CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

Report z Jahodnice - Červen 1987: BYL TO SPRÁVNÝ PUNK VEČER

Report z Jahodnice - 1987

 

 

 

 

Jeden za druhým vystupují z vagonu metra, a za pokřikování a cinkotu lahví se pomalu zaplňuje stanice autobusů Želivského v Praze. Postupně početná banda střapatejch společně s houněma naskládá do autobusu a odjedou směrem na Jahodnici. Ti, kdo v tom  autobusu jeli, mají o čem vyprávět. Pankeři již pociťují pivo nejen v hlavě, ale i v měchýři. Zcela bez zábran se vychčijí u dveří autobusu a mají srandu z toho když jsou nazvány prasaty.Když autobus zastaví, nastane závod o to, kdo bude dřív u výčepu a ukořistí první pivo. Stoly u výčepu jsou již obsazeny, a pankáči s houněma do sebe perou jedno pivo za druhým, aby dostali tu správnou náladu. Na pódiu se zatím motá silně vožralý individum s kytarou a jeho produkce by se nedala k ničemu přirovnat. Pankáči se začínají bavit podle svého. Prozpěvují si písničky od skupiny Oi Oi Hubert Macháně, specielně song: “Práskni negra do hlavy“ – řvou snad deset minut. Úroveň zpěvu se geometrickou řadou zvyšuje v poměru k vypitým pivům. Ale to už zařve kytara a čtyři celkem obyčejní chlapi okolo 35 – ti let provozují celkem solidní bigbít. Zábava se hned zvedne a nedočkavý punkové začínají pogovat, po této slušné muzice nastává jakýsi útlum. Smysl další kapely? Pochopilo jej asi jen pár zasvěcených.

Největší ohlas měla zřejmě kapela MASOMLEJN z Havířova, při jejich vystoupení bylo pogo tak zuřivé, že povolili vazy koleni jednoho punka, a když se do kola zatáhly i židle, odnesla to hlava druhého pořádnou dírou.

Jako další vystoupila pražská hardcorová kapela P.S., která měla tu nevýhodu, že hrála po hudebně lepším Masomlejnu a hlavně při jejich vystoupení došla desítka. Jako kuriozita bylo vystoupení další hardcorové kapely, sestavenou z členů P.S. + Dan Malaniuk na bicí. Stihly zahrát 7 písniček za 3 minuty, a tak je málokdo stačil vůbec zaregistrovat.

Během hardcorového řádění dorazila i teplická kapela FPB, která díky poklidu při jejich koncertech pomalu začala ztrácet příznivce. Tady však hráli tak, jak by měli. Od minula přitvrdili a hráli větším přehledem. Většina vlasáčů jenom vyjeveně zírala na pogo, které se rozpoutalo krátce po začátku jejich přestavení se. Při písničce “Hop hop“ se Pinďa z Kladna tak rozdováděl, že rozlámal dva stoly a někdo další se vyžil na pěti židlích. Nakonec se do poga začali motat i máničky. Byl to celkem zajímavý pohled na to, jak celá tato sestava drží pospolu. Našlo se i pár blbců, ( bohužel), a to ze stran “Androušů“ i punků, kteří se snažili vyprovokovat rvačky. Naštěstí to dopadlo dobře.

Spolu s FPB přijela kapela z Německé Spolkové Republiky (pozn. - bývalé západní německo) , která ale nemohla hrát, jelikož jejich kytaristu z nepochopitelných důvodů nepustili přes hranice. Škoda. Jako poslední zahrála pražská kapela, které snad patřila aparatura. Muzika dost slabomyslná a nudná. Většina účastníků je však už pořádně nalitá a je jim to jedno. Alkohol bohužel vykonal své, protože slyšet to střízlivej, by bylo utrpení. Pomalu se odchází domů spát, aby se každý připravil na cestu do Služetína, kde je hlavní akce tohoto víkendu.

ZÁVĚR: Na zpáteční cestě dochází opět díky chlastu a provokatérům k potyčkám mezi vyholenými a vlasatými. Vina je oboustranná. Chyba je zřejmě v tom, že si pár volů zřejmě neuvědomuje, jaké toto chování má důsledky.

Za 1./ Poldové potřebují mít mládež rozškatulkovanou, protože jí mají potom lépe pod dozorem.

Za 2./ Mají důvod proti akcím zasahovat, aniž by se mohli obávat veřejného mínění, které je potom vidět (například v tramvaji cestou na koncert a zpět) a je samozřejmě na straně fízlů.

