CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

  Co to vlastně EMO je? Emocionální styl založenej na extrémní přecitlivělosti a snahou spasit zlo? Nikde na internetu sem nenašla žádnej pořádnej článek, jenž by vyjádřil duchaplně a obdivně podstatu ema... Nechci urážet ty, kteří tvoří EMO hudbu, protože už jsem PÁR EMO kapel (a dobrejch kapel) slyšela.. Nicméně si dnes vezmu na mušku rádoby 'teplý' kretény, co si nasmaží patku přes oko, napíchnou truchlící placku, oblečou se dle poslední EMO módy, namalujou si oči styl brečím a litujou sami sebe, že na tom světě je vše tak strašně nespravedliví. Buďme všichni emo, podřezejme si žíli, brečme nad každou situací, nafoukejme si patky a tvařme se, že tím spasíme svět (že by hippies?). Pusťme si smutnou písničku, truchleme nad sebou jak je na nás svět zlej a doufejme že nás ušetří naší ubrečeností... Ale pozor, hlavní je brečet nahlas ať to každej vidí. Je toto podstata EMA? Vypadá to, že jo.

Proto se ptám všech "zaběhlých" emařů - CO TO JE? Absolutně nechápu smysl, tohohle stylu. S tím, že si pustíte smutnou písničku ležíte na posteli a truchlíte sami nad sebou, jak je na vás ten svět zlej, nic nezmůžete. Nedávno jsem viděla na internetu pochybnej článek o Emu. Myslela jsem, že se hanbou propadnu, když jsem ho četla. To samý různý příspěvky rozmazlených dětiček, který už neví co mají dělat a tak chtěj světu dokázat svými extrémními city, že se taky dokážou pořezat. Většina z nich si stěžuje na všechno kolem co se tu děje, ale hovno dělají. Dejme tomu Vivisekce...Koukám na internet, na spoustu emo stránek. Povídám si s emo holkama i klukama. Vadí jim vivisekce, týrání zvířat, komerce - sere vás to ale nic pro to neděláte.... Navíc posloucháte komerční EMO kapely a zároveň je kritizujete, prostě protiřeč.....

Vždyť dnešní kosmetika se taky testuje na zvířatech! Tak drsný emo hochu, zabreč si, rozmaž řasenku na tvých očích a zakřič: "Stop vivisekci zvířat"! Proč jen truchlit nad něčím a hovno dělat? Nemá to smysl... Vysmívám se všem takovým.

 

Myslíte, že extrémní citlivostí a lezení do prdele módním trendům zachráníte svět? Tak o čem teda je to EMO?

 

Tak do mě vy všeznalí pankáči co svou chytrostí přesahujete znalosti Einsteina. Zkritizujte mě, doufám že si někdo uvědomil že je to provokace a buzerace. Poblít poblít... Nechtěli sme urazit skutečný gaye, nic proti nim nemáme. Bejt gay a vypadat tak je rozdíl :)

 

Věta závěrem : EMOuš IS FAKT BLE

Autoři: Gaunerka + něco Špína

 

Jak být správný EMO?? Kdo to nepochopil, tak je to stejná výborná recense a prdel..

 


13.3.2007   Rubrika: Články   |   Komentářů: 1625   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,4
jde to 2,4
 

Diskuse ke článku - EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Toj
Toj - 12.4.2007 17:37

Windas: Jsem fakt nadseny, ze tu jsou i lidi s dobrym vkusem.. Jako, ze mam pocit, ze vetsina punx, ktery sem chodi (a zaroven, ktery potkavam) se pohybuji mezi kapely jako NVU, SPS, Exploited a v lepsim pripade znaj Casualties. Nemaji zadnou potrebu objevovat novy veci... Je to docela smutny. Fakt sem rad, ze tu sou i lidi s vybornym hudebnim vkusem. Asi se kolem tohodle stylu nepohybuju tak dlouho jako nekteri jini.. Ale myslim, ze za tu dobu jsem si ziskal hezky rozhled. Prakticky neustale objevuju novy veci.. Fakt rad to s tebou proberu po ICQ, prakticky se totiz nedostavam moc do kontaktu s lidmi, kteri by poslouchali podobny veci jako ja. Jenom ted nemam vubec nic nestiham, takze snad za par dnu.

