CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

HNUSY NA (VE) SCÉNĚ

HNUSY NA (VE) SCÉNĚ

Sere mě plno věcí, co jsou občas k vidění kolem nás! Co tím mám vlastně na mysli? To vám hnedka povím. Celé se to bude týkat hlavně naší scény a hnutí jako takového, bohužel...

První z těch hnusů bych asi nazval slovem přetvářka. Ta mě u většiny lidí v tomhle našem "krásným" státě sere asi nejvíc. Co si budem dále nalhávat, tak s tímhle slovem a hlavně jeven se setkáváme snad na celé naší zeměkouli a možná, že o tom vědí své i Paroubkovi mart'ani, ke kterým se dříve přikláněl a chtěl s nima provozovat politiku :-))))) Přetvářka je na jednu stranu moc pěkná věc. Hodně starostí ulehčí, v hodně věcech a situacích pomůže, nebo je dokonce vyřeší. Ale na druhé straně zase způsobuje zklamání, nedůvěru druhých ve vás samotné, či i třeba rozpad nějakého vztahu a tak podobně. Prostě a jednoduše je to slovo, nebo pojem (to už záleží na vás, jak si to vyložíte) které má dvě strany. Strany kladné a záporné. Já jsem se chtěl zaměřit právě na ty strany záporné.

Nedávno jsem se tahle bavil s jedním punkerem v hospodě o muzice, o koncertech a tak nějak o všem, co se týká punku a vlastně tohodle celýho undergroundu, ke kterýmu punk a jeho různý odnože bezesporu patří. A došla řeč právě na již zmiňované koncerty. Kecali jsme, kde různě jsme byli a tak podobně a najednou mě vyrazil dech, když mi povídal jestli znám akci, která se, jak on říkal, koná asi tři roky, je v Českém ráji a nese název Milkovický kozí mejdan (dole pod článkem máte odkaz na krátký klip z Kozího mejdanu na YouTube). Odvětil jsem mu, že znám. On na to, že je jeden z těch co tu akcí dělá, co se tam o vše stará a vůbec mi přišlo, že podle jeho slov, je to asi hlavní pořadatel této akce. No nechal jsem ho ještě chviličku povídat a pak jsem ho nemilosrdně zchladil :-) Říkám mu něco v tom slova smyslu, že jako co to mele za hovna !!! Jakej pořadatel a podobný výmysly a že viděl tuhle akci tak někde z ponorky, nebo nafukovacího balonu a na co, že si to tu vlastně hraje !!! Ty vole, tak ten mě docela dojebal :-) O tom, jak dlouho probíhá tenhle fest, jsem se s ním ani nebavil, průběh akce jsem s ním taky neřešil, páč to nemělo vůbec cenu a přišlo by mi to jako chcaní proti větru, či jiná kravina :-) Měl zkrátka peška v tom, že narazil na člověka, kterej tuhle akci zná jako vlastní boty, kterej každoročně a to od samého začátku přiložil ruku k dílu a byl jeden z těch, co Kozí mejdan dělal, nebo se alespoň snažil ho dělat. Celý iniciátor téhle akce je ale pouze jeden. A to člověk, který na tom statku přímo bydlí a co přišel tenkrát s nápadem to v tomhle krásném kraji trochu oživit. Jméno zveřějňovat nebudu, kdo bude chtít, tak na to příjde sám :-)

kozy

Co mě ale nasralo nejvíc bylo to, že mě vyloženě a s obrovským přesvěčením cpal něco, co nikdy nedělal a hlavně neviděl. To mě nasralo !!! A takhle je to u hodně lidí ze scény, co si myslej, že když si na něco budou hrát, tak jim to zaručí, že je ostatní budou o to více brát a uznávat. Ano, chvilku jim to může vydržet a jsou tak říkajíc "na výsluní". Ale jak to praskne, tak mají po žížalkách a jsou, jak se říká lidově, v prdeli! V duchu si pro sebe říkám, jestli to mají tito (alespoň pro mě) pozéři zapotřebí a jestli jim to za to stojí ... Myslím, že přetvařováním a hraním si na něco, to ten dotyčnej rozhodně nevyhraje. Přece o tom to vůbec není, nebo snad je?

