CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

DOŽIVOTNÍ POSEDLOST

DUŠEVNÍ POSEDLOST

Zdar a sílu. Tak po kratičké odmlce tu máme zase jednu mladou kapelu, která, si myslím, stojí zato, aby se o ní dozvědělo širší okolí. Doživotní posedlost je jedna z mnoha kapel, které se daly dohromady v takové "mece" jednoho z punkových a vůbec na tenhle druh žánru velice plodných měst u nás, a tím jsou Teplice, ze kterých je i třeba dnes už legendární, ale pořád funkční Šanov 1.

Když už jsem zmínil Šanov 1, tak u tohoto souboru po pár opakovaných posleších taky zachycuji sem tam pasáže, kde je slyšitelná a v klidu možná inspirace touhle bandou. Tu inspiraci bych minimálně taky viděl a hlavně slyšel v jejich nasraným projevu, kde se činí hlavně frontman svým místy až hysterickým řevem, což vůbec není na škodu. Ba naopak! Další, co mě zaujalo, a proč jsem se vám Posedlost rozhodl představit, je to, co se mi na punku líbí ze všeho nejvíc... no, hádejte. Jasně, syrovej zvuk a vostrý bicí :-) To je přesně to, co mě na něm pořád baví, a je to jedna z věcí, proč ho mám rád. Když se budeme bavit o textech, tak na rovinu textová stránka = fuckovačka klasickejch problémů ála Amerika, ničení životního prostředí viz song "Příroda", kterej je jeden z nejpovedenějších, co se nářezu týče, atd. Nadále, když pominu fuckovačky, tak kapela třeba v písních vzdává hold zabitému antifašistickému skinheadovi Janu Kučerovi, anebo taky bohužel zesnulému kamarádovi a příteli kapely Kubovi... Ale to už jsem krapet předešel to, co jsem chtěl uvést jako první, a tím je rok, kdy soubor vůbec vznikl, a jak to ve zkratce vlastně bylo. Vznik kapely připadá na léto 2009, kdy kapela po klasických lapálijích sehnala aparát a co víc, hlavně na teplickým Božáku zkušebnu. Uběhlo pár měsíců a kluci se konečně "dokopali" k první zkoužce, na které také vznikla jejich první píseň "Amerika". Než kapela vůbec odehrála svůj vůbec první koncert, tak se sestava pořád měnila, až se konečně 29.prosince povedlo to, že přišel koncert. Asi vás nepřekvapí, že to bylo v Teplicích za asistence crustové kapely Dr.Greenstein v clubu Sage. Následovaly ještě jedny Teplice. Pak si kluci společně s Pixlou, In Pressem a Oseckejma punkerama P.E.S.S. střihli vystoupení v Loučný a konec února završili opět v Teplicích.

Ták a to bychom měli a můžeme se zase vrátit k hudbě. Na jejich profilu se dá celkem poslouchat třináct válů, které buďto vznikly a nahrály se ve zkušebně, a nebo je to z živáku v Loučný. Já tady nebudu jednotlivé songy představovat, páč bych se v některých případech mohl opakovat a mohlo by to připomínat jiné mé recenze, kde jsem uváděl jiné začínající kapely, které, co se týče textové stránky, měly v repertoáru podobné variace na skladby jako "Amerika", nebo "Anarchie", a kde se prakticky zpívá o tom samém a snad jedinej rozdíl vždy shledáte v muzice a třeba v nasazení, s jakým je to zahraný. Co se mi na kapele ještě líbí, tak jsou ve skladbách začátky, kde kytary jedou velice úderně, a tak úvod kolikrát nabudí a navnadí na pořádnou punkovou pumelici. Třeba hustě začíná song "Drahá má", nebo "Boj" a taky vál "Doživotní posedlost" není marnej (stejně jako kapela). No, pozorně poslouchejte :-) Narazit taky můžete třeba na pecku "SKA" , což se taky dá. Když budu hodnotit celkovej dojem, kterej na mně kapela zanechala, tak ač se rozhodně nejedná o nějakou "vyžehlenou" a precizně nahranou muziku, která se bude dozajista "fajnšmekrům" příčit v krku jak nevím co, a z poslechu jim i možná upadnou uši, tak já jsem spokojenej a už úplně vidím jak čtu, že jsem hluchej a podobně :-))))) Závěrem bych chtěl jen říct, že klukům z Doživotní posedlosti držím palce a přeju jim, ať jim to hraní vydrží co nejdýl a hlavně, aby se na to nevysrali a pokračovali.

