CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

BARBAR PUNK není národně bolševická kapela

BARBAR PUNK není Národně bolševická kapela 

Všem, všude a navždy: BARBAR PUNK není národně bolševická kapela a nemá s národně bolševickou stranou ŽÁDNÉ PŘÍMÉ SPOJENÍ!!!


Je mi trapné, že musím vůbec tento článek vůbec psát, ale není jiného zbytí, neboť pomluvy a špína, kterou někteří „aktivisté“ hážou na naši kapelu, již přesáhly únosnou mez. Chci tímto uvést na pravou míru určité „zkazky“, které o nás kolují a které se možná donesly i k vašim uším…


Vše začalo v roce 2009, když jsme měli hrát na festivalu Pod parou a byli jsme náhle, týden před akcí, vyškrtnuti z programu. Jako zdůvodnění se nám dostalo, že na popud „jistých vlivných lidí“ (není to trochu divné, ti „vlivní lidi“ v punkovém hnutí?!?!) nám nebude umožněno vystoupit, protože jsme údajně národně-bolševická kapela a propagujeme toto hnutí, které je s punkem neslučitelné. Byli jsme v šoku, ale přiznali jsme, že náš basák Dejv je opravdu členem této strany a má tento názor- označuje sám sebe, že je národní bolševik.


Ovšem zbytek kapely s tímto hnutím nesympatizuje ani ho nepropaguje.


Kapela BARBAR PUNK jako celek nikdy Národní bolševismus nepropagovala, nikdy se k němu nehlásila (a ani to nemá v plánu).


To, že náš dlouholetý kamarád a basák má tento názor, přece neznamená, že ho kvůli tomu máme vykopnout z kapely, nebo snad ano? Je to člověk, kterého znám dlouho a osobně ručím za to, že nikomu nikdy neublížil, nikomu svoje názory nevnucuje (a už vůbec ne násilím) a je to inteligentní člověk, se kterým se dá diskutovat. Co dělá mimo kapelu, je podle mě jeho věc a za své názory by nikdo neměl být utlačován.


To si však někteří „aktivisté“, převážně z „anarchistických“ a „antifašistických“ kruhů nemyslí, a tak na nás od té doby pořád útočí, že kvůli tomuto členovi jsme prý všichni národní bolševici. Mnoha těmto lidem jsme říkali, že nejsme, ale oni nám odpověděli větou : „Stejně jste.“

No není to k popukání???!!!


Tímto článkem rozhodně nechci urážet všechny lidi z těchto hnutí. Vím, že jsou tam i rozumní lidé, ale toto je adresováno těm, kteří nás neprávem nařkli z něčeho, co nejsme:

Vážená Antifo, Brněnské Food not bombs a všichni „uvědomělí“, kteří jste nás celou dobu hanili:


KAPELA BARBAR PUNK NENÍ NÁRODNĚ BOLŠEVICKÁ KAPELA A SPORY VÁS A NÁRODNÍCH BOLŠEVIKŮ JSOU NÁM U PRDELE!!!

Nejsme ani jedno, jsme Barbaři, naše názory jsou v našich písních a na našich stránkách. Už nás PROSÍM nechte být a nechte nás hrát pro radost nás i našich fanoušků. Nepomlouvejte nás a vynechejte nás z vaší trapné pomlouvací mašinérie.

Navíc od nás v těchto dnech Dejv odchází, takže už OPRAVDU NENÍ ŽÁDNÉ SPOJENÍ MEZI BARBAR PUNK A NÁRODNÍMI BOLŠEVIKY!!!


Doufám, že lidé, kteří si toto měli přečíst, si to přečetli a vy, kteří nevíte, o co jde a co jsou to vůbec ti národní bolševici, tak to radši vůbec neřešte a přijďte na náš koncert, až budem hrát u vás v klubu!

Uvidíte, že nejsme žádní bolševici ani menševici ani lákýrníci a že nás baví veselit se s holkama, popíjet medovinu a skákat na pódiu!


