CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

BARBAR PUNK není národně bolševická kapela

BARBAR PUNK není Národně bolševická kapela 

Všem, všude a navždy: BARBAR PUNK není národně bolševická kapela a nemá s národně bolševickou stranou ŽÁDNÉ PŘÍMÉ SPOJENÍ!!!


Je mi trapné, že musím vůbec tento článek vůbec psát, ale není jiného zbytí, neboť pomluvy a špína, kterou někteří „aktivisté“ hážou na naši kapelu, již přesáhly únosnou mez. Chci tímto uvést na pravou míru určité „zkazky“, které o nás kolují a které se možná donesly i k vašim uším…


Vše začalo v roce 2009, když jsme měli hrát na festivalu Pod parou a byli jsme náhle, týden před akcí, vyškrtnuti z programu. Jako zdůvodnění se nám dostalo, že na popud „jistých vlivných lidí“ (není to trochu divné, ti „vlivní lidi“ v punkovém hnutí?!?!) nám nebude umožněno vystoupit, protože jsme údajně národně-bolševická kapela a propagujeme toto hnutí, které je s punkem neslučitelné. Byli jsme v šoku, ale přiznali jsme, že náš basák Dejv je opravdu členem této strany a má tento názor- označuje sám sebe, že je národní bolševik.


Ovšem zbytek kapely s tímto hnutím nesympatizuje ani ho nepropaguje.


Kapela BARBAR PUNK jako celek nikdy Národní bolševismus nepropagovala, nikdy se k němu nehlásila (a ani to nemá v plánu).


To, že náš dlouholetý kamarád a basák má tento názor, přece neznamená, že ho kvůli tomu máme vykopnout z kapely, nebo snad ano? Je to člověk, kterého znám dlouho a osobně ručím za to, že nikomu nikdy neublížil, nikomu svoje názory nevnucuje (a už vůbec ne násilím) a je to inteligentní člověk, se kterým se dá diskutovat. Co dělá mimo kapelu, je podle mě jeho věc a za své názory by nikdo neměl být utlačován.


To si však někteří „aktivisté“, převážně z „anarchistických“ a „antifašistických“ kruhů nemyslí, a tak na nás od té doby pořád útočí, že kvůli tomuto členovi jsme prý všichni národní bolševici. Mnoha těmto lidem jsme říkali, že nejsme, ale oni nám odpověděli větou : „Stejně jste.“

No není to k popukání???!!!


Tímto článkem rozhodně nechci urážet všechny lidi z těchto hnutí. Vím, že jsou tam i rozumní lidé, ale toto je adresováno těm, kteří nás neprávem nařkli z něčeho, co nejsme:

Vážená Antifo, Brněnské Food not bombs a všichni „uvědomělí“, kteří jste nás celou dobu hanili:


KAPELA BARBAR PUNK NENÍ NÁRODNĚ BOLŠEVICKÁ KAPELA A SPORY VÁS A NÁRODNÍCH BOLŠEVIKŮ JSOU NÁM U PRDELE!!!

Nejsme ani jedno, jsme Barbaři, naše názory jsou v našich písních a na našich stránkách. Už nás PROSÍM nechte být a nechte nás hrát pro radost nás i našich fanoušků. Nepomlouvejte nás a vynechejte nás z vaší trapné pomlouvací mašinérie.

Navíc od nás v těchto dnech Dejv odchází, takže už OPRAVDU NENÍ ŽÁDNÉ SPOJENÍ MEZI BARBAR PUNK A NÁRODNÍMI BOLŠEVIKY!!!


Doufám, že lidé, kteří si toto měli přečíst, si to přečetli a vy, kteří nevíte, o co jde a co jsou to vůbec ti národní bolševici, tak to radši vůbec neřešte a přijďte na náš koncert, až budem hrát u vás v klubu!

Uvidíte, že nejsme žádní bolševici ani menševici ani lákýrníci a že nás baví veselit se s holkama, popíjet medovinu a skákat na pódiu!


Bohové s vámi, kdož v dobrém rozmýšlíte!


A na závěr jedno moudré moudro:


Voltaire : Nesouhlasím s vašim názorem, ale až do smrti budu bojovat za vaše právo ho mít.


PUNKS NOT DEAD!!!


16.1.2012   Rubrika: Články   |   Komentářů: 201   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 3
normálka 3
 

Diskuse ke článku - BARBAR PUNK není národně bolševická kapela

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana
Letovci
Letovci - 18.1.2012 1:38

K "socialistickosti" hitlerismu jsem nedávno našel pěkné shrnutí: "Hitler zachoval soukromé vlastnictví ve většině podnicích, pod přísnou podmínkou, že stát bude regulovat běh těchto podniků v souladu s kolektivním zájmem národa. Tyto předpisy zahrnovali kontrolu cen, kontrolu mezd, pracovní místa, kontrolu investic, omezení dividend, produkční kvóty a státem řízený zahraniční obchod. Fungování těchto zákonů a předpisů bylo však sporné. Kapitalismus nikdy Hitler nezničil. Naopak kapitalisté, sice vystaveni tvrdé státní byrokracii, vydělávali peníze více než kdy předtím a zákony přikazující pracovní knížky pro dělníky z nich pro kapitalisty udělali de facto nevolníky. Nezaměstnanost vyřešil Hitler veřejnými pracemi, při kterých nezaměstnané vehnal do náručí kapitalistů, kteří od státu dostávali štědré zakázky. Veliké zbohatnutí kapitalistů také umožnila získaná válečná území, na která se slétli jako supy. Právě získaná území drželi Hitlerovu ekonomiku dlouho nad vodou."

Čili podle klasických definic se zde nanejvýš jedná o STÁTNÍ KAPITALISMUS. A sémantické hraní se slovem "socialismus" je dosti zrádné, stejné jako hraní si s barvami atp. Když je populární slovo "socialismus", bude ho mít každý v názvu, když slovo "lidovost", bude slavné to, když se bude líbit "černobíločervená" barevná kombinace, bude ji používat DSSS stejně jako AFA.

A teď k tomu "Nacionálnímu bolševismu". Ten má k punku blíže, než si většina dovolí připustit i v těch nejdivočejších snech. Když pomineme samotné slovní spojení (chápat jako "absolutní zlo"), které je vrcholem provokace, tak to byli ruští národní bolševici, konkrétně Igor Letov se svou Civilní obranou, kteří stáli u zrodu ruského punku. Samo národně bolševické hnutí vznikalo a pořád je tvořené převážně umělci a performery, typu skupiny Vojna (kterou taková ČSAF raději označuje za anarchisty). To je potřeba si uvědomit. K takovému původnímu (nacionalistickemu) anarchismu ala Bakunin pak mají mnohem blíže, než většina "dnešních" anarchistů. A nepochybuji, že sám Bakunin by dnes dostal přes držku jako "zasraný nácek". Teď zrovna čeští nacbolové zveřejnili leták se stručným výcucem toho co jsou a v co věří (http://www.narodni-bolsevik.org/Knihovna/NBSCS/CBLetak.pdf), tak si m

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 18.1.2012 1:16

mrtvola:šak jasně, jen někdo si to nechce připustit, nebo se stydí spíš:=) Jinak já ybch se na celou tu vaši přiblblou politiku vybodnul. poslouchejte muziku radši a serte co je co:=)

 
mrtvola ©
mrtvola © - 17.1.2012 22:49

spinoslav:
Považuji je (myšlenkově a ideologicky) za malé děti, které se nezbavily atavismu kmenové společnosti, kdy vzájemná solidarita a společný majetek mezi členy komunity byly pochopitelné. Žijeme však v otevřené společnosti, spontánním řádu lidské interakce, jenž se vyvíjí na jiných zákonitostech.

Ale jsou mi sympatičtí, i já si v sobě nesu trochu toho dítěte... Anarchisté chtějí zrušit stát, osobně jsem pro minimální stát, anarchisté neuznávají soukromé vlastnictví, já ho považuji za základ, tím se mezi sebou lišíme.

 
spinoslav
spinoslav - 17.1.2012 22:39

mrtvola ©: jj slačálek je komediant,já se zajímám o myslitele19.stol jako např.Proudhon,Kropotkin nebo Recluse,dnešní anarchysté mi nejsou vůbec simpatičtí.
Lord.Alex: ty si skutečně vylízaná opice

 
mrtvola ©
mrtvola © - 17.1.2012 22:39

Lord.Alex:
Rasismus je bohužel univerzální lidskou vlastností. Je ovšem fakt, že Hitlerovi socialisté ho dotáhli k něčemu tak zrůdnému, že to jako pravičák a individualista nemohu akceptovat.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 17.1.2012 22:31

spinoslav:
Jo, k tomu národnímu bolševismu. Asi nejlevicovější forma fašismu v Evropě byla v Maďarsku Ference Szálasiho, tedy kromě Mussoliniho Italské sociální republiky (Republika Saló), která už hraničila s komunismem. Szálasi měl obrovskou podporu dělnické třídy a v jeho koaliční vládě se stal ministrem i národní bolševik Ferenc Kassai-Schallmayer.

Opravdoví anarchisté jsou mi sympatičtí. Ti šašci z univerzit, kteří si na to hrají kvůli byznysu a platí je stát, proti kterému bojují jako Slačálek, jsou mi k smíchu.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 17.1.2012 22:27

Je legrační, jak mrtvola s chutí srazí každýho kdo mu dá záminku a čeká na to (nic ve zlém) :=) a jak hafo trubců nadává na nácky a všechno kolem a pak napíše, no zas tak do hloubky se o to vlastně nezajímám-jen je prostě nemám rád:=) rasisti:=) jako já:=)

 
spinoslav
spinoslav - 17.1.2012 22:18

njn,já sem anarchysta a antifašista ale je pravda že antifa a čsaf přestávají být oběktivní a věrohodní,mam takovej pocit že sou na tom už tak špatně že se musej chytat každýho stébla viz. ta odborářská demonstrace.Ale mě už v týhle době kdy anarchysté podporují bolševiky z proAltu a neofašisté vzívají antifašistu orvela asi nic nepřekvapí.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 17.1.2012 21:58

spinoslav:
No tak to máš štěstí, že jsi narazil na někoho, kdo se tím do hloubky zajímá již přes dvacet let. jedna malá lekce k přemýšlení z mrtvolího politického slovníku, je o skutečnýchých projevech fašismu loni v Praze:

http://www.punk.cz/index.asp?menu=3&record=13626

 
spinoslav
spinoslav - 17.1.2012 21:50

mrtvola ©: tak to nevim jak na tom byli s ekonomikou,takhle do hloubky se o NS nezajímám

 
mrtvola ©
mrtvola © - 17.1.2012 21:46

spinoslav:
Protože mají nasráno v hlavě, neví nic o tom, co je to fašismus a národní socialismus, podlehli všeobecnému vymývání mozků a propagandě masových médií smajlik - 10 smajlik - 14

Ti trochu poučenější z Vandasovy Dělnické strany se situují ani napravo, ani nalevo, třetí cesta mezi kapitalismem a komunismem. Ale z ekonomického hlediska byli národní socialisté mnohem více nalevo, než dnešní Sobotkova ČSSD, kterou snad nikdo za pravici nepovažuje....

 
spinoslav
spinoslav - 17.1.2012 21:38

mrtvola ©: proč si teda řikaj oni sami pravičáci?

 
mrtvola ©
mrtvola © - 17.1.2012 21:32

spinoslav:

NE, jsou to národní SOCIALISTÉ. Už jsi někdy viděl pravičáky, kteří by řídili ekonomiku země na základě čtyřletých plánů jak náglové, nebo pětiletých plánů jak komouši? Nebo pravičáky, kteří bojují proti kapitalismu jako náglové, fašouni a komouši?

 
spinoslav
spinoslav - 17.1.2012 21:28

mrtvola ©: a náckové snad nejsou pravičácy?:-D

 
mrtvola ©
mrtvola © - 17.1.2012 21:26

spinoslav:

Evžen: Takže když to nejsou levičáci, jsou to náckové ne ??? :-D

 
spinoslav
spinoslav - 17.1.2012 21:20

mrtvola ©: tady se mluvilo o NS?to mi docela uniklo:-D

 
mrtvola ©
mrtvola © - 17.1.2012 21:14

Evžen:
Docela by mě zajímalo, z jakých důvodů považuješ národní socialisty za pravičáky?

 
spinoslav
spinoslav - 17.1.2012 20:12

ne,snáckama nemaj nic společnýho ba naopak.jak řikám,přečtě si neco o nich

 
Evžen
Evžen - 17.1.2012 15:27

Takže když to nejsou levičáci, jsou to náckové ne ??? :-D

 
spinoslav
spinoslav - 17.1.2012 14:42

myslim že by si lidé kteří NB odsuzují o tom měli zjistit něco víc a nesoudit jen podle názvu,možná by byli překvapeni kolik toho má NB společnýho a anarchofederalismem

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana