Komunita dvou tváří

Komunita dvou tváří

Předem upozorňuji, že tenhle článek nemá ani v sebemenším rasistický podtext a je psám do detailu tak, jak to já osobně v práci s tímhle etnikem zažívám. Ano, hádáte správně, jedná se o Romy, s kterými teď už skoro měsíc fachám v kousek od naší vesnice vzdálených dřevařských závodech.

Budete se divit, ale v celém podniku, který zaměstnává bezmála sedmdesát lidí, jich pracuje přesně jedenáct. A nutno podotknout, že někteří z nich, co tam jsou dodnes, tak už tam tahali ještě před dobou, kdy proběhla v "89" ta Havlova šaškárna v podobě sametové revoluce! To je, co? Sami si šáhněte do svědomí (teď nemyslím třeba vás, co navštěvujete tyhle webovky, ale je to mířeno spíš na spoustu jiných lidí, však vy víte), kdo z vás je u jedné firmy víc jak dvacet let a navíc k tomu ještě u jedné a té samé? Moc takovejch se asi nenajde, že? Ano, ale přes to i vyjímky se najdou, a i znám pár takových a vy jistě taky. O čem chci ale psát je to, že né každej Cikán je notorickej zloděj, kriminálník a že žije jen ze sociálních dávek a podobně, jak nám to třeba hlásají hnědošukajícísemezisebou prdelníci z DSSS a jiný podobný "mančafty", kde je z pravidla každej druhej právě na již mnou zmíněných sociálních dávkách.

Jasně, bohužel těch,co se na tomhle vezou je většina, to nepopírám, ale existujou i tací, co jako ostatní dřou a práci, co oni například v těch dřevařskejch závoděch dělaj, by dělal jen málokdo z nás bílejch občanů ČŘ. Jako příklad uvedu, když mě před cca měsícem příjímali do zaměstnání a já spolu s dalšími šesti uchazeči, z nichž jeden byl černej uzavíral pevnou pracovní smlouvu, tak jediní dva, kteří tam zůstali, tak jsem byl já a Mariján. Zbylá sestava se na to buď vysrala hnedle první den, a nebo přišla ještě na druhej, ale třetí už po nich nebylo vidu ani slechu. Jak je možný, že se mnou tam zůstal právě ten Cikán, na které celkově jako na etnikum naši bílí občané neustále házej všelijakej bordel? Jestli to nebude krapet tím, že na rozdíl od bílejch uchazečů ten Cikán se nebál tvrdý práce, což je v dřevospracujícím průmyslu samozřejmost, a ten, kdo tam chce pracovat, tak s tím musí počítat - nedá se nic dělat, přes to vlak nejede, jak se říká. Já, když budu mluvit za sebe, tak mě taky v loni v zimě pěkně nasralo to, že když jsem šel na sociálku požádat o příspěvěk na bydlení (kterej mi stejně nedali), stála přede mnou tak pětadvacetiletá Cikánka a paní jí tam potvrzovala dávky na děti a na bůh ví co v hodnotě (a to nekecám ani omylem!), rovných 22 500!!! To se ve mě taky vařily chcanky a ptal jsem se sám sebe, jak je možný brát takovouhle vatu bez práce a jak je možný, že černý to daj a bílý holce, která má třeba pět dětí naserou a starej jí musí živit. Dodnes jsem to nepochopil a snad to ani pochopil nechci, páč takovýhle zákony a přístup "jen pro některý" by mě akorát ještě víc nasral a utvrdila by se ve mě proti některým z nich ještě větší nevraživost.

