CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

Kinder punks? proč odsuzovat...

Kinder punks ?

   Víte, taky sem kdysi odsuzoval tuhle punkovou mládež > 15-ti letý prckové, který se navlečou do hadrů zakoupených na metalshop.cz a když pak vyjdou na veřejnost dělají ze sebe všelijaký machry. Ale zamyslete se všichni, tyhle lidi sou budoucností punkovýho hnutí tak bysme s tim měli něco dělat sakra ne?! Nebo chcete aby se z punku stalo disko..?

 

 

Vy všichni i já jsme se k punku nějak dostaly > ať už přes komerční kapely nebo kamarády, a taky jsme o tom věděli hovno. Pak jsme viděli poprví pankáče a chtěli bejt jako oni. Začali jsme schánět nový kapely, zajímali jsme se o punkový koncerty a poznávali nový lidi, se kterejma jsme nikdy ve styku nebyli. Najednou zjistíte, že si s pankáčema rozumíte a rozhodnete se bejt taky takový... Možná to každej zažil jinak, ale zamyslete se jaký jsou možnosti dostat se k punku teď ! Všude v televizi vidíte jenom odpornej POP, jenom nám cpou nějaký sračky na který neni nikdo zvědavej, navíc nám absolutně nic neřikaj. Pořád okolo sebe vidíme jak tenhle bohatej vošukal tohodle bohatýho, jak tamta má takový a takový kozi. Ve všech médiích potom najdete, že punk-rock jsou ty skvělí sračko pop-punkový kapely, co tohle hnutí akorát okrádaj a těží na tom peníze > hlavně jim je uplně jedno co se děje s mládeží. Teď nedávno se objeví kapela Tokio Hotel a média jí představí jako skvělou punkovou kapelu, kterou kdo neposlouchá je OUT. Vážně k smíchu co z našeho hnutí chtěj dělat za sračky..... Pak tu slyšíte z každýho rohu, že punk-rock a punk je rozdíl a podobný nesmysli > z toho se musí Sid Vicious obracet v hrobě (ikdyž ho rozprášili po hřbitově..) a mě to taky dost hejbe žlučí. Ty dnešní mladí punkové nemaj ponětí o punku z těchto důvodů! Média jim cpou něco uplně jinýho a pravej punk se snaží vytlačit.

 

Tak sakra něco s tim dělejme! Když uvidíte mlaďocha co se tváří jako pankáč a vlastně o tom nic neví > tak ho sakra poučte, dejte mu poslechnout co nejvíc kapel > vypalte mu CDčka, povyprávějte mu o čem ten punk je, jak to tu bylo dřív, kde to vzniklo a zajímejte se o tyhle lidi. Odkazujte je na punkový weby ať poznaj nový lidi, nový kapely a pořádnou hudbu, ať si zajdou na koncerty kde punk pořád je.

 

Nadávat na ostatní umí každej vypatlanec, ale něco udělat pro změnu, to už né co? Takže doufam, že si s těchhle sraček něco vezmete a nehodíte kinder pankáče zahlavu, se slovama 'nic o tom punku nevědí tak je kopnem do zadku'.

 

A diskuze je tu od toho aby se k tématu vyjádřil každej, je snadný číst názory ostatních a přijmout je za vlastní. Přemejšlejte!

 

autor: špína


16.11.2006   Rubrika: Články   |   Komentářů: 14944   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,5
jde to 1,5
 

Diskuse ke článku - Kinder punks? proč odsuzovat...

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Jarovít
Jarovít - 26.1.2009 9:42

já si myslim že je to furt lepši než aby mládeš byla kinder nazi a jedla kinder čokoládu.Co bych za to bral mít zas 15.let

 
Joud@
Joud@ - 22.1.2009 19:35

rozhodně bych neřadil všechny do jedny škatulesmajlik - 3

 
Jarovít
Jarovít - 22.1.2009 10:56

Dariusss: jo ty seš největší kinderpunk smajlik - 7

 
Anarchy Terror Crew
Anarchy Terror Crew - 18.1.2009 18:42

smajlik - 5smajlik - 1

 
Dariusss
Dariusss - 17.1.2009 22:28

GaGaPunk: proč by to mělo znít blbě, je to jenom dobře, že tě přivedl k punku, je to surpová společnost....

 
GaGaPunk
GaGaPunk - 23.12.2008 21:45

bude to asi znít divně ale mě k tomu přivedl fotr...hraje v punkový kapele

 
Dariusss
Dariusss - 14.6.2008 0:02

špína:Určitě máš v tomhle naprostou pravdu, je to nejhorší si na něco hrát a vědět o tom kulový...Já ještě o punku zase toho tolik nevím, protože se v týhle scéně pohybuju relativně krátkou dobu, ale snažím se pochopit všechno to pravdivý a ne, co támhle někdo slyšel nahoru a všem to vypráví...Svůj názor zakončím tím, že nejhorší jsou špatný informace, ať už je to o čemkoli....

 
Jaaryyn
Jaaryyn - 13.6.2008 0:34

No vidíš... výchova správným směrem
Já jsem k tomu byl například cpán už od plenek a děkuju za to a dneska a i mě se*ou ti, kteří .... (prostě ti, o kterých píšeš) a to možná patřim mezi ně páč je mi taky šestnáct :-)
A jak jsem říkal, sem chovanej od plenek do punku a myslim si, že mam trochu přehled a vrstevníkům se snažim cpát klasiky jako Sex Pistols, The Exploited a chodí se mnou na koncerty s trnsparentem "Old punks never die" a věř nebo ne, když poznaj, co to doopravdy punk je, líbí se jim to a rychle zapomenou na ten popík nebo "neopunk", kerej poslouchali do teď a mysleli si.....
Prostě souhlasim s názorem "Ukázat cestu a nekopat do zadku"....
Jsem taky ještě kuře a znam to, když nade mnou old punkové ohrnou nos a zařadí si mě mezi "ty novodobí", přitom táhnu stejnej provaz jako oni....
Prostě a stručně, než někoho začnete kopat dozadku, zjistěte jestli by se tu osobu nedalo "vyléčit" :-) a nebo, jestli už není naučená a nasměrovaná "správným" směrem tradicí punks... PS: vim, nejsem žádnej spisovatel, ale doufam, že si to ňák přeberete...

 
klarinapunx
klarinapunx - 15.3.2008 19:06

ježiš.....šílené zjištění já jsem asi out!!!!!!!!!!ne ted vážně taky jsem se k punku dostala přes kámoše co mě neodsoudil že jsem jen další ze stáda kindrošů

 
Anatole.Noir
Anatole.Noir - 6.3.2008 8:55

Naprosty souhlas. Podobne reseni se snazim resit u bubu gogotiku wannabe. Snazim se jim dat tipy na skutecne gothicky kapely. Problem je v tom, ze si vetsinou stojej za tim, ze jejich NW nebo WT JSOU gothic a ze do nich akorat rejete. Ale naztracim trpelivost, nebot si pamatuju, ze jsem drive byval podobny, a jen diky lidem kolem sebe a vlastni touze po poznani jsem pochopil a nasel tu "spravnou" hudbu. (Ty uvozovky sou tam schvalne, nebot si nedelam patent na vkus.)
btw: osobne nemam nic proti symphonic metalovym kapelam ani jejich posluchacum, jen me trosku stve, kdyz se hlasej ke stylu, o kterym nic nevedi.

 
pošuk
pošuk - 25.1.2008 9:21

smajlik - 24smajlik - 23

 
Schneck
Schneck - 22.12.2007 11:32

tykráso hh ňáký spameři ne? smajlik - 1
Tohle je fakt dobrej článek, já sem se přesně dostal k punk přeskámoše a pak jsem chtěl bejt jak oni. Teď už něco málo vim, a myslim, že by se opravdu mělo dávat rady mlačím pankáčům a kolikrát ti ten malej punk poděkuje, že tohlecto neveděl a že je rád že to ví... a teĎ sem zapoměl co sem chtěl říct, tak jen dodám že ten článek je správnej!smajlik - 23

 
punk_vamp
punk_vamp - 30.11.2007 19:07

tohle je supr clanek....vite me bude za mesic 16...a taky sem se k punku musela nejak dostat...a vidite...dostala...nejvic me ovlivnil jeden kluk ze skoly...jo, predtim sem sice poslouchala punk, ale nejak sem se o to vic nezajimala, ted je to jiny...pomalu ale jiste se oblikam punk stylem, miluju myslenky punku, rada poznavam punk lidi....je to proste skvely.....uz si neumim predstavit, ze bych poslouchala neco jinyho nez punk....rap, hip hop, techno, dance..to at jde do predele..o cem ta hudba vlastne je?...je to furt to stejny dokola...jen blby kecy o nicem...ale punk je o necem jinym....bude mi 16, mozna me lidi odsuzujou ze delam co delam....ale ja to budu delat...budu delat cokoliv co chcu a nikdo mi nebude do toho kecat...pro nekoho sem na to mlada...ja si nemyslim...vssichni byli takovy... takze opravdu, dejte sanci kinder punk...ty decka tady budou az vy tady nebudete...jsou budoucnost punku....smajlik - 7

 
monias
monias - 22.10.2007 19:19

špína: Zdravim... Takže chci poděkovat, za podporu... Pač já sem punk poznala díky kámošovi a on mě do toho lehce zasvětil a přesně jak ty říkáš, začala sem poznávat nový lidi, punkáče z koncertů, můj soused je punker(hraje v kapele, máte ho tu v seznamu... ;)) a taky si mě vzal na ''kobereček'' a něco mi o tom řekl, když to tak vemu, tak všichni ty lidi co znám, sou už dospělý, ví toho o punku (oproti mě) fakt moc... A já díky nim poznala, o čem to cca je... A díky těmhle stránkám se dozvídám zase nový věci... Ale prostě musíte to brát tak, že každej musí jednou začít... Mezi kámošema si přijdu jako 'kinder punkáč'' pač já se v punku orientuju necelej rok a oni punkem žijou už několik let a zažili si toho hodně, tudíž se svýma znalostma se s nima porovnávat asi nebudu... Ale stejně... Timhle chci asi jen říct, že sem ráda, že mě jen tak neodsoudíš a bereš to v pohodě... smajlik - 1 jinak chci ještě poznamenat, že tyhle stránky sou fakt dobrý... Heh... //je to asi zmatený... ale snad to pochopíš... :) //

Tak se měj/mějte všicni... Adíky za všechno, co děláte pro (snad) punkovou budoucnost... smajlik - 14

 
OiPunk!
OiPunk! - 22.9.2007 20:48

celkem zajimavy prispevky sem posila nejakej kokot , co na to potrebuje viagru... tak tahni! -:-D

 
martinkz
martinkz - 19.9.2007 15:04

nejdriv musi toho kinderpunkace poznat a pak usoudit jestli o tom vi hovno nebo ne

 
martinkz
martinkz - 19.9.2007 15:03

tenhle článek napsal špína dobře ale jenom se mi nelibi kdyz si nekdo toto (jako ze vi o punku hovno nevi co je punk atd. ) mysli o vsech kinderpunkacich....

 
OiPunk!
OiPunk! - 15.9.2007 20:09



skinheads
________________________________________
Úvod >> skinhet >> skinhet
skinhet
08.12.2006

SKINHEDS
8.12.2006 18:31
Dělnický původ vyjadřovalo i typické oblečení těchto mladých lidí: vysoké těžké boty (popř. pracovní boty s okovanou špičkou, jaké nosili dělníci v docích), vojenské bundy "bombery", džíny a kšandy nošené přes košili nebo trička .Nejnápadnější byly už tehdy nakrátko ostříhané vlasy, podle nichž se těmto lidem začalo říkat skinheads (holé hlavy).
Tohle dost casto skinheads nosi... ale nezapomente skinheads neni o obleceni. Obleceni jen znaci to, co je ten dotycny zac... skinheads je o duchu a o nazorech...
Skinheads v Čechách

První zmínky o aktivitě zdejší komunity Skins nacházíme ve složkách StB. Jsou datovány rokem 1985. Již krátce poté se o popularizaci začala starat dnes již "legendární" skupina Orlík nebo Hubert Macháně. Orlík stavěl své texty na husitské době a reprezentoval spolky jako Jednotu Kalicha. Situace se poněkud změnila po roce 1990, kdy byla zbořena hranice východního bloku. Tehdy se vyrojilo mnoho nových kapel, které už zpívali extrémně rasistické, fašistické a nacionálně socialistické texty.

V Čechách jsou ale i skinheads, kteří se hlasí k tradičním skinheads. Jsou jimi zejména Oi! skins pohybující kolem kapel jakými jsou např. Operace Artaban, Pilsen Oiquell, FistbOi!s či Jedna krev. Jsou tvrdě proti fašismu, zastávají myšlenku Punk & Skins Unity, jsou vlastenecky založení a apolitičtí. Mezi českou mláděží se vyskytuje i mnoho symaptizantů, kteří sdílí názory apolitických skins, i když se v hnutí přímo neangažují. Dále pak zde můžete vidět Sharps a menší míře i Redskins.
Něco dalšího z historie + rozdělění
Skinheadská subkultura vznikla na konci 60. let v Anglii. V první polovině 60. let to byli tzv. MODS (modernisté). Nakrátko ostříhaní, oblečení do konzervativních obleků a téměř přepjatě upravení. Vyznačovali se divokou jízdou na skútrech, užíváním euforických drog a posloucháním černé soulové hudby. Tato skupina ovšem brzy zaniká a ožívá ke konci desetiletí v poněkud pozměněné podobě. Už to nejsou ti jemní chlapci, ale změnili svůj vzhled na poměrně drsný, přesto stále uhlazený. Nosili těžké pracovní boty, pracovní košile, džíny a samozřejmě krátké vlasy. Byli to HARD MODS. Svou hudbu si zakládají také na soulu, ale už také i na rytm

 
Brezko
Brezko - 13.9.2007 13:36

tak s mojej skusenosti som pochopil ,ze mladych punkxs netreba hned odsudzovat aj ked sa zda,ze ked su mlady vedia o tom hovno...
Dneska predsa len maju viac moznosti ako sa dostat ku kapelam,koncertom,atd.
Spoznal som pred par mesiacmi mladych punks z mojho okolia a musim priznat,ze chalani o tom maju viac paaru ako ja v ich veku ked som s tym zacinal,teraz sa spolu bavime chodime na pivo a na koncerty a je to fajn predsalen som rad,ze tu vyrasta nova generacia punkov smajlik - 14
i ked maju obcas o svete dost idealizovanu predstavu,ale ved nakoniec my sme v puberte iny neboli nieee???smajlik - 1

 
smažka
smažka - 28.8.2007 15:07

chtel bych doporucit nejaky cesky punkovy skupiny...diky za kazdou snahu...smajlik - 7smajlik - 7