je taky výsledek téhle šaškárny, která se tu sere dvacet let a za kterou se dnes kde kdo skrejvá a pod kterou dál rozkrádá tenhle už dočista rozkradenej stát. Nutno dodat, že ti, co ho vyrabovali, se nehlásili ke KSČ, nýbrž pochází z řad lidí, kteří tu i dnes mají za to, že tenhle systém je ten nejlepší, kterej nám dá to, po čem jsme za temné vlády srpu a kladiva tak neúprosně prahli, - - - - - chyba lávky. Dobrý by bylo se tak nějak probrat z té diskotéky, na které většina naší společnosti, ač nerada, tancuje.

Vsuvka: "Kurva, za chvíli musím za starou k vlaku, tak to potom, jestli se po cestě někde nezleju, dopíšu...."

No, tak jsem zpět! A když si to čtu, co jsem sem předevčírem namrdal, tak si nejsem jistej, že jsem to psal já - - - No, byl jsem bez chlastu, tak mi to myslelo. Kdežto dnes jsem ještě nešel spát a cca jsem nezamouřil oko asi skoro tři dny. Příčina je v tom, že jsem trochu lil, trochu prcal a taky trochu po odmlce fetoval (jedna čára, nic velkýho) ...malý ryby taky ryby ;-))))

Ale, tak vlastně, koho chleba jíš, toho píseň zpívej, že? Hovno!!! Ted' tu třeba poslouchám kapelu MNM (Mentálně Narušená Moucha), a jsem úplně, ač na ten dojezd po tom piku, v klidu. A hle, to je vlastně ono! Člověk v tomhle rádoby demokratickým korupcí prolezlým státě musí bejt asi pernamentně sjetej a nebo minimálně mít tak dvojku v žíle, aby mu tahle situace a de - facto bída, která tu vládne, byla jedno. Pak to jde. No, střízlivej člověk by to, co se tu děje, asi horko - těžko pobral, natož pochopil. Ale jsou i tací, že, např. kancelářský a jim podobní šmejdi a vůbec tahle garnitura, která si s prominutím neumí ani například nafouknout kolo, kteří z toho těží a tenhle pro jiné vykořist'ovatelskej systém jim vyhovuje a jde téhle sortě vlastně na ruku. A k tomu to vlastně tady dospělo. Ti, co před dvaceti lety horlivě v ulicích celé naší vlasti cinkali klíčema, musej dnes bejt pěkně nasraný a hlavně z toho, kam se to pohlo, zklamaný. A mám dojem, že plno lidí, kdyby už tehdá věděli, jak se to posere (nebo spíš, jak to mocipáni poserou), by si to podruhý rozmysleli a kdyby se zas něco podobnýho naskytlo, tak by zůstali doma a do ulic jako tehdá by je nikdo nedostal ani heverem :-)))


Tak třeba já, kterej jsem ted' pěkně v prdeli, a už jako tradičně nemám práci. Ale jelikož už dávno nevegetím na farmě, ale ač nerad jsem se rozhodl, že začnu hákovat, a i mi to docela dlouho vydrželo, tak né a né nic nemůžu sehnat. Dopracoval jsem to i k tomu, že jsem se při hledání práce v Praze i slušně strojil, česal atd... :-))) Všechno to bylo ale k ničemu a kdybych tam chodil jako vždycky vožralej a ustrojenej jako vandrák, tak to vyšlo úplně na stejno. Všude ti říkaj, že v hojném počtu propouštěj, nebo, že podle tabulek nikoho nepotřebujou.To mi řekli třeba, když jsem se šel ptát na práci na úřadě v Horních Počernicích. Oni sice podle tabulek nikoho, například na úklid chodníků nepotřebujou, ale když jsem jich ptal, kdo je to teda udržuje, tak mi odpověděli, že nikdo. No, já jim říkám, že tak at' někoho zaměstnaj, né ? No a odpověď už znáte. Tabulky to nedovolujou, tak nikoho, ač by to bylo velice potřeba, nebereme. Tohle by se třeba za minulého režimu nestalo a já bych normálně na tom úřadě práci dostal.Jenže díky jiné době musím jít zase o dům dál :-((( A nebo jsem byl tuhle v jedné stavební firmě a tam mně úplně dojali, když mi řekli, že český lidi nepotřebujou a že hladaj spíše zahraniční pracovní síly!!! To je nářez, co ? Je!!! To jsme to v tej naší vlasti dopracovali. Čech se musí vyklidit před nějakým například zasraným Mongolem, kterej umí sotva mluvit natož psát, číst a počítat! Ale je to tím, že on je daleko pro ně levnější, tím to je. Šetříme! Ale že tím trpí kvalita, tak to už nikdo vidět nechce! Tohle mě docela sere. Pokračoval jsem dál a šel se zaregistrovat do dvou brigádovejch agentur. Nic! I brigády nejsou a když ano, tak za 55 Kč hrubého na hodinu. No a tak jsem jim tam řekl, že s tímhle at' si vylížou prdel!!! To bych tam musel bejt 300 hodin v měsíci, abych si alespoň trochu vydělal. To už jsem rovnou mohl dál vegetit u nás na vesnici. Chodit v roce 2009 za tyhle peníze práce!!! Nasrat!!! A pak ti zase nějakej průzkum uveřejní ty nádherný procenta o tom, jak se tu máme dobře :-)))) Výsměch kapitalizmu, nic jinýho v tom není. Dělá si z nás zkrátka prdel. Relativní rádoby svoboda na úkor sociálních jistot a kvalitního zaměstnání jen pro někoho!!! FUCK OFF!!!!!

Plně lidem se to, kam to dospělo, nelíbí. A já jsem jeden z nich. Neříkám, že tady volám po minulé době, to ani omylem. Když soudruzi padli, tak mi bylo devět, takže z toho taky jsem si moc neprožil. Ale co vím o tehdejší době, tak mi stačí, a byl bych rád,,kdyby se pár věcí z let předrevolučních vrátilo. Minimálně jedna z nich by byla ta, že bych se nemusel bát, že budu nějakej ten měsíc bez zaměstnání a budu muset třeba využít (ač nerad), pomoc lichvářů, abych oddálil to, že mě a mou starou vypakujou z bytu a tak podobně. V dnešní úchvatné době by byla skoro půlka národa v base za příživu, kdyby se jelo podle starejch praktik, to je pravda, ale kdyby se taky jelo podle starejch kolejí, tak by k tomu ani nemohlo dojít, aby každej třetí byl bez zaměstnání, to si uvědomte!!!

Končím, páč se vždycky akorát naseru.Jdu si hledat práci :-)))) Zítra už půjdu asi do pěta dvacátýho pokusu, tak uvidíme, jestli to bude stejný jako vždycky :-)))))

Punk's not dead!!! medvěd

P.S: Příští článek bude pozitivnější, to slibuju :-))))




Medvěd


19.12.2009   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 91   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,9
jde to 1,9
 

Diskuse ke článku - VIVA LA REVOLUTION!!!!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-89
punkretr
punkretr - 22.12.2009 23:25

mrtvola:smysluplny projev:-))))

 
mrtvola ©
mrtvola © - 22.12.2009 23:10

brrrkvakgdtrn,wlkjfíuášíáhrfkjbnaůk hfzárjfjkwnwjdiqjiwjofjo vhiugirggu.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 22.12.2009 16:17

Souhlas Hunterem! jen se podepíšu pod to též. Kámo máš rechtsmajlik - 5

 
punkretr
punkretr - 22.12.2009 14:10

HippieHunter:Medvěd to podal více méně mými slovy i když bych něco možná viděl jinak...Na vše co jsi zde Huntere napsal jsem mnoha způsoby odpovídal minulé 4 měsíce co sem přispívám.Nebaví mě se opakovat a jsem rád, že vůči punks????kapitalistům si alespoň někteří vybudovali rezistenci.

 
Medvěd
Medvěd - 22.12.2009 13:18

HippieHunter: To by bylo jak jeden citát z filmu o básnících :-)

"Na pravo rakety,na levo rakety a ona mě straší kouřením" :-)))))))))

 
Medvěd
Medvěd - 22.12.2009 13:11

HippieHunter: Odpověd'- Zajed' se mrknou třeba do severních Čech a nebo na severní Moravu a pár takových rodin (Romských převážně) by se tam našlo,né že né.Cikány tam povědšinou vyhnaly developerské firmy (to víme všichni),které za to dostaly prachy a tím to hasne,at' tam třeba zhebnou že ? Existují v našem státě tací,co by se takhle i dali definovat,jo jo... né,že né :-) Ale zaplat',že to ještě není na úrovni Afriky,kde se umírá na nemoce a nebo se jednotlivé kmeny zabíjejí mezi sebou.A doufám,že to sem ani nedojde.

