CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

  Co to vlastně EMO je? Emocionální styl založenej na extrémní přecitlivělosti a snahou spasit zlo? Nikde na internetu sem nenašla žádnej pořádnej článek, jenž by vyjádřil duchaplně a obdivně podstatu ema... Nechci urážet ty, kteří tvoří EMO hudbu, protože už jsem PÁR EMO kapel (a dobrejch kapel) slyšela.. Nicméně si dnes vezmu na mušku rádoby 'teplý' kretény, co si nasmaží patku přes oko, napíchnou truchlící placku, oblečou se dle poslední EMO módy, namalujou si oči styl brečím a litujou sami sebe, že na tom světě je vše tak strašně nespravedliví. Buďme všichni emo, podřezejme si žíli, brečme nad každou situací, nafoukejme si patky a tvařme se, že tím spasíme svět (že by hippies?). Pusťme si smutnou písničku, truchleme nad sebou jak je na nás svět zlej a doufejme že nás ušetří naší ubrečeností... Ale pozor, hlavní je brečet nahlas ať to každej vidí. Je toto podstata EMA? Vypadá to, že jo.

Proto se ptám všech "zaběhlých" emařů - CO TO JE? Absolutně nechápu smysl, tohohle stylu. S tím, že si pustíte smutnou písničku ležíte na posteli a truchlíte sami nad sebou, jak je na vás ten svět zlej, nic nezmůžete. Nedávno jsem viděla na internetu pochybnej článek o Emu. Myslela jsem, že se hanbou propadnu, když jsem ho četla. To samý různý příspěvky rozmazlených dětiček, který už neví co mají dělat a tak chtěj světu dokázat svými extrémními city, že se taky dokážou pořezat. Většina z nich si stěžuje na všechno kolem co se tu děje, ale hovno dělají. Dejme tomu Vivisekce...Koukám na internet, na spoustu emo stránek. Povídám si s emo holkama i klukama. Vadí jim vivisekce, týrání zvířat, komerce - sere vás to ale nic pro to neděláte.... Navíc posloucháte komerční EMO kapely a zároveň je kritizujete, prostě protiřeč.....

Vždyť dnešní kosmetika se taky testuje na zvířatech! Tak drsný emo hochu, zabreč si, rozmaž řasenku na tvých očích a zakřič: "Stop vivisekci zvířat"! Proč jen truchlit nad něčím a hovno dělat? Nemá to smysl... Vysmívám se všem takovým.

 

Myslíte, že extrémní citlivostí a lezení do prdele módním trendům zachráníte svět? Tak o čem teda je to EMO?

 

Tak do mě vy všeznalí pankáči co svou chytrostí přesahujete znalosti Einsteina. Zkritizujte mě, doufám že si někdo uvědomil že je to provokace a buzerace. Poblít poblít... Nechtěli sme urazit skutečný gaye, nic proti nim nemáme. Bejt gay a vypadat tak je rozdíl :)

 

Věta závěrem : EMOuš IS FAKT BLE

Autoři: Gaunerka + něco Špína

 

Jak být správný EMO?? Kdo to nepochopil, tak je to stejná výborná recense a prdel..

 


13.3.2007   Rubrika: Články   |   Komentářů: 1625   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,4
jde to 2,4
 

Diskuse ke článku - EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Lord.Alex
Lord.Alex - 21.3.2007 22:16

nu a jelikož hned pod sebou vidim plodnou diskusi maličko zaoponuji..
Verisku ty píšeš ted jak ti prodej a výdělek vlastně vůbec nevadí atd.ale dole píšeš "že komerční muzika je špatná, protože na ni někdo vydělává" takže pravda, že to zní drobet...hloupě. navíc o5 nechápu, co tě na tom seresmajlik - 10tot můj názor, pápá děti

 
verisek
verisek - 21.3.2007 22:16

Lord.Alex: tak toho někam napíš víc...tohle zrovna neznám....

 
verisek
verisek - 21.3.2007 22:14

a sakra nevešlo se...a podobným stvořením, mezi kterejma platí "Pít a nechat pít" nebo nák tak to jesmajlik - 16. Jiná už je věc že tady to vypadá, že to moc neplatí....Ale z většiny je to jen proto, že tohle je internet, siť která fyzicky skoro neexistuje, pár kabelů do kterejch se vejde takřka celej svět...A sou lidi, který zapomínaj, že tohle je jen virtuální realita...Zpívá o tom jedna moje oblíbená kapela...lidi nechtějte vědět co...smajlik - 14

