RECENZE: Inseminační stanice - Trvalý následky

Inseminační stanice aneb kapela co se s ničím nesere a nebojí se vyjádřit názor, co si myslí. Kapela vznikla v březnu roku 2008 a od té doby zraje jako víno, když si vzpomenu na jejich první CD pod názvem První Odběr, které mě příliš nebavilo, tak tohle je naprostá pecka.

Mimochodem toto je čtvrté album kapely a jen těžko se dá posoudit, jestli je lepší než předchozí nebo ne. O prvních dvou albech by bylo jasné, že to druhé ale u tohohle jsem v rozpacích. Hned ze začátku bych chtěl říci, že přední straně CD si můžeme povšimnout dítěte, které má na zádech vytetováno lahodný nápoj jménem rum a na zadní straně členy kapely, kteří se obávají, zdali je to dítě jejich.

Tahle pecka obsahuje 12 fláků. První píseň nese název Agro kde kapela vyjadřuje, jak jim je u prdele, co si kdo o nich myslí a hrají, co chtějí. Druhej song se jmenuje Iluze - pohodovej song a text připomíná mi trochu NOFX z roku 1994. Další vál se jmenuje Stáří a ten popisuje, jak už podle názvu stáří, co bude, až nebude a co bude, až budu starej, mimochodem se tahle píseň zařazuje mezi největší pecky na albu. Hned po tomhle následuje Práce -  taky patříte mezi ty, co by se nejraději vysrali chodit do nějaké práce nebo školy? Tak tenhle song je přesně o vás.

Jedeme dál, následuje píseň IS Army, která je věnovaná pro všechny kamarády a hlavně největší fanoušky kapely plus zde se zpívá i o kapele samotné. No a teď asi pro mě nejlepší song celýho CD, a to je Svoboda, která je o tom jak si naše malá česká zem nechá srát na hlavu a diktovat si vše od EU. Po tomhle válu následuje Intifada, která je hudebně a textově agresivnější, na což si přijdou příznivci hardcore punk. Celá tahle věc popisuje terorismus Izraele…..

No a teď si trochu odpočnem a hraje nám čistě mužská záležitost. Pro všechny kozomily je tu písnička Kozy s neuvěřitelně se chytlavým refrénem a nejenom chytlavým, ale i celá píseň je vtipná. Pomazlili jsme se s kozama a hraje nám tu píseň Půlnoční. Co dodat, vánoční atmosféra jak z mrazíka. Dále tu máme jednu fotbalovou a to je Sparta. Fotbal mě nic neříká, nesleduji ho, takže tuhle věc ať si každej přebere sám. Po Spartě přichází Blbeček, aneb píseň proti všem pozérům, co si hrajou na něco, co nejsou a jako rozlučkovou píseň máme Piju rum, která je odehrána na ukulele plus hip hopový bonus desky.

Album má skvělý zvuk ze studia Ex-Avik a vydal ho Cecek, takže pokud o toto parádní CD stojíte, je u něho k mání za 100 Kč. Mimochodem, každá píseň obsahuje RUM, a kdo ho jako první všude najde, vyhrává od kapely lahev rumu a CD Trvalé následky.

Album na mě zapůsobilo natolik, že si troufám, tvrdit, že se jedná zatím o nejlepší české album, které jsem letos slyšel. Inseminační stanici řadím mezi nejlepší současné mladé kapely.

Snork

5.11.2012   Rubrika: Recenze na CD   |   Komentářů: 6   |   Vytisknout