Punk a punk moda je to dneska jeste to co to byvalo?....A jak tomu bude do budoucna??

Úvodní strana / Diskuse / Vaše diskuse / K zamyšlení / Punk a punk moda je to dneska jeste to co to byvalo?....A jak tomu bude do budoucna??

Založila Houda? poslat vzkaz
Zajimal by me vas nazor na to jestli se punk u nas meni ci ne:-))
Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-111
Petrrex
Petrrex - 4.7.2010 21:20

Rattus: emaři jsou poddruh HC´s...ale to i grungeři

 
punx.vorloj
punx.vorloj - 30.5.2010 16:35

Punk mi v dnešní době připadá (a teď budu asi za zmrda) spíš jako šaškárna. Lidem jde víc o módu, než o názory a tu zkurvenou politiku. Vemte si příklad třeba z punkový legedy The Exploited, dřív to byla snad nejlepší kapela na světě, měla svůj vlastní projev hudby, ale dneska? Dneska už jsou o ničem, ne že by byli ohraný, ale dá se říct, že zmodernizovali a jaksi vybočili z toho jejich dřívějšího stylu, rozpadla se původní sestava a je to prostě o ničem. No, a nedávno jsem viděla na ulici ňáký mladý punkerky, mohlo by jim bejt tak kolem 14 let (konec konců, můj věk), měli sice všude placky a nášivky s logem PUNK, ale vypadali jak emařky, vůbec mi nepřišli jako klasický punx, bavili se jak namydlený Barbie a zdálo se mi, že vůbec nevěděj o čem punk doopravdy je. A jesi to takhle půjde dál, tak punk dočista zanikne, protože hudba se modernizuje, poslouchá se samá remixovaná elektronika, a o pořádnou živou hudbu už dnes stojí jen málokdo. Vim, že jsem mladá, vim o životě hovno, ale mám prostě na tohle svůj názor a jen tak se ho nepustim. Doufám že nejsem tak naivní a že se mnou bude alespoň jeden člověk souhlasit. :)

 
myška
myška - 26.5.2009 7:47

Houda: asi tak....smajlik - 1
a duchodce už neřeším....smajlik - 16

 
Houda?
Houda? - 25.5.2009 21:50

myška: ha mas pravdu no:).......jojo sem presne stejne jako oni...sem clovek;-) ...akorat tak o dve generace mladsi:)......tak je asi jasny ze budu mit jiny nazory nez oni...............

(Simpsne ty nemas rad me ja nemam rad tebe!....Ale ja vas mam rad pane. .......Tak dobre simpsne, ty me mas rad ale ja tebe ne! ......No mozna by ste me mel rad pane kdyby ste me lip poznal :-))))) )

 
myška
myška - 25.5.2009 21:27

Houda: ja vim ze se nemaj hazet vsecky lidi do jednho pytle ale ja mam proste takovu zkusenost ze drtivou vetsina starejch lidi se chova oresne tak jak nemam rad:-)......a nevykaslu se na to a neprestanu se do nich timhle zpusobem navazet...

- -tak a tohle je přesně ono...tak takhle asi přemyšlej ty duchodci....pankáči sou špínyx,smažky a buhvi co ještě tak jim to dame sežrat...
vždyt se podívej co píšeš....seš stejnej jak to duchodci....smajlik - 16

 
Houda?
Houda? - 25.5.2009 21:08

myška: :-))))...jasny ja vim jinze ja uz sem takovej:)...jo a to je hezky ze si to ten klucina sam vybral jak se bude oblikat ..ale zas kvuli tomu vzhledu se do nej nemac co na vazet...no to je jedno....ja vim ze se nemaj hazet vsecky lidi do jednho pytle ale ja mam proste takovu zkusenost ze drtivou vetsina starejch lidi se chova oresne tak jak nemam rad:-)......a nevykaslu se na to a neprestanu se do nich timhle zpusobem navazet...proste dyz bude jeste nikdy mit takyhle naky reci zase jim to vratim:)......je to sami jako kdybys rekla Medvědovi aby se vykaslal na politiku to je to sami:-))))