Bohové s vámi, kdož v dobrém rozmýšlíte!


A na závěr jedno moudré moudro:


Voltaire : Nesouhlasím s vašim názorem, ale až do smrti budu bojovat za vaše právo ho mít.


PUNKS NOT DEAD!!!


16.1.2012   Rubrika: Články   |   Komentářů: 201   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 3
normálka 3
 

Diskuse ke článku - BARBAR PUNK není národně bolševická kapela

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana
mrtvola ©
mrtvola © - 22.1.2012 21:42

MMMamut:
Jo, jsou extrémní, ale i anarchie je koneckoncům extrémním směrem, jenž má za cíl revoluci, rozbití stávajícího systému, zničení jakýchkoliv forem státu a autorit. Když se někdo považuje za mluvčího českých anarchistů, tak by jeho jednání i život měly podle toho vypadat.

Co si mám myslet o kredibilitě anarchisty, jehoč cílem by mělo být zničení státu, jenž se živí jako státní zaměstnanec a na státu je bytostně závislý?

 
MMMamut
MMMamut - 22.1.2012 21:13

Mrtvola: Příklady lidí, kteří žijí (žili) podle svých ideálů (Mussolini, Hitler, Bin Ladin) jsou trochu extrémní, nemyslíš? Přece každý, kdo je anarchista nemusí hnedka do zákopu a začít guerillovou válku smajlik - 1 nebo snad jo? Třeba já vyznávám hodně anarchistických ideálů a nesouhlasím s momentálním nastavením této společnosti, ale to neznamená, že musím jít někam do jeskyně žrát kořínky smajlik - 1 Mě tento svět patří stejně jako každému a nevidím důvod, proč kvůli svým ideálům hnedka válčit...Já se snažím valit spíš skrz DIY projekty, levný koncerty pro každýho atd. Zkrátka si myslím, že jestli se dá dneska anarchie prosazovat do života lidí, tak jedině skrz různé akce, nezávislé koncerty, vytvářet alternativy...Ale nikomu nic necpat. Ať si lidi sami vyberou, jak chtějí žít! smajlik - 14

 
Medvěd!
Medvěd! - 22.1.2012 19:18

Slačálek je píča! - znám ho osobně!smajlik - 5

 
Medvěd!
Medvěd! - 22.1.2012 19:16

Mafuna mamonář - hnal bych ho bičem!!!!! Dělej si to na kapele Tři Sestry a do :našeho PUNKU se neser!!!!! ... vocase!

 
Medvěd!
Medvěd! - 22.1.2012 19:05

Dělat si z PUNKU výdělečnej podnik umí každej čůrák!

 
Mafuna
Mafuna - 22.1.2012 19:02

Medvěd: Já mám spíš dojem, že bojuješ sám se sebousmajlik - 1

 
Medvěd!
Medvěd! - 22.1.2012 18:56

Kapitalizmus předem - však to máš rád!!!!!!smajlik - 20

 
Medvěd!
Medvěd! - 22.1.2012 18:54

Mafuna: Proto nemusím příštipkáře a bojuji proti takovejm sračkám jako jsi ty....

 
mrtvola ©
mrtvola © - 22.1.2012 16:07

beetle:
Slačálek je klasickým typem revisionisty, jak to nazývají marxisté, no a ty, vzhledem k tomu, že ho omlouváš a snažíš se vysvětlit jeho odklon od revolučních ideálů tím, že se musí nějak živit (je legrační a vypovídající o jeho charakteru, že se živí tím vskutku nejanarchističtějším způsobem, tedy tím, že se přisaje jako státní zaměstnanec na stát), patříš k revisionistům patrně také.

Přečti si knihu „Společenská reforma nebo revoluce“ ve které Luxemburgová tvrdě zkritizovala dílo „Předpoklady socialismu a úkoly sociální demokracie“ od Bersteina a hlavně jeho odklon od revolučního boje. nebo si o tom něco najdi na netu.

