CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

  Co to vlastně EMO je? Emocionální styl založenej na extrémní přecitlivělosti a snahou spasit zlo? Nikde na internetu sem nenašla žádnej pořádnej článek, jenž by vyjádřil duchaplně a obdivně podstatu ema... Nechci urážet ty, kteří tvoří EMO hudbu, protože už jsem PÁR EMO kapel (a dobrejch kapel) slyšela.. Nicméně si dnes vezmu na mušku rádoby 'teplý' kretény, co si nasmaží patku přes oko, napíchnou truchlící placku, oblečou se dle poslední EMO módy, namalujou si oči styl brečím a litujou sami sebe, že na tom světě je vše tak strašně nespravedliví. Buďme všichni emo, podřezejme si žíli, brečme nad každou situací, nafoukejme si patky a tvařme se, že tím spasíme svět (že by hippies?). Pusťme si smutnou písničku, truchleme nad sebou jak je na nás svět zlej a doufejme že nás ušetří naší ubrečeností... Ale pozor, hlavní je brečet nahlas ať to každej vidí. Je toto podstata EMA? Vypadá to, že jo.

Proto se ptám všech "zaběhlých" emařů - CO TO JE? Absolutně nechápu smysl, tohohle stylu. S tím, že si pustíte smutnou písničku ležíte na posteli a truchlíte sami nad sebou, jak je na vás ten svět zlej, nic nezmůžete. Nedávno jsem viděla na internetu pochybnej článek o Emu. Myslela jsem, že se hanbou propadnu, když jsem ho četla. To samý různý příspěvky rozmazlených dětiček, který už neví co mají dělat a tak chtěj světu dokázat svými extrémními city, že se taky dokážou pořezat. Většina z nich si stěžuje na všechno kolem co se tu děje, ale hovno dělají. Dejme tomu Vivisekce...Koukám na internet, na spoustu emo stránek. Povídám si s emo holkama i klukama. Vadí jim vivisekce, týrání zvířat, komerce - sere vás to ale nic pro to neděláte.... Navíc posloucháte komerční EMO kapely a zároveň je kritizujete, prostě protiřeč.....

Vždyť dnešní kosmetika se taky testuje na zvířatech! Tak drsný emo hochu, zabreč si, rozmaž řasenku na tvých očích a zakřič: "Stop vivisekci zvířat"! Proč jen truchlit nad něčím a hovno dělat? Nemá to smysl... Vysmívám se všem takovým.

 

Myslíte, že extrémní citlivostí a lezení do prdele módním trendům zachráníte svět? Tak o čem teda je to EMO?

 

Tak do mě vy všeznalí pankáči co svou chytrostí přesahujete znalosti Einsteina. Zkritizujte mě, doufám že si někdo uvědomil že je to provokace a buzerace. Poblít poblít... Nechtěli sme urazit skutečný gaye, nic proti nim nemáme. Bejt gay a vypadat tak je rozdíl :)

 

Věta závěrem : EMOuš IS FAKT BLE

Autoři: Gaunerka + něco Špína

 

Jak být správný EMO?? Kdo to nepochopil, tak je to stejná výborná recense a prdel..

 


13.3.2007   Rubrika: Články   |   Komentářů: 1625   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,4
jde to 2,4
 

Diskuse ke článku - EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
xYouth_and_Resistancex
xYouth_and_Resistancex - 5.6.2007 21:36

pokračování 2 :
Doplňující informace
Emo se rozděluje na
starý emo - vychází z punkrocku a indie- např Rites of Spring - obnošený khaki hadry, trika s kapelama
nový emo - začína 99/2000 víc temný přesně jak píšeš hodně make-up velký vydavatelství, komerční kapely My

Chemical Romance, Taking back Sunday - vlasy zakrývající oči - todle už nemá nic s prapůvodnim emem

společnýho - je to asi jako když by někdo punk odsuzoval podle kapely Green Day.
Doufám že tudle zprávu nesmažete, vím že tu je cenzura a prosím GAUNERKU o rozumnou reakci - ne jen "fu*k

o** - což dokáže napsat každej

 
xYouth_and_Resistancex
xYouth_and_Resistancex - 5.6.2007 21:35

pokračování :
sexuáli- na konci článku se sice všem gayům

omlouváš, ale když použiju na začátku svýho článku urážku (např. Gaunerka je d**ka)a nakonci se omluvím,

nesmažu to "použítí"
To jestli někdo nosí piercingy si myslím že je čistě jeho věc, anevidím v tom nic špatnýho.
c) emaři se podle tebe litujou a nadávaj že na světě je vše nespravedlivý- Pokud tomu tak je souhlasím s

tebou že je to špatný-ale nevim jak můžeš tvrdit že se všichni emaři se litujou, další věc PŘETI si pár

punkových textů písní - nikde se tam nenadáva ve smyslu "jak je to na světě nespravedlivý"?
d)Nevím, jak může punker odsoudit někoho za to že poslouchá smutný písničky, myslím že tim nikomu jinému

neškodí a že je to zase jejich věc pokud se jim to líbí- nechápu jak může punker někomu vnucovat svůj

názor, názor na to co se mu má líbit - tomu říkáš tolerance?

4)Protože absolutně nechápeš smysl tohodle stylu nemusí znamenat že je špatnej.Já třeba nechápu jak

funguje turbína a taky nevezmu sekyru do ruky a nepudu jí rozmlátit.Jinak "mít smysl" je filozofická

otázka-jaký smysl má život?Jaký smysl má Punk?-kromě jíž zmíněných principů tolerance...

5)Já sem už viděl pochybnejch článků o punku, o hardcoru....a raketách, o Iráku....+ to že tam přispívali

rozmazlený dětičky nemůže znamenat že je emo špatný - podívej se co ti přispívá za lidi sem a přečti si co

tam některý píšou...

6)Mě taky vadí vivisekce - a tím že nosím nášivky proti a tím že někdo "křičí" že je špatná už vlastně

něco dělá...co je to komerce?komerce by byla na další diskusi.Špatně si napsala (asi záměrně) "nic pro to

nedělají" já taky nic pro týrání a vivisekci nedělam- myslim že tam má být proti!!

PS: nejsem emař

Doplňující informace

 
xYouth_and_Resistancex
xYouth_and_Resistancex - 5.6.2007 21:32

hahahaahahahahahahaha

Takže když schrnu tvojí tezi a použitý argumenty:

Emo je špatný :

1)protože jsi nikde na internetu nenašla " žádnej pořádnej článek, jenž by vyjádřil duchaplně a obdivně podstatu ema"

2)protože "emo" lidi : a)jsou teplý kreténi
b)Oblékají se jinak než ty (nosí patku, placky, piercingy, líčí se, nosí emo módu)
c)"litujou sami sebe, že na světě je vše tak strašně nespravedlivý"

3)emaři poslouchaj smutný písničky

4)protože "Absolutně nechápu smysl, tohohle stylu"

5)protože jsi nedávno na netu viděla pochybnej članek o emu kam přispívali rozmazlený dětičky, z nichž si cituju "většina stěžuje na všechno kolem co se tu děje, ale hovno dělaj"

6)Emařům vadí vivisekce, týrání zvířat a komerce x nic pro to nedělají

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
S tvým článkem naprosto nesouhlasim, je v něm spousta chyb a nesrovnalostí a myslím že by se více hodil na stranky NARDNIHO ODPORU.Jestli jsi "opravdová punkerka" nechápu jak jsi to mohla vůbec napsat - šlapeš tím tvrdě po všech základních myšlenkách punku, po volnomyšlenkářství, svobodě, vlastním názoru, po nehodnocení lidí podle vzehledu, po toleranci - bojuješ proti špatnému nepříteli dokonce z vlastních řad - neboť "If the kids are united ....."
Koho si vemeš na mušku příště?Koho proti sobě zase pošleš?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Vyvrácení tvých argumentů proč je emo špatný :
1)To že si nikde na internetu nenašla nic o emu znamená že neumíš hledat, anglicky a seš líná několik hodim pročítat materiáli-VYjadřuje to jen tvou neschpnost - nikoli však proč je emo špatný