 
myška
myška - 25.5.2009 20:50

Houda: hele staří lidi sou prostěš staří liid...za nich to nerbylo a jejich myšlení prostěš nepochopí dnešní proudy...ale as tím se budeš muset smířit...a ten klučina si to vybral sám...chce se tak oblíkat,no prosím musí s tím nést i jistý rizika...nikdo ho do toho nenutil...lidi a obzvlášt ti staří se ´dáblužel dalekolíp pazamatují ty špatné věci a dobrých skutků si všimne málokdo..ale to už je tak....a mimochodem nechci bejt rýpavá ale v tu chvíli si byl stejnej jako ty stary babky...měl si nechat jeho at si to vyřeší sám...je uctyhodné že jsi se zastal bližního svého,ale když to vemeš vím že je blbé to srovnavat ale ty babky podle svého nejlepšího vědomi a svědomí udělali to samo...prostě jim to nevysvětlíš...říkam lepší je stary lidi nbeřešit...mavnout nad tím rukou a basta fidli....smajlik - 1

 
Houda?
Houda? - 25.5.2009 20:21

myška: jo jasny ...naky fkt nemohouucny lidi o holi nebo tehotny mamky pustim sednou to je jasny.....jen de o ten princip ze to delaj na schval a ve vetsine pripadech sou protivny a nezdvorili..... uz treba de jen o tu mentalitu tech starejch lidi......vsecko musi bejt za kazdou cenu tak jak kaze zakon ...dam priklad ......jedu v autobuse pristoupi revizor kontroluje lidi jestli maj jizdne zaplaceny (ja samozdrejme mam panc jak uz sem psal sem slusny mladik:-))))) ) ....no a dojdou k jednomu punkacovi ...ten nema jizdenku....a tak se s nim revizor zacne nak dohadovat ..punkac to snazi okecavat co nejdyl aby v desnym paraku co tenkrat byl aby dojel busem co nejdal a nemusel velkej kus jit domu pesky........no a v tom se do toho jejich rozhovoru vlozi zatim jedna stara babka...se slovy "jen ho vyhodte a dejte mu pokutu az cerna...vubec se s nim nemazte ..vzdyt se na nej kouknete je to jen nakej fetak co vsecky penize profetzuje misto toho aby si koupil jizdenku..."..a podobny kecy ..netrvalo to moc dlouho a pridala se dalsi babka ktera sedela jen o sedadlo v zadejs.....pak cca po 3 minutach....(vubec nevi co mu ten punkac rikal ze ho ukecaval takhle dlouho:-)) )no a asi po tech 3 minutach se v autobuse seskupilo cca 4 bo 5 starejch raspli a nahlas na celej bus zacli rozebirat toho kluka.....padali tam slova jako "kam ta mladez speje" ..nebo" vzdyt je to strasny rezat rezat rezat od rana do vecera"......no to uz sem byl celkem vypenenej a zrovna bus prijel na zastavku kde vystupuje ...du kedverim kolem tech starejch "babicek" ...a utrousim k nim poznamku " proc se serete do druhejch lidi a nehledite si svojeho klidnyho duchodu? vzdyt nevite jak na tom je ten kluk je treba z chudy rodiny a musi si platit studium atd".....(o bylo mu nak kolem tech 17 tomu punkacovy)...nacez mi odpovedeli neco v tom smyslu jako ze ja sem uplne to sami ..nevychovanej spratek a tak dale neco zamnou jeste mumlali.....to uz sem byl venku z busu.....a celkem by me zajimalo ja to cely dopadlo:-)))

 
myška
myška - 25.5.2009 19:51

Houda: no upřímě řečeno...ažý budeš v jejich letech,budou tě bolet klouby a nebudeš moc vydržet stát,jsem zvědavá jestli celou cestu budeš stát a dívat se s klidem v duši na to jak 17ti letej harant sedí a vyvaluje si řit na sedačce...v tomhle si dovolím nesouhlasit zas já...
a jinak?? jinak je mi to celkem jedno...když vidím že bus nebo neco je plné a někdo tam sedí s taškou nahoře,tak mám hubu abych se zeptala jeslti je tam volno a většinou sou tak schopní že tu tašku sundaj...no a když ne taxe nezlbázním a postojím..možná mě to na chvíli naštve,ale jinak tohle sou pro mě aspon malé věci abych se zbytečně srala nad tím...
nevím no...prostě duchodce mam celkem v knedlu....
a jinak co se týče pouštění sednout,když vidím že přistoupila nějaká babka která je stará a je vidět že třeba ma nějaky problémy tak jiu sama pustím sednout...to samo i maminky s dětma malýma nebo někoho kdo je prostě nějak omezenej....ja nevím...mě to prostě problém neděla.....smajlik - 1