Za 3./Z těch samých důvodů mohou klidně perzekuovovat PUNK i UNDERGROUND jako celek, a pronásledovat jednotlivé vyznavače těchto i jiných směrů.

Proto je třeba připomenout potřebu v tomto státě (bohužel !!) poměrně vzácnou: DRŽET POHROMADĚ

Nakonec ještě jedno pozoruhodné a milé zjištění, Fízlové – ačkoliv o akci byli dobře informováni, se v průběhu celého koncertu nikde neobjevili (alespoň ne viditelně), nikdo neměl problémy se sem dostat, a ani cestou domů Veřejná Bezpečnost nikoho neotravovala.

PETR + VALDA

Připravil: Kilčo


4.5.2009   Rubrika: Články   |   Komentářů: 54   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,4
PUNK 1,4
 

Diskuse ke článku - Report z Jahodnice - Červen 1987: BYL TO SPRÁVNÝ PUNK VEČER

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-54
Lord.Alex
Lord.Alex - 6.5.2009 13:37

Medvěd.když neplatíš, tak čekej exekutora brzo:-) a prachy na důchod asi taky nebudou:-) no asi se ti v krimu líbilo:-)
Takže pohrdáš lidma, jako já některejma, tak proč mi to vyčítáš? .-)
já neběhám, já jsem an to moc línej a hlavně mám xkrát operovaný koleno a běhat moc nemůžu:-) mě spíš než lidi co chodí rychle vadí ti, co chodí pomalu a ucpou celej chodník:-) je celkem normální, že ve městě se žije ve spěchu, na to sis nezvykl ještě?
Já ti to tlačim pokaždy, kdžy si na to sám naběhneš:-) že mi furt dáváš možnost na smeč, za to já nemůžu:-) páč ty se v dosti věcech popíráš:-) a tohle je jasnej příklad jak si protiřečíš:-)
Nikdo mě nenutí je číst, ale mě to nevadí je přečíst, ale všem vadí názor na to napsanej. Jakmile se jen uznale nepřikivuje, tka je zle, chybí nadhled...
Moje životní cíle? nic konkrétního, na to mám fakt ještě čas plánovat konkrétní věci, takže asi stejný jako každej normální člověk a to sice bejt zdravej a spokojenej a to i pro moje blízké. Nic víc.

 
Medvěd
Medvěd - 6.5.2009 5:46

Hele a ještě bych se tě zeptal na jednu věc.Jáké ty máš životní cíle ??? Nepiš mi něco jako tohle jo: "No jako ty určitě né !!!" Děkuji...

P.S:Fakt se to tu hejblo,to máš pravdu a nemusíš mi to psát do zpráv :-)))))

 
Medvěd
Medvěd - 6.5.2009 5:43

Lord.Alex: Jasně zapad,nejspíš.Ale dokáži si to ač nerad přiznat.I když pořád né tak úplně,daně neplatím a tamto ostatní taky né.Né aby si na mě někoho za tohle co jsem napsal poslal :-))))

Lidma pohrdám ano a taky nejsem hrdej na to kde žiju a po tom co jsem se přestěhoval do Prahy už vůbec né ! Kdybych měl ted' hned možnost,tak se seberu a někam vypadnu z týhle zasraný země.Mladý už jsem to íkal,že se seberem a půjdem někam jinam,ale ona nechce,co naděláš a kdybych jí neměl rád,tak to udělám a je mi to jedno.

Ty nevidíš třeba v tom metru tu šablonovitost ? Tak si asi slepej.Tu šablonovitost třeba v podobě té uspěchanosti,kde ty dementi a ted' myslím skoro všechny kdo tam jedou,tě jsou schopný,když na Černým mostě vystupujou,ušlapat jen proto aby jim neujela 273 autobus,která mimochodem jede za pět minut zase,ono by se to asi posralo,kdyby se dostali o deset minut déle domů,že :-)))) Tohle mi hlava nebere.Co Alexi,taky běháš na Národní třídě a cpeš se i po ohlášení,že se dveře zavírají do metra,kde aby si se tam vešel neváháš odstrkovat a podupávad lidi ? :-)))))) Pochlub se :-)

Proč bych si z něj nedělal prdel,když je to k smíchu :-) To samé může v klidu udělat on,ale asi je chytřejší a nebo to nemá zapotřebí.To samé platí u mně.O jéé,to jsem zase tady něco řekl co ?Jak dlouho mi to budeš tlačit ? Jako ten kriminál a nebo ještě déle :-))))))