Misak: Ta diskuze fakt nema uz nema cenu. Puvodne jsem se chtel pustit do autoru clanku a trochu si zarejt do ema. Snazil jsem se ti vysvetlit, proc tu hudbu vnimam, tak jak ji vnimam, proc se mi nelibi. Ano.. Ne vse jsem vysvetlil uplne presne. Moje definice komerce mozna nemusi fungovat ve vsech pripadech, ale kupodivu na tu hudbu proti ktere tu ted stojim sedi (poppunk + emo). Energie G dal skvelej priklad - Nirvanu. Nelibi se ti moc Bleach, ale zato se ti libi Nevermind. Album Bleach je totalni narez. Pozdejsi tvorba je strasne uhlazena. Nerikam, ze se mi Smell Like Teen Spirit nelibi, je to hezka pisnicka, ale uz tomu chybi to, co meli starsi veci. A vis.. On o tomhle je celej punkrock. To kouzlo, ktere maji ty nejundergroundovejsi veci, to kouzlo, ktere mizi ruznym uhlazovanim, zmelodizovanim. Necekam, ze to pochopis. Neberu ti to, co poslouchas. Ale je skoda, ze ro nechapes.

ocividne nemame stejne usi. Mozna Anti-flag na poslednich albech meknou a NOFX nejsou taky nejtvrdsi a ano jsou si podobny, ale ja slysim rozdi, ktey je dost podstatny na to, aby nekdo B182 uz neposlouchal. Ale kdysi byli tvrdsi, ja mam naky album od nich, myslim ze se menuje stejne jako kapela. I ty nejvtrdsi veci se neskutecne tahnou, vsechno je extreme vyhlazeny a to album sem snad nikdy nedoposlouchal vcelku.

 
energie G
energie G - 12.4.2007 17:03

a že někdo jebe komerční kapely v globále, to je věc jiná, každej na to má jinej pohled....

 
energie G
energie G - 12.4.2007 17:01

ale já jsem právě psal že je moc vyšlechtěnej...smajlik - 1 asi sem to napsal nesrozumitelně...ale právě never mind a jeho největší hit je až moc vyšlechtěný což ubírá dle mě na zajímavosti...jinak s tou komercí jsem to psal tak jak to někdo chápe a jak to chápu i já, prostě mě a spoustě jiným který poslouchalo určitý kapely ( dal jsem příklad Offspring) vadilo, že když začali být slavní, začali hrát naplno melo punk, kterej je možná baví ale mě a většině ostatním zde se líbit přestali protože aspoň mě už nepřijdou tolik zajímavý, tim neřikám že hrajou špatnou muziku! u jaksi jsem myslel spíš hudbu...

 
energie G
energie G - 12.4.2007 14:41

winďas: jasně že tě čtu kémosmajlik - 16smajlik - 5

 
energie G
energie G - 12.4.2007 14:38

Mišák: jenom jsem si chtěl ověřit jestli mi odpovíš tak jak jsem trochu čekal ale nic ve zlim..:-)) takže bych to označil jako čim propracovanější tim lepší pro tebe? v tom případě se asi jen tak s někym co se týče hudebního vkusu zde neschodneš, protože tady lidi hodnotí převážně zajímavost muziky a proto jim vadí komerce ( což ty plně nechápeš proč ) ale já to chápu, protože jak začne kapela být slavná, začne tu svou muziku víc propracovávat, dýl jim trvá než natočí album a chtěj to mít vše co nejvymakanější což ovšem u většiny případů ztrácí na zajímavosti tak jako tomu bylo u Jaksi taksi či u Offspring...ty to třeba nechápeš nebo chápeš, to nevim, ale je to tak...dám příklad, vem si takový album Nevermind od Nirvany s megahitem Smells....tenhle hit zná každem malej smrad aniž by vůbec Nirvanu poslouchal a kdybys mu pustil první album Bleach, bude se mu to zdát strašně neučesaný, těžkopádný syrový, prostě nic moc, ale právě jejich první album je pro fajnšmejkry grunge muziky to nejlepší narozdíl od Nevermind se Smells like teen spirits, který se hraje na každý druhý diskotéce, i když je třeba propracovanější...ale u toho prvního alba se musí daleko víc přemýšlet...tak to bylo alespoň u mě i u Jaksi taksi, Málo krve se mi v době kdy jsem je poslouchal líbilo a přišlo mi celkem zajímavý, pak vydali Hysterčák, Uvěř a zaplať a já nevim snad Na běžícim pásu ( to už jsem je neposlouchal ) a od týhle doby mi právě přišli nezajímavý protože začli hrát klasickej melopunk dle vzoru Amerikánů...