 
Houda?
Houda? - 25.5.2009 19:37

fiiha to sem se zrozepsal:-))))....tak a jeto venku nesnasim stary lidi (duchodce) ...hlavne svoji krivou babu!!:-))).....jinak sem vesmes slusny a mily mladik:-))))smajlik - 16

 
Houda?
Houda? - 25.5.2009 19:33

myška: no vidis me zas jo:-)))...uplne nejvic mi pijou krev (vetsinou sou to stary babky.) ty ktery sou zmalovany make-upem rtenkou a buh vi cim jeste, maj na sobe spoustu zlatejch (padelanejch) retizku atd...a snazej se bejt obleceny jako ty "lepsi" lidi...no a jak tyhle stary babky nastoupej do busu metra ci tramvaje tak prvni co je tak koukaj kde je volny misto a hned se k nemu hlava nehlava rvou...nebo kdyz uz neni zadny volny misto tak si stoupnou nad nakyho mladyho cloveka v domeni ze jej pustej sednout ...kdyz ne tak po chvilce zacnou remcat jak jsme nevychovany a drzi ze to za jejich mladi tak nebylo ze mladsi mel uctu ke starsim atakovyhle veci.....pak me sere na duchodcich dalsi vec...ted se spis jedna o stary dedky(samozdrejme to delaj i babky...ale dekdove spis:) ) ..ktery celou dvousedacku zaberou jen sami pro sebe bud si sednou na kraj tak aby nikdo jinej uz si vedle nich sednout nemoh a nebo si vedle daj tasku.........pak me serou duchodci kvuli tomujak kdyz na ulici uvidi nakyho pubertaka co udela jaakoukoliv vec co oni by si za mlada nedovolili tak hned zacnou pyskovat remcat a buh vi co jeste kam tem svet zpeje ze za komunistu se tohleto nedelo...proste nam na vsecky takovyhle ..podleme normalni veci moc kecu.....v takovejhle pripadach mam sto chuti poslat je nikam hodne daleko:-)))...a takhle bych moh pokracovat skoro do nekonecna:-))))

 
myška
myška - 25.5.2009 19:03

Houda: no a co se týče důchodců...ti mě zas tak žíly netrhaj....smajlik - 16

 
myška
myška - 25.5.2009 19:03

Houda: jako jo...ja to myslela takhle...samozřejmě že každý má svůj subjektivní názor na danou věc a každej vidí ten problém individuálně a s jiným pohledem ....
ale vymyslet něco opravsdu originálního v dnešní dobš už podle mě není možné...a pokud někdo má nějaké téma o kterém už nekdo předním nezpíval....hmmm... votm případě klobouk smek ihned....smajlik - 5smajlik - 1

 
Houda?
Houda? - 25.5.2009 18:51

myška: v tom mas sice do jisty miry pravdu jinze punk by mel bejt o tom mit svuj vlastni nazor na deni kolem sebe ...a ta dana skupina by mela zpivat o tom jak ona to vidi a citi.......jasny asi ta hlavni myslenka bude vesmes stejna...ale to podani nebo pojeti ty veci je rozdilny......ta hudba by mela obsahovat neco s cim neosuhlasi co ti vadi atd...a ja treba osobne bych zpival napr taky o duchodcich, starejch lidech....panc me nekteri serou a to totalne:-))) hlavne v MHD.....jak napsal uz drive Rattus ze vsicky pankaci vesmes delaj to sami maj stejny nazory atd. tak to je spatne.

 
myška
myška - 25.5.2009 18:40

Houda: =)
proč myslíš?? podle mě už naprostá většiná věcí byla řečena...at už jakýmkoliv způsobem...pořád už to bude jen omýlání stejných věcí růzýma slovama a trochu jinak upravené...nebo proč myslíš, že se mýlím? a tak ybych ráda nějaky téma o kterem ještě nikdo nezpíval nikdy...;)

 
Houda?
Houda? - 25.5.2009 18:22

myška: taky si myslim ze ses chytla slova;-)....