Tak ty mé reporty nečti nikdo tě nenutí,nebo snad ano ? Napiš to o těch okmínovanejch rohlíkách a taky to třeba číst nebudu a nebo o tom jak jezdíš tramvají :-)))))

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 5.5.2009 23:08

Medvěd.ještě mi někdy říkej, jak se chovám nadřazeně, když ty děláš tohle x dalšim lidem co se ti prostě nelíbí a ještě se tim tady chlubíš..tomu říkám parádní nadřazenost a výsměch a pohrdání lidma:-)

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 5.5.2009 23:04

Houda:chápu, jasná věc jak to myslíš (medvěde, takhle se píše konkrétně a souvysle:-) )
Jen snad, ne každej, kdo nosí značkový věci si nutně musí myslet, že je něco víc atd.
Martin Suicide:holt podle některých je všetko na piču a na kokot:-))
Medvěd:proč jsou lidi v metru co nejsou punkeři jako ovce thyo??? Tohle platilo tak možná v 80 letech, já si furt myslim, že ty ses zasekl v čase...
Mj.rozhlídni se až budeš na Barvách pařit kolem sebe až budou hrát NVU a SPS třeba, to bude určitě velkejch rozdílů v hadrech lidí co budou pařit vid:-)
Dále NIKDY nepochopim, proč kvůli tomu, že se ti nelíbí nějaký styl dokáže někdo někoho šikanovat a dělat si z něj srandu. S Náckama tě srovnám klidně znova, protože nevidim rozdíl mezi fyzickou a psychickou šikanou. A jestli oni daj negrovy do huby, nebo ty šlapeš někomu na kalhoty, posmíváš s emu a nebo mu dkonce hrabeš na osobní věci nevidim. Idiottské chování fakt.
Parchanti co maj kompy sem ti chtěl anznačit, že PROC jako aprchanti? že jim rodiče koupí dárek, nebo maj PC u kterýho seděj a hrajou hry, no a co je na tom kurva špatnýho a pohoršujícího??? Furt lepší, než někdo, kdo je v krimu, nebo byl, nebo se vysral i na školu, z toho máma nikoho taky ais nemá radost, kdžy tak myslíš na ty rodiče...
Jiné a lepší věci, třeba chlastat? Když každej tvůj report je o tom, jak ses někde zlil??? Hmmm, to bych radši měl dítě co sedí u PC, než co mi bude chodit zlitý denodenně domu.

Ono stačí, že si někdo dá za svůj životní cíl "srát okolí" tohle asi fakt nepotřebuje komentář no...
A ten zbytek, vida, on nám zapadl do systému...sice na něj nadáváš, ale aktivně ho podporuješ...takže si leda tak sereš do huby

 
Medvěd
Medvěd - 5.5.2009 20:39

Jinak.Já jsem měl od určitého věku nějaký cíle,sic asi pro někoho špatný,ale pro mě docela zásadní,naokraj uvedu dva a ty byly nepracovat a nasírat okolí.Ten nepracovat jsem před třičtvrtě rokem porušil a začal jsem normálně tady v tej Praze fachat,sic mě chvilku sralo,že to tak je,ale nedalo se svítit :-) Postupem času se mi to i docela zalíbilo a taky abych tady nežil jako bezdomovec,tak mi taky nic jinýho nezbývalo.Ty časy už jsou dávno ty tam,kdy jsem squatoval na statku,dojil kozy a věnoval se především takovýmu tomu životu ve stylu anarchie a takový tý svobody (svý svobody),kde mě nic nesvazovalo a nemusel jsem řešit nějaké závažné věci jako ted' tady v Praze. Neřešil jsem tak peníze jako je řeším ted',když jsme je na něco na statku potřebovali,tak jsem si střihnul fachu třeba na tři dny a pak zase ten pohoda,klídek,zvířátka,travička,alkohol,holky,muzika atd atd... Prostě pohoda :-)

No a pak ten druhej cíl.To nasírání okolí a okolních lidí.At' třeba svým chováním,nezájmem k práci,stylem oblíkání a celkové vyzáže,vlastním názorem na určité věci a podobně.To mě taky vždycky naplňovalo a když jsem viděl,že to splňuje ten účel,že to fakt funguje a ty lidi maj ze mně kolikrát dost a i mi kolikrát chtěli dát na tlamu třeba (a i dali :-) ),tak jsem se v tom rozhodl pokračovat a i když už některé věci nedělám a opustil jsem od nich,tak si stejně někde nějakej ten výlev neodpustím,prostě už asi jinej nebudu a třeba já osobně tohle všechno o čem sem ted' v tomhle posledním příspěvku psal považuji za takový svůj punk :-)