 
Radovan
Radovan - 11.4.2007 23:14

Toj:

Zounds, Crass, Subhumans, Conflict...souhlasím:)
Ten HC ani nemluvím - to faram ještě i ted:)
post HC?-Fugazi a Husker du ani nemluvím:)))smajlik - 5
Slits a buzzcocks točím i dnes taky.)
ten proto-punk bych spíš označil pre-punk,ale mam ten dojem že jsem tady našel druhého bratra v muzice (Energie G...doufám že to tady čteš taky?!!.)
Pixies, Sonic youth, buttholes, až ke grunge fajčím už taky nějaký patek a moc punku vtomhle zas tak nejede, takže otom bych stebou taky rád pokecal...
co se týče ska...tak z tuzemských ocenuji All ska pones apod. jinak rychlé Catch 22 paseka jinak zbytek už vybírám po songu apod....co říkáš na ska ze španělska typu No relax? zpívá tam borka sice trochu do DEADLINE ale dá se to...zkus youtube. Crust sice neposlouchám ale nevadí mi. o grunge se zminovat nebudu hral jsem v grunge a indie noise kapelách několik let takže podobnou muziku mužem probrat na ICQ esi bys měl zajem. jinak temný post punk typu Joy Division , Bauhaus, Cure..... to už vážně uvažuji otom esi nejsi moje ¨music¨ dvojče:)smajlik - 14 rad bych stebou (konečně někdo!!!:)) pokecal na ICQ o těchto souborech a stylech, pokud ti to nevadí...mužem něco pošefovat mezi sebou víš co...dík.
(449-061-593)

 
energie G
energie G - 11.4.2007 19:02

Mišák: jakej máš názor na Jaksi Taksi? líbí se ti víc muzika s kterou začínali, nebo na přelomu století či jejich poslední alba?

 
Toj
Toj - 11.4.2007 0:49

Misak: Ja mam fakt furt pocit, ze mas potrebu prevracet vsemi moznymi zpusoby moje slova. Zareaguju na neco pomoci argumentu a ty zacnes moji argumentaci nahlodavat z uplne jine strany, davat mym slovum jinym vyznam, pricemz se zameris napriklad jen na to, co ma treba demonstrativni ucel a zacnes hledat za kazdou cenu chybu. Ale odpovim ti.

Ok. Komerce v negativnim slova smyslu pro me proste znamena urcita hudebni podbizivost, jejiz nasledek je ztrata hudebni originality a zajimavosti (pro me). Jiste, ze nemuzem aplikovat vzorce na vse, ale jsem lidi, kteri se ridi citem.

Co posloucham ja? Je toho hodne. Jedu hlavne kolem spis alternativniho rocku, ale to neznamena, ze bych treba opovrhoval klasikou, nebo necim jinym, co mi prijde kvalitni. Posloucham punkrock a hudebni styly s nim spjate, ted nejvic ujizdim na anarchopunku (Zounds, Crass, Subhumans, Conflict, Rudimentary Peni, Karma Sutra, Omega Tribute, Flux of Pink Indians...), Hardcore (Black Flag, Minor Threat, Bad Brains, 7 seconds, Circle Jerks, Agnostic Front, Agent Orange..), Post Hardcore (Rites Of Spring, Fugazi, Husker Du..) ten starej punk (Sex Pistols, Buzzcocks, Ramones, Vibrators, UK Subs, Damned, Slits...), streetpunk (Casualties, Unseen..) Proto-punk (Velvet Underground, Iggy Pop a Stooges, New York Dolls..), ruzny veci mezi (Pixies, Sonic Youth..) i skackovejsi veci (Toasters, Skarface, New York Ska Jazz Enssamble, Catch 22.. ), nebojim se ani crustu, nebo D-beatu, Crack Rocksteady (moji milovani Chocking Victims a Leftover Crack) Grungovejsi veci (Nirvana, Pearl Jam, The Hole, Alice in a Chains, Mudhoney..) i takovej ten postpunk (Joy Division, Wire...). To je co se tech stylu kolem punku tyce, ale rad si poslechnu treba i nektery to novy Indie (franz Ferdinand). V Rocku jdu celkove dal, nemam problem poslechnout si treba Beatles, Elvise. Libi se mi nektery Jazz, nestitim se metalu, ani klasictejsi hudby, Reggea, world music, Latina - proste rad posloucham i mimo punkrock jestli ti slo o tohle. Je pravda, ze v punkrocku jsem nejvic doma, nejvic se asi vyznam, ale nemam problem s tim poslouchat i ruzny odlisny zanry ikdyz ty obvykle nemam tak prozkoumany. Ale proc neposlouchat neco co je dobry? Proste sorry, ale Emo mi dobry neprijde.