Ale to jsem se dostal jinam. Chtěl jsem psát o těch, s kterými momentálně hákuju a jakej oni na tohle všechno mají svůj osobní pohled. Když jsem se na to třeba ptal Milana Čuraje, kterej tam mimochodem maká od svejch devatenácti let, má "jen učňák", což třeba já nemám, a je mu dnes čtyřicet sedm let, tak mi hned říkal, že by si nikdy nedovedl představit bejt bez práce a že musí těch svejch šest dětí uživit a podobně a já nevím kdesi cosi. Teď nedávno se mu z vejplaty dokonce podařilo splatit exekuci, která byla něco okolo 200 000 a z vejplaty 12 000 čistýho mu šlo do hajzlu rovnejch 8 000 a podržte se, žádný podobný nehorázný sumy jako jiný Cikáni od státu nedostává! Ona je zas pravda, že jako jeden z mála, co tam dělaj, nehraje bedny, nekouří a ani nechlastá a tak to,co mu zbyde odnese rovnou domů a né třeba jako teď já, kterej dostal první vejplatu, tak jsem si šel za litr zahrát právě tu bednu a celej jsem ho tam samozřejmě najebal a ještě si dal asi čtrnáct kusů a vyhulil dvě krabky cigaret, takže jsem tam byl skoro za patnácet. Zkrátka středa jak vyšitá :-))) Ještě, že mi bezpečák Masopust (kurva jedna vyjebaná fízlovská z předchozí doby, kdy dělal u policajtů atd - no strašná kurva), nedal dejchnout, to bych byl v hajzlu :-))) Né, ale, jde mi o celkovej pohled na tuhle kominitu, kde za jednoho pošlou hned do hajzlu a hážou někteří špínu na všechny, což mně docela kolikrát vadí a přitom vím, že mezi nima jsou například perfektní kluci, co opravdu uměj na rozdíl od nás bílejch makat, nevyužívat a nečerpat jen ze státu a podobně. Je ale asi pravda, že těch, co ten náš stát horem u dolem sosaj, kde to jen jde je víc. Ale za to si opět můžeme sami - viz všelijaký pofiderní zákony atd, který jim to umožňují...

Vím, že tohle, co jsem napsal, nemá s punkem a tím vším okolo nic společnýho, ale nebylo by na škodu se kolikrát sám nad sebou zamyslet a nedělat předčasná rozhodnutí a závěry, aniž bych byl přesvědčenej, že to tak opravdu je. Jak mezi "černejma", tak i mezi bílejma se najde mraky kurev, co si budem povídat, ale šlo mi hlavně o to, že než začne dotyčnej odsuzovat celou komunitu, tak by se na to měl trochu hlouběji podívat a né jen klasicky po náckovsku a tupě je hned všechny fuckovat a mít k nim odpor. Tady jsou daleko závažnější problémy než "Romské etnikum". Vemte si třeba ty zkurvený politický zmrdy, kteří nám házejí klacky pod nohy kde to jen jde, vše se zdražuje, platíme na všechny ty jejich tunely a rozkrádání majetku státu (ono už toho asi moc nebude), kolikrát všechny ty zasraný odboráře atd. To taky živíme, tuhle pakáž, která ani neví kolikrát za co stávkuje, z našich daní, z našich vejplat. Však jsem to viděl, když se jednoho z nich jeden nejmenovaný server ptal, kdo je ředitel odborů, tak ten idiot řekl, že Nečas. Takovýhle mamrdi tady chtěl stávkovat a podobně? No, tak mi jděte do hajzlu! Pakáž, nic víc, prostě obyčejná pakáž. Nahnal bych je do fabriky na tři směny pod nějaký Němce a ono by jim sklaplo - šmejdům! Nebo k nám na pilu tahat šesti, sedmi metrákový klacky a celejch osm hodin a pět dní v tejdnu u velkýho katru. By na takový myšlenky a nesmysly v podobě stávek neměli ani pomyšlení. Za to,co on tam (ředitel odborů), má měsíčně, tak na to já musím makat než to vydělám třeba dva roky! Lůza zajebaná odborářská. Proti tomuhle všemu jsou nějací Cikáni jen slabej odvar a je jen pouze moderní a komunistickej přežitek na ně nadávat a házet na všechny kompletně špínu. Daleko větší problém jsou dle mého názoru Vietnamci, kteří tady pod záminkou obchodů  se žrádlem perou prachy přes trávu a jiný drogy a v neposlední řadě přes pašovanej chlast a cigára. To jsou dnes daňový úniky možná větší, než co stát vyplatí "cikorkám" na dávkách. Jenže to nikdo neřeší a každej to bere, že jsou "pracovití". To, že třeba tady u nás v Libáni sežerou každýho psa nebo kocoura, kterej se zatoulá, že žerou a na férovku chráněný ropuchy, který chytaj na koupališti, nebo ve strouze a podobně, tak je v pořádku? Jenom moje mamka měla u samoobsluhy, kde pracuje, kocoura sedm let, kterej tam byl zvyklej chodit. A pak u krámu na proti, který mají "nečekaně" Vietnamci našli jeho kůži v popelnici! Ale tak jsme přece národ humanistů, jak říkali soudruzi Havel, Kocáb,Dinsbier, Klaus a tohle je "demokracie" !!! Kolikrát je mi na blití z toho,co ta naše garnitůra s touhle zemí předvádí, ale asi jde o zvyk. Bohužel mi nějak nejde, abych si na tyhle sračky osobně zvykl - jsem asi jinej... Čágo bélo! - stejně to asi na punk.cz neprojde :-) Uvidíme!