jo a jak si uz driv psala ze v punku v dnesni dobe uz neni nic moc co vymejslet co se tyce textu...s tim si dovolim nesouhlasitsmajlik - 12:-)))

 
myška
myška - 25.5.2009 17:44

Houda: no jasně...ale spíš to napsala jako tak že číro nikdy neměla,ALE ZAS O SOBĚ NETVRDÍM atd....to lehce zavání,víš...;) jako prostě že kdybych ho měla možná bych to o sobě tvrdila...smajlik - 16
okok...chytla sem se slovíčka...smajlik - 12smajlik - 16

 
Houda?
Houda? - 25.5.2009 17:16

myška: vzdyt rikala ze o ciru to neni tak zjevne ne

 
myška
myška - 25.5.2009 16:44

mary04: a kdybys ho měla tak co...budeš to o sobě tvrdit???smajlik - 3

 
Houda?
Houda? - 25.5.2009 16:10

mary04: tak co ses?:)

 
mary04
mary04 - 25.5.2009 16:09

silena punkobice : naprostej souhlas....číro sem neměla snad v životě na hlavě...Ale zas je fakt,že o sobě vyloženě netvrdim,že sem punkáč...

 
silena punkobice
silena punkobice - 25.5.2009 14:55

hele asi takhle vam to reknu... nejde o to, jestli ma nasobe punkac krivaka, jestli ma vyholeny ciro... ikdyby mel dlouho manicku, tak co???? vzdyt prece punkac muze bejt i s dlouhejma vlasama, nikde neni urceny ze musi mit na palici pilu!!!!! A le jde vo to, co v ty palici ma a nejhlavnejsi je co ma v srdci ne?? serou me treba nazory jako typu: mam ciro, mam krivaka, mam glady= jsem punkac. Neni to tak, nikdy tomu tak nebylo. je mi na bliti z toho, jakej je punk v dnesni dobe smajlik - 3

 
Trumpet music
Trumpet music - 24.5.2009 19:21

maš to tam;)

 
Houda?
Houda? - 24.5.2009 18:33

Trumpet music: M.Unseen@seznam.cz ....dik moc

 
Trumpet music
Trumpet music - 24.5.2009 17:47

Houd, Ratt... diky za pochvalu, jasny myslim že diskuze je ukončena...PRAVDA JE RELATIVNI POJEM,tzn že ji muže mit každej z nas...
jen k těm emařum, to vidio sem viděl a bylo to supr:D mě se to libilo, no a co že nevěděli co maji řict:D vždyt je to jedno:D:D ja nevim timhle ja se bavim , ja kdybych dělal rozhovor do televize talk bych jim taky řekl že punk je jenom o drogach a znasilnovani duchodkyn..:D:D

hod sem kdyžtak ten mail a ja ti pošlu text, jinak sem z Frýdku-Místku... na strance to je i někde napsany... kapela je to uplně nova... před tim sme se jmenovali NULOVÁ TOLERANCE, teduž hrajem jen ve 3ech.. bez ty zpěvačky...(pro info) Tommy

 
Rattus
Rattus - 24.5.2009 12:47

Trumpet music:
A jo dobře, třeba máš pravdu a až fakt budu makat někde přijde mi to taky tak a budu o tom zpívat, furt v podstatě zkušenosti nemám, toje fakt...
na druhou stranu zpívaj o tom všichni, stejně tak o té válce (a tomu už fakt nevěřim že je to taky všechyn bude trápit až dospějou), církvi.....

Pořád opakujem to samý, už na to asi kašlu, nemá to konce, každej má svou pravdu a dalšího nepřesvědčí

A tak jasně že jsem si o ten odkaz řekl, vždyť v pohodě ;)
Teda ne že bych tu vyřkal nějaký soudy, ale muuusica fakt dobrá, hafo se mi líbí vůbec nevim že nějaká kapela taková tady je

 
Houda?
Houda? - 24.5.2009 12:02

Trumpet music: jo celkem dobra ta toje kapela...akorat, a to se mi nelibi na HC ze tem textum neni moc rozumet....vesmes rozumim jen tomu "podivej se na sebe podivej se na me" nebo tak nak....takze kdyz nepocitam zpev tak dobry:).....jo a myslis ze bys mi poh poslat ten text ty pisnicky?? rad bych si ho aspon precet kdyz mu neni rozumet:-)))

 
Houda?
Houda? - 24.5.2009 11:38

Trumpet music: jo dobre s tou pozou....nevim kde bydlis ja sem z prahy...a asi jeste pred rokem kdy ty emo pozeri leteli tak vikend co vikend se schazelia tahle parta se schazela na vaclavaku kde si nakoupili chlast a tahli mestem az na petrin a tam akorat delali bordel a chlastali.....nekdo je natacel na video a delal s nima rozhovor...(je nekde na youtube) a vsicky! vsicky co tam byli tak vsicky o sobe rekli ze to sou teda pozeri...po par otazkach co jim ten "reporter" dal...napr co to emo je? vesmes nikdo nevedel....a ten kdo vedel se tak nechoval...pak tam padla otazka jaky posloucha emo kapely...nikdo zadny neznal...az na Billy talent nebo ma chemical romance...(nevim jestli to sou emo kapely).....a jestli si myslis ze tohle je pro ne nejdulezitejsi ves na svete a berou ji 100% vazne..tak mi to hlavu nebere to se na me nezlob:-).....skoro bych to prirovnal k diskantum ktery dou se ozrat na diskoteku a vopichat tam nakou dilinku ...princip je stejnej....jo a s tou muzikou s tebou souhlasim...taky si obcas poslechnu pop-punk ci neco podonyho (je to tezky skatulkovat tak tak se prosim nehadejte jestly to je ten styl nebo ne) jako blink 182 ...Good night nurse ...Blilly Talenta tak....

 
myška
myška - 24.5.2009 10:52

skolo: nevím o jakych plackách...to sem asi přehlídla....mě spíše neseděl ten začátek....a pak už sem to dál ani moc nečetla...

Rattus: Trumpet music: no...ono podle mě v dnešní době už ani není co se textů týče nic moc co nového vymýšlet...vše už bylo nějakym zpusobem řečeno....

 
skolo
skolo - 24.5.2009 9:50

myška: tyvole tady borci aspon se snazi nejak slusne diskutovat, ale tys tu dokazala akorat tak kviknout něco o hovnech a argument nebo pokus o diskusi veškerý žádný, to se tě tak dotklo s těma plackama, že tě rattus odhalil?

 
Trumpet music
Trumpet music - 23.5.2009 23:08

Ja vim, je spousta neoriginalnich kapel... co když ale fakt to opakovani je matkou moudrosti, a co když to co ti přijde jako blbost tak uplně blbost neni... ted mluvim o tom systemu, četl sem někde níž že jsi celkem mladý, tudíž asi chodíš do školy, předpokládám.
Spousta mých kámošů byli ok, ok, ok. ok... ale pak dodělali školu a začali chdit do práce.. a pak mi řikali: Hele je to fakt tak... ten system je hnusnej, fakt každy rano do prace, tisice, učtu je to hrozny... prostě ten system je fakt napiču a dostane tě do kolen...
a ja? ja si řikam.. ty vole co je to za blbost vždyt nějaka prace mě nemuže připravit o radost ze života.. ale co když jo??
prostě nepodcenuj zkušenosti lidi... ja Osobně taky ještě nemužu posoudit jestli to byla pravda nebo ne... ale vždycky si řikam...co kdyby? co kdyby? Chápeš né?

moje kapela se jmenuje BLACK AND BLUE

tady je odkaz na myspace: myspace.com/nulovtolerance

řek sis o to:) jinak bych reklamu nedělal

 
Rattus
Rattus - 23.5.2009 22:56

Ale zase možná jo, jak říkáš že od většiny těch ostatních stylů hudebních
punk přináší nějakou svobodu vlastního názoru bo něco tak......

to je fakt no... to máš asi pravdu

Ale prostě tu jak říkám, ten osobní názor mě u přemnoha kapel prostě chybí, proto to už beru jen jako hudbu

 
Rattus
Rattus - 23.5.2009 22:30

ale nemusi jit o napravu, ale o sdělení něčeho, např co se mi libi, z čeho mam strach, z toho co mě sere... to neni kliše, a neni to trapny....


Přesně! Jenže všechyn pankáče tímpádem sere většinou TO STEJNÝ do puntíku
A o tom mluvím....

 
Rattus
Rattus - 23.5.2009 22:28

Tak vykrádáčky no (s rezervou) - dí-takt, je to pořád víceméně stejný
to je jedno no...

Myslím že zpívat by měl člověk o tom co ho zajímá, na co myslí atd.... dobře no, pokud jak říkáš, vážně tě to třeba zajímá to téma OK, beru to
mimochodem, smím vědět v jaké kapele zpíváš? :)
Boj sice přád končí jen na těch plackách, ale upřímě, kdo horlivě aktivně dělá něco pro všechno co se mu nelíbí že.....
Dobře, ale já prostě nevěřím většině punkovejch textů ! Nevěřím jim že je to vůbec napadne! Prostě mě to přijde jako móda... jen jako móda....

navíc když vidím všelijaký ty zvalence na nádraží a představím si že nadávají na komerční konzumní společnost tak nevim jestli se mám smát nebo blít (ale jasně, tohle ja zas extrémní případ (jen jako malá vsuvka hehe))

A k těm demarche... když si poslechnu jejich text "válka", přijde mě to hodně stupidní text, typicky složenej jen proto, že je to pAnk.....
No třeba se pletu, sorry, .... vlastně se tím pádem třeba pletu ve všech 16ti letých punkáčích s kapelou a písničkou Fuck off war :)
No, ale pořád si myslím že se tak uplně nepletu......

Tyjo vždyť oni zpívají v písních o "válce", "církvi" (mimochodem, dle mě celkem dost povedenej text, oproti mnoha ostatním), a "systémuů ...... jaok sorry, co si o tom mám myslet - všechyn témata 100% punkový, ani špetka originality... nic vlastního mě přijde.......
Proto zrovna Demarche vůbec nevěřim
Mimochodem hudba celkem pekelná :)

 
Trumpet music
Trumpet music - 23.5.2009 22:15

ale nemusi jit o napravu, ale o sdělení něčeho, např co se mi libi, z čeho mam strach, z toho co mě sere... to neni kliše, a neni to trapny....

 
Trumpet music
Trumpet music - 23.5.2009 22:13

No jo, ale Punk je...
kdyby neexistuje...
před 40 rokama nebyl punk.. a v ameru bylo něco čemu se řika "hippies" a taky zpivali proti valce.. a nebyl to punk.. porostě ten nazor tady je, mě se taky nelibi valky, taky mam kapelu a taky o tom hrajem... nevim mě to jako kliše nepřijde. Protože! se to pořad děje! A to děla z Kliše... poukazovani na fakt, ja osobně nezpivam o tom že bysme měli zastavit valku, ale o tom proč se to děje a jak asi musi byt hrozny pocity lidi kteři sou v bombardvanych městech. Jestli mě to trapi před spanim? No vždycky ne ale občas o tom přemyšlim. A myslim že kdokoliv kdo o něčem napiše pisnišku tak nad tim musi přemyšlet, a určitě tim musi byt znepokojeny a proto to nikdy nebude kliše. Prostě si myslim že hudba o hudbě je: techno, tekno, disco, heavy metal atd... ale punk neni jen hudba a D-Beat tím tuplem.
Ale na druhou stranu ti musim dat za pravdu v tom žespousta kapel ma NEoriginální nápady... jasně v dnešní době je malo kapel ktery řikaj něco novyho... ale třeba to je zaměrny.... Např. DEMARCHE-pokud si D-bíták tak určitě znáš, tak ti maji totální drtivou většinu texů o válce, a sami ti to řeknou: někdo zpiva o holkach, někdo o vdolkách, my zpíváme o válce, protože nás to sere... Prostě v tom nevidim vubec nic trapnyho.. naopak vidim v tom velikou uvědomělot, lidi kteři vi co chcou...respektive nechcou

a nemyslim si že D-beat je založenej na vykradani discharge.. jsou spousty kapel ktery discharhe davno přerostly a sou 100x lepší

 
Rattus
Rattus - 23.5.2009 22:09

a jak říkáš že smysl té hudby m přijde omezenej

Smysl d-beatu je u mě prostě zábava....ne, nemyslím si že smysl té hudby jsou texty a náprava světa.... hudba, hudba...

 
Rattus
Rattus - 23.5.2009 21:57

zas mě určitě budete chytat za slovo takže

...pokud nezpívají vyloženě o nesmyslech, nebo něčem co stojí proti mě (no víš jak to myslim, nenapadá mě hjak to říct) tak je mě to jedno prostě.......