Ještě jedna taková zajímavost, co mě na jejich akcích zaujala, a to je vstupný, který na jedný akci činilo rovnou dvacku a na další dokonce pouhejch pět korun!!! To jsem docela čuměl a jestli mi nevěříte, tak si pořádně prostudujte jejich profil na Bandzone a sekci novinky, kde to nejdete.

Doživotní posedlost na Bandzone

Punku zdar !!!

Medvěd

Medvěd


2.5.2011   Rubrika: Články   |   Komentářů: 40   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,5
jde to 1,5
 

Diskuse ke článku - DOŽIVOTNÍ POSEDLOST

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-39
Lumpenman
Lumpenman - 1.8.2020 2:49

Jak vidím tak samé pravičácké špíny tady, děte do hajzlu. Vy jste tady punkáči asi jako králík je lososem.
Děte volit Klauna Vaška a lízt do zadku Americe, vy "Pankáči."

To sem zas někde vlezl, pankáči co jsou pro-systémové ku..y!
Pfuj tady na vás, ODSácy. smajlik - 13 smajlik - 7

 
Medvěd
Medvěd - 6.5.2011 8:23

...vodu z kaluže,to mně je srdečně jedno.Ale ti co chtěj,tak ať dostanou příležitost a slušné platební ohodnocení! Kolikrát škola není všechno - koukni se na mě :-)

No a to je asi tak všechno - heh,slohovka :-))))) ... a jdu zase něco dělat.A opoledne na pívec a hokej - Milda má zejtra službu - vylejem si držky!!!smajlik - 1

 
Medvěd
Medvěd - 6.5.2011 8:21

....ten člověk zastupoval v prodejně a já třeba mohl jet o víkendu někam na akci atd.Ty vole,já už víc jak půl roku nikde nebyl.Pořád jen práce,práce a zase práce! Jako já si nestěžuju,to ani omylem - peníze jsou za to slušný a když jsi dobrej,tak se nemusíš na nic ohlížet a ty love prostě máš,což už jsem taky konečně pochopil,sic to trvalo,ale pochopil :-) Navíc dělám práci,co mě baví atd.No a teď už konečně pána,co bude objíždět fabriky (to jsem nedělal,páč nemám řidičák) a sem tam,když si vezmu dovolenou nebo něco,tak mě zastoupí,máme.To je najednou paráda,že víkend,co víkend nemusím držet pohotovost a mám jí jednou za 14.dní.To je najednou času,že se takhle střídáme.Už si můžu konečně sednou do knajpy,aniž ,když se stane někde třeba u kombajnu v deset večer porucha,tak aby mě vytáhli z hospody a já s nima jel do Jičína třeba pro nějakou hydrauliku nebo řemeny - ten chlap má službu a mně je to v tu chvíli jedno,ať tam ten stroj třeba shoří :-)) Ale co jsem chtěl vlastně říci.Toho cesťáka,co jsme sehnali - respektive já,tak tomu je 55.let! A je to bejvalej udržbář s dvaceti letou praxí,kterej ví,co a jak.A já vím,že si se vším poradí.Oproti tomu se k nám přihlásil 20 letej kluk,kterej viděl ložisko z ponorky a i po měsíčním zaučování (to byly pro mě hrozný nervy) jsme to do něj nedostali a tak šel.Pak tam byl ještě jeden a dopadl prostě stejně.Hele,já se v tom taky nějak dřív nepohyboval,ale traktor Zetor 7745 jsem opravit zvádl a spoustu jiné zemědělské techniky taky,čím jsem získal nějakou praxi,kterou jsem před víc jak rokem zúžitkoval a teď mě solidně živí.Takže ono není o tom,kolik člověku je,ale o tom,co umí a jaké má skušenosti a jakej k té danné práci má vztah.Já vím,že už jsme se tu spolu o tomhle bavili mnohokrát a vyšly tu i nějaké články - viz Karlos a já,ale praxe je základ,né vzdělání,stáří atd.K čemu mi bude člověk se dvěma maturitama,když nebude umět ani upevnit segerovku na ložisko nebo vydloubnout gufero ? To si tam vedle sebe vezmu radši člověka,kterýmu je třeba sedmdesát a nebo někoho,kdo má "jen základku" stejně jako já,ale dovede si poradit,tak asi tak jsem to myslel.Kdyby na to takhle pohlíželi všude jinde,tak by to byla pohoda a lidi,kteří něoc uměj a hlůavně chtěj pracovat,tak by měli práci.Ty lemplové,co nechtěj,tak ať se živěj třeba kořínkama a pijou vodu z kaluže,to mn&