Další taková věc, která mi je proti srsti a se kterou se často potkávám (a určitě né jen já) je závist. Závist jak mezi příznivci kapel, tak i mezi kapelami samotnými. Za zmínku stojí kdysi dávný spor mezi slovenskými grupami Zónou A, Davovou psychózou, Načo Názovem a dalšími spolky (a nejen slovenskými, došlo třeba taky na soubory SPS, N.V.Ú., nebo Visací Zámek s kapelou Toy Pištols. O co že tam vlastně tenkrát šlo ? Hned se to dozvíte. Šlo tam o to, že frontman Toy Pištols, Krtko, se docela dost nechutně navezl do kapel a hlavně do lidí ohledně cen za prodej jejich cdéček a míst, kde se ty jejich tituly prodávají (Tesco). Dál tam na ně házel špínu za to, že prej berou údajně nehorázné (přehnané) honoráře za koncerty, a kolik si říkají za vstupné, zkrátka další a další věci, které si mohl v klidu odpustit. Nevím, no, když je ta kapela dobrá, tak nevidím žádnej problém v tom, když si řeknou za vystoupení třeba desítku. Jasně, jsou u nás i punkové kapely, které ty honoráře za vystoupení hodně přehánějí, a já je tady nehodlám jmenovat, páč se to rozhodně nedělá !!! Ale zase na druhou stranu, proč by si tolik neřekly, pokavad' je například majitel klubu schopnej a souhlasí s tím, že takovou částku uhradí, tak fakt v tom ten důvod k závisti nevidím. Nikdo nemůže za to, že rachot Krtkovy kapely je třeba o hodně slabší, než muzika třeba Zóny A, či VZ, a prostě a jednoduše jim takový peníze nikdo není ochotnej nabídnout, natož dát. Ale proto, že to tak je, tak nemusí hned dělat takovej vyrvál a závistivě špinit jiné (dnes už legendární kapely), kterým ten jeho soubor nešahá třeba ani po kotníky.Tak to je právě další z mnoha věcí, která mě sere !!!

Nebo s touhle ošemetností jsem se třeba setkal já osobně nedávno a taky mě to hodně nasralo. A ač nerad, tak jsem musel volit radikální řešení, nešlo to jinak. Prostě s takovými to "lidmi" se musí zatočit !!! O čem mluvím? Mluvím o tom, že když jsem byl tuhle na jednom koncertě, tak mi jeden "punker" povídá: "Jé, ty máš pěknou nášivku na bundě, nechceš mi jí dát ?" Načež jsem mu odpověděl: "Hele, chlape, tu jsem dostal od své přítelkyně a prostě a jednoduše se smiř s tím, že ti ji dát nemůžu. Má pro mně fakt velkou cenu." Po tom, co jsem mu tohle řekl, se na mě nevraživě podíval a šel někam do hajzlu. Neuběhlo ani dvacet minut a ten dotyčnej kretén, když jsem stál u výčepu a čekal na pívo, ji ze mě začal sundávat! Popravdě řečeno, kdybych byl na plech, tak vím kulový hovno a asi by se mu to i povedlo. Jenže to bylo brzo a Medvěd ještě na hadry nebyl :-)))) Smůla no, měl ještě nějakou tu hodinku počkat :-) ....ale dál. Co s takovým to magorem? Myslím, že nejjednoduší je udělat s ním a jemu podobnými - a ted' to napíšu na férovku, ZLODĚJI - krátkej proces !!! (Neplést s kapelou, děkuji :-))))) ) Ale vlastně, co si na takovýmhle idiotovi vezmeš, že...no, šel dolů! :-))))

rvacka

Opravdu mě takovéto věci, co se dějí mezi námi štvou, ne-li vysloveně serou!!! A ve finále je jedno, jestli to jsou kapely, nebo jejich příznivci. Uvědomte si, že tyhle nešvary taky kurvěj scénu a celkově hnutí! Vždyt' to není ani zapotřebí a nemá to ani žádnej význam. Vlastně pardon, má. A to ten, že ta druhá strana (my,oni) je akorád pěkně nasraná a znechucená. Beru kritiku,o tom žádná, ale ta kritika musí být podložená nějakými argumenty. Jinak se není o čem bavit !!!