Mějte se jak chcete.

Medvěd

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

 

POZNÁMKA K ČLÁNKU A PODNĚT K DISKUZI:

 

Abych se přiznal, nejdříve jsem to chtěl stopnout, ale nakonec jsem si to rozmyslel a dávám to sem jako ukázku toho, co mají společného příznivci všech levicových ideologií pohlížející na lidstvo jako na jakousi homogenní společnost, či komunitu a podobně.

Jak už víte, jsem pravičák a tedy bytostný individualista (žádný levicový komouš, či nácek). Naprosto nesouhlasím s Medvědovým levicově kolektivistickým pohledem na svět. Pro mě je základem všeho občan, individum, jednotlivec se svým životem, nikoliv nějaká sociálními inženýry, či odboráři zplácaná lehce tvarovatelná a z nějakého "centrálního úřadu" ovladatelná plastelína. Prostě společnost občanů, společnost rozdílných individuí, nikoliv občanská společnost jako jakási kompaktní masa stejných vlastností  v rasistickém stylu typu "černí" (Cikáni), kteří nepracují a kradou, "cikorky" (Vietnamské etnikum), kteří berou Čechům práci, žerou psy a kočky a pěstují ve velkém marihuanu, nebo ve stylu třídním (dělníci, rolníci, buržoazie a tak), či komunita já nevím čeho, či Bilderberg, Ilumináti, NWO, nebo velký Žid bankéř, který tahá za všechny provázky světové ekonomiky a podobně. Tedy to všechno, co je blízké všem levičákům bez výjimky jako  náckům, polovině fašounů,  komoušům a všem ostatním bojovníkům proti svobodě individua. Vlastně proti svobodě jako takové. Proti svobodě všeobecně. Nasrat. Fuck off!

 

cesi

Podobný přístup měli třeba v Rakousku. Když se po pádu komoušské totality odstranily všechny ty ostnaté dráty nabité elektřinou a jiné veselé zátarasy kolem státních hranic a lidé konečně mohli normálně cestovat do ciziny, objevily se v rakouských obchodech cedule s nápisy: "Češi, nekrást tady." Jsem Čech, nekradu a ten levicový komunitarismus  mě hustě sere.

 

Diskutujte, napište, co si o tom všem myslíte................ ať žije svobodná výměna názorů.... Nejsme žádný  A-punk, ani diskuzí obávající se Antifa, či podobné sranda weby, které se řídí  jen slovem velkého vůdce, či ideologickou linií vycházející z centrálního politbyra.

