CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

Nebuďte líný a jezděte na koncerty!!!

Nebuďte líný a jezděte na koncerty!!!Tímhle článkem bych se chtěl zaměřit hlavně na vzrůstající "lenost" některých z nás na návštěvnost koncertů.Připadá mi,že jak nehrajou kapely těm dotyčným(kteří mě mimochodem "donutili" k napsání tohoto článku),takříkají "u držky",tak na ně prostě a jednoduše nepůjdou,což třeba osobně mě mrzí. V dnešní době je každý víkend všude koncertů a festivalů jako máku, takže možností výběru akcí je strašně moc,takže rozhodování kam za kultůrou vyrazit není vůbec žádný problém.Myslíte si to taky? Chyba!!! Znám ze scény plno lidí,kteří na koncert nebo festival nepojedou,protože je pro ně  například třiceti kilometrová vzdálenost ten největší problém.Příjde Vám to k smíchu? Jestli jo,tak to nejste zdaleka sami :-)
 
Dávno jsou pryč ty časy,kdy tu tolik koncertů a festů zdaleka nebylo,takže kdo měl rád tenhle styl muziky tak holt musel zvednou prdel a za svou oblíbenou kapelou  nebo na svůj  očekávaný festival nějakej ten kousek dojet.Když budu vycházet z vlastní zkušenosti,tak třeba před deseti lety,tu v našem kraji žádný akce mého oblíbeného žánru a ražení nebyly.Konaly se tu sice všelijaké zábavy,ale o punkovou akci si tu ani nezavadil.Takže lidem v mém okolí,kteří měli rádi stejnej styl hudby nezbývalo, než jezdit na nejbližší akce,které byly vzálené necelých sedmdesát kilometrů,což si myslím,že není vůbec žádná mega dálka.Ale taky vím,že pro někoho z nás by to byla jeho smrt :-)) 

Jde mi o to,že tady pořád čtu nebo někde jinde slyším, například "Miluju UK SUBS,kéž by tady někdy hráli,hned bych na ně jel/a!" No a když už jsem konečně někdo tuhle legendární Anglickou kapelu "dokope" a ona zahraje a já se třeba pak toho dotyčnýho zaptám,"tak co jaký byli?" Tak mě uzemní tím,že to bylo daleko a nebo neměl/a prachy.Tak z toho mě zůstává rozum stát!Když je ta kapela "můj idol",tak přeci neváhám a jedu na ní,zvlášt' ,když účinkuje v naší zemi.Bůh ví kdy tady zase zahraje,zvlášt' když se v případě UK SUBS jedná o starý pardály a s jejich účinkováním to nevidím moc růžově na dalších např.30 let.No tak to mě z takových - to "fans" poser kozy!!
 
Uvědomte si,že to bylo odjaktě -  živa tak,že jezdili fanoušci za kapelama a né kapely za fanouškama!!!Třeba já osobně mám rád Slovenskou kapelu  Mladé Rozlety a říkal jsem si,že je chci slyšet hrát živě.A jednou mě někdo na nějaký akci řekl,že Mladé Rozlety budou vystupovat  na nějakém festivalu na Slovači.Zmínil jsem se o tom tenkrát před pár lidma tady z mého okolí a  většina mě řekla,že to není zas až takovej problém a že teda jedem.Tím se mi splnil takovej můj malej sen,pak tu byly tuším ještě v roce 2002 na Antifestu a pak to zabalili nebo ted' nevím jak to tam je.Ale to byl jen takovej příklad,že když mám nějakou kapelu rád,tak na ní pojedu třeba i za hranice,kdyby samozhřejmě účinkova u nás,tak bych na ní zašel u nás,ale já to tenkrát nemohl vědět,že po tom co jsem na ní byl,tak ona zahraje cca za pět let  právě na Antifestu.Oni neměly tolik koncertů ročně jako třeba Visací zámek,měly třeba jen dva nebo tři.
 