Co udelas s timhle? Prozkoumas hudebni profil unavenyho a priopilyho cloveka a reknes mu, proc konkretne je ignorant?

 
Radovan
Radovan - 10.4.2007 20:00

Myšák:

no však víš jak sem to myslel...

 
legion82
legion82 - 10.4.2007 15:30

obrázek - ttt23fbb2f4165029a4.jpg

 
Toj
Toj - 10.4.2007 15:26

To dole jsem ja. Nechapu, ze mi zmizelo prihlaseni.

 
verisek
verisek - 10.4.2007 9:24

Toj: NE. Ale ste legrační. Já tu dýl nebyla tak sem přečetla ty vaše příspěvky, poslední měvyčítání nemůžu najít. Je nádherný jak někdo nemůže furt pochopit, že pod slovem komerce lidi vidí různý věci.

 
Toj
Toj - 10.4.2007 1:02

kurva, este pred par dny jsem mel radost, ze se ty prispevky zacinaji kratit.. Ma tohle smysl?

 
Toj
Toj - 10.4.2007 1:01

Misak: Snazis se ze me udelat nekoho, kdo nejsem. Nejsem nenavistnej clovek, ktery by se citil zhnusen tim, ze sdili stejnou podlahu s patkarem. A nejsem ani zamindrakovy pankac, ktery nesnasi Emo, nevi proc, ale je to spis zpusobeny tim, ze se mu skryte libi.

Uz jsem nekolikrat vysvetloval to, jak vnimam komerci. Jestli ti to pomuze, tak si prosimte nahrad u me slovo komerce vyrazem "konzumni pop". Neproklinam ten server, jak jsem rekl, obcas vyplivne neco, co se hodi. Mrzi me vsak, ze na serveru, kde se doctu treba o bestofce D.O.A, jsou schopni pouzivat vyrazy jako punkrock, ci hardcore v souvislosti s kapelami, ktere jsou uplne nekde jinde. IMHO se jedna pak o jakousi globalni mystifikaci, ktera nasledne pak jenom prohlubuje nenavist mezi undergroundem a trendarema.

Netrefil ses. NUFAN zdaleka, tak dlouho neznam. Ale vzdy jsem je znal spis z tech starsich veci a ty novejsi, kde byli o neco melodictejsi jsemmoc neposlouchal. Necekal jsem, ze zahrajou, tak jak zahrali. A celkem me to zklamalo. Jsou to veci, ktere zamrzi. Zvlast i proto, ze mi predtim prisli svym stylem takovy unikatnejsi, zajimavejsi a to, co predvedli byl IMHO opacny extrem.

Tim koncertem jsem si uvedomil, ze jsem sel az moc daleko. Ze priste az tady bude hrat kapela, ktera mela podle me uzasnej zvuk a novejsi veci jsou spis uknourany, ze to pro me nema cenu. Ze nemam ocekavat, ze budu mit stesti a predvedou neco, co by se mi libilo, ale spis si sebou privedou jeste horsi kapelu, ktera bude presne definovat jaky lidi tam prijdou. Neprskam, nehroutim se (od toho sou jini lidi), jenom me to mrzi.

Stejne tak jako, kdyz uvidim zhnusenyho emana na nejaky undergroundovy kapele, tak do nej nezacnu kopat, nebo brudit, ale napadne me "cos cekal?". Myslim, ze je to ta globalni mystifikace o ktere jsem mluvil. Ty lidi zjevne nevedi, co poslouchaji.

Vsem se nemusi libit punk. A ani bych ho nechtel v radiu. Je pravda, ze je hezky, ze sou v mode zas kytary. Ale kdybych si mel vybrat, tak mi prijde mnohem napaditejsi a zazivnejsi spis to modni britsky Indie (ikdyz ne vsechno, zda se mi, ze vedle originalnich veci ted leti strasne moc tech tuctovych), nez tahle vlna Ema, ktera me proste prijde hrozne nezajimava. (Ano, ja vim - je to ten muj strasne subjektivni pohled).

A este neco. Emo je trend. At chces, nebo ne. To, co se ted deje je trend. A ano mas pravdu, Cesko je pozadu. V zahranici je to totiz trend mnohem dyl, ale je to trend. Jak jinak chces nazvat to, kdyz z niceho nic nejaky styl hudby ziska mnohonasobne vic fanousku. Verim ti, ze se tenhle trend odnekad vzal a ty ho provazis uz od pramene, ktery je asi dost odlisny od toho, co vidime dnes v televizi a radiich. Ale jestli obdobi, kdy znicehonic zacnou teenky silet a oblikat se podle urciteho zanroveho vzoru (nekdo mi ted rikal, ze ve v modnich obchodech je ted Emo era), zniceho nic k tomu poslouchat urcity styl a za nekolik let jit dal jakoby se nic nestalo?

 
Radovan
Radovan - 9.4.2007 16:04

no já emo nějak nafaram spíš vůbec. když se mi to nelíbí tak to řeknu a tečka. myšák má pravdu jsou i horší věci třeba nackové...mi osobně emaři nic nedělají. A hudba? neposlouchám ji at si ji jedou když se jim líbí. To neznamená že se jich zastávám ale stejně všichni víme že je to přejde.,..je to totiž trend. A o tom to je.

 
Toj
Toj - 7.4.2007 17:13

Misak: Takovy problemy fakt nemam.

Ted to bude mozna znit, ze si protimluvim, ale neni to tak. Ipunk je co se tyce informovani skvelej server. Nekolikrat jsem tam narazil na info, co se fakt hodilo atd. Na druhou stranu de i brutalne do komerce a informaci, ktere me oslovi je fakt jenom zlomek.

Na NUFAN me nezklamali tim, pro koho hrali, ale co hrali a jak hrali. Cekal jsem od nich starsi veci. Ale to je jedno. Prislo mi, ze tam bylo malo lidi, kteri by skutecne docenili jejich starsi veci , stejne tak jako to, ze tam bylo malo lidi, kteri docenili kapelu The Lawrence Arms (ikdyz vlastne zcasti hraje jejich ligu). A nejvic me mrzelo, ze nejvetsi slavu slizla prvni predkapela, ktera tematicky s tema ostatnima nemala nic spolecneho. Me se nelibila. Fakt ne. Stal jsem tam vzadu s otevrenou pusou a sokovane koukal, jak vsichni ty patkoviti teenageri skacou na ty sracky. Byla to hudba, ktera se mnou ani nehnula.

Prijde mi to skoda. Samozrejme to neni duvod nechodit na kapely, ktere mam rad. Ale je to duvod, proc nejit treba na Rise Against, kteri me hudebne nijak extreme nerajcujou. Kdyby nebylo tech emanu, tak bych si mozna rekl, ze je to prijemny zpusob jak stravit jeden vecer. Takhle vim, ze tam nejenom bude hudba, ktera se mi vzdaluje, ale i lidi, kteri jasne symbolizuji to, ze tam nemam co delat.

Kdyby tu hrali treba NOFX. Tak na ne zajdu stopro, prestoze se mi nelibi, tolik jako kdysi, tak bych na ne zasel i pres hordy emanu a popiku.

Ty se v ty hudbe jak rikas pohybujes uz dlouho. Mas patku a na cerno obarveny vlasy? Tohle IMHO delaj prave jen ty teentrendari. Ty, kteri se mi tak hnusi. Ted kdyz jsem byl na koncerte UK Subs a The Vibrators, tak jich tam taky par bylo. Vypadalo to, ze se strasne otravuji, ze jsou znechuceny z te hudby. Jako by jim nekdo rekl, musis videt, je to legenda, oni prisli a zjistili, ze se jim nelibi tolik jako MChR. Stejne, tak jako kdyz jim nekdo pusti jiz tisickrat zminovane Fugazi, tak bezi zvracet. Neni to smutny?? Takovehle znasilnovani subkultury?