 

Tak pravila mrtvola ©


25.6.2011   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 133   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 3,4
normálka 3,4
 

Diskuse ke článku - Komunita dvou tváří

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-130
Karlos
Karlos - 2.7.2011 17:29

mrtvola ©: Včera jsem zase po nějaké době navštívil stránky kapley SPS a je tam zajímavý příspěvek, kde jeden nznámý týpek náhodou narazil na youtube na akusticky zahranou píseň, kterou Zdenda Růžička složil ještě před revolucí a tomu bys nevěřil, ale bylo to ze dne 1.5.2011, kdy proběhl v Brně podchod DSSS....je tam proslov toho manipulátora inteligenčně slabších jedinců rozdělen asi do osmi dílů. Přiznám se, že jsem Vandasovy projevy ještě nikdy neslyšel a je to tedy síla a ty lidi mu tam tleskají a jásají. Některé body jsou sympatické i mně, to nepopírám, ale jelikož nelze vyjmout jen některé body jejich programu a nutno brát je všechny jako jeden celek, je to pro mě naprosto nepřípustné.

ten odkaz zde: http://www.youtube.com/watch?v=Xv0cUyrZ2O8

 
mrtvola ©
mrtvola © - 2.7.2011 17:29

Medvěd: zdar bambulo smajlik - 1

Ale já si nic nevymýšlím, prostě jen vidím, co se o ČR píše ve světě. Je u nás nejméně chudých, jsme stabilní, mírumilovná a nenásilná země, důchodci jsou na tom tak dobře, že v rámci příjmů a výdajů se řadíme na osmé místo na světě, Češi jsou nejtlustší v Evropě, protože dobře žerou, naše bankovnictví je zdravé a krize nás téměř nezasáhla.

Fakt nechápu, co se ti pořád nelíbí. Se podívej po světě a pak srovnávej....

http://www.sfinance.cz/zpravy/finance/254880-nejmene-chudych-je-v-cesku/

http://www.lidovky.cz/cesko-ocima-sveta-stabilni-nenasilne-a-mirumilovne-f87-/ln_domov.asp?c=A110601_174209_ln_domov_kim

http://www.novinky.cz/domaci/224392-cesti-muzi-jsou-v-evrope-nejtlustsi-z-zen-jsou-to-turkyne.html

http://www.investujeme.cz/clanky/nejstastnejsi-duchodci-ziji-v-jihovychodni-asii-a-co-cesi/

http://www.ct24.cz/ekonomika/81423-praha-je-patym-nejbohatsim-regionem-eu/

 
mrtvola ©
mrtvola © - 2.7.2011 17:19

Karlos: už přes dvacet let. začalo to, když se mi dostala do rukou kniha Jitro kouzelníků, moc pěkná knížka:
http://www.kosmas.cz/knihy/125090/jitro-kouzelniku/

No a tam je jedna část věnovaná právě tomu magickému a pohanskému aspektu národního socialismu. Zaujalo mne to a začal jsem se o to zajímat podrobněji.

 
Karlos
Karlos - 2.7.2011 17:11

Medvěd: Taky si myslím, že "jen" vyčtené informace nemohou vytvořit reálný pohled na žití v naší zemi. Ale to se tu řešilo už x-krátsmajlik - 1 Co se týče toho tvého posledního odstavce, marodění a práce na černo, tak s tím nesouhlasím. To je okrádání všech, kteří pracují poctivou cestou.

 
Medvěd
Medvěd - 2.7.2011 14:26

Karlos:Ono je to všechno moc pěkný,že se v tom vyzná atd.Že umí problémy pojmenovat těmi "správnými jmény" a já nevím co ještě.Horší je to ale s tím si přiznat,že se u nás v ČR nemají všichni tak dobře,jak on kdovíkde vyčte a tudíž to bere za samozřejmost a podle toho tady pak dělá všelijaké závěry a nehledě na to,že pak vše,co se stalo dávno po roce dává za vinu Komunistům a jim podobnejm partajím.Prostě si razí to svoje (palice jedna tvrdohlavá) a přes to takříkajíc vlak nejede a musí to bejt zaručeně pravda.Když tady poukážeš na různé problémy,co náš stát a hlavně obyčejné lidi tíží a doložíš je fakty,tak stejně zase budeš ty ten špatnej a ty budeš říkat nepravdy a je jedno,že je máš doležený fakty a nebo,že jsi to rovnou zažil nebo to momentálně zažíváš.Nezajímá - stejnej styl jako za komoušů,kteří říkali,že dotyčnej kecá a ještě z něj nakonec udělali blbce,né-li ho za to zavřeli.Jestli ten liberalismus není taky nakonec ve finále nějaká levicová odnož,co tady do nás celou tu dobu Mrtvola hustí a proklamuje to tu jako jedinnou správnou cestu - bych se ani nedivil :-))))

Ony ty vědomosti určitě nejsou na škodu,ale chleba si za ně nekoupíš a to že to máš natlučený v hlavě ti život nijak nezlehčí.Stejně budeš muset jít do práce a tam si na ten chleba vydělat rukama.Tady tak maximálně o nich můžeš kecat,viď Mrtvolo ? :-)))) Necháme to koni,ten má větší hlavu...

Já už politiku moc nesleduju.Mám jiný starosti,který musím řešit.To ale neznamená,že s určitými názory nepříjdu denno denně do styku a že je neslyším.Poslední dobou ale je mi tak nějak všechno jedno - nevím proč,asi blbý období a mnoho jinejch záležitostí (hlavně důležitějších,než to,co ve vládě prováděj ty kapitalistický čůráci atd) k řešení... Zkrátka tak nějak nezájem a i vlastně nechuť,když vidím,co se děje okolo mě a vůbec.Kdybych nad tím přemejšlel,tak se na nějakou práci vyseru a půjdu radši marodit a přitom makat na černo,nebo já nevím co :-))) To už ale v mém případě tady bylo a to dost dlouho a ani nevím zda by mne to bavilo :-) No,ale asi jo,jde o zvyk :-)))

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 2.7.2011 12:36

mrtvola ©: já sem spíš mluvil o ostatních fašistickejch státech, než o Itálii...Franco, Peron (i když toho počítat mezi fašisty je opět o diskuzi), Kun, Metaxas a i ostatní vykonavatelé politik více, či méně příbuzných fašismu, jenž si troufám říct, nebyli diktátoři, ale autoritativní vládci, stavěli na tradici, morálce, základech, který fungovali už po x-let
k těm komoušům je to podobný...mluvil sem fakt jenom o Stalinovi, jehož politika se sice pyšnila titulem komunismu, ale fakticky to bylo stalinovi šumák jakej režim razí, protože ho zajímalo akorát naprostý ovládnutí myšlení lidí a změna jejich myšlení...to samí se děje dneska v koreji, kde myšlenka komunismu nemá s realitou nic společnýhosmajlik - 1
máš řecht, verbeš to byla jedna a ta samá, akorát se jinak nazývala a likvidovala různý počty lidísmajlik - 10

 
Karlos
Karlos - 2.7.2011 9:47

mrtvola ©: Jak dlouho se těmto tomuto a podobným tématům věnuješ? Jsi jako encyklopedie, spousta znalostí. Já kolikrát něco přečtu a za chvíli už tomu nevím hlavu ani patusmajlik - 2 Chtěl bych mít tu vlastnost si věci pamatovat. Na tohle je borec můj strýc, vystudoval práva v 55 letech, má úžasné znalosti historie apod a má obdivuhodného pamatovákasmajlik - 1

 
mrtvola ©
mrtvola © - 2.7.2011 0:23

OldHandFromHell: to je diskutabilní, myslím si, že kompletní změnu smýšlení a náhledu na svět předvedl jen národní socialismus. S tou jejich pohanskou mystikou, "templářským" řádem SS, Himmlerovou Ahnenerbe a podobně, to bylo něco jako z nějaké jiné planety. V historii lidstva nenajdeš podobný filosoficko-ideologický námrd. Těžká pakárna.

Pak tady máš jiné socialisty, komouše, ti sice nágly hustě překonali v desítkách miliónů zbytečných mrtvol, také se vyznamenali se genocidou, ale vycházejí z Platónova kolektivismu a jeho institutu společného vlastnictví. Svým způsobem jsou jejich uvažováním a falešným altruismem blízcí křesťanům. Byli krutí a vyhubili stovky milionů nevinných, ale lidem je ta jejich utopie pořád tak nějak sympatická. Prostě to vychází z toho, co si asi sebou neseme v genech z dávných dob, kdy existoval klan, a ten altruismus měl v rámci malé komunity své opodstatnění.