 
Medvěd
Medvěd - 5.5.2009 20:19

Martin Suicide: Zdar,mě tak nějak nežere nic,jen sem potřeboval něco napsat,aby se to tady hejbalo a hle hejbe se to :-)))))))

 
Medvěd
Medvěd - 5.5.2009 20:13

Lord.Alex: Neposral,jen nevím o čem už jsme se to bavili,ale asi do nebylo podstatné,když jsem se k tomu nevyjadřoval jasně :-) Jinak Zona a nebo Slobodka jsou taky zahraniční kapely :-))) No nic.Dnes už když řekneš,že jedeš na Slovensko,tak jedeš do zahraničí.To ti nějak uniklo :-))))

Každej punker nevypadá jak druhej,sem ještě neviděl punkera,kterej by měl věci stejný,jak polovina těch ovcí co jedou v metru,třeba.Ty ano ?

S těma naschválama to není zase tak horký.Sem tam,když mě sere jak mu řve na celej vagon empétrojka v uších,tak mu jí vyrvu a nebo,když se sere,tak mu přišlápnu ty jeho vytahaný kalhoty,sem kurva no :-)))) Netahej do toho ty nacistický zmrdy,ti jsou daleko jiný kapecity než já.Já narozdíl od nich pernamentně někoho netluču,nevyřvávám každej víkend jako kretén v ulicích Nic než národ a podobný hovna,nenapadám bezdůvodně lidi podlo toho,že maj jinou barvu kůže atd.Pouze a jen si s nima jen tak hraju :-) Ale taky už moc né.Jak si správně řek,už jsem taky dospělej :-))))Parchanti co je dotujou rodiče a maj compy... Jak tohle souvisí s tím,že má někdo základku a nebo byl v base ??? To zase já nechápu co si tím myslel :-) Jinak jsem na to pyšnej a řekni mi na co mohou být hrdý třeba oni ? Na to,že se naučili nekompromisně Warcraft ? :-)))) Tak na to bych já nikdy hrdej nebyl,spíš bych takovouhle kravinou netrávil vůbec čas a šel bych třeba ven a nebo na koncert,než v třeba krásném letním dnu sjíždět hry,stačí,že sjíždím a podporuji tenhle blázinec v podobě punk.cz :-)))) Ale taky to není narozdíl od ních má priorita a vím,že se dají dělat daleko jiné a hlavně lepší věci.

Jinak.Naši lidi díky mnoha věcem ve sračkách jsou.Tohle s tím nemá nic společnýho.Víš,oni si radši rodiče tehlech fakanů radši utrhnou od držky,hlavně aby od nich měli pokoj.A vůbec,tohle tvé srovnání je taky krapet vedle :-)

 
Martin Suicide
Martin Suicide - 5.5.2009 20:07

Medvěd: Tvá rétorika na téma současné mládeže je asi tak na úrovni důchodkyň odněkud z pavlače.... Co je špatnýho na tom že někdo nemusí chodit na nějaký všivý brigády?... Co ti jako na tom není recht? ... co to má co společnýho s rock n rollovou subkulturou, která si říká punk? Co ma chození na nějaký debilní brigády ve věku kdy se máš vyblbout, společného s rock n rollovou subkulturou. Po pravdě nechápu co tě jako žere... problém tvého sociálního statusu??? Je mi to po pravdě celkem u řiti, ale číst tohle fňukání pod každým s tím nesouvisejícím článkem je trochu unavné.. sex, drogy a rock n roll forever!