Nebo nedávno tady kousel od nás otevřela jedna místní banda rockovej klub(nebudu ho jmenovat) a začla tam zvát jak regionální kapely,tak i kapely z jiných krajů a i ze zahraničí.A výsledek? No museli ho po asi dvou letech zavřít!Kapely jak řemen,ale stejně na ně přišlo strašně málo lidí.Punkerům,metlošům a  podobně se prostě a jednoduše nechtělo navštěvovat tyto koncerty.Výmluvy byly klasicky stejné!! Tak to kluci zabalili a že se na podpoření a rozvoj scény v tomto kraji mohou z vysoka vysrat.Tak takhle to u nás dopadlo,bohužel...
 

Na závěr bych to chtěl nějak shrnout.Tenhle článek byl poukázáním na "lenost" některých z nás.Jsem rád,že ještě v dnešní době převládá většina příznivců téhle subkultůry,která za svými oblíbenými inteprety neváhá dorazit třeba na druhej kout republiky nebo ještě dál,za čož jim patří velikej dík a hlavně to neskutečně ocení i kapely.Vy si třeba myslíte,že kecám,ale já zase vím,že když jsme se objevili s bandou někde, kde nás ta dotyčná kapela vůbec nečekala,tak z toho byla pěkně vyjevená a hlavně příjemně překvapená.
 

A žili spolu št'astně až do smrti :-)))))))))

Medvěd


30.7.2008   Rubrika: Články   |   Komentářů: 243   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,7
jde to 1,7
 

Diskuse ke článku - Nebuďte líný a jezděte na koncerty!!!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana
Lord.Alex
Lord.Alex - 10.8.2008 15:20

Mikesh:tak hele, tohle zhrnem rychle, protože ty seš prostě jetej.
Fakta jsem napsal JA, napsal sem i kde jsem je načerpal, pokud se TOBE nezdaj, nebo mi je nevěříš, je nejjednoduší mi to vyvrátit tim, že mi předložíš důkaz, že se pletu. Já se tobě obhajovat nehodlám, tvuj názor je mi někde.

 
mikesh
mikesh - 10.8.2008 15:00

Lord.Alex: :)) ty mas fakta, kde??? zatim jsem od tebe nevidel jediny, jenom jedno cislo na ktery nejsi schopnej dat odkaz nebo cokoliv verohodnyho, tak jeste jednou, kdyz uz neco placnes, mel bysis to umet obhajit, takze sem hod odkaz na tu tvou studii a je to v cajku, ja si taky nevymejslim pohadky a nenutim to abys to nekde hledal :))
OK to asi uz nema cenu resit
ja nerekl ze odsuzujes nacky ( vim ze ne ) si tu vetu precti poradne
ty argumenty jsou smesny, protoze nejsou nicim podlozeny, pokud chces neco hlasat, tak hod odkaz, nebudu hledt neco, co neexistuje

 
chrpa
chrpa - 10.8.2008 14:08

já ti to už řikal mikeši,s debilem se bavit nedá,je to nemocnej člověk a to je věc,kerou nepřebiješ ničim...
leda by se chtěl léčit...

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 10.8.2008 13:15

Mikesh:na otázku odkud je mám jsem ti napsal, že z městkého úřadu. Dále nejnovější studie českého statistického úřadu, stačí nebejt lempl a najdeš si je taky a jestli se pletu, tak mi sem hod odkaz a setři mě:-)
takže hlupák seš ty, protože já mám fakta a ty máš kecy:-) šup, najdi si to a dokaž jak se pletu hrdino.
Ty fetácký kamarády jsem napsal NAPROSTO CILENE, protože když ty mi píšeš (přesto, že jsem snad 10x napsal, že s náckama co já znám tohle absolutně neřešíme a nemluvíme o tom) že mi to namlouvaj a šíříme nenávist, tak já si zas myslim, že všichni tvoji kamarádi, pokud to jsou punkeři jsou automaticky fetáci. Dobrý ne? Najednou ti to nejde pod rypák taky co?
Odsuzuju nácky na jiných diskusích? Hahaha, kde a kdy? Jen sem napsal, že nesouhlasim s jejich názorama ale v důsledku jsou mi ukradený prostě, nejsem antifák voe, tak lžeš spíš ty kluku:-)
Jojo ty argumenty jsou směšný, protože to je mco práce vid:-)