 
Toj
Toj - 7.4.2007 15:27

Misak: Sakra, jak jsem se jen mohl takhle hloupe prozradit?! :)
Dneska je fakt tezky nezakopovat o podobne blogy. A obcas mi to neda a nakouknu. Ale tohle snad byl dokonce blog nekoho, koho znam od videni, tak mi nekdo poslal odkaz at se podivam, co je to za lidi.

Me tahle nova podoba emo hudby prijde nejak zmrzacena.

Na Rise Against ani na MChR se nechystam. Stacilo mi loni, kdyz jsem byl na Good Riddance (kteri se nedavno rozpadli). Byla to vynikajici HC punkova kapela, ktera je, ale zpopularizovana i v te emo mnozine. Coz si myslim, ze je zpusobeno hlavne fungovanim webu ipunk.cz, ktery se venuje, jak sam rika modernim odvetvi punkrocku (vse od Avril, pres Good Charlotte az nekam k Rise Against a aby toho nedelali malo tak tam obcas zamichaj treba Good Riddance, Anti-flag, ci Propagandhi = a ty koncerty pak zpatkarej). Tzn. ze tam bylo zas strasne moc patkaru a jako predkapela byli Suffer, ktere rozhybali jenom par vernych s ksiltovkami blink182, nebo cernymi patkami.

Este horsi byl koncert No Use For A Name, kde bylo tech lidi este vic. NUFAN hrali jenom sve nejjemnejsi veci a prvni predkapela tlustych patkaru, kteri me k smrti nudili. Rozhibali vetsinu navstevniku zatimco na genialni Lawrence Arm (kteri IMHO prekonali prave i ty NUFAN) si ve vysledku vsichni stezovali. Z tehlech zkusenosti jsem dosel k nazoru, ze podobne koncerty priste vynecham.

Anonym - 7.4.2007 2:03: Omyl. Emocore ma pocatku uz v polovine 80. let. Ale to sme uz v diskuzi rozebirali. Jinak neverim, ze tenhle trend zmizi do roka. Cheap Sex zpival:
FUCK EMO!
we aren't dead
and in a year there will be none of you left.

...nazpivali to v roce 2004 a myslim, ze narozdil od jejich predpovedi je rozmach stale silnejsi. MTV na to vsazi jako na druhy hlavni trend (prvni je hip-hop) a tusim, ze uz MTV2 je zasvecene prave teto hudbe.

 
Erža
Erža - 7.4.2007 8:25

Anonym 6.4.2007: Milej anonyme, nikdy jsem o sobě netvrdila, že jsem drsná nebo bůh ví co. Nechápu proč mě napadáš. Diskuze je o tom, vyjádřit svůj názor na věc, bohužel tys mě v životě neviděl, tak o tvůj názor na mě nestojím. A asi máme dost odlišnej názor na to co je známka punku. smajlik - 3

 
Erža
Erža - 6.4.2007 15:40

Těžko vyjádřit názor na tenhle "příspěvek". EMO tu bylo už dřív a dle mého názoru to o čem se bavíte je (cca ještě před rokem se tomu řikalo neopunk) ideál mladejch amíků, který nejspíš nevědí jak by to pojmenovali. Když začínali The Offspring, tak byli punk. Po tom co vlezli do TV a začali s komercí oni a jim podobný kapely (Green Day, Blink 182, Good Charlotte etc.) byly najednou NEOpunk. Hlavně v jednu dobu to byl velkem boom. Dle mýho názoru něco jako NEOpunk neexistuje. Je to prostě komerční sračka, kterou obdivujou americký dětičky, akorát teď se ty lidi začali jinak oblíkat a začalo se tomu říkat EMO. Prostě je to teď moderní, tak to tak berte. Je to sice nechutný, ale nic se s tim nedá dělat. Nemůžete milionu mladejm tupejm lidem říct, že prostě vypadaj jak dementi a snažej ze sebe dělat něco o čem vědí H. Za 2 roky to odezní a všichni budou HC... Punk's will never die! smajlik - 3

 
pluge
pluge - 5.4.2007 18:02

bkd!dík za inspiraci, od teď chci být emoboy. Abych pravdu řek, takový puberťáci mi sou fakt u prdele, nevim proč se s tim tady vůbec zabejváte!Bééééé