2)Teď tvrdíš že emo je špatný protože vyznavači emo stylu chodí "jinak" - podle tebe samozřejmě špatně - oblíkaný, líčí se (ty ne?neviděla si nikdy nalíčenou punkerku?punkera s nabarveným čírem s nabarveným čírem?neviděla si nikdy aco např. The Misfits a jiný kapely co se líčí (hodně).Rozhodně si protiřečíš (pokud si punkerka)protože punk jednoznačně říká že " charakter člověka utváří jeho duševno ne jeho zevnějšek".Další věc je urážka teplý kreténi -čímž urážíš homo

 
Mišak
Mišak - 5.6.2007 0:03

Zeměžluč ještě hraje????? thyooooo se divimsmajlik - 16ale dobře tak

 
energie G
energie G - 3.6.2007 14:02

winďas: už tam nejsem, byl jsem tam na kolejích ale už jsem ukončil studium, možná příští školní rok...

 
Toj
Toj - 3.6.2007 13:20

Rotten: Chjo... Kdyz mas i v odkazu napsamy. ze to je recese. To prosimte znamena, ze ten, kdo to psal to nemyslel vazne a delal si srandu.

 
Rotten
Rotten - 3.6.2007 10:21

sem klikl na ten odkaz tak jsem se musel smatsmajlik - 1prej kdo neni emo neni in smarja to musel napsat jen vul

 
Radovan
Radovan - 3.6.2007 10:12

energie g:

měli bychom v Brně zahulákat se zeměžlučí...ty tam odtamad někajd sine?

 
Toj
Toj - 2.6.2007 11:58

Ty hlubokomyslny smajlovy vylevy dela jeden clovek, nebo jich je vic?

 
Mišak
Mišak - 31.5.2007 15:29

Energie.G joo je toho tady hafo! Bude tu aj pár ok koncíků přez léto. Tak se třeba vychytáme

 
energie G
energie G - 31.5.2007 13:26

Mišak: teď o víkendu nejsem a ještě dlouho nebudu, červen mám plnej, ale v červenci se určitě do Prahy vydám, mám doporučeno i pár rockovejch klubů a hospod, takže někde se určitě objevim smajlik - 14

 
Rotten
Rotten - 31.5.2007 11:55

posrany emo

 
Mišak
Mišak - 31.5.2007 1:57

Energie g.moc rád, sesh o víkendu v Praze????
ANonym....aha jde o princip..tohle říkaj děti na střední škole maximálně. jde o konkrétní věci..časem poznáš, na princip se dnes nikde nehraje kamaráde...
ODPOVED....o5 to samé, vytžení z kontextu, ale když mi někdo říká jak má a nemá fungovat kapela, tak to je o věku a hotovo. Tohle by člověk se zkušenostma a věkem napsat nemohl. atd atd atd.použij konkrétní příklad na tyhle fráze ti sere pes.

 
energie G
energie G - 30.5.2007 20:29

nechcete jít radši na pivo porozprávat o pořádný muzice?smajlik - 5

 
Mišak
Mišak - 30.5.2007 19:52

ANONYM..nebyla to BUDNA, ale NASIVKA, takže zase hovning vid. Nešlo o to, že jí má nějakej špína, ale v globále, zase hovning vid a napsal sem o tom jedinou větu, ketrý se chytli jen ti hloupější, protože debatovat o nápisu na látce může jen idiot.
Na tu tvoji debilní otázku sem odpověděl, slepey je někdo jinej....pro slepé ještě jednou, neseru se do pankáčů, čim se do nich seru troubo? mluvim o konkretnim tématu, ty moudráku už mi nepiš.
jo a jetsli tam byla otázka jiná, zopakovat prosím!!!!!!!!!!!!!!!!!!! víš, já jsem zvyklej na přímé a stručné a obsažné otázky a ne otázku slepenou v 10 větách.
TOJ....jooo chlape, kdybych byl víc splachovací, seru na to, jo bavili sme se spolu, skončili to normálně, ale někteří inteligenti to nepobrali, škoda. aspon ten litr:-) dnes sem ho navíc vyhrál v ruletě