Fašisté v Itálii se pokusili o jinou revoluci, vyrušili demokracii a nahradili ji korporativistickým "odborářským" státem, což byl také slušný pokus o změnu náhledu na svět. Vycházeli ze Sorelova anarchosyndikalismu, který smíchali s korporativním pojetím společnosti, jež tehdy razila katolická církev, a hodili tomu nový rozměr, fakt zajímavý mix. Sice nebyli tak krvelační jako ti ostatní socialisté, ale byli také radikální. Nešlo o utužení tradičních hodnot, byla to revoluce, která zničila starý systém a nastolila nový. Třeba Evola Mussoliniho kritizuje právě kvůli jeho kolektivismu a kvůli tomu, že nezachoval tradiční hodnoty.

Ale jinak souhlas, fašouni byli z toho všeho to nejmenší zlo.

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 1.7.2011 23:11

mrtvola ©: já sem nemluvil o politickym systému, ale společenskym, čimž myslim kompletení změnu smýšlení a náhledu na svět, změnu hodnot apod., nic takovýho v takový míře, jako v SSSR a Německu v Itálii neprobíhalo a v ostatních fašistickejch státech to byl přesnej opak, tam šlo o utužení hodnot a tradic

 
mrtvola ©
mrtvola © - 30.6.2011 21:31

Napsla jsem to zmateně, Salazar = estado novo, Evola = Vzpoura proti modernímu světu, Rosenberg = Mýtus dvacátého století, sorry.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 30.6.2011 21:26

OldHandFromHell: byl to hlavně dobrý ekonom (už jako premiér), a jeho fiskální politika byla před II.světovou válkou úspěšná a vytáhla Portugalsko z nejhorších sraček. Byl katolík a nebyl šlechtického původu, to je bez debat, v tom se ta jeho konzervativní koncepce "Estado novo" lišila od myšlenek Julia Evoly, konzervativního zastánce monarchie ( za určitých podmínek i fašismu), a předkřesťanské filosofické tradice ( jeho kniha Vzpoura proti modernímu světu se filosoficky stavěla proti ideologovi národního socialismu Alfredu Rosenbergovi a jeho dílu Mýtus dvacátého století). Vatikán ho v té době bral jako jakýsi vzor křesťanského státu.

I Mussolini se pokusil kompletně převrátit systém v té době existující parlamentní demokracie a nahradil ho korporativistickým fašistickým státem, odborářskou plutokracií :-)))

http://www.punk.cz/index.asp?menu=&record=9297

Máš pravdu v tom, že narozdíl od komoušů a náglů se fašouni nezapsali do dějin lidstva genocidou, tedy vyvražďování obyvatelstva na základě etnika, nebo rasy. Ale přece jen se jednalo o policejní stát, který dusil svobodu indiviua, což mi vadí. Abych se přiznal, nevím přesně , jaký je rozdíl mezi autoritativním režimem a diktaturou, budu se muset dovzdělat, nikdo není dokonalý smajlik - 2 smajlik - 14