Je mě jedno o čem se zpívá v té hudbě
To že je ta scéna tím pádem omezená už tady řeším

 
Rattus
Rattus - 23.5.2009 21:49

Trumpet music: Hehehe, koukám že se vyznáš

Jea dis-beat je vykrádačka discharge, nic víc, jen kopírování hudby, a texty, většinou jsou to klasický klišovitý témata přesně to o čem mluvím (V případě disclose to už nabírá nesnesitelný obrátky, nemám rád disclose) , ale říkám hudba je to nájeb, nájeb a prostě mě to baví! A pokud nezpívají vyloženě o nesmyslech, nebo něčem co stojí proti mě (no víš jak to myslim, nenapadá mě hjak to říct) tak je mě to jedno prostě....... málo kapel zpívá o něčem co by se mě líbilo a hudbu poslouchám pro tu Hudbu, není to pro mě ani tolik duchovní osvěta, jako prostě zábava, uklidnění atd....
V podstatě máš pravdu - líbí se mě hudba, o které si myslím že její texty jsou klišé a tím i trapný.... nepřijdu si jako omezenec, nevim čím to je

Rattus Rattus je krysa obecná ;) ...
jinak o tý kapele vím, ale fakt se nejmenuju podle kapely :D
Navíc bych řek že rattus je jedna z těch kapel kde i možná trošku přemejšleli a nepsali hned texty fuck offf war, ale nevim, je to jen můj dojem z nich, možná ne..... no to každopádně není podstatný

A nikdy jsem neřek že když někdo zpívá o nějakej třeba i závažnějších tématech, tak je to posér,
jen prostě když dneska všichni 16ti letí punx zpívaj o hrůzách války a všichni ostatní nadšena souhlasí... já nevim, prostě jim nevěřim, ty snad jo?
Když vidim text Fuck off war, moc bych neřekl že by někdy ty lidi napadlo řešit nějaký takový téma, kdyby to prostě nebylo pAnk !

 
Trumpet music
Trumpet music - 23.5.2009 21:30

no, ok... Moc tohle nemusim, ale jak mam poznat že nejsi stejně omezeny jako oni, nebo huř...
A Disbeat vnimam jako silně politickou odnož punkrocku ktera ve svych textech teda pokud vim hodně řeši: valku, hladomor, lidsky prava... jasny možna že to bereš jen jako hudbu, ale pak mi teda přijde omezeny že mi¨luješ nějakou hudbu u ktery ti přijde obsah, a vlastně cely smysl tyhle hudby, trapnej.... o čem to vubec kecaš tady...
DISclose zpivali v totalni většině jenom o valce! Počitam že tahle kapela musi byt jedan z tvych oblibenych.. a tobě nevadi že to byli pozeři co zpivali jen o tom co nosili jejich kamoši na plackach?
A nick rattus, mi prostě připomina nazev jedny finsky kapely, a myslim že ten nick maž zaměrně kvuli ty kapele, nejsem si 100% jisyt o čem oni zpivali, ale sem si 100% jisty že pro ně nebyl punk jen hudba a měli nějaky nazory...takže... Pozeři?
kdybys měl nick: Operace artaban a onrazek i love football... neřekl bych ti ani slovo... ale tohle mi přijde paradoxní....

ale neboj beru padny argumenty, takže čekam na tvuj tah Tommy

 
myška
myška - 23.5.2009 21:30

nevím už...prostě mi to tu připada jak u debilů....smajlik - 4

 
Rattus
Rattus - 23.5.2009 20:13

a ještě teda, nemyslel jsem samozřejmě globálně všechny, mluvim o většině no, jestli jsem to nepsal tak sorry, ale myslím že by se to tam někde našlo

aaa je uplně jdno jestli poslouchají pop nebo HC/punk, když jsou to omezenci
A myslím že s těma omezencama je to všude uplně stejný

 
Rattus
Rattus - 23.5.2009 20:09

No to s tím oblíkáním jsem potom řekl že je kravina, jde o hudbu ;)

Naprosto vnímám co píšu

S tím že emo je mnohem větší odvážnost než pAnk je uplně pravda bych řekl ;)

Huaaa, mě už to nebaví, je to pořád dokola, myslím že o všem o čem teď argumentujete už jsem psal, kašlu na to už.....

Jen by mě zajímalo, proč nechápeš jak se můžu jmenovat "Rattus" a mít v ikonce "I love dis-beat" ??? To by mě faktfakt zajímalo

 
Trumpet music
Trumpet music - 23.5.2009 19:43

Viš... ja myslim že uplně všechno ma hlavu i patu, jde jen o suběktivni nazor...
viš a to co je pro tebe u někoho poza muže byt u něj nejduležitěšji věc v životě, kterou bere 100%važně... Znaš každyho z nich, abys mohl o nich v globale řict že sou pozeři? To je samy jako kdyby se o všech punx řikalo že sou intelektualove, protože par znich je na vysokych školach... Kamo nevim, myslim že rychly vynašeni soudu neni moc dobry...
a myslim že mi daš za pravdu že je 100000000000000% lepši, aby ty děcka poslouchali: Kytarovou, celkem tvrdou a dobrou hudbu, ktera jak sem psal, ma občas co řict, než aby se předvaděli na diskotekach
proto Emo/poppunk nebo jak se tomu řika beru a je mi to sympaticky

 
Houda?
Houda? - 23.5.2009 19:37

Trumpet music: vzdyt ja netvrdim ze punkac je ten kdo posloucha muziku nebo se oblika jak punkac to nee:-))) jen sem se zas s Rattusem nechtel hadat.........no to teda nevim jestli emo pozeri sou borci.......jo a mas pravdu precet sem naky clanky na netu...vesmes vsecky byli jen o ty poze.....krom jednoho co sem nasel mel hlavu a patu a to prave si myslim ze je to emo...viz to co sem psal uz drive.

 
Trumpet music
Trumpet music - 23.5.2009 18:42

rattus, houda.
Myslim že ste oba uplně vedle, Podle mě je Punkač jen ten, kdo se punkačem citi a ma na to aby si to sam přiznal,
O hudbě to vubec neni, znam miliony lidi co se jim punk libi, to z nich ale punkače nikdy neudělá...
emaři? EmoHc ma možna nějakej smysl ale neberte mě to
Emo(pozeři?) kamo tak to sou borci!!! V dnešni době je spousta Emo"pozeru" kteři provokujou mnohem vic než punx! a kteři vi za čim jdou, kapely jako MCHR, nebo Green day, maj ostře vyhraněný politický názory, tak v čem je kurva rozdil oproti "normalnimu punku" osobně si myslim že je to hodně svěži zaležitost, a povedlo se jim supr věc, nasrat nacky, nasrat, duchodcovsky piče a halvně nasrat tupý punkáče kteří sou vlastně uplně xenofobni vuči jinymu nazoru.
Houda si podle mě jen přečet par članku na netu.. ok... ale realita je jina
rattus... v podstatě nechapu jak mužeš mit tenhle nick, a použivat loko I love dis beat, a mlit takovy sračky...
Myslim že spousta lidi se do punku dostala pravě přez nazory... dostala se do subkultury ve ktery sou lidi ktery mysli podobně... potkaji spousty kamošu... nemyslim že to musi byt vždycky kliše.. jasně často je ale ne ve 100%.

 
myška
myška - 23.5.2009 14:18

Rattus: ty vole co to meleš??? seš vubec při smyslech? běž dom a vyspi se.....smajlik - 20
kurva..pankáč je ten co se tak oblíka a co to poslouchá..aha...tak mi řekn i jaxe má oblíékat správnej pankáč....smajlik - 4
hej vnímáš ty vubec co to tu ze sebe chrlíš za hovna???

 
Houda?
Houda? - 23.5.2009 11:14

Rattus: jasne v tom s tebou souhlasim ze jakejkoliv nazor jakohokoliv cloveka zajima...ae uz s tebou nesouhlasim ze tamto ma neco spolecnyho s modou:-).

ja nevim proste mi to tak prislo...nak mi to nesedelo na nakyho 30ti letyho chlapa:)

 
Rattus
Rattus - 22.5.2009 23:52

Houda: Jenže jakejkoliv názor jakýhokoliv člověka ho asi skutečně zajímá a nedělá to pro to že je to prostě móda ..... v tom je ten rozdíl.........
Proč sis myslel že je mě 18? :)

Aaa bohužel u Prahy nebydlím (Brno) :-(

 
Houda?
Houda? - 22.5.2009 21:19

Rattus: hale tohle mame asi spolecny .....taky mi prijde ze o vecech moc premejslim.....ale kdybys to takhle chtel brat ....to s tima nazorama na oko tak v tom pripade by podle tebe nemel mit zadnej covek nakej takovejhle nazor:))).....18? myslel sem si to:)....hale jestli bydlis nikde pobliz prahy tak muzem nikdy zajit na skopek a poresit neco tam:)

 

Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-111