 
Medvěd
Medvěd - 6.5.2011 8:21

mrtvola ©: Podle mě,když si je zvolej,tak se stejně nic nevyřeší a pojede to pořád ve stejnejch kolejích,toť můj názor.A věřit na to,že třeba ČSSD nebo KSČM příjde s nějakou výraznou změnou,tak to nevidím taky zrovna dvakrát valně.A ikdyby byli ve vládě komouši,tak už se nebude opakovat to,co před rokem 1989 - toho se nebojím.Když na ně koukám třeba teď,tak na rozdíl od VV,ODS,ČSSD neslyším,že by dělali nějaký tunely nebo něco někde rozkrádali.Pořád toto slyším jen o těch třech mnou jmenovanejch stranách,jak si kde jakou státní zakázku rozdělujou atd.Já třeba komouše podporoval v otázce radaru v Brdech a jak vidíš,nebyl jsem sám a dopadlo to nad míru pozitivně.Lidi tady nechtěj nějakej radar,kterej bude u teroristů vzbuzovat nadšení a na kterej klidně budou útočit.To je to samé,jako tady nechci nějaký mešity.Co tady maj co kurva dělat,ať si stavěj (stejně jako radary) ve svejch zemích - no né ?

K pravo - levé koalici nedojde.No,možná,že ty VV by se daly překecat a Kalouskova TOP 09 by do toho taky asi šla - hlavně když jim to zase z našich peněz nasype,že :-) Já bych to ale nechtěl - to jsou pořád jedni a ti samí šmejdi,pořád stejnejch druh politiky na hovno - zkoupit - vytunelovat,a tím to končí a jede se na jinej podnik.Scénář je stejnej! Tenhle stát potřebuje pevnou ruku,což nemůžeš říct,že komouši neměli.Měli,ale ve většině případech to bylo už omezování osobní svobody a to jsem zvolil ještě slabé slovo.Jinak jasně - zavírání,vraždy atd Nemáme se v tomhle o čem.Ale na druhou stranu tu byl pořádek a třeba ikdyž se dělalo na sklad,tak všichni měli co dělat a né jako dnes,že na jedno volné prac.místo je třeba v určitých regionech i padesát čekatelů.A mezi těmi čekateli jsou i lidé,kteří by chtěli pracovat,vydrželi by na tom fleku až do důchodu atd,ale zaměstnavatel si je nevybere,páč už jsou "staří a neperspektivní" - no ta,kde to jsme.To radši tam úřad pošle nějakýho mamrda,kterej si tam jde stejně jen pro razítko,než aby tam poslal člověka,kterej o tu pozici usiluje - to je politika státu a poslední dobou sleduji,že je to takovej fenomén u zaměstnavatelů říkat padesátiletejm,že jsou neperspektivní a staří,aby je nemuseli zaměstnat.Oni by nejradši 25 let starýho,s deseti lety praxe :-) Takle bych to viděl - jenže takovej člověk neexistuje.To je třeba to samé,jako my teď v to Jičíně,že hledáme cesťáka a zároveň,aby mě ten člov&#