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 21.3.2007 22:10

anonym 17:59 pleteš se, mě je celkem jedno, jak emo prezentují media ted, já nesleduju tv ani časáky a vůbec mi nevadí ti malí kloučci a holčičky, nevim proč by mi měli vadit...nejsem jak punx co buzerujou pro kde co.
VERISEK...Orangecap, 5thApril, Airbags třeba

 
verisek
verisek - 21.3.2007 22:09

mišák: proč ty se vždycky pleteš do věcí, který nepochopíš.smajlik - 11? Proč radši nedržíš hubu, nebo se nezeptáš pro upřesnění jak to bylo myšlený. Tak zaprví myslela sem že tvoření muziky je relax, že si přitom pročistíš palici, že je to prdel něco tvořit, něco dělat. Když si někdo poslouchá komerční muziku ať si poslouchá, mě se to nedotýká, já mu to zakazovat nebudu. Ale ať pak proboha netvrdí, že komerční muzika je sračka. To mi pak neleze na mozek, já taky o kapelách který poslouchám neříkám že je to tříakordová sračka, nebo moc melodická sračka apod. Kdyby pro mě byly sračky, tak to neposlouchám. Kupodivu logické, že?
Za druhý nikdy sem neřekla, že není rozdíl mezi komerční muzikou a zkomerčnějou nebo spíš prodejnou či aby ti to lépe znělo, chceš-li tomu tak říkat většinovělíbivou muzikou. Je mi fuk, jestli cédo kapely stojí pade nedo třikila, ale za ty tři kila si ho většinou nekoupím, páč nemám....Ale je mi to fuk, vím že muzika je jedna z věcí, z který se dá jakžtakž vyžít, no spíš si přilepšit a nevím, opravdu nevim(a nevim kde si na to přišel, že mi to vadí) proč by jako neměla bejt. Pokud maj muzikanti náký relativní výnos z konzíků, cédéček, placek apod, tak maj aspoň prachy navíc, nemusej tolik makat, můžou si vzít volno, nedělat přesčasy apod. jen proto aby měli na jídlo a na pivo a o to víc se můžou věnovat hudbě.
PS: Mě spíš přijde, že ty když tu něco nepochopíš, tak vyplodíš nákou tu svojí maximálně napadající kritiku a seš se sebou nejspíš maximálně spokojenej...no a pak se divíš, že ti tu každej říká, že když se ti tu nelíbí a nelíbí se ti lidi co sem lezou tak ať sem nelezeš ty. Ty se tomu fakt divíš? Já myslím, že ne. Ale pokud ti dělá dobře někoho spražit svým Božským názorem, tak seš na špatným webu. Páč mě a většinu normálních punx s tímhle prostě nenasereš. I kdybys měl pravdu, tak každej z nás má zase svojí a ta tvoje je nám trochu...mno naférovku, volná. Sou věci, který sou o názorech a v těch nikdy nemůžeš mít absolutní pravdu. Stejně jako nenajdeš dva totožný jedince, nenajdeš dva úplně totožný názory. Ale to už bys měl vědět...Tohle sem pochopila asi v svých ještě dětských jedenácti let a proto sem se dala k punkům a podobn

 
verisek
verisek - 21.3.2007 17:55

Lord.Alex: komerční muzika je špatná, protože na ní někdo vydělává, protože je za tímto účelem vytvářená. Hudba nikdy nevznikala proto aby vidělávala, hudba je relax, uvolnění, zábava. Hudba není o penězích. Navíc komerční hudba je dělaná stylem hitmakera a zpěváka(nebo kapely...i člen kapely může bejt takovej skrytej hitmaker)...no a to je o ničem, neměl by člověk hrát a zpívat to co cejtí, ne to co je zrovna cool?
Jinak jmenuj náký dobrý český emo kapely....btw.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 21.3.2007 16:53

pro anonyma 10:22 to stupidní ačko tam mám omylem, nevim jak se mi tam dostalo, asi bylo první označený, já nechtěl žádnou z těch debilních značek, nesnášim anarchisty sráči levý:-) mě je 25 když už sme u toho, poznám vela kámošů co dělaj emo muziku, snad všechny lepší kapely v čr, producenty rádii s emem atd.takže ty hlášky muzika pro maldíš no..já poslouchám emo přes 5 roků, stejně jako punkrock atd.takže se hod do klidu a spíš se zamysli nad obsahem tvého příšpěvku a možná bys mohl odpovědět, co je špatnýho na tzv.komerční muzice, když se někomu líbí, tak at.