 
mikesh
mikesh - 10.8.2008 9:40

Lord.Alex: cekal jsem, ze ti to nedojde, tak ti to vysvetlim :
jses hloupej, protoze tu hazes nejaky velice presny cisla, ktery sis vycucal z prstu, aniz bys je mel nejak podlozeny, a na otazku od kud je mas odpovidas at si je zjistim sam.. jinymi slovy sproste lzes ... jses hlupak, protoze misto argumentu me urazis ( viz fetacky kamaradi - ja jsem nikde nepsal, ze mam kamarady fetaky, ale tys sam psal ze mas kamarady nacky, tak se uklidni ), prestoze na jinejch diskuzich prave tohle odsuzujes, to jen k tomu vysvetleni...

jinak s tebou nema cenu diskutovat, dokud mi neodpovis na tu otazku..argumenty typu "vyhledej si ty čísla na oficiálních stránkách" jsou smesny

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 10.8.2008 1:44

Mikesh:krásná nadávka. Místo argumentu proč jsem hlupák...tak šup. Jsem hlupák protože....mluv

 
chrpa
chrpa - 9.8.2008 23:34

to si o něm myslim taky...

 
mikesh
mikesh - 9.8.2008 22:56

Lord.Alex: co na to rict, jses HLUPAK

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 9.8.2008 20:01

OldHandFromHell:no já jsem ti na to přece odpověděl už před tim normálně, debatně:-) že to cos popsal by měl chtít každej normální člověk, že to takhle bere každej koho znám a nejsou to punkeři...že jsi prostě popsal normálního člověka. Nevim co víc k tomu říct..
Mikesh:tak mě setři a vyhledej si ty čísla na oficiálních stránkách. Nic vid. takže tak.
Asi tě takhle v hospodě poučujou tvoji fetácký kamarádi.

 
mikesh
mikesh - 9.8.2008 19:33

Lord.Alex: meli nebo mohli? haha smysl ty vety je jasnej, nepredvadej tu trapny slovickareni kamarade, abys zamluvil tech 75% nezamestnanejch ciganu.
Nebo priznej, ze sis to cislo vymyslel aby se ti dobre sirila nenavist, nebo te takhle v hospode poucujou tvoji nazi kamaradi?

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 9.8.2008 19:10

Lord.Alex: ty ses mně ptal, co pro mně konkretně znamená punk, takže když sem ti odpověděl, tak sem očekával debatní otázku a ne ironiismajlik - 1

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 9.8.2008 16:30

OldHand...no tak co ti na to mám říct. Každej člověk si myslí, že jeho názor je ok a má svůj cíl..takhle jsi charakterizoval punkera. Takže sedlák s trakotrem je.

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 9.8.2008 14:37

Lord.Alex: myslim, že taková ironie, mně moc nerozesměje helesmajlik - 6

 
chrpa
chrpa - 9.8.2008 13:34

máš recht darku,on by ti tu feudál beztak rozpitval a zese složil každou větu,to aby mu na závěr vyšlo,že buďto popisuješ úplně normální lidi a nebo ty,co by už měli chcípnout.názory se šlechtou MUSÍŠ sdílet stejný,jinak to ani nedokážou lordi a baronky pojmout do hlav...
je to debil.

 
Dariusss
Dariusss - 9.8.2008 13:22

Lord.Alex: Já to tady nechci všehno vyjmenovávat...Něco tady už bylo mnohokrát řečeno....Nevím, jestli znáš skupinu Černý koně, ale ti se mi fakt líběj jak hudbou tak zpěvem, ale hlavně textama, o čem zpívají...Můžu ti pak přes ajsko poslat jejich cédo - je to 12 písniček a dohromady nějakých 33 minut, ale fakt hrajou suprově a hlavně pravdivě o životě...S těma názorama se shoduju....

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 9.8.2008 4:04

Mikesh:ty vole mě se zdá, že ty prostě NEUMIS cist...kdy já jsem psal, že by kařždej MEL bejt spokojenej? Napsal sem, že by MOHL bejt spokojenej...rozdil.
Sestry si maj právo stěžovat. A opravdu nechápu na tom, co tě sere na tom, že si každje může jít dělat něco jinýho...nevim nerozumim, může snad ne?
Pupulisticky tu mluvíš jen a jen ty, těma heslama alaaa budme tolerantní a bla bla..jak strana zelených voe
Myslim, že podle názoru na jedno kunkrétní věc pozná hodnoty člověka jen nejlepší psycholog na světě...jestli jsi to ty...

Dariuss:s jakými názory konkrétně????? na ten svět....

 
Dariusss
Dariusss - 8.8.2008 22:27

Medvěd: Máš pravdu.Já třeba o sobě tvrdím, že jsem punker (pro některý to možná bude znít směšně, co mě znají, ale to nevadí:-)), protože za prvý se mi ta hudba už líbí od malička, aniž bych tušil, o čem punk je, a zadruhý souhlasím s jejími názory na svět( s většinou, ale ne úplně se všemi), ale úplně se tak neoblíkám punkově, abych byl co nejhustčí punkáč...Stačí mi, že mám nějaký punkový triko, kraťasy, nebo kalhoty a tak

 
chrpa
chrpa - 8.8.2008 22:01

mikeši nesnaž se,on to nepochopí,protože (odhalil to medvěd) on je chytrej...

 
mikesh
mikesh - 8.8.2008 18:19

Lord.Alex: jestli ti to uniklo, tak jsem to psal kvuli tomu, jak tady basnis o tom, ze kazdej ma byt spokojenej a kdo si stezuje je blbecek, to jen tak na okraj.. a kdo za to muze? podle me za to muzou lidi, ktery mysli tim zpusobem narvat si co nejvic pro sebe a po nas potopa, vety jako "at jsou delat neco jinyho" me dokazou nasrat... takze se nakonec vidim shodnem na tom, ze ucitele nebo ty zdravotni sestry maji plny pravi si stezovat? pak je to OK
80%? jen tak na okraj nevim, z jakejch Halo novin si vzal tyhle informace, pravda je, ze ani neexistuje zadny cislo, kolik ciganu u nas vlastne zije, pri scitani lidu se k te narodnosti neprihlasili vsichni cigani, takze takovyhle cisla jsou presne ten populismus, kterej ti vadi .)
..je to jedno, ale myslel jsem, ze hodnoty cloveka se do jisty miry daji poznat z nazoru, ktere pise, pokud tedy mysli vazne to, co pise.. tak jestli ti krivdim tak sory, ale pak me zarazi, ze pokud nedokazes nikoho odhadnout, tak dokazes velice rychle odsoudit cloveka, nebo skupinu lidi

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 8.8.2008 17:53

OldhandFromHell:no kdo říká, že sedlák s traktorem je nějakej špatnej člověk. Má svůj názor na vše a chce bejt v životě spokojenej a štastnej. Prostě punker no:-))))

Mikesh:si normální? doktor po škole...tak kolik by chtěl kurva? v každej práci, uplně v každej máš nsátupák menší a za rok máš víc atd.atd.
Sestry jsou strašně nedoceněný, to říkám pořád a psal sem to i minule, umíš číst?
Já ybch to nedělal, protože to neumim. co tam máme dál...joo.
Já asi můžu za to, že nedostávaj tolik peněz kolik by si zasloužili...já za to můžu..no asi jo.
Já velice uznávám a vážim si lidí, kteří tuhle práci dělají, stejně jako učitelé atd.vážim si lidí, kteří dělaj něco pro druhé bezúčelově.
Napsal sem, že 80 procent cigánu.
A hdonoty nejsou myslim žádná soