CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

  Co to vlastně EMO je? Emocionální styl založenej na extrémní přecitlivělosti a snahou spasit zlo? Nikde na internetu sem nenašla žádnej pořádnej článek, jenž by vyjádřil duchaplně a obdivně podstatu ema... Nechci urážet ty, kteří tvoří EMO hudbu, protože už jsem PÁR EMO kapel (a dobrejch kapel) slyšela.. Nicméně si dnes vezmu na mušku rádoby 'teplý' kretény, co si nasmaží patku přes oko, napíchnou truchlící placku, oblečou se dle poslední EMO módy, namalujou si oči styl brečím a litujou sami sebe, že na tom světě je vše tak strašně nespravedliví. Buďme všichni emo, podřezejme si žíli, brečme nad každou situací, nafoukejme si patky a tvařme se, že tím spasíme svět (že by hippies?). Pusťme si smutnou písničku, truchleme nad sebou jak je na nás svět zlej a doufejme že nás ušetří naší ubrečeností... Ale pozor, hlavní je brečet nahlas ať to každej vidí. Je toto podstata EMA? Vypadá to, že jo.

Proto se ptám všech "zaběhlých" emařů - CO TO JE? Absolutně nechápu smysl, tohohle stylu. S tím, že si pustíte smutnou písničku ležíte na posteli a truchlíte sami nad sebou, jak je na vás ten svět zlej, nic nezmůžete. Nedávno jsem viděla na internetu pochybnej článek o Emu. Myslela jsem, že se hanbou propadnu, když jsem ho četla. To samý různý příspěvky rozmazlených dětiček, který už neví co mají dělat a tak chtěj světu dokázat svými extrémními city, že se taky dokážou pořezat. Většina z nich si stěžuje na všechno kolem co se tu děje, ale hovno dělají. Dejme tomu Vivisekce...Koukám na internet, na spoustu emo stránek. Povídám si s emo holkama i klukama. Vadí jim vivisekce, týrání zvířat, komerce - sere vás to ale nic pro to neděláte.... Navíc posloucháte komerční EMO kapely a zároveň je kritizujete, prostě protiřeč.....

Vždyť dnešní kosmetika se taky testuje na zvířatech! Tak drsný emo hochu, zabreč si, rozmaž řasenku na tvých očích a zakřič: "Stop vivisekci zvířat"! Proč jen truchlit nad něčím a hovno dělat? Nemá to smysl... Vysmívám se všem takovým.

 

Myslíte, že extrémní citlivostí a lezení do prdele módním trendům zachráníte svět? Tak o čem teda je to EMO?

 

Tak do mě vy všeznalí pankáči co svou chytrostí přesahujete znalosti Einsteina. Zkritizujte mě, doufám že si někdo uvědomil že je to provokace a buzerace. Poblít poblít... Nechtěli sme urazit skutečný gaye, nic proti nim nemáme. Bejt gay a vypadat tak je rozdíl :)

 

Věta závěrem : EMOuš IS FAKT BLE

Autoři: Gaunerka + něco Špína

 

Jak být správný EMO?? Kdo to nepochopil, tak je to stejná výborná recense a prdel..

 


13.3.2007   Rubrika: Články   |   Komentářů: 1625   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,4
jde to 2,4
 

Diskuse ke článku - EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
verisek
verisek - 21.4.2007 23:06

Toj: Ale i to de...sou takový lidi co maj svý depkový záznamníčky na vlastním těle...a pár náušnic nebo černej fleků je furt lepší než jizvy na zápěstí....

 
Mišak
Mišak - 21.4.2007 17:47

TOJ..jj tak tak!!!! prostě názory z emo blogů 13 eltejch kravek nemůže nikdo myslet vážně. fakt stejný, jak ked anpíšu, apnkáči sou furt zlitý, anarchisté a fetujou, takovej je punk. uplně to samé.

 
Toj
Toj - 20.4.2007 23:38

Verisek: No dyt. Takhle sem to myslel (to s tou zavislotsti a neprestani).

..jinak asi se rezat z deprese z toho, ze se ten clovek citi na dne. A jit si nekam propichnou, nebo potetovat kus tela je asi jinej pripad. Tyhle lidi muzou vyhledavat bolest, nebo adrenalin (jak uz si zminila), ale nemyslim si, ze by se tim pokouseli zahanet nejakou depresy.

Jinak zase mas pravdu, ze je hloupost tohle vsechno michat s hudbou. Vubec je pekna blbost rikat, ze emani jsou citlivy a depresivni jedinci (popularni nazor z emo blogu). Rekl bych, ze zas spousta lidi se do toho proste jenom situuje. Mnohem lepe pochopitelny je to treba u Gothu, kde mi ta hudba prijde opravdu zalozena na depresivnosti.

 
verisek
verisek - 20.4.2007 22:14

Toj: V podstatě máš pravdu, až na to, že pokud někdo zjistí že to plní plán, tak v tom bude pokračovat aby ten zájem okolí neopadl. Jenže je to jako s drogama, naskočit do rozjetýho vlaku de, ale vystoupit(bez následků) jde mnohem hůř. U takovejch lidí vzniká určitá forma závislosti či spíš zlozvyk a libost v tomhle jednání a pak se toho těžko zbavují i když chcou.
Jinak ten případ ti věřím a není to zrovna ojedinělý...stačí projet ty emíčko diskuze.
Jinak ale já mám taky období až skoro chorobně vypadající touhy po určitejch formách bolesti a psychicky sem okej, zajímavá (tímhle) bejt nechci...fyzickej stimul, nic víc míň..jinak tohle má spoustu lidí co maj zálibu v tetování a piersingu, brandlingu, catchingu a jak se to všechno jmenuje(ono i těžkoříct jestli de o tou bolest nebo o ten adrenalin skombinovanej s tou bolestí). Jinak souvislost tohohle s hudbou mi stejně přijde absurdní...
Mišák: No já neřekla že to kapely prosazujou, já řekla opak, přečti si to znova...a právě proto nechápu, jak se to vůbec spojilo s hudbou...
Jo a jinak, vzdej tady to obhajování emařů proti těm emokids..to je jako kdybych říkala já punk není to jak to znáte, jedinej punk je oldschool...taky to nemá cenu...

 
Mišak
Mišak - 20.4.2007 16:27

TOj...well done!

 
Toj
Toj - 20.4.2007 16:13

Verisek: Misak ma pravdu. Nemluvil jsem o emarech, ale o konkretnich lidech (na emu z nich neujizdi nikdo). Jinak, jak uz jsem rekl, nepopiram to, ze nekteri lidi to delaji, protoze jim to pomaha utikat od dusevni bolesti (ale ani v tomto pripade nejsou uplne normalni). Ale proste sem IMHO videl i pripad, kdy neslo ani tak o to si pomahat bolesti, jako to druhy den to vsem rict.

U toho myho pripadu - nejde ani tak o vytahovani se. O modni machrovani, nebo tak neco. Spis o to strhnout na sebe pozornost a vyvolat litost v ostatnich. Od zacatku jde o vypocitave chovani, ten clovek si to dela s tim, ze na sebe strhne zajem okoli, ktere si ho podle nej po citove strance nevsima... V kontextu to pak muze fungovat vydirani, kdy si ten clovek umele domaha pozornosti.

Nepochybuju o tom, ze vsak existujou i takovi, kteri vezmou ziletku a riznou se do ruky po tom, co si o tom prectou v bravicku a zase na sebe tak strhavaji potornost. Vlastne to souvisi s tim, co sem psal pred tim.

Kazdopadne si nemyslim, ze by bylo v poradku se poskozovat. Asi je kazdopadne spatne jevit o podobne lidi prehnany zajem. Myslim, ze je to pro ne pak takove uspokojeni, ze se jim nekdo venuje (ikdyby to udelali jenom protoze jim bolest a tekouci krev pomaha). Spis bych jim sehnal odbornou pomoc, ktera jim spis pomuze. Asi by nemeli mit pocit, ze se jim lidi venujou jenom, kdyz se rezou, pak by taky nemuseli nikdy prestat.

 
energie G
energie G - 20.4.2007 15:31

s emem je to stejný jako s punkem, stejně jako dnešní emo zadupává starý klasik emo do země, tak dnešní punk typu Blink zadupává starej klasik punk do země, a to neni jen v muzice....stačí se podívat na dnešní mladý punks a je to hned jasný...

