CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

  Co to vlastně EMO je? Emocionální styl založenej na extrémní přecitlivělosti a snahou spasit zlo? Nikde na internetu sem nenašla žádnej pořádnej článek, jenž by vyjádřil duchaplně a obdivně podstatu ema... Nechci urážet ty, kteří tvoří EMO hudbu, protože už jsem PÁR EMO kapel (a dobrejch kapel) slyšela.. Nicméně si dnes vezmu na mušku rádoby 'teplý' kretény, co si nasmaží patku přes oko, napíchnou truchlící placku, oblečou se dle poslední EMO módy, namalujou si oči styl brečím a litujou sami sebe, že na tom světě je vše tak strašně nespravedliví. Buďme všichni emo, podřezejme si žíli, brečme nad každou situací, nafoukejme si patky a tvařme se, že tím spasíme svět (že by hippies?). Pusťme si smutnou písničku, truchleme nad sebou jak je na nás svět zlej a doufejme že nás ušetří naší ubrečeností... Ale pozor, hlavní je brečet nahlas ať to každej vidí. Je toto podstata EMA? Vypadá to, že jo.

Proto se ptám všech "zaběhlých" emařů - CO TO JE? Absolutně nechápu smysl, tohohle stylu. S tím, že si pustíte smutnou písničku ležíte na posteli a truchlíte sami nad sebou, jak je na vás ten svět zlej, nic nezmůžete. Nedávno jsem viděla na internetu pochybnej článek o Emu. Myslela jsem, že se hanbou propadnu, když jsem ho četla. To samý různý příspěvky rozmazlených dětiček, který už neví co mají dělat a tak chtěj světu dokázat svými extrémními city, že se taky dokážou pořezat. Většina z nich si stěžuje na všechno kolem co se tu děje, ale hovno dělají. Dejme tomu Vivisekce...Koukám na internet, na spoustu emo stránek. Povídám si s emo holkama i klukama. Vadí jim vivisekce, týrání zvířat, komerce - sere vás to ale nic pro to neděláte.... Navíc posloucháte komerční EMO kapely a zároveň je kritizujete, prostě protiřeč.....

Vždyť dnešní kosmetika se taky testuje na zvířatech! Tak drsný emo hochu, zabreč si, rozmaž řasenku na tvých očích a zakřič: "Stop vivisekci zvířat"! Proč jen truchlit nad něčím a hovno dělat? Nemá to smysl... Vysmívám se všem takovým.

 

Myslíte, že extrémní citlivostí a lezení do prdele módním trendům zachráníte svět? Tak o čem teda je to EMO?

 

Tak do mě vy všeznalí pankáči co svou chytrostí přesahujete znalosti Einsteina. Zkritizujte mě, doufám že si někdo uvědomil že je to provokace a buzerace. Poblít poblít... Nechtěli sme urazit skutečný gaye, nic proti nim nemáme. Bejt gay a vypadat tak je rozdíl :)

 

Věta závěrem : EMOuš IS FAKT BLE

Autoři: Gaunerka + něco Špína

 

Jak být správný EMO?? Kdo to nepochopil, tak je to stejná výborná recense a prdel..

 


13.3.2007   Rubrika: Články   |   Komentářů: 1625   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,4
jde to 2,4
 

Diskuse ke článku - EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Toj
Toj - 13.6.2007 17:31

Verisek: Nesnazil jsem se tvrdit, ze emo jsou zajimavy, ale vetsina z nich se snazi oblikat, aby sokovali. Pro cloveka, ktery se s tim setkava pravidelne, to je spis komicky. Ale sou i lidi, kteri v tom vidi strasny odvaz, vzorec: Dam si patku uzky dziny, tesny tricka, vischni budou sokovani a vsichni me budou milovat. Jasne, ze na tom ve skutecnosti neni nic zajimavyho, ale na urcity lidi, to tak muze pusobit. Vyvine se v nich zavist vuci Emo detem a proto je zacne urazet. Normalni clovek muze byt tak maximalne znechuceny, ale to nadavani, urazeni, zesmesnovani pusobi spis jako zavist (ve stylu: "Proc si jich ted kazdy vsima a nas ne?").

energie G: No nevim... Nejsem si jisty jestli Gaunerka vi vubec neco o puvodnim emu. Me prijde, ze ten clanek je napsanej spatne. Kdybych chtel kritizovat emo, tak to udelam chytreji. U ni to pusobi fakt spis jako ten vyplod zlosti.

Jinak mozna emo je extremni, ale jiny styly se tomu blizi. Kolik lidi si zaklada svoji punkovost na zaklade poslouchani Green Day, Good Charlotte a Simple Plan? Je jich fakt dost a rikaji punkrockeri. A v metalu je neco podobnyho. Nekolik pomerne novych komercne zpropagovanych kapel a spousta zmalovanejch holek v cernym, ktere o starsi veci ani nezakopnou. Nebo posluchaci Nu-metalu (Linkin Park, meli vcera mimochodem koncert s emo kapelou) sotvakdy poslouchaj stary metal. A u hip hopu je to taky dost podobny. Maloktery clovek v nocni kosili s ksiltovkou, kalhoty u kolenou a boty ve velikosti zasadrovany nohy posloucha nekomercni hip-hop.

Ja, povazuju 80.tkovou scenu a to, co zni vzeslo dneska za uplne neco jinyho nez ted. Vubec bych to nespojoval.

Neposloucham novy emo, nelibi se mi, prijde mi prvoplanovy, umely a trendoidni. Ale myslim si, ze je naprosto smesny treba zakladat ligy proti emo a podobny veci. To si pak reknu, ze mi autor podobny myslenky prijde legracnejsi nez to, co kritizuje

 
energie G
energie G - 13.6.2007 16:11

nu radši budu vypadat jako "vidlák" než jako dnešní emaři ale to neni podstatný..
musim říct že Gaunerka z vás ale musí mít prdel, jak se tu hádáte a poučujete co to emo je jako největší znalci, já ten článek vidim vcelku jasně. Narážka na dnešní emo kids, kteří ví o původnim emu z 80. let kulový a že jich je tak osmdesát -devadesát procent všech co se hlásí k emo vůbec...znáte snad ještě jiný styly kde si 80 procent lidí honí z muziky která je zrovna in a stejně tak je to s jejich chovánim a módou? poslouchá snad 80 procent punks dnešní punk hudbu co je právě v módě a oblíká se dle nových módních trendů? tak metalisti? rockeři? podle mě je to jen u emo že opravdu velká většina ( nechci teda přesně určovat procenta, nedělal jsem žádnej výzkum ) jede nejnovější trendy a nejnovější muziku, proto, že to je in...ale když se na to podívám zase z druhýho pohledu tak musim říct že třeba u punku to bylo v druhý polovině 70. let podobný, taky to v tu dobu zasáhlo spoustu mladých lidí, kteří se z ničehonic začali punkově oblíkat, poslouchat tu hudbu ale pravda je že spousta z nich ten punk jela ještě před punkovou revolucí, což bych u ema netvrdil, aspoň já jsem před třema čtyřma rokama nenarazil ani na jednoho člověka co by byl emo nebo se k němu hlásil či ho poslouchal...

 
Mišak
Mišak - 13.6.2007 14:50

Mišák:Slanej...no chodit s tebou nebudu, takhle.
Verisek:ti co se nesmíří s dobou maj smůlu a jsou jetý.
Pred půlrokem bylo Emo dávno populární, bylo před dvoumarokama, kámošky a kámoši takto chodí oblékaný dlouhou dobu, ale ty a zbytek nevěděli, co to je a ted najednou jim to hrozně vadí, takže vadí jen proto, že to je in, ne, že to je novinka.A jestli je to přestane bavit? tak at!!! Pořád lepší, než chodit roztrhanej a chovat se jak vidlák - styl mladejch punx. A neviditelní? Oblíknou se jako normální lidi a a hotovo. Nemyslim, že sme neviditelní:-)

 
verisek
verisek - 13.6.2007 14:21

Teda tak ja vidim ty kolem sebe, oni proste takovy sou. jak jinde to nevim...

 
verisek
verisek - 13.6.2007 14:20

Toj: Njn doba se meni. Ale sou ti co se s tim nesmiri. Ale nemas pravdu ze emo sou zajimavy, nic extra. Pred pulrokem byly normalni nicky, obycejni, neviditelni a za chvili budou zas. Na chvilku si navlikli sachovnice a obarvili patku na ruzovo, ale i to omrzi a zase budou neviditelni..pripadne je nenapadne nic novyho a provokativniho a proto se zas obleknou do svyho neviditelnyho habitu. A to samy je u punku, koho dneska sokuje ciro, sichry a podobne, vsichni uz to videli. '(ale presto sou jeste punkaci co umi sokovat)

 
SLANEJ
SLANEJ - 13.6.2007 11:09

Mišak hele ty si kluk nebo holka :D?? BTW maj tu pravdu, proč se tady v tomhle článku ubec matlat, je to uplná sračka :D

 
SLANEJ
SLANEJ - 13.6.2007 11:05

Udělal sem si, registraci.. je to tu celkem zajímaví... teda tenhle článek asi moc ne :D ale co... existuje vubec autorka toho článku?? :D

 
Toj
Toj - 13.6.2007 0:52

Anonym: Me se zda, ze se v tom nejvic patlaj chudaci, kteri jsou smutni, ze nejsou emo. Mam pocit, ze proste vetsina tech 15ti letych "ultrapunx" jenom zarli na podobne stare emare, ze jsou zajimavi. Kdyz nad tim, tak premyslim, ani nevim proc, to resim...

 
Toj
Toj - 12.6.2007 23:54

JJ, taky nemuzu nesouhlasit se slanym. Hezky receno.

Ale u nekteri lide nemaji problem s tim, ze by jim nikdo nikdy nedal padny argumenty, ale spis v tom, ze mentalne sou nedospely.

 
Mišak
Mišak - 12.6.2007 20:32

joooooooooo dobrý hehe. Ale Slanej, bav a vysvětluj něco troubovy....snad vyroste a za 5 let bude mít mozek na myšlení.

 
Toj
Toj - 10.6.2007 14:30

Änonyme a nejsi nahodou ty ten, kdo by se mel probrat?

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 7.6.2007 12:44

připadáte si vzdálený, tak postavte most, smutný, nebo utrápený, směj se pro radost...

 
Mišak
Mišak - 7.6.2007 4:00

TRAPAK ANONYM....ano ano,TOJ opět ukázal svoji třídu, narozdíl do tebe ubožáku, až budeš mít jakoukoli KONKRETNI pripomínku, ozvy se, ale na tokovýhle pubertální výlevy ti sere každej normální člověk.

 
Toj
Toj - 6.6.2007 22:08

Anonym 6.6.2007 22:01 - Jasne, jsem si jistej, ze diskuze s tebou mi muze dat mnohem vic nez diskuze s Misakem, anonyme.

 
Toj
Toj - 6.6.2007 15:16

Kremik.Si: Trochu sem zapatral. Jeji stranka www.lide.cz/InfaRiot

...asi je zbytecny sesypat na jednu holku, kvuli tomu clanku. Myslim, ze driv nebo pozdeji se na to bude koukat s nadhledem a trochu jinak.

 
Mišak
Mišak - 6.6.2007 14:49

protože by musela přiznat, že je vymletá

 
Kremik.Si
Kremik.Si - 6.6.2007 12:10

xYouth_and_Resistancex:
very well....smekám a klaním se!!!!
jako naprosto skvěle napsané,nemužu než souhlasit....
Zajímalo by me jen proč sem slečna gaunerka po přidání svého článku nechodí???
For Toj: prosím jaký ma nick na lide.cz?? kujuuu

 
strny
strny - 6.6.2007 9:38

Hele nic proti vam lidi ale ja slycham kdyz du po ulici hlasky od discousu, emaru a jinejch volu treba pun k smrdi a az oni prestanou urazet muj styl tak je taky prestanu urazet a nm se s nima bvat stejne by kiksli vis a Punx not dead.

 
Mišak
Mišak - 6.6.2007 0:11

wow...NAPROSTY SOUHLAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! s xYouth_and_Resistancex!
Tak je nás konečně víc co vidí jak je to směšné a autorka k smíchu. Odpověd od ní asi bude "to byla vše jen prdel" ale třeba se přemůže a přizná svou hloupost v tomto případě.

 
Toj
Toj - 5.6.2007 23:05

xYouth_and_Resistancex: Hezky... Jenom doplnim, ze Gaunerka ma na svem profilu na lide.cz (ktery tu prosel forem) v podstate na vsech fotkach nejakou nasivku, nebo plakat Misfits.


Jinak udajne (podle wikipedia.org) se emo rozdeluje na 3 casti. - 1. vlna (rites of spring) 2. vlna 3. vlna (to, co je ted).

Ale s tou druhou vlnou sem se vubec nesetkal (nebo o tom nevim). Zajimalo by me, jak na tom je..