Tribut N.V.Ú., dvacet let

Tento fiktivní rozhovor se nikdy v žádné hospodě neodehrál, jedná se jen o bujnou fantazii autora recenze:

"Hele, ty vole, co kdybysme udělali nějakej tribut vaší kapele?"

"Jako, jak to myslíš?"

"No, prostě s tím oslovím co nejvíc bandů a uvidíme, co to dá, ne? Se dobře znáš s Ceckem, mohlo by to vyjít, dobrá reklama pro všechny a tak, - - - - - - ne?"

"Ty vole, jako, to není špatný nápad."

No, vím, že se jedná o naprostou cypovinu, ale toto přesně mě napadlo, když jsem se dozvěděl o akci, kterou vymyslel nějaký Houba s bubeníkem z N.V.Ú. , cédo vyšlo u Cecka. Celkem se nedivím Zóně A, Visacímu zámku a Plexis, že se tohoto neobvyklého projektu neúčastnili přesto, že byli osloveni, a zase naopak mě docela překvapil Šoty ze Zeměžluče tím, že do toho šel. Ale dost bylo plků, lepší bude, když se budu zaobírat samotnou deskou. Jako, sešla se na ní celkem nevšední parta nesourodých kapel nejrůznějších hudebních směrů, přátel Houby a N.V.Ú. což, zdá se, není na škodu. Asi tě, ty vole, překvapím, nebo co, ale za nejlepší flák považuji verzi Garage, připadá mi mnohem lepší, než originál. Prostě starej dobrej Tony Ducháček na to pořád má, není co řešit. Pak následuje ZNC, Vision Days, Brutus a Zničeho nic, Záviš mě zklamal, nuda, jacísi novodobí OK Band, Sputnik a tak, nevím.... Hmmm, jsem to slyšel před měsícem a nechal jsem to uležet. Teď to poslouchám už skoro týden a pořád si k tomu nedokáži najít cestu, nějaká vnitřní mozková blokáda, nebo co, sorry.... Tak už to chodí, recenze jsou subjektivní záležitost. Nemá cenu, abych to nějak okecával, ty vole, nebo co. Toto cédo mi prostě nesedlo, howg. Už se těším na další desku N.V.Ú., ta bude určitě o něčem jiném.

Jako jednu z pozitivních věcí vidím skutečnost, že kapela, která hraje u Papagáje udělala tribut kapele, která je vlajkovou lodí Ceckovy stáje. Konkurence se v té naší malé kotlině mezi sebou nevraždí samopaly jako gangy camorry z Neapole, ale naopak se doufám respektuje a nehází si klacky pod nohy, což je jen dobře pro celou scénu.

Hodnocení: 4/10

mrtvola

9.11.2009   Rubrika: Recenze na CD   |   Komentářů: 2   |   Vytisknout