 
Mišak
Mišak - 20.4.2007 14:31

Barushka..pokud ses abvila s emařema, kolik jim yblo? asi moc ne co. neumim si představit moje známé, co sjou starší, že by dělali věci a cítili věci, co se tu probíraj, stejně jako já. Zas snad musíš použít mozek a zjistíš ne, že pár děcek a emo v globálu je rozdíl ne?
nejebo odpovídám na otázky, diskutujem.
anonym 9:33 hele přijd na koncert někdy a neni problém si popovídat:-) nebo si se mnou přečti rozhovor někde a taky třeba zjistíš něco...ale v poslednim odstavci máš pravdu. Ale to je právě to o čem mluvim, co posloucháme my, je odkaz starého ema a to s touto vlnou nemá nic společnýho, tak to by měli lidi vědět, než začnou psát štvavý články a urážet všechny emaře...

 
Mephala
Mephala - 20.4.2007 10:22

Anonym: máš...ale vysvětluj t tady..

 
Barushka
Barushka - 20.4.2007 7:17

Mišak: Dobře, tak posloucháš x let emo...Já ti to neberu. Ale lidi, který si říkaj "emaři" považujou svět za hnusnej a furt se oháněj sebepoškozováním, o to tady jde. Nikdo neřekl, že kapely k tomu nabádaj...Ale ty lidi vidí asi emo trochu jinak, proto furt ty jejich slzy v očích a žiletky, ty chytrej! Si myslíš, že jsem se nikdy nebavila s emařema? Bohužel jsem měla tu čest...Tak tady nehraj na chlapáka, kterej ví všechno, s tímhle mě upřímně začínáš srát.
A nevim proč furt jebeš do Veriska...kdyby ses na to radši vybodnul a nechal tady lidi žít, byl by hned větší klid

 
Mišak
Mišak - 20.4.2007 2:20

Verisek...s Tojem sme nemluvilli o emu,a le o našichn známích je to tak TOJi? ty to azs potřebuješ někam řadit?
neplácej zas kraviny prosimtě...já poslouchám emo x let a neznám kapely co nabádaj k nějakýmu poškozování atd kecy kecy kecy.....je na lidehc co to v nich udělá, ale jestli v nich něco vyvolá pocit, je to jejich pocit a ne moda proboha ne. nesud lidi ked nevíš osudy, někdo si ublíží, protože je zoufalej, někdo je jen slaboch, tak či tak, je to škoda....ale je lepší zemřít v klidu a sám, než otravovat lidi kolem.
anonym 23:48 co to meleš? na ničem nefičim:-)
nejsem punker. nehledám kamarády, si vtipney hrdino, asi si právě přišel z hospy vid? tak dobrou noc médo

 
verisek
verisek - 19.4.2007 23:14

Mišak: Toj: hele upřesněte mi o jakejch emo mluvíte, jo? emo nebo emopozers? Řekla bych že v tom je trochu bordel.
Jinak Mišáku, pleteš se, součástí módní emo vlny je i právě tohle patologický chování. Myslím že je dokonce jedna kapelka(Grade, Glade...pamět blbá..nák tak)....říkali sme tomu "muzika podřež si žíly," i když asi ne ouplně emo, ale docela emotivní kapelka..myslím si že poslouchat to někdo v těžký depce tak si ty žíly možná i podřeže...Težko říct proč, ale prostě v určitých chvílích skličující muzika...Ale nikdy sem o nich neslyšela, že by prosazovali sebepoškozování....Zajímavý, že když sem nedávno vyhrabala tu kazetku, tak mě ta muzika naplnila strašnou energií...Ono záleží asi v jakým rozpoložení to člověk poslouchá. Jinak sebepoškozování je relativně častý projev v pubertě. Hlavně u lidí, který maj pocit že nikoho nezajímaj..je to poslední možnost jak na sebe upoutat pozornost.
A jinak, Toj, divil by ses kolik lidí uspokojuje určitá forma bolesti...jen se o tom tolik nemluví...
Jinak bych řekla, že to je spíš taky tím, že se o tom tolik mluví, dřív to tolik lidí nenapadlo, hledali jiný řešení jak se dostat do pohody, jenže teď si řeknou je to jednoduchý, stačí si poškrábat žíly žiletkou...Výkřik, koukejte taky tady sem. A pokud to někdo dělá jen protože je to v módě, tak jedině dobře...stejně asi potřebuje blázinec