Shrnu to, už se mně nechce ani psát a vlastně není ani co :-) Možná vám bude připadat, že jsem jako kolovrátek a pořád se opakuji, ale je dobrý si tyhle věci uvědomit a hnusů, jako jsou například tady mnou uvedených...PŘETVÁŘKA a ZÁVIST, se vyvarovat a hlavně je NEPROVOZOVAT !!!!! .....serte na to, běžte si vymejšlet, pomlouvat a krást :-))))))))))))))

Punk's not dead !!!

Medvěd


13.2.2009   Rubrika: Články   |   Komentářů: 43   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,9
normálka 2,9

Související odkazy:

 

Diskuse ke článku - HNUSY NA (VE) SCÉNĚ

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-43
Lord.Alex
Lord.Alex - 19.2.2009 7:51

Mrtvola:souhlas. Tichá závist co oni dokázali.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 18.2.2009 18:46

Lord.Alex & winďas: vály z The Joshua Tree jsme spolu se songy od Beatles hráli s Modulem v pařížském metru na začátku emigrace. To jsou ty konce bývalých punks ;-))))

No a RHCP, není co řešit, hlavně ta funky rytmika. Hrát v podobné kapele postavené na groove musí být super zážitek.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 18.2.2009 18:14

Windas:tak podle mě jsou obě kapely skvostné a absolutní špička ve světě muziky. Thyo, že Chad měl takovej rekord? To bych ani neřekl, páč party na bicí jsou sice celkem těžký do tempa RHCP - ař to většina nepozná - ale, že by tohle...bych spíš čekal od nějakýho jazzmana,nebo metalovýho cvoka:-) ti si to dávaj:-) prostě super kapela, vynikající muzikanti, John jeden z nej.kytaristů rockového nebe určo a ANthony je super zpěvák a taková ikona. Under the bridge best song and Otherside.

 
Radovan
Radovan - 18.2.2009 11:04

tak staří U2 jejich punk kručky až po 4té album se dá poslouchat-no a red hoti? ted sem dostal od fotra DVD Glen Hudges a solí mu tam na bicí chad smit z RHCP a nechápu nic-8 let držel rekord za nejvíc uderů za minutu a bicí:)nedavno jej porazil nejaký starý jazzman-no a Flea? ještě sem neviděl basaka nahého na koncertě udělat s basou salto a hrát dál.)

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 17.2.2009 7:48

Windas:jojo, je to kvalitka! Sice třeba dne sjsme poslouchal U2 a RHCP, což je ještě diametrálně jiná kvalitka, ale i toto je ok.-)

 
Radovan
Radovan - 16.2.2009 16:18

Lord.Alex: BFG sou klasika-hlavně bicman je pan bubeník, ovšem kytarové riffy sou taky kruté a (již) mrtvý zpěvák měl taky vokální fazónusmajlik - 5 blue eyed devils se mi líbilo cele album Holocaust 2000 tam nebyl slabší song a další alba hudebně taky ujdou-strorkraft sou z německa je to hudebně spíš k nazimetalpunk či jak to nazvatsmajlik - 1

 
Berny
Berny - 15.2.2009 19:15

no nevím no, ale konkrétně třeba Visací smajlik - 24 sou dost drahá kapela, teď hráli ve Vyškově v Béčku a že to byla nejdražší kapela, co tam kdy byla.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 15.2.2009 16:38

Mies:přesně tak:-) souhlasim se vším.
Windas:Bound for glory jsou špičkový, Blue Eyed Devils sem slyšel, ale moc si to nepamatuju a Storkraft neznám

 
chrpa
chrpa - 15.2.2009 16:07

Lord.Alex: nebo Vosí hnízdo,či Střední čechy???

 
Medvěd
Medvěd - 15.2.2009 14:37

Mies Van der Rohe: Je to pravda a nezbývá mi než souhlasit :-)

 
Radovan
Radovan - 15.2.2009 14:32

Lord.Alex: znáš Bound For glory? Blue Eyed Devils? Storkraft? to jsou muzikanti

 
Mies Van der Rohe
Mies Van der Rohe - 15.2.2009 14:01

Medvěd: Taky si MYSLIM, že nejsou...
Koncerty maj většinou booklý přez agenturu, nebo se dohadujou s rokáčema. Normální klasický DIY promotéři by si na triko desítku (min) za hraní nějaký týhle obludy už asi nevzaly. Další věc je, že se děje to (a je to fakt nevyzpitatelný), že se rozhodneš dělat akci, domluvíš se se všema lidma co dělaj v tvý lokalitě koncerty, aby se akce nekryly a měsíc před akcí zjistíš, že ti v ten samej den hrajou v rokáči E!E, nebo něco tomu podobnýho... Sorry, ale já si myslim (nic nenakazuju jen si myslim, ok?!) že prostě ten jejich punk je už nějakýmu undergroundu a komunikaci a solidaritě v punkový scéně na hony vzdýlenej... Je to už jinde. Myslim, že není moc velkej rozdíl mezi těmahle kapelama a třeba Alkeholem, Vypsanou fixou, rybičkama, Mňágou a žďorp...

 
Medvěd
Medvěd - 15.2.2009 13:21

punkSS: A na to jsi přišel jak,že nejsou součástí scény ????

Lord.Alex: Tak se na to vykašly a jen do toho kecej :-)

 
Linkos
Linkos - 15.2.2009 13:18

23punky23: hele zazil sem pripak kdy typek dal kamosovy pohlidat bundu a on mu ji osockoval o nasivky,holt kamaradi. Me zase sebral ksiltovku,ale kdyz sem mu rek ze je moje tak mi ji vratil...

 
punkSS
punkSS - 15.2.2009 13:13

Nevím, no, když je ta kapela dobrá, tak nevidím žádnej problém v tom, když si řeknou za vystoupení třeba desítku

tak tady u téhle věty jsem přestal číst fakt hnus, jak tohleto můžeš napsat.. prej hnusy ve scéně a napíšeš, že 10000 za koncert je cajk.. prober se.. navíc, ty jmenovaný kapely ani nejsou součástí žádné scény.. jebat

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 15.2.2009 12:26

Medvěd:no já nápad na článek kterje by nebyl můj výplod o tom co jsem dělal včera přes den nemám, aby obohatil server a psát jen aby něco bylo fakt nechci:-)
mj.hovno je samozřejmě bílé!!!! ještě aby bylo černý, hnus:-)

 
23punky23
23punky23 - 15.2.2009 11:57

To je zajímavej článek a myslim ten rádoby punkáč co se tě snažil okrást by se měl wrátit do školky kde by ho naučili se slušne chovat tyhle lidi jsou na pěst už se mi to taky stalo akorat s jinou weci wetšinou jde o piwka nebo cigara ale uz se mi to stalo i z bundou coz jsme řešili razantnějš smajlik - 1 VSichni by sme meli držet spolu a ne jít proti sobě

 
Alman
Alman - 15.2.2009 11:46

Tak jako, že su blbý, to bych o sobě asi neřekl:)
Mám sice maturu, ale nějaký chytrák taky extra nebudu:) Asi tak:)

 
Medvěd
Medvěd - 15.2.2009 10:52

Alman: Nějakej chytrej ne ? :-)))))

 
Alman
Alman - 15.2.2009 10:29

Ale no tak, kluci:) Přece se tu nebudete handrkovat:) Tady je to jak ve vládě - Lord.Alex pravice. Medvěd levice a kdyby jedna strana řekla, že hovno je černé, tak ta druhá bude oponovat, že vůbec, že hovno je bílé:) Takže pánové Topolánku a Paroubku, myslím, že je Vám dostatečně let, na to abyste se furt kvuli nečemu hádali, tak jako nějací pubertáčci, no néé?:)

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-43