 
WhoopAss
WhoopAss - 21.3.2007 9:09

Rád bych se svámi podělil o jednu skvělou básničku o EMU. Doufám, že jí tady nikdo eště nepsal, páč sem opravdu všech ccs 200 příspěvků nepročítal. tak tady jí máte : -->

Proužky, patky, návleky,
EMO žije na věky!
Jizvy na ruce i na boky,
EMO děti-děte do stoky!
EMO totiž za shit stojí
i diskanti se ho bojí.
Když je vidíš, tak mi věř,
že se rychle nasereš.
Nikdo vlastně ani neví,
kde se další EMO zjeví
My je ale nechceme
do stoky je pošleme!

Nic proti hudbě, ale ty lidi
Jeden by se zeblil hned jak je vidí

Hej, hej, lebky pásky značky.
Hej, hej, EMO to sou sračky!
Hej, hej, neseženou skank!
Hej, hej, todle neni PUNK!

EMÁK kráčí po ulici
popadnem ho za čepici!
Ostudy pankáčů sou,
tak přes držku dostanou!
Co nám bude brát náš styl
převlečenej diskofil!
A tak EMO proklínáme,
křiváky si zapínáme.
Řetězy do ruky vem,
na boj proti EMU dem!

Děti je to pravda, děti je to tak,
až potkáte EMO, řekněte mu "FUCK"!

 
strny
strny - 21.3.2007 8:44

Ja vam seru na vase priblbli hadky punk je volnost

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 20.3.2007 19:09

pro Anonyma 15:49 a zase problém no...kolik je ti prosim tě? asi moc ne vid? Jinak by tě nemohla srát mládež, nebo seš drobet hloupější...nedovedu si představit, že jdu po ulici a potkám lidi co se zas nelíbí mě, ale je jim třeba 15, nebo tak a mě to bude štvát...magořina. je to jejich věc, všímám i svého, mám své kamarády ne. Kvůli tobě a dalším jako autoři článku jsou tyhle dementní diskuse o sračkách a hádky. Nechápu taky, co je špatnýho na tzv.komerční muzice, když se někomu líbí, tak at ne. Proboha.

 
Toj
Toj - 20.3.2007 19:05

Anonym - 20.3.2007 17:17
Tohle ja vim. Verim, ze existuji undergroundovy hip-hop, ktery neni tak komercionalizovan atd. Ale pravda je takova, ze kdyz se dneska rekne hip-hop, tak kazdyho napadne 50 cent, nebo 2pac a vsichni jejich fanousci - pozeri.

Anonym - 20.3.2007 16:27
To mi rikat nemusis. Ja toho posloucham fakt hodne napric tim punkem a nevyhybam se ani jinym zanrum. Ale poppunk, ci emo, ktere muzeme videt treba na MTV fakt s punkrockem nema nic spolecneho. Ani hudebne ani nazorove.

 
Kremik.Si
Kremik.Si - 20.3.2007 17:20

K této diskuzi bych chtěla říct asi jen to: není Emo jako Emo,stejně jako Punk není PUnk....Ted tady nechci nějak moralizovat o tom že punkx jsou lepší než emaři ,nebo podobně v tomto směru. tato modní vlna emo stejně navázala na staré emo z let 80.- vznikla tak nová ( pro někoho horší pro jiné ne) odnoš ema,je pravda že děti co začnou být emo si nevidí rozdíl mezi punkem a emo a tak sou malinko mimo a i tím že nám tvrdí že poslouchají punkrock a přitom je to pop vytvářejí nové ( pro mě o dost horší) odnoše punk....ale stejně tak mužete na ulici potkaT někoho kdo má patku,černé vlasy,ale neni emo....Jde asi jen o to že dneska se člověk už nemá jak lišit...možná jen pobuřovat společnost,ale rozhodně ne tím že budeme rozkopávat popelnice a tvrdit že jako punk na to máme právo.neni to tak....a co se tíče té viviseklce,tak to si myslím že se proti tomu může bouřit jak hipík tak aj emo,bo punx,jde o to stát si za svým a mýt pevné vyhraněné názory!!! tot asi tak vše co sjem chtela říct...nečetla jsem to po sobě tak sory za chyby a kraviny v textu,píšu jak mo choděj myšlenky...

