Nikomu bych nepomohl!

Nikomu bych nepomohl!

No, prostě bych se na každýho zvysoka vysral. Co mám na mysli? Mám namysli všemožné podporování kde koho, když se mu něco stane, myslím jako když je třeba někde nějaká pohroma, katastrofa, špatnej sociální stav země atd. Asi to zatím zní dost sobecky, ale v těhle případech je mi to opravdu jedno a fakt bych někomu a nebo někam neposlal ani korunu! A navíc dobrej pocit z toho je sice paráda, ale za něj si ty sám taky nic nekoupíš a po chvilce to stejně odezní. Já bych chtěl třeba jednou vidět, že když se někam posílaj ty miliony bakšiše, že to má alespoň sebemenší smysl a že to hlavně bude někde vidět. Tak například nedávné zemětřesení na Haiti, tam se ještě dodnes cpou prachy a kde nic tu nic!Zajímavé je na tom, že si ty vybraný a poslaný prachy nejdříve rozdělej pohlaváři a jim podobná chamrad', a pokud něco náhodou zbude, tak se to sem tam dostane opravdu těm postiženým, nemocným a třeba i těm co díky tomu zemětřesení opravdu o něco přišli. Jenže si myslím, že se to stává jen zřítka a že tam 90% peněz ani nedojde. Vždyt' tehdy ten tunel s názvem Červenej kříž je toho příkladem nade vše. Prostě nic bych já osobně nikomu nedal. Proč taky. Kdo nám krom Slováků pomáhal jinej, když tu byly záplavy, no ? Nikdo!!! Museli jsme se z toho vyhrabat sami. To nám nikdo krom nich neposlal ani hovno. Jo, ale když se to vysere jako třeba naposled v tom Řecku, to jsme národ štědrej lidí a posíláme tam miliony jak na běžícím páse, co :-) Trapárna! Co mě je třeba po tom, že díky tomu jejich socialismu se to tam poslalo do hajzlu? Já to nezavinil. Zavinili si to sami! Tudíž bych je nepodporoval a at' si tam třeba ten jejich "nádhernej" socialismus baštěj ráno k snídani, pak k obědu a dvojitě k večeři!!! Nasrat na hrob, žádný kytky, jak říká moje babička:-) Jenže jsme v Evropský Unii, tak se tam ty prachy poslat musej a podpora od států v EU se vlastně automaticky očekává sama. Ubohý!!! Ty vole, my jako stát jsme v totálním průseru a sami máme dluhy jako kráva a od stavu Řecka nás dělí jen krůček a my ještě jsme schopný podporovat všelijaký humanitární akce a podobný kundoviny? Když si jen zkusím představit, jak se tímhle rozšiřuje už tak zadluženej státní rozpočet, tak je mi opravdu na blití. Proč je nepodporujou jen státy, které nemají takové dluhy jako my? Proč je dle předpisu EU musejí podporovat všichni? Vždyt', až budem zase v prdeli, tak jsem zvědavej, kdo že nám první přispěchá na pomoc. Dovoluji si tvrdit, že nikdo! Takže takhle podobně bych to udělal třeba s Haiti, či Řeckem. Neposlal bych jim taky ani korunu.

Dál mě pořád všude fascinujou všelijaký nadace atd. Tam bych taky nic nedal. Když vidím, jak se ty prachy kolikrát k té dotyčné či dotyčnému postiženému ani nedostanou. To pošleš v týhle zemi někam na konto a ono se to pak oběví úplně někde jinde. Já bych byl pro to, aby se to dělalo, jako to teď naposledy udělal třeba Bukva (MNM) a spol, že prostě vybrali love a osobně je tomu majiteli útulku donesli a flákli je před něj na stůl. V to věřím daleko víc, nežli to někomu přes něco posílat. Ale je to vlastně každýho věc (krom teda toho o té pomoci států, kde jim to nařizuje EU), jestli něco pošle a nebo nepošle. Já osobně nikomu nic neposílám a nikdy jsem se o to ani nesnažil, páč vím, že když jsem byl v prdeli já, tak se na mě taky všichni, krom pár přátel vysrali. Takže osobně někoho cizího podporovat nehodlám a nikdy nebudu!!! Sobecké? Jak se to vezme. Názor si na to musí udělat každej sám.

Punk's not dead!!!

Medvěd


8.5.2010   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 9   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,1
jde to 2,1
 

Diskuse ke článku - Nikomu bych nepomohl!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
chrpa
chrpa - 19.5.2010 16:22

charita je prece taky dobrej vejvar a prachy si uz si stejne zijou vlastnim zivotem...

 
Linkos
Linkos - 10.5.2010 16:54

Podle mě podpora řecku neměla nic spolenčnýho s dobročiností a jednalo se pouze o záchranu společné měny... Navíc už na některých místech kolují zvěsti, že to řecku stejně nemůže pomoct a jediný učel bylo získat čas a pak jim sebrat euro...

Hiro: Navíc půjčky od světový banky nejsou ani určeny k tomu aby se snad někdy splatili a ani to není možný...

 
Houda?
Houda? - 9.5.2010 20:12

Hiro: jinže kdyby odpustili ty dluhy řecku, tak ostatní by to chtěli taky.

 
Hiro
Hiro - 9.5.2010 15:14

Naprosto s tebou medvěde souhlasím, osobně bych jim taky neposlal ani korunu. Já bych to vyřešil tím že v rámci EU by se všechny dluhy odpustili, stejně ty částky nikdo nebude schopnej splatit ani za 100 let a furt to bude jen narůstat.

 
Bazarov
Bazarov - 8.5.2010 16:36

Nevím, cos dělal o povodních, asi sis seděls na uších, páč to hodně často říkali v TV, novinách aj. médiích, kolik odkud co přišlo, kromě Slováků samozřejmě z celé Evropy, i Německa, které bylo samo postižené, ale holt je tam jiná životní úroveň. Prostředky šli především rovnou státu, takže pak s nimi nakládal on...
Řecku půjčovat čertužel/či dík budou/eme, aby jim nevyvezli ten řecký ráj i jinam, spolu se stávkami, demo a rioty. Osobně jsem proti, aby tam lily prachy státy, co jsou po krk v nemalých dluzích, bo to není už solidarita.
Jinak zmíněná solidarita je podle mě potřeba pořád, i když osobně mám radši, když přispěju prodejci NP, než někomu neosobně na konto XY. I když i tam nevidím problém, třeba u Bariér, dřív i Míša apod... Je dobrý si uvědomit, že tu pomoc může kdokoliv z nás potřebovat, a ne za deset dvacet let, ale už třeba zítra.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 8.5.2010 14:01

ty voe Medvěde, ty už si stejnej arogant jak já.-) stává se to hodně málo, ale i s někym jako ty občas musim souhlasit:-)
SICE samozřejmě víš úplný hovno jestli a zda a kam konkrétně se dostaly prachy třeba an tebou zmíněném Haity, protože to normální člověk prostě ani vědět nemuže a psát o tunelu je idiotský, ale kdžy se oprostim od těch faktickejc věcí, tak máš pravdu.
Bohužel věc je jiná, že to takhle bejt musí. Kdyby řekům nepomohli, tak to potopí celou Evropu postupně, takže ono se ani tak nepomáhá řekům, jako spíš sobě:-) a to je zas v pohodě.
Jinak ale důležitý je, jakej dopad to má na mě, mojí fyzickou osobu a pokud žádnej, tak je mi všechno jedno:-)

 
Sanovak
Sanovak - 8.5.2010 11:00

souhlas naco jim pucovat kdyz sami mame dluhy jak krava...udelali si je sami tak at si poradej,pro me za mne at si tam pochcipaj klidne je me to celkem volny..... uz vidim jak nam nekdo takhle pucuje

 
mrtvola ©
mrtvola © - 8.5.2010 10:18

Houda: no, problém je v tom, že my to solíme taky. Je to tak, jak píše Medvěd. ČNB s převedla Mezinárodnímu měnovému fondu půjčku 1,03 mld EUR (26,15 miliardy korun) z devizových rezerv. O této půjčce rozhodla vláda v tichosti 20. dubna loňského roku v návaznosti na dohodu učiněnou premiéry na zasedání Rady EU loni 20. března 2009.

V článku máš odkaz na ministra financí Janotu, kterému to ulítlo v televizi:

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/137035/No-a-je-to-tu-Janotovi-ulitlo-ze-26mld-slo-skutecne-do-Recka.html

 
Houda?
Houda? - 8.5.2010 10:05

To souhlasím, taky jsem proti takovejnhle podporám!

Jo a pokud jde o Řecko tak tam myslím že přispívají všecky země ve kterých se platí Eurem, což je i Slovensko a vtipný na tom bylo to že, Slováci aby mohli Řecku půjčit, tak i oni sami museli zažádat o půjčku. :-) To by mě být Slovákem celkem nasralo:-)
Ale zas na druhou stranu ta pomoc Řecku byla nutná, panč kdyby se Řecko dostalo do bankrotu měla by celá evropská unie velký finanční problémy.