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 29.6.2011 11:48

mrtvola ©: upřímně řečeno, oddělit náboženskej fundamentalismus (což se v Salazarově případě podle mě nestalo, protože všechno co dělal a jak vládl se řídil tim jeho hooooodně hlubokym katolicismem) od politiky bylo v jeho případě nemyslitelný a kdy ho srovnáš s Mussollinim, tak ten měl víru a tradice celkem u prdele...zase ale na druhou stranu, Slazarovi zlomil vaz neúspěch v udržení koloniálního impéria a ono ani s tou jeho domácí politikou v pozdějších letech to nebylo tak slavný...každopádně ale byl mnohem úspěšnější, než většina autoritativních režimů, co se mu podobalysmajlik - 1
když se podíváš na svět a srovnáš všechny fašistický režimy, tak sou jasně odlišitelný od diktatury Hitlera a Stalina...největší rozdíly bych viděl třeba v tom, že Hitler i Stalin se snažili kompletně převrátit systém, kdežto světový fašisti se ho naopak snažili kompletně utužit, takovej jakej byl...fašistům taky nikdy nešlo o absolutní ovládnutí lidí a pořád jim ponechávali alespoň nějakou volnost, což se v případě Hitlera ani Stalina nedělo...Hitler a Stalin používali mnohem tvrdší metody kontroly obyvatelstva včetně koncentračních táborů, gulagů, táborů smrti apod., kdežto nikdy sem neslyšel o podobnejch věcech co se týká fašismu (respektive, aby se to dělo tak veřejně a v takovym množství)...ale myslim, že ti o tom dál povídat nemusim, protože o tom něco víš;)))...já bych prostě řekl, že jakýkoliv fašistický režimy se nemůžou rovnat tomu se dělo v dobách Hitlera a Stalina a dneska děje v KLDR, či Barmě...nazval bych to asi tak, že fašismus je autoritativní směr, ale určitě ne diktatorní

 
chrpa
chrpa - 29.6.2011 0:17

TAHLE ZEMĚ JENOM HEZKY VYPADÁsmajlik - 1

ale sraček je vůkol tolik,že si stejně nevyberešsmajlik - 10

 
mrtvola ©
mrtvola © - 28.6.2011 22:30

Karlos: dobrou.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 28.6.2011 22:30

Karlos: jsme prostě jinde, než jsme byli před čtyřiceti lety. To je normální vývoj. Když to tak pozoruji a porovnávám třeba s Francií, tak se vůbec nemáme za co stydět. Tady jsou lepší některé věci, u nás jsou zase lepší jiné věci. Řekl bych, že v globálu se u nás nežije vůbec špatně. Se zeptej třeba chrpáka, ten sjezdil kus zeměkoule.

Těsto je stejné, jen jsme zpohodlněli a zvykli jsme si na sociální stát.

 
Karlos
Karlos - 28.6.2011 22:25

mrtvola ©: Jdu spát, měj se a dobrou.

 
Karlos
Karlos - 28.6.2011 22:20

mrtvola ©: No o horku mi dneska ani nemluv. Sestra měla promoce a v aztě cestou tam a následně zpět bylo k nevydrženísmajlik - 11

Nic nevyřešíme, ale můžem si o tom pokecat. Někdy si říkám, proč tu vůbec sedím, proč raději nejsem někde venku. Já bydlím na venkově, máme králíky, slepice, zahrádku....mívali jsme prasata a kozy, ale to už se dneska nevyplatí chovat, ten čas co s tím člověk stráví...stejně dříve lidé více vydrželi, nemohu si pomoci, ale už jsme dneska prostě z jiného těsta a to těsto se rychleji a dříve kazísmajlik - 11

 
mrtvola ©
mrtvola © - 28.6.2011 22:18

Karlos: komunita je podle mě o ničem, protože v krizových a vypjatých situacích se musíš spoléhat jen sám na sebe. A vysrat se na stát (úplně), není podle mne jednoduché, protože jsme si něj už zvykli.

Nevím, jestli bych přežil v horách na samotě, chybí mi zkušenosti.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 28.6.2011 22:12

Karlos: to bude tím horkem:-))))) Co chceš řešit na punk.cz za důležité věci? My tady nic nevyřešíme ......

 
Karlos
Karlos - 28.6.2011 22:12

mrtvola ©: "Ale jak už jsem psal, jsem individualista, nevěřím státu a nečekám od něj nějaké žebračenky."

Já tvé postoje znám. Proč tedy státu cokoli platit, nebylo by lepší se na něj vysrat? Jenže takových by se našlo víc, vyhledali by se, založili by komunitu, kde by se snažili být co nejvíce prospěšní a bylo by to zase špatně. Já prostě nevidím, kudy z toho ven. Nemám chuť si ani tu rodinu pořizovat, když nevidím žádné světlé zítřky, Když to takhle půjde dál, tak bude každý rád, že nějak uživí sám sebe a na nějakou rodinu nebude mít ani pomyšlení. To se mi nelíbí.

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-130