 
Toj
Toj - 20.3.2007 16:14

2 Anonym - 20.3.2007 10:48 : JJ, souhlas. Ja v tomhle taky punk nevidim. Vetsinou vidam lidi, ktery maji ciro, krivak, glady, ale punk je pro ne jenom delani bordelu, obtezovani cizich lidi a to, ze nastvou sve rodice svym vzhledem. Tihle lide obvykle znaji stejne 5 kapel (Houba, Sex pistols, Exploited...) a nemaji potrebu se nak hudebne rozvijet. Pak podobni lide nadavaji, ze nesnasi punkery, co se tak neoblikaji. Na druhou stranu videt v punku jenom hudbu je taky spatne, protoze prave tak vznikaji tyhle novy ema a poppunky.

2Pavel S.: Souhlasim, jsou to pozeri. Mam dojem, ze hip-hop ztrati dost diky vlne ema a neprekvapilo by me, kdyby za par let bylo vic emanu nez hip-hoperu.

 
Pavel S.
Pavel S. - 20.3.2007 15:36

vim, ze nemam tuseni nic o korenech ema, protoze v te dobe sem jeste nebyl ani na svete. vidim ale dnesni "EMO", vidim tezky ztroskotance s nejsmutnejsim vyrazem na obliceji co sem kdy videl... a pritom to jeste pred tejden byli obycejny popaři.... ale nejhorsi je, kdyz emar rekne ze posloucha "citlivejsi punk", nerikam ze se dvakrat vyznam v druhach a rozdeleni punku, ale vim 100% ze dnesni komercni emo nema s punkem nic spolecneho, dnesni emo je z velke casti spis pozerstvi, asi jako deticky cca v mim veku (a mladsi) s krivejma cepicema, sirokejma kalhotama, vyrazem a gestama drsneho rapera, a pritom poslouchajici komercni radoby hip-hop jako 50cent, nebo akon (a nevim kdo jeste)... doufam ze emo moda se brzo stane "out" a chudacci ubuleni emari se vrati ke svemu popu...

 
energie G
energie G - 20.3.2007 10:52

to dělaj předevšim teens kámosmajlik - 5

 
Toj
Toj - 19.3.2007 22:27

Ja nemluvil o tom, ze clovek musi byt opatrny, aby neurazil emare. Spis mi slo o to, aby pankaci svymi urazky na emare neztrapnovali sami sebe, protoze kdyz slysim, jak nekteri argumentuji, proc sou emani kreteni, tak se fakt stydim. A taky, aby sme je nerezali, jen kvuli jejich blbosti.

A punk pro me nepredstavuje ten slavny vers z Anarchy In The UK. Mam rad vsechny ty stary kapely, ale vzdyt ani oni sami neveri tomu o cem zpivali. Myslim, ze Rotten davno neveri v to, ze by vsevchno znicil. V tom pripade mi budou nazorove mnohem blizsi anarchopunkove nebo HCckove kapely, ktere vedeli ceho chteli dosahnout.

 
Toj
Toj - 19.3.2007 19:41

to Anonym: Mluvil jsem o korenech spis HC sceny. Kdyz subkultura nema rad, tak proc jsou nutny uniformy? Mozna je treba se odlisit od davu, ale je nutny vypadat podle striktnich pravidel?

Sry, ja fakt nevidim punk v tom vypit co nejvic piv, pak desit duchodkyne a rozhazovat popelnice. Punk u me byla vzdycky vzpoura a boj proti necemu, snaha neco zmenit. Ne bezcilne nicit vse kolem sebe.

 
Toj
Toj - 19.3.2007 16:56

Dlouho jsem premyslel jestli se zapojit do tehle diskuze, ale jo. At je sranda. Stejne, tak jako vetsina punkeru (a nejenom jich.. nenavist k emu je nadzanrova) nemam rad emo. To vsak neznamena, ze se za kazdou cenu musim chovat jako dementni kreten. Ten clanek je IMHO celkem dost mimo: "Nemam rada emo, ikdyz sem slysela, par dobrejch emo kapel. Nesnasim je protoze se oblikaj jako buzny, ikdyz nic proti buznam, jenom aby se tak neoblikali". Nevim jak vy, ale ja jsem tolerantni, nejsem nacek a nevadi mi, kdyz se teplous oblika jako teplous. Punk castecne stavel na tom vypadat jinak, odlisovat se a sokovat. Proc by tedy nemohli homosexualove? Nechci se nejak dotknout autorky, ale sama se topi v tom, co napsala. Je to kritika a zaroven je to sranda, mysli to vazne a zaroven to nemysli vazne. Argumenty jsou uplne mimo a bezurazky, zas tak vtipny to neni. Je to asi jako, kdyz si fanousci Tokio Hotel delaji srandu z fanousku Britney Spears, nebo kdyz si Emani utahuji z fanousku Tokio Hotel. Hloupe kritizuji, co sami delaji.

Ale zpet k emo. Ja vim proc nemam rad emo, ale vite to vy? I ti blbi Emani maji pravdu, kdyz rikaji, ze kritizujete veci, ktere sami delate. Trochu se nad tim zamyslete. Vadi vam, ze se maluji? Dyt spousta z vas se taky maluje. Vadi vam, ze se u nich objevuje homosexualita, ale sami se snazite homosexialitu respektovat. Vadi vam cerne vlasy, ale co Misfits, nebo treba Adicts? Vadi vam, ze zpivaji o citech, ale to neni v punkrocku taky nijak neobvykly. Vadi vam, ze se kazdou chvili snazi rozbrecet? A v goth stylu je to v pohode? Vadi vam, ze jsou vegetariani, nebo bojuji za ochranu zvirat? Jo, mozna jsou pozeri, kteri to delaji jenom aby byli trendy, ale stale tim pomahaji prirode mnohem vic nez nekteri punkaci rozkopavajici popelnice.

Ja emo nemam rad, protoze to znamena znasilneni puvodni subkultury. Stejne tak jako odporny MTV poppunk. Probehli tady odkazy na clanek o puvodu ema. Je to pravda. Emo vzniklo v druhe polovine 80. let z HCckovych kapel, ktere byli unaveni monotonosti te hudby. Tusim kapely jako Fugazi, Rites Of Spring, Husker Du nebo snad dokonce Minor Threat (tema si nejsem uplne jistej, nekdo to radi do toho puvodniho HC ema, ale dle mese moc neodlisuji od ostatnich americkych HC kapel) byly casto oznacovany za Emo. Nevim, kdo z vas to slysel, ale me to prijde vetsinou jako celkem narez, ktery je tvrdsi nez spousta jinyho punkrocku. Respektovali sXe a DIY atd. Tohle nema absolutne nic spolecnyho s tim, co se dneska povazuje za emo. Dnesni emo je proste vlezdoprdelkovej pop. Fanousci ema jsou pozeri sledujici MTV, trendari. Kteri se snazi odlisit, jen aby byli zajimavi (coz je ovsem problem mnoha subkultur). Obvykle ani nevedi, co to emo dopravdy bylo, neznaji koreny a kdyz jim neco pustite reknou vam, ze je to odporny. Vadi mi, ze kdyz jdu na punkovy koncert, tak mnohdy narazim na tyhle lidi, kteri se svoji pseudoundergoundovosti pomalu vmichavaji do nasi subkultury. Nektere kapely jsem prave kvuli temhle fanouskum pomalu odepsal. Vadi mi, ze tihle lide pomalu pretvareji povedomi o tom, co punk je. Spousta Emanu vam rekne, ze posloucha punkrock. Ne, neposlouchaji punkrock, poslouchaji poprock. A to me sere. Prave diky temhle emanum a poppunkerum(tohle slovo je protimluv) se rozklada nase subkultura. Parazituji na nas a nici nas. To neznamena, ze je musime pretahnout baseballkou. Nejsme nackove. Proc jim radeji nevysvetlite, ze se pletou. Ze oni punkeri nejsou, vysvetlit jim, co

 
janker
janker - 19.3.2007 16:49

to je můj přispěveksmajlik - 1smajlik - 1

 
sHIT.or.DrUGS
sHIT.or.DrUGS - 19.3.2007 15:50

Anonym: good smajlik - 1