Docela by mě zajímalo,jak by tenhle Systém,co je u nás tam zafungoval.To by si myslím bylo ještě daleko vědší maso a to co se tam děje dnes by byl jen slabej odvar :-)))))))) Kapitalismus by jim tam všechno sebral a pak to roprodal,že těm afričanům nezbylo nic jinýho než - li ten písek.Pralesy například,ty by šli jako první,to by bylo dřeva kurva a zase by mcní a bohatí mohli nějakej ten pátek v poklidu a na úkor druhých,prosperovat.Jenže co pak? zašlo by se na Rusáky , Ti by je hnali svinským krokem .-)))))

 
Medvěd
Medvěd - 22.12.2009 12:57

HippieHunter: Ještě mrknu na ten odkaz,co jsi sem dal.

 
HippieHunter
HippieHunter - 22.12.2009 12:02

Medvěd: v tom bude asi nejvetsi rozdil mezi nami, ja jsem ochotnej delati praci, ktera me nebavi, jsem schopnej a ochotnej vzit do ruky krumpac a jit kopat kanaly (uz jsem to i delal ;)) a stejne tak jsem ochotnej, s tou schopnosti uz si tak jisty nejsem, jit delat managera (coz vlastne castecne delam xD), oboje ma svoje pro i proti, ale to tady vetsina nevidi, nebo videt nechce :-/

Nemas pravdu v tom, ze by si si za komancu rekl, co chces delat a oni ti to misto dali, viz. treba muj deda, ktereho kvuli tomu, ze odmitl vstoupit do strany prestehovali z prahy nejdriv do mostu a pak do ostravy, myslis, ze chtel? Stejne jako nebylo nic nebvykleho, ze pokud si chtel praci a byt, tak jsi se musel prestehovat treba na druhy konec republiky.

BTW. znas nekoho, kdo zije v "chudobe", tak jak je definovana? Ja teda ne.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Chudoba

 
Medvěd
Medvěd - 22.12.2009 11:24

HippieHunter: Já nikdy.Prostě a jednoduše i kdybych měl tu šanci a možnost,tak bych nešel.Zkrátka proto,že jsem zvyklej bejt pořád někde venku a hlavně sem tam si přividělat rukama (stavby,tiskárny,pily atd).a taky mi vaděj ty přetopený místnosti :-))) Z téhož důvodu nenavštěvuji i doktory :-))))))) Zkrátka nic pro mě.

To je jen a jen dobře,že bereš nad průměrný plat a jistě je za tím spousta stráveného času,beru.Jenže taky to jako ty nemůže dělat každej.Prostě na to někdo nemá.Ale jsou i tací,co bouchaj kolikrát déle jak ty a maj za to žalostné ohodnocení se kterým jen tak tak uživí sebe a nebo svou rodinu a tudíž si musej k tomu sehnat ještě nějakej šolich bokem,aby když chtěj,tak aby byli alespoň na tvé úrovn.No a kolik jim pak zůstává volného času na zábavu,no,když od rána do pozdních večerních hodin mlátěj šichty ,Myslím,že žádnej a co je to pak za život.Zkrátka něco na úkor něčeho,ale bohuže je to velice smutný.Já jsem třeba pro chodit do háku od šesti do půl třetí a pak volno,tak jako jsem to chvílema dělal tady u nás.jenže to už by taky nešlo,páč bych si tam kam jsem chodil dříve už nevidělal,takže práci do které bych chodil ještě po téhle.No a to už je v hajzlu.Už je málo takových zaměstnání kde nemusíš být od rána do noci a slušně si vyděláš.Však to znám z Prahy ze stavebnictví,kde ti oproti třeba deseti letům nazpět nabízejí žalostný peníze v podobě třeba deseti tisíc,což je na Prahu hodně málo a ještě s tebou jednaj jak s tím posledním Úkáčkem !!! Hodně stavebních firem tu a néjen tu vlastněj Rusáci a ty ani Čecha do party nevemou.Tuhle jsem se byl mrknout na nabídky na ÚP a ve vědšině se po tobě vyžaduje pasivní ruština a smíření s tím,že je to práce v ukrajinském kolektivu.Běž se tam kouknout a uvidíš,že nekecám.

Z desítky pokreju nájem a zbyde mi dvojka a zkusd z toho měsíc vyžít.Takže to zase chce ještě jeden šolich k tomu,což je další strávenej čas v práci.Pak už jen ti vyzbyde čas kterej procestuješ domů,vykoupeš se,něco sníš a tradá spát.A ted' mi řekni,co je tohle za život ? podle mě je to dost bídnej život.Rozumíš mi,co tím chci říct.Prostě dnešní doba na tebe klade neskutečné nároky za relativní svobodu,která tu taky není.Když se prostěted' v době krize nemůžeš rozhodnou pro práci,kterou chceš dělat,né proto,že mu

 
HippieHunter
HippieHunter - 22.12.2009 10:22

diskuzi jsem necetl, ale stejne se zeptam, kolik z Vas, kteri tady nadavate na ty tzv. "kancelarsky krysy", nekdy v tom kanclu delalo? ja jsem delal jak rukama, tak v kanclu a nejsem schopnej rict, co je narocnejsi, oboje ma neco. btw: beru nadprumerny plat, ale znamena to pro me, ze se treba taky mesic nepodivam dom a hakuju obcas treba 12-15 hodin denne, jste ochotny neco obetovat, aby jste se meli lepe? ja osobne jo, jesti vy ne, tak ale NEMATE narok si stezovat!
komentovat medveduv priklon k minulemu rezimu (resp. k jeho fragmentum) uz radsi nebudu, to nema smysl

Capitalista siempre!!! :-p

 
Medvěd
Medvěd - 22.12.2009 8:34

chrpa: A počkej až mi výjde flák o Play stationusmajlik - 1

 
chrpa
chrpa - 22.12.2009 8:31

medved neprekvapilsmajlik - 1

 
Medvěd
Medvěd - 21.12.2009 23:02

http://www.novinky.cz/veda-skoly/187501-komunismus-byl-fajn-mini-zaci-ucitele-si-nevedi-rady.html

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 21.12.2009 14:19

Houda:já se nezlobim, jen je to tak většinou no. No nic, jdu do komerčních obchodů utrácet za dárečky. papa

 
Medvěd
Medvěd - 21.12.2009 14:14

Houda: Alex chyby neodpouští,páč je sám zásadně nedělá !!! :-))))))))

 
Houda?
Houda? - 21.12.2009 14:06

Lord.Alex: dobře no dostal jsi mě smajlik - 18....máš pravdu Alexi špatně jsem si to pomatoval:-).....přece by ses za to na mě hned nezlobil ne?:-))

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 21.12.2009 13:56

Houda:takže pro ty pitomější co neumí číst. Zde kopíruju co jsem napsal.

A hlavně, opět sme se dostali jinam. Moje reakce byla na to, že někdo místo sebezlepšování a díky svojí neschopnosti a lenosti nadává těm, co jsou nad nim. Takový zmrdy bych naopak já nechal zlinčovat

jestli v tom někde vidíš, že je to mířený na tebe...tak je někde chyba:-) Je to na medvěda:-) a je tam celkem jasně zduvodněno proč. Pokud to nechápeš, tak fakt nemáme o čem no:-)

 
Houda?
Houda? - 21.12.2009 13:45

Lord.Alex: a na to sem ti taky odpověděl proč je nemám rád...tys mi na to řek že takový lidi by si zlinčoval :-)))...a najednou tu tvrdíš že na to mám právo?....ano mám na to právo ale stejně bys mě zlinčoval.....nevadí tohle nikam nevede.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 21.12.2009 13:39

Houda:já se ptal proč je nemáš rád, ne at je nemáš mít rád:-) takže ehm..chtělo by to číst drobet:-)

 
Houda?
Houda? - 21.12.2009 13:34

Lord.Alex: 1:0 pro mě...nasral sis do huby:-)))....no tááák přiznej si to.....ukaž že nejsi až takovej zabedněnec:-)

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-89