CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

PUNKER, ČERNÁ OVCE RODINY.

medvěd 3

Začnete například ve čtrnácti chodit na místní zábavy nebo diskotéky, žačnete poznávat klady a zápory chlastu, trávy (nebo jiných drog a nebo taky žádných, to je vlastně na Vás), někteří si poprvé i čuchnou, jak "voní" kunda (holky samozhřejmě poznávaj,j aký to je, když maj v puse pořádnýho čůráka a podobně, ale to by bylo zase na jinou debatu, dlouhou !!! :-))))) ). Jsou i tací, kteří mají v těchto letech úplně jiné zájmy, než být každý víkend od pátka do neděle (né-li déle) někde v prdeli a zlitej jako prase :-). Zvolej si zkrátka jinou cestu, o tom jestli je to cesta správná se tu bavit nehodlám. Hlavně si myslím, že velkej vliv na to, kam dítě v těhlech letech "ulítne" a jak se bude dál odvíjet jeho protloukání-se životem mají  velkou "zásluhu" rodiče! Hodně podle mího záleží na tom, v jakém prostředí dítě od mala žije a jakou "metodu" výchovy rodiče nastolí. To si myslím, že je základ, kterej ovlivní dálší jeho kroky v životě.

V tomhle článku se tak nějak zaměřím, nebo se alespoň pokusím zaměřit na fakt, když se to takříkajíc "zvrtne". A to když se ten nebo ta, "malej/malá " Franta nebo Anička roznodnou jít od dětsví svojí cestou. Cestou, kterou v tomhle věku bezpochyby považujou za tu jedinou a správnou. Tou cestou punkovou !!! He hééé... Všechno to začíná už na základní škole. Ve třídě se najdou dvě nebo tři podobný "existence" , které uznávají úplně, ale úplně jiné hodnoty a směry, něž ostatních dvacet členů osazenstva třídy s paní učitelkou v čele. Hodnoty a směry, které jsou pravým opakem toho, co vidí dnes a denně kolem sebe a z čeho jim je na blití. Například z toho, že to co řekne ta svině za katedrou musí být (a je) vždycky pravda! Nebo tu jednoduchost svých spolužáků v přitakávání jeden druhýmu( nedej bože, aby jeden z nich vybočil a řekl co si myslí, to by mezi těmi ostatními devatenácti byl nelítostně poslán a až na samé dno a byl by nenávratně out!!!), a mohli by jsme se tu bavit dál a dál...

Ty "existence" na to tak nějak serou, zbylou část třídy mají v prdeli a jedou si to svoje. Místo toho aby byli od půlky tejdne nadržený na to, jak to v pátek na dýze se spolužákama "roztočej" a potom v pondělí ve škole do další páteční dydžiny budou tlachat o nesmyslech typu : "Ta Maruna vod strouhy pod kostelem je ale kráva! Vidělas Jaruno s kým tam tancovala?!? Ta byla úplně strašná  co?" ... a já nevím jaký ještě kraviny :-))))). Dají ve dvě odpoledne sraz na nádraží v místní nalejvárně, kde si pár pívákama spestřej cestu vlakem na koncert, v klidu utočej brko a je jim hej. Z koncertu se vrátěj s pocity, že poznali fůru novejch lidí, pořádně si zapařili, poslechli dobrou muziku. Nebo(když se zadařilo), vobtáhli nějakou "existenci" opačného pohlaví, co já vím. Ted' sem to bral ("sobecky" ) podle sebe, když já sem začínal objevovat tenhle život a jak to ve zkratce probíhalo :-))))

Horší je to v začátcích v rodiných kruzích :-)). Já měl tu výhodu, že brácha, když mu bylo tak jako tenkrát mě, tedy od těch třinácti do patnácti začal ujíždět na metalu a na kapelách jako :Torr, Debustroll, Titanic, Ferat, Sapon atd.. Nebo na trochu " mekkčích" jako Tublatanka, Citron, Vitacit a jiné... No a Já, už jako malej parchant  sem to tam u něj v pokoji začal poslouchat taky,j en sem to vyšperkoval o další soubory. Jako jsou například VZ, Telex, Pražský výběr, Plexis, Zona A, Kritická situace, Orlík a mnoho dalších, co se tam válelo na kazetách. Popravdě. Nějak mě ten metal tenkrát moc nebral, ale za to punková muzika to bylo to pravý ořechový, při jejím poslechu jsem se fakt odregoval a vyřádil. Ač brácha tenkrát velká metla, která se v pátek zbalila a když pánbůh dál, tak se zase v neděli objevila , měl tak nějak od rodičů klid. Tak já jsem našim začal hrát na nervy daleko víc :-) Byla to docela prdel, to mi věřte. Mámě to trvalo nějakej ten pátek než to zkousla, navíc jí nic jinýho nezbývalo :-))) Ale dost o mě !