 
Toj
Toj - 30.5.2007 19:28

Boze muj, decka... Nehadejte se. Nejsem si jisty jestli jsem podmet k teto hadce nedal ja, ale tak se tu zbytecne nehadejte. Jinak bych, ale v tyhle diskuzi neprestaval. Zachvili se dostaneme na 1000 prispevku! :). Podme se hadat inteligentne bez zbytecnych urazek.

 
MishaHovno
MishaHovno - 30.5.2007 19:14

EMO je proste humus! smajlik - 6 Ja fakt nechapu, jakej to ma smysl No hej co to ma bejt?

 
Mišak
Mišak - 30.5.2007 14:54

Barushka...sorry, opakovaně jsem každýho vyzýval at píše vzkazy, že to tu nechci zasírat, to jsem napsal xkrát i Veriskovy...bohužel.
jako anonyma, i tebe odkážu podívat se, kdo z nás napsal první k tématu a bavil se s jinejma lidma, pak přijde ona a hned do mě, takže já nezačal zas. Obhajovat..tak to neberu, spíš mě baví "argumenty" těch hloupějších zde, ti co argumentovat umí jsem už napsal a s těma se bavim normálně, s někym to holt nejde.
Kremisk.SI..sorry, ale x vět o ničom. Zbytečný příspěvek.
Mysli si co chceš, a budu se opakovat, KDO tady začal rejt do mě....každý si to může najít...

Verisek...no tak asi logicky reaguju an to, když napíšeš píčovinu, co na tom nechápeš?
2.ahaa říkají to...tak to jo, tak to už je opozice, to je fakt:-)))) říkat já je nemám rád, nebo zbít jednotlivce hmmm známka nenávisti a boje proti skupině jak svin. nu nic...
jo a perla dne je srovnávat pár debilů co serou skupinu lidí s evolucí v 89 TAK TO JE UZ FAKT MOOOC :-))))) A na závěr jak vidíš, do Barushky nemám proč srát se, napsala názor an něco, ty? jen bláboly. tak docela sem to zkrátil, prosimtě ty PIS NA VZKAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
verisek
verisek - 30.5.2007 13:20

Barushka: njn, ale to mu nevysvětlíš...Jinak máš pravdu, nevím kdo by se do tebe měl pustit, jedině mišák....

 
verisek
verisek - 30.5.2007 12:54

Mišak: tahᚨkostlivce ze skříně, co...já ti na většinu těch otázek jednoduše a krátce odpověděla, ale že ty si v celým mým příspěvku najdeš jen ty party který se ti protiví, za to já nemůžu. Jïnak sem neřekla že v ČR skini nejsou psala sem tady, to znamená tady, neboli tam kde sedím u toho počítače a píšu plus nejbližší okolí, město, okres.....Ty vždycky reaguješ na to co v tom mým příspěvku nepobereš...
A konstruktivní odpovědi : 1)rodiče nemám
2)kamarádi nácky nemaj rádi a nebojí se to říkat, někteří se nebojí na nácka jít, nebo se mu aspoň bránit.)


A za názorem že pokud mlčíš souhlasíš si stojím. Kdyby všichni co nesouhlasili s komunismem mlčeli a nic proti tomu nedělali, tak ho tu máme ještě teď, to ti nikdo neřekl co? Revoluce 89 ti nic neříká? Myslíš že přišla sama od sebe, od boha nebo od čeho asi tak podle tebe?