 
Mišak
Mišak - 19.4.2007 18:52

barushka ježišmarjá...ty klipy by mě zajímali jaké ymslíš, hod odkaz na nějakej ju? a ty obrázky? jsou gothic ne emo
TOj jj individuální věc jasná

 
Barushka
Barushka - 19.4.2007 18:30

Mišak: Zrovna kvůli tobě se teda hlídat nebudu, abych neřekla něco co se ti nebude líbit! Podívej se na některý emo videoklipy a zjistíš, proč jsem zavedla řeč na žiletky....Ne nebo ty fotky, kde si žiletky přikládaj k ruce...to se ti jako nezdá padlý na hlavu?

 
Toj
Toj - 19.4.2007 18:18

Toj: Ja verim, ze mam nadhled.. Myslim, ze se to lisi pripad od pripadu. Je tezky na zaklade nekolika pripadu udelat globalni zaver. Se vsi skromnosti si myslim, ze pro me obcas neni tezky pochopit cizi uvazovani, vcitit se a najit motivy. V pripadech se kterymi sem se setkal bych fakt spis tvrdil, ze to bylo demonstrativni. Mozna ne vzdycky, ale rekl bych, ze minimalne s jednim vzorovym prikladem demonstrativniho sebeublizovani sem se setkal.

 
Mišak
Mišak - 19.4.2007 17:55

Toj..nene, sem si udělal special kvuli jedný osobě. nu tak tak.
Víš co, lidi co znám já, konkrétně 3 holky co si toto udělali někdy, to rozhodně nedělali s tim, že se někomu "chlubili" ale protože už nevěděli co dál. Neodsuzuju toto, protože se asi nikdo kdo se do toho nedokáže vžít nemůže cítiti tak jak ony. Já si můžu říct, že bych to nikdy neudělal, ale když ten případ detailně znám, nedivim se....svim způsobem samozřejmě. Depky a okolí můžou někoho ničit, neni na místě z ětch lidí dělat chudáky, ale ani pitomce víš jak. Nějaký kecy, že emo je o tomto, to jsou strašný řeči a porpavdě kdo tomu věří, je pro mě magor....pevně všřim, že ty máš nadhled....

 
Toj
Toj - 19.4.2007 17:46

Misak: Profil... No ses prihlaseny ne? Nevim jestli to mas uz dlouho, kazdopadne je to prijemnejsi to cist takhle.

Nemyslel sem ani, tak obdiv jako spis snahu vzbudit litost. Mam pocit, ze nekteri lidi by si to rezani ani neuzili, kdyby o tom potom nepovykladali nekoho, kdo o ne zacne mit strach. Neco jako demonstrativni sebevrazda akorat, ze bez rizika. Slysel jsem, ze ted se extreme zvysilo mnozstvi lidi, kteri s timhle chodi k ruznym psychologum atd. To znaci smesnost cele veci. U psychologu je plno na zaklade nejakeho trendu.

 
Mišak
Mišak - 19.4.2007 14:48

for TOj...profilu?
Nu myslim, že když se někdo řízne žiletkou a tak, určo to nedělá proto, aby ho az to někdo obdivoval...vim co říkám, mám také známé..:-((((

 
Toj
Toj - 19.4.2007 0:29

Misak: Gratuluji k profilu

Barushka: Tady pozor. Sebepozkozovani se casto vyskytovalo i v punku. Myslim, ze Sid Viciouse do sebe rezal casto (sklem). Jinak netusim, proc by pankaci nemohli mit deprese, takovy ty mensi deprese sou soucasti zivota vetsiny lidi a ty pravy deprese (ty na, ktere se berou leky), tak ty lidi postihujou bezohledu na na hudebni vyznani. :)

...Ale jako jinak stavet hudebnu subkulturu na tom, ze vyznavaci jsou citlivi depresivni jedinci je fakt smesny. A jinak bych rekl, ze rezani se ziletkou je spis zpusob, jak byt trendy a upozornit na sebe. Myslim, ze malo z tech co si rezou do ruky to delaji, proto, ze by je bolest nejak vysvobozovala.

 
Mišak
Mišak - 18.4.2007 23:26

podle mě dobrej emocionální text a myslíte, že si řežou ruce? ani ne...