medvěd 4

 

 

 

 

 

Zatím-co jiné "spořádané děti" přitáhnou ve dvě ráno úplně na plech, když rodina spí. (nedej bože aby  je máma nebo táta viděli , v jakém-že to stavu se synáček nebo dcerunka vrací ze "spořádané" společnosti, kde se nevyskytují "existence" jako jsme My!!!). Tak je to v pořádku a ještě táta řekne mámě: "Dobře jsme ho/jí/je vychovali,co mámo!" ...Tak nás v úplně tom stejném případě, pošlou do hajzlu, počastují kecama alá "Vypadáš jak bezdomovec, běž se umejt!"nebo větou:Kam to chceš takhle dotáhnout, to by mě zajímalo. Popřípadě zajdou ještě dál a podle tvého chování, které neodpovídá tomu co oni čekají, se tě zeptají jestli nejsi na drogách nebo na něčem podobným. Zkrátka klasika a děsná sranda :-) Zaplat'pánbůh, že už mám tohle dávno zasebou...Ale všechny rodiče nejsou určitě takový! Ba naopak se snaží své ratolesti porozumět, a když se to ubírá dobrou cestou, tak ještě podpořit. Vůbec nejlepší je, když po tom co tě matka za něco vypere, z ní vyleze, že v těhlech letech nebyla jiná a že když jí bylo jako tobě, sjížděla na koncertech Plastiky, Hudbu Praha, Synkopy, Zikkuraty, Jasnou Páku a podobný šílence...viz moje máma :-)))))))

Nějak bych to chtěl dovést do "vítězného"konce. Myslím si, že je ve finále úplně jedno co kdo říká a jak se chová. Ti, o kterých jsem psal převážně v úvodu mi jsou úplně ukradení a je mě jedno, kam je to jejich přitakávání druhým, jití šablonovitě z davem, dělání něco podle někoho, zdílení názoru většinové společnosti a podobný sračky dovedou. Opravdu, at' je to spláchne třeba do kanálu. I když do kanálu né, tam jsme přece my! Existence!!!  :-)))))) Je mě to jedno! Když budu mluvit za sebe, tak já jsem hrdej na to co jsem! Jsem hrdej na to jak mě rodiče vychovaly a co ze mě vyrostlo za "paskvil". Jsem hrdej na to, že se ze mě nestala zasraná "spořádaná, pro společnost vyhovující " loutka! Jsem hrdej na své kamarády a přátele, kteří se mnou neustále šlapou ve stejný stopě, a to ve stopě punkový!!!  

Neměnil bych !!!!!
Punk's not dead !!!

Medvěd


21.12.2008   Rubrika: Články   |   Komentářů: 174   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,7
jde to 1,7
 

Diskuse ke článku - PUNKER, ČERNÁ OVCE RODINY.

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-172
Lord.Alex
Lord.Alex - 7.1.2009 16:29

Já dokonce na jednech kalhotách mám placku sXe.-) ale přeškrtnutá marihuana je lepší.-) nicméně alkohol je fain:-)

 
Linkos
Linkos - 7.1.2009 0:15

Medvěd: Beru sXe pokud to nikomu necpou...Je to zajimava myslenka,kterou bych se ale asi ridit nemoch. Stejne jako vegetariani a vegani maj v urcitejch vecech pravdu,ale to neznamena ze budu druhejm zakazovat zrat maso,nebo vajicka.
Ostatne sXe rikaji ze clovek zavisli na droze(alkohol,cigerety atd.) nemuze byt svobodny...Taky to stoji za zamysleni...