 
Houda?
Houda? - 5.5.2009 19:58

Lord.Alex: tak zaprvi: nerek sem ze ten kdo neni punker je debil atd....zadruhy: ja nejsem nebo sem to osobe nikdy nerek ze sem punker a myslim ze na vetsinu veci mam svuj nazor...a na to na co nazor nemam sou vesmes veci o kterejch nic moc nevim a kdyz mi nikdo neco nakuka ze to je takhle a takhle tak to beru s rezervou a hned si to nevriju do pameti a nesirim to dal ze to takhle musi bejt!! zatreti: jo mas pravdu nazory se tvorej podle okoli ...jinze ja to mylsel tak ze by sis mel utvorit jeden nazor pro tebe spravnej a za nim si stat ...ja znam spoustu lidi co maj kazdou chvilku na vsecko jinej nazor tak sem to myslel:-))

 
Houda?
Houda? - 5.5.2009 19:52

Medvěd: presne tak taky me tyhle holky v metru ae ne jen holky a hperi serou...tak naschvali jim zase nedelam:-))) ae spis jen tak vduchu pousmeju a polituju je..nwm prijde mi to prehnany takovyhle lidi rozmazleny, ti co si osobe myslej ze sou neco vic kdyz maj na sobe nakou znacku ktera ted leti (nerikam ze namam zadny znackovy obleceni ale nenosim ho kvuli tomu abych byl hustej spis panc se mi nektery Sk8 obleceni libej a hlavne sou pohodlny "sk8 ...neee hopersky hadry!")....jinak ted de o to co povazujes za deti:-))) u nas ve tride je spoluzakoum vesmes kolem tech 18 bo 19 let...a fakt se chovaj jak maly parchanti mozna jeste hur.....presne to co si ted psal rozmazleny.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 5.5.2009 19:42

Medvěd.opět překrucujem moje slova, jako tradičně. Přečti si znova a zjistíš, že jsem napsla, z 90 procent chodim na zahraniční kapely. Těch 10 procent jsou třeba Plexis, zona, slobodka atd. no nic. že se ti to vysvětlovat nechce se nedivim, neni totiž co, prostěs to zas posral.

Houda:aha, nu takže podle tvé logiky kdo neni punker je debil a hlupák a punkeři jsou nějaká menza, protože maj svůj názor...hmm.
Jinak by mě zajímalo, podle čeho si ty tvoříš názor na různé konkrétní věci? Podle mě se ničim jinym než věcma kolem názory na něco netvoří..pokdu myslíš, že jo, tak jakýma ještě? nic mě nenapadá.

Ještě Medvěd:každá holka vypadá jak druhá - každej punker vypadá jak druhej.
každej druhej se oblíká jak nejdrsnějsí hoper - každej druhej punker se oblíká jak nejdrsnější punker s nášivkama, čírama a řetězama.
My máme svoji hlavu.... - člověk co poslouchá hip hop svojí hlavu patrně nemá.
Snažim se dělat naschvály v metru - ano ano, to běžně dospělí lidé dělají...(hlavně ten bezva důvod..dělám naschvály, páč se mi někdo nelíbí, hmm ale náckové jsou kurvy, že dělaj něco proti těm co s ejim nelíbí..no nic)
Parchanti co je dotujou rodiče, maj compy atd.parchanti ano - mnohem lepší je bejt již zavřenej a se základkou, ale za to na sebe bejt pyšnej. ano ano
Ničeho si nevážej, rodiče jim vše kupujou - to maj ty rodiče tolik peněz, že děti nemusí na brigády a vše jim kupujou, no asi jo, tak to na tom ty naši lidi nejsou tak špatně jak si psal, jak je to tu ve sračkách že....
Nu a na závěr jediný souhlas a jediná věc, pod kterou se podepíšu taky, to nadávání a sprostá mluva je fakt běs.

 
Medvěd
Medvěd - 5.5.2009 19:14

Houda: Názor vědšinové společnosti,bohužel :-( A to je právě ono a zaviněno tím jak na ně působí okolí.O tom sem tu taky psal nějakej článek.To vidíš všude kolem sebe,jedna holka v metru vypadá jako druhá,každej druhej se oblíká jak nejdrsnější hoper a tak dál... Nasrat na ně !!! My máme svojí hlavu,svůj názor a pohled na tuhle společnost,kterou já osobně dost pohrdám a dalo by se i říci,že se jim třeba v tom metru snažím dělat naschvály a podobně :-) Prostě dnes ty děti nemají povědšinou v hlavě nic,což je i vidět.Rodiče jim koupěj compy a nechaj je u nich celej den sedět a to jen proto,aby se jim nemuseli věnovat a nedej bože je třeba někam vzít na výlet,či se s nima jinak bavit.Tímhle to začíná,pak se není čemu divit,že z nich vyrůstaj takový parchanti,který když nemaj za prdelí mámu nebo tátu,který je od mala dotujou a rozmazlujou je všim možným,tak se ani sami nevyserou :-)