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 6.5.2011 1:31

mrtvola ©: rusky neumim, ale to jeho vyjádření už sem četl...jak řikám, nesouhlasim snim ve všem a za tohle bych ho nakopal do prdele...co se týká gruzie, tak i přes moje krajní antipatie k rusku sem v tomhle případě pragmatik a řeknu, že ruská odvetná akce (ač absolutně neadekvátní co se týká rozsahu), byla vyprovokovaná a ospravedlnitelná...saakashvili místo toho aby útočil jenom na rebely, tak to vzal komplet a odstřeloval cchinvali
jinak já ho taky beru spíš z jinejch stránek, než jeho zahraniční politiky...ale třeba jeho euroskeptismus v určitejch věcech sdílim

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.5.2011 21:07

Medvěd: těžko předem říct, jak to všechno dopadne. Žijeme v parlamentní demokracii a když si lidé zvolí komouše, tak, co se dá dělat, budou ve vládě komouši. Taková jsou prostě pravidla hry.

Osobně si stále více myslím, že dojde k nějaké velké pravo-levé koalici. Vždycky jsem byl z principu proti něčemu podobnému, ale s amatérskými chaoty typu ODA, Zelení, VV a podobně se prostě asi nedá vládnout.

 
Medvěd
Medvěd - 5.5.2011 19:43

mrtvola ©: No já sem se právě divil,že to podepsal...

 
Medvěd
Medvěd - 5.5.2011 19:43

mrtvola ©: Když tak poslední dobou čtu všelijaké diskuze,pod jednotlivými články a na různých serverech atd.Za všechny uvedu třeba novinky.cz,tak tam se to bolševikama jen hemží a ač já kolikrát tady na toto téma prohodím taky něco,tak jsem stejně oproti těm,co píšou třeba na ty novinky břídil.Mi řekni,že už pár let u lidí převažujou názory,které směřují do dob před revolucí a názory,něco ve stylu:"chtěl bych se tam vratit,páč bylo líp" atd ? Kde se to v těch lidech bere,člověče ? Že by už měli dost té současné politiky a třeba neustálého zdražování,všemožných podvodů se státníma zakázkama a vůbec z toho,jak si z nás politici za naše peníze dělaj prdel ??? Asi ano.To je to samé,jako když mluvím s mamkou,která ještě donedávna byla opravdu zarytá fanynka ODS a dodnes má ráda V.Klause,tak už tý jejich politice taky tak zdaleka nevěří,jako tomu bylo kdysi...Dnes už (dříve ani omylem) ti řekne na stranu ODS,že to jsou blbci,kreténi atd... Dříve by za ně dala ruce do ohně! Kde se asi stala chyba,že takovýhle sklalní už tomu taky nevěřej a začínaj dnešní politickou situaci srovnávat s dobou minulou a začínají srovnávat třeba otázku zaměstnanosti,odvody za zaměstnance (mamka provozuje potraviny),ceny atd ? Tohle není dobrá vize pro naší republiku,že i ti,co tomu věřili,tak jsou dnes na pochybách a chybí málo k tomu,aby se zase vrátili do starejch,jistejch kolejí,kde měli jistotu.A takhle přesně to všude čtu a co víc,i když jdu třeba na pívo nebo mluvím s lidma v ložiskách,tak říkají to samé (už jen jak si stěžujou soukromí zemědělci u mě na krámě,když jim něco prodávám,to bych ti nepřál slyšet),že ten a ten je šmejd a že už se díky přívalu levného nekvalitního zboží a doslovného kurvení cen nevyplatí nic pěstovat a že se na to vyserou a podobně.To je docela nátěr a já mám nemalé obavy,že až budou volby,tak komouši a socani vyhrajou na plné čáře.A jestli se budeš ptát z čeho tak usuzuji,tak ti rovnou říkám,že z těch názorů,co mají ti lidé s kterými se dnes a denně dostávám do styku.Co ty na to,jako svazák ? :-)) Kdyby to zůstalo jen u těch diskuzních portálů,tak to beru,ale to co čtu,tak slyším i v reálu a to už je napováženou a minimálně v půlce s nima souhlasím.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.5.2011 19:24

Medvěd: k čemu to bylo, když to stejně nakonec podepsal?