 
HippieHunter
HippieHunter - 5.1.2009 10:29

mikesh: u vstupu je pozde, pokud to nema na plakatu, ma smulu

 
mikesh
mikesh - 5.1.2009 0:01

Dariusss: nejak je to tady leta nastaveny, pokud to nekdo chce menit, ma vzdycky moznost zacit s osvetou, ja tedy pocitam s tim, ze kdyz pujdu na koncik, ze si v klidu zapalim a dam si pivo, kdyz pujdu do poga tak zas musim pocitat s pokopanejma nohama a treba polityma zadama a s tim, ze me muze nekdo vyfotit... to beru jako normu, kdyz to nekdo chce jinak, at pro me za me, ale at me na to upozorni u vstupu

 
Dariusss
Dariusss - 4.1.2009 22:11

mikesh: Medvěd: HippieHunter: njn. s tou svobodou je to těžký....Pro každýho je svoboda něco jinýho...Někdo by si rád uřil koncert bez kouře kolem sebe a bez polití svých zda pivem :-))), někdo by si to zase neužil bez cigár a bez házení piva ostatním na záda :-))

 
mikesh
mikesh - 4.1.2009 14:11

Medvěd: presne tak, svoji svobodu stavim vejs, tedy pokud to neni na ukor nekoho jinyho - tim chci rict ze pokud jdu na koncert, kde stoji na plakate ze je nekuracky, nebo ze se tam nebude fotit, chlastat nebo sukat, tak tam vlezu dobrovolne a budu se tim ridit... pokud ne tak je to na my libovuli

 
Medvěd
Medvěd - 4.1.2009 10:28

Já jim na to kašlu ! A hlavně i když se náhodou ocitnu na takovým koncertě,tak tohle vůbec neřeším (nechlastat nebo být vegetarián a podobně)... zákazem tohodle to začína.Co příjde dál? Třeba to to: NEŠUKEJTE !!! ,tak s tím by mohli jít taky někam!

At' si to klidně propagujou a hlásají,já jim to neberu.Ale někdy mě ta přehnaná "aktivita" těhlech lidí,co to všem urputně cpou,sere ! Hlavně mě vždy rozesměje,když se nějakej takovej "exotot" ohání osobní svobodou,ale přitom ty ostatní svím způsobem omezuje,když jim tluče do palice aby nepili a nekouřili. Bych mu kolikrát byl schopnej i naplácat :-)))))

 
HippieHunter
HippieHunter - 4.1.2009 10:00

mikesh: oazka je good smajlik - 10

Vojta-Assassins: az na ty sXe konziky souhlas, na nich me zas neba ta prehnana uvedomelost, nepamatuju si uz teda kdo to byl, ale kdyz zacli pred konzikem hlasat, ze by chteli, aby se v dobe kdy budou hrat nekourilo, to sem jeste bral, ale kdyz zacli s tim, ze by tam lidi ani nemeli pit alkohol, tak to uz sem se smal smajlik - 1

 
HippieHunter
HippieHunter - 4.1.2009 8:47

Sanovak: najdi si brigadu smajlik - 10

 
chrpa
chrpa - 3.1.2009 15:00

nebo vobojí...

 
chrpa
chrpa - 3.1.2009 14:59

nebo kluky...

 
chrpa
chrpa - 3.1.2009 14:59

a holky...

 
Medvěd
Medvěd - 3.1.2009 14:56

Každý má rád jiný "pohodlí" ...

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 3.1.2009 14:51

Vojta- absolutní souhlas, skvěle. No to je třeba to, proč sem kdysi vysvětloval Medvědovy, proč chodim rád do "luxusních" klubů...právě proto, že to má úroven, je to prostě jedno s druhym, vše souvisí se všim.

 
hajkros
hajkros - 3.1.2009 14:31

Vojta: jak řikáš ješte že tyhle pičoviny nemusíme řešit. Pokud vim zavraty zavraty zavřely především protože tam vůbec nikdo nechodil

 
Vojta-Assassins
Vojta-Assassins - 3.1.2009 13:37

protože si nevydělaly na nájem, na provoz a další věci...;) Já jsem kurva rád za to, že tady ty kluby přežívaj a podporujou punkovou komunitu, kam budeš chodit na akce, až zaniknou kluby, kde se daj pořádat punkový koncerty? Budeš sedět doma u compu a chlastat?? ;) BTW: Otázka toho, jestli je v pohodě radši na koncert nejít, když nemam prachy na chlast by byla taky na delší diskuzi. Jestli tim pádem pro někoho znamená punkovej koncert jenom se vožrat, tak to teda potěš...;) Na diskotéce se může člověk vožrat taky, ne? ;) Nebo v parku mezi fetošema. Měl jsem za to, že je pár věcí, který punkový koncerty odlišujou od jinejch akcí...;) Ale asi na takový názory nejsem dost "oldschool"...;) Ještě, že většina akcí, který navštěvuju jsou sXe hardcorový koncerty, tam se takovýhle píčoviny řešit nemusí...;)