Za další si ničeho nevážej a je pro ně samozhřejmost,že když něco chtěj,tak rodiče neleněj a hnedle jm to koupěj.Málo kdo si na něco dnes ve svejch náctiletejch letech vydělal třeba na nějaký brigádě,asi je to taky tou dobou a změnou výchovy rodičů,která vede právě k tomu co z nich pak je za paskvily !
Mě mámá vždy řekla at' si na to jdu třeba někam vydělat (třeba zběrem papíru atd) a nebo at' si na to prostě a jednoduše ušetřím.myslím,že to bylo dobře,že mě takhle vedla a hned nešla a nekoupila mi třeba tenkrát Favorita (kolo).Naše generace je jiná,daleko jiná než ta dnešní,která neví co je to například hodnota koruny.Neuvědomuje si,že rodiče než nám nějakou tu káču dali,tak jí museli vydělat.Oni jdou a rozhazujou ty prachy jako by se nechumelilo,ale když na to nemuseli ani hnout prstem a rodiče jim zase (až jim dojdou) nějakej ten litr nacpou,tak není co řešit přece !!!

Nejvíc mě ale sere to vyjadřování o svých rodičích,která tyhle zmrdi mají a sere mě to poslouchat.On třeba řekne: "No jo fotr to je čůrák" ,ale už nevidí,že ten čůrák jak nazval svýho tátu,mu zadotoval to,aby mohl dělat někde na diskárně kinga před jemu podobnejma mařkama a hrát si na machýrka.No to bych do takovej spratků kopnul ! Nejdřív do nich a pak do jejich rodíčů,cože to vychovali za telata :-))) Do toho ovlivnitelnost reklamama a jim podobnejma sračka a upsal bych se tu k smrti :-)))))) Ale na to seru Puňt'a :-)))))

 
Houda?
Houda? - 5.5.2009 18:50

Lord.Alex: "Jinak vlastní názor má snad proboha úplně každej člověk a každej styl, punkrock neni vyjímečný ne. člověk je ovlivněnej hafo věcma."...ted si me rozesmal:-))) ze ma svuj vlastni nazor snad uplne kazdy?...s tim si dovolim nesouhlasit....mi psis prijde ze v dnesni dobe nema svuj nazor SKORO nikdo. jak si psal ze clovek je ovlivnen hafo vecma tak tech hafo veci mu utvari ten nazor.



 
Medvěd
Medvěd - 5.5.2009 18:42

Lord.Alex: Mě se to nějak Alexi vysvětlovat nechce :-) Ty nechodíš na kapely co v té době vznikly ??? Takže Plexis taky vznikl až po revoluci ? Ha ! Nové zjištění !!! :-)))))

 
OldSkate.Punk
OldSkate.Punk - 5.5.2009 15:12

šak jen to přepisuj !mě to zajímá a žádný starý ziny nemám takže jediná cesta jak si to přečíst

 
Martin Suicide
Martin Suicide - 5.5.2009 12:30

Kilčo: Já vím :) Taky jsem to tak nemyslel :)

 
Kilčo
Kilčo - 5.5.2009 11:38

Martin Suicide: však nepíšu že jsem autorem.

 
Martin Suicide
Martin Suicide - 5.5.2009 11:18

SID12: No osobně si nemyslím že tehdy to bylo o tolik lepší..... A to jsem to prožil.... Začal jsem poslouchat punk a nosit ty hadry na konci základky a nic hlubšího než "...Ty vole, to je prostě největší nářez..." a "....takhle vypadat je prostě nejhustší.." za tím v té době nebylo.. ostatně lze to očekávat od dětí kterým je 13-14???? Ano byla to větší revolta a všichni jsme byli totální outsideři a freaks.. což byla mnohem větší zábava než je to dnes a to je tak všechno..... Jiank tyhle reporty jsou vlastně přepisy reportů z fanzinu z té doby :)

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 5.5.2009 10:09

Medvěd:ale já se neptal jak pojímáš zábavu ty:-) já jsem napsal, že jsem rád, že je doba pryč a ty mě, že bez té doby by nebyli kapely:-) a já zas, že na ty co jsou díky téhle době nechodim:-) o tomhle byla řeč:-) ne o tvojí zábavě...:-)

Takže na toto to vysvětlení pls:-)
Jinak jo, nevidí se to, ty vyjímky jsou, otázka je, či je to dobře, nebo špatně...-)
Jinak vlastní názor má snad proboha úplně každej člověk a každej styl, punkrock neni vyjímečný ne. člověk je ovlivněnej hafo věcma.

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-54