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.5.2011 19:23

oprava: Rusové, ale komunistická ideologie

 
Medvěd
Medvěd - 5.5.2011 19:23

mrtvola ©: Předvídatelný být může,ale i tak s ním (pohledem) ve většině případech slaví úspěchy...Naposledy třeba,jak si vodil celou EU.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.5.2011 19:18

OldHandFromHell: samozřejmě, že i v rámci NATO existují různé pohledy na společnou věc. Ale ten Klausův je už dnes naprosto předvídatelný. Posílám pro ti odkaz na článek z ruské Pravdy (pokud umíš rusky). Vyšlo to tam v období, kdy Klaus v jednom ze svých projevů prohlásil cosi ve stylu, že nás v roce 68 nepřepadli Rusové, ale idea komunismu, no a pak se také jako jediný vrcholný evropský politik postavil na stranu Rusů během konfliktu v Gruzii. Jmenuje se "Neohrožený spojenec Ruska".

http://www.pravda.ru/world/europe/european/19-09-2008/284012-czech-0/

Jinak uznávám, že se mu podařil udělat přechod k tržnímu hospodářství a rozdělit bez války ČSFR. Sdílím i jeho ekonomické názory, jenomže se mu je nepodařilo prosadit a od té doby pořád kritizuje všechny pokusy ODS o reformy, které jsou v koalicích velmi obtížně proveditelné.

Jeho strategii v zahraniční politice, má-li nějaku, považuji za vysloveně špatnou.

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 5.5.2011 12:59

mrtvola ©: já se Klause nezastávám uplně ve všem a taky bych ho za určitý věci ne hrad nevolil, ale dělat z něj skoro ruskýho vazala mi taky nepřijde zrovna objektivní

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 5.5.2011 12:57

mrtvola ©: Klaus nebyl jedinej...například Francie byla jednoznačně proti válce v Iráku a Německo jakbysmet...Německo taky nesouhlasilo se zásahem v Lybii...co se týká plynové krize, tak se nevyjádřil ani na podporu Ukrajiny ani na podporu Ruska...s radarem už sem ti napsal, jak to bylo...neřekl bych, že Klaus je všude s Ruskem...jasně shoduje s nim v dosti věcech, ale říct, že stojí na straně Ruska je neobjektivní (už jenom, kdyby stál výhradně na straně Ruska, tak ho majoritní většina národa nebude mít ráda, včetně mě)

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.5.2011 6:06

OldHandFromHell: nenapsal jsem, ze je antiamerikanista, jen pri vsech politickych krizich stal na stejne strane jako Rusko a na opacne strane, nez USA a nasi spojenci z NATO. A kdyz si toho vsimne bezny typek jako ja, tak lide, co se tim zivi to vi urcite taky.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.5.2011 6:01

Sanovak: to jo, je to jeho Dozivotni posedlost smajlik - 1

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 5.5.2011 0:23

Sanovak: dost dobrýsmajlik - 10smajlik - 10

 
Sanovak
Sanovak - 5.5.2011 0:22

klaus je hlavne tajnej agent vycvicenej nechat mizet propisky smajlik - 1

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 5.5.2011 0:20

mrtvola ©: to, že ho bílej dům nepozval na návštěvu, ale náma s tvym argumentem, že je anti-amerikanista nic společnýho...anti-amerikanismu by musel přijít z klausovi iniciativy a ničeho takovýho sem si zatim nevšiml
nečekám, že ho někdo z Itálie, Francie nebo Británie pozve na návštěvu, když je všude proslulej jako euroskeptik...to by si ten princ z francie nebo pedofil z itále docela srali do huby nesmajlik - 1

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.5.2011 0:13

A to, co napsal v nějakém projevu o G.W.B, jsou jen takové zdvořilostní fráze. V reálu byl a je vždy (řekl bych skoro zásadně) proti jakékoliv akci USA a EU v zahraniční politice. Vem si všechny mezinárodní konflikty od té doby, co je prezidentem, a porovnej si jeho postoje, postoje USA, EU a Ruska. A uvidíš....

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-39