 
Vojta-Assassins
Vojta-Assassins - 3.1.2009 13:35

Lord Alex: Já si nemyslim, že by to bylo věkem, to bych považoval za výmluvu, mě taky neni zrovna nejvíc a přesto si dovedu utřídit názory...;) BTW: Jo, zpěvákovi vyřídim, dneska zrovna hrajem, tak ho dokonce snad i uvidim...:D :)

Medvěd: Jak už sem napsal, jsou samozřejmě kluby nebo hospody - ale to mluvíme o hodně specifickejch - kde je to obsluze jedno, když si přineseš vlastní chlast - ten kdo na tom tratí sou voni samozřejmě...;) Sorry, ale myslim si, že i za "tvejch časů" - sorry, že rejpu, opravdu nemam rád to věkový srovnávání...;) - by byli majitelé klubů a hospod radši, kdyby si lidi kupovali chlast na baru a ne ve večerce za rohem...;) A eště k tomu dělání bordelu: Ono je smutný, když ten bordel dělaj "náctiletý" - ale dovedu pochopit, že to nemaj eště úplně srovnaný všechno, vožerou se a dělaj bordel, za čas maj šanci z toho vyrůst, trochu se uklidnit a přestat se chovat bezdůvodně jako prasata, co je ale smutnější je ten fakt, že většina případů, kdy sem takovýhle dělání bordelu na koncertech zažil - a bohužel je to skoro pokaždý, když nějakou čistě punkovou akci navštívim(o to rozporuplnější jsou potom moje pocity vůči publiku, když tam hrajem s mojí kapelou) - nepocházela od těch mladejch, ale spíš od těch "starodobejch punx", jak bys řek ty. Týpci, který nejdřív celej koncert hustěj do hlavy těm mladejm, jak to dřív za komančů a v devadesátejch bejvalo jiný, že dneska už mladý nevěděj co je punk a vzápětí se vožerou, s někym se poperou, něco zničej a pak se poblejou. Valnou většinu těchhle případů sem opravdu viděl v podání těch starejch českejch pivních "punx" - když už něco takovýho dělali ty mladý, tak skoro vždycky spíš napodobovali ty starý...;)

hajkros: Luxusní kluby?? Movitější kluby?? Počkej - movitějšíma luxusníma klubama máš teda na mysli kluby typu 007 v Praze, zmíněnej Božák v Teplicích, Terasu v Litvínově, už zrušený(z jakejch asi důvodů) kluby jako Casta v Liberci, Podletná v Teplicích, Za Vraty ve Vtelně...??? Ve všech těchhle klubech si tyhle věci hlídali právě z toho důvodu, že věděli, že přežití klubu je závislý na útratě návštěvníků koncertů. A z velký části i díky čůrákum, který nejenomže remcali, že "80 za koncert, jooo?? To dřív nebejvalo..." ale eště si radši koupili krabicový víno než aby podpořili akci a klub, ty kluby šly postupně do hajzlu, proto

 
mikesh
mikesh - 3.1.2009 13:35

chrpa: v Dejvicich v Oaze byl zas na hajzlech napis "nehazejte vajgly do pisoaru, tema rukama, co je vybiram, vam pak cepuju pivo" :)))

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 3.1.2009 12:44

hajkros:a to ti přijde normální vzít si do cizího klubu svůj chlast, běžně? No, jak psla Vojta, až ty kluby zaniknou, budeš se divit, že najednou nemáš kam chodit....
To jsou takový lidi přesně co buzerujou, že je vůbec někdo prohledává u vstupu...ach jo.

 
hajkros
hajkros - 3.1.2009 12:32

Vojta-Assassins: většinou nenavštěvuju luxusní kluby ve velkejch ěmstech takže se nesetkáváms problémem chlastat nějakej vlastní chlast

medvěd: přesně jak říkáš seřezat na jednu hromadu! musim zaklepat že na těch pár akcích co sem dělal žádný škody na majetku nebyly

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-172