Jinak co se týče národního socialismu, tak nejsem sám, navíc předkládám a ještě budu předkládat slušné argumenty, které podporují a budou podporovat mé tvrzení.

 
beetle
beetle - 22.1.2012 15:53

Líbí se mi, že víš, jaké ideály Slačálek zastává a jestli podle nich žije. Asi se musíš v životě hodně nudit, když máš čas to sledovat. Já ho znám osobně a takhle detailní znalosti o něm nemám. Ale já holt nejsem hlava tvého typu, takže třeba nacismus považuji za pravicovou ideologii, což je omyl, páčto jsi tak rozhodl. Inu, užívej si svého velkopanství, tady ti to lidi možná budou žrát.smajlik - 9

 
mrtvola ©
mrtvola © - 22.1.2012 15:23

oprava: ideály

 
mrtvola ©
mrtvola © - 22.1.2012 15:23

beetle:
Ano, přesně tak tomu je. Soudím podle sebe, neboť žiji naprosto v souladu s ideély, které vyznávám, a na nic si jako Slačálek a jemu podbní nehraji.

 
beetle
beetle - 22.1.2012 15:00

Tahle debata už začíná zavánět absurditou... Mrtvola odmítající jakýkoliv argument a patrně vlastnící patent na pravdu a na druhé straně asi hromada tupců, kteří pořádně nic nevědí.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 22.1.2012 14:04

MMMamut:
Lenin, Bakunin, Hitler, Mussolini, Machna, Camenisch, Bin Ladin a podobně nebyli a nejsou jen prázdnými kabinetními žvanily jako Slačálek, ale žili, či žijí podle idejí, které vyznávali a dělali, nebo dělají vše proto, aby se uskutečnily. Slačálek je jen takový typický český Švejk, který má plnou hubu ideálů a zároveň je všechny naprosto popírá svým vlastním životem.

Slačálek je jeden ze zakládajících členů ProAltu, což je prodloužená ruka Sobotkovy ČSSD. ProAlt dělá akce společně se stalinistickými komunisty ("anarchista" Slačálek proti tomu nikde neprotestuje, asi zapomněl, jakým způsobem se bolševici vypořádali s anarchisty), ProAlt navíc koketuje s myšlenkami Mussoliniho korporativistického státu, tedy s fašismem.

 
horset
horset - 22.1.2012 14:01

Čau lidi pro ty co to ještě neví, tak já jsem zpěvák z kapeli BARBAR PUNK

Pro ty co přemýšlí proč to vytahujem:
Nedávno jsem byl vyhozen z jedné hospody, prý za to že jsem NB, což nejsem.
Když jsem říkal, že nejsem, tak mi bylo řečeno že jsem. Nejhorší tam byla jedna aktivistka, která mě při vyhazování tahala za vlasy, díky tomu že holky nebiju (nejraději se nebiju vůbec, chodím se do hospod bavit) jsem se musel nechat kudlit. K tomu se do mě pustili i její kamarádi a v hospodě vznikla davová psichoza. Prostě mě vyhodili ven, za něco co nejsem. Proto diskuzi znovu otevíráme. I když jak tady bylo už od někoho řečeno, ti co nás chcou hanit, tak to dělat budou

Bukva: Hej kámo moc to s tou superstár řešíš smajlik - 14 , Zakalíme a pokecáme. Každopádně Sex Pistols , The Ramones atd. Jsou známej punk, každej je má rád a myslíš, že nebyli v Tv? smajlik - 1 Já mám pocit, že byli a do dnes to nikdo neřeší a jsou pro mnohé lidi vzorem. Každopádně fakt to neděláme pro prachy... Díky za pochvalu, za to hraní na louce. Kámo kdybys viděl jakej to byl vabank (agregát jsme splašili až na místě), tehdy se na nás vykašlal bubeník, tak s nama zahrál bubeník z Inseminačky, pohoda dobrodružství (máme o tom i něco na stránkách)
http://barbarpunk.ic.cz/

A teť něco ke mně jsem normální týpek co rád kalí, směje se, nekradu nevraždím, nezahazuju odpadky na zem. Proto bych byl rád, aby se do mě nenavážel kdejakej Jouza Prdlonožka, kterýho vidím poprvé v životě a nic jsem mu neudělal. Dost by mě mrzelo, kdyby to skončilo bitkou já mu něco udělal a ještě byl za násilníka smajlik - 16

(omluvte chyby v textu, nechápu jak to se mnou češtinářka mohla kdysi vydržet)
Horset severský král a udatný kaličsmajlik - 15smajlik - 15smajlik - 15

 
MMMamut
MMMamut - 22.1.2012 13:34

mrtvola ©: No tak jasně, to co dělá Slačálek teďka to fakt nevim, ale jak říká beetle, musíš zkrátka z něčeho žít a pokud přitom správně propaguješ svoje myšlenky, není v tom podle mě problém. Ta anarchie tu zkrátka ještě není a každej to nějak šmoulí jak jen se dásmajlik - 1
Kdyby nebyl stát, tak si myslím že Slačálek by dělal v podstatě to co teď- byl by kabinetním ideologem. Ale koneckonců, i takoví lidé jsou potřeba. Co sem se s ním bavil a četl jeho články tak to má fakt srovnaný, zrovna o té anarchii toho ví fakt dost. Ale už taky nějakej ten pátek tuto scénu nesleduju, takže fakt nevim co dělá teď. Jestli kope za ČSSD tak je to nějaký divnýsmajlik - 1

 
mrtvola ©
mrtvola © - 21.1.2012 21:32

beetle:
jestli je opravdový anarchista a ne jenom prázdný komediant dychtící po politické kariéře, bůčku a nohama v teple, tak má dělat skutečný fight proti státu, který ho zatím živí. Ne na něm parazitovat a vlastně díky němu žít.

Co by se z něho stalo, kdyby se jeho ideály naplnily a stát by zmizel?

 
mrtvola ©
mrtvola © - 21.1.2012 21:27

MMMamut:
Buď něco vyznávám jako Slačálek, všude to veřejně propaguji jako Slačálek, žiji podle toho a myslím to vážně, nebo jsem stejný šašek jako Slačálek, který teď navíc kope za Sobotkovu ČSSD.

Anarchista smajlik - 10

 
beetle
beetle - 21.1.2012 21:00

Já tady pořád spatřuji dvě roviny. Kdyby tu byla anarchie, tak je ta výtka asi oprávněná. V tom případě si Ondřej Slačálek sere do huby, ale tady žijeme v parlamentní demokracii, tudíž se mu otevírají jen omezené perspektivy. Může podnikat - v tom případě se v podstatě stane kapitalistou a je to špatně. Může žít z ničeho a zhynout hladem, zimou atd, protože nebude chtít peníze. A konečně poslední možností je získávat peníze od státu, ať už z podpor nebo jako mzdu. A z tohoto důvodu mi asi Ondřej Slačálek bude stokrát milejší, jestliže předává lidstvu vzdělání, než "anarchista" pro něhož je anarchií převracení popelnic na protest proti policii.

 
MMMamut
MMMamut - 21.1.2012 20:51

Vytvořila se tu celkem zajímavá diskuse :-)

Mrtvola: Proč myslíš že někdo nemůže být anarchista a zároveň
třeba učitel? Kdysi jsem to bral taky tak, jak ty jsi psal, ale pak mi došlo, že každej se musí něčím živit, a ať už seš anarchista nebo ne, stejně musíš s tímto systémem uzavřít nějakej "pakt", abys mohl žít svobodně. Pokud někdo pracuje třeba jako úředník a ve volném čase šíří anarchistické myšlenky, pořádá akce a snaží se své ideály přenést třeba i do své práce a do vztahů s lidmi, není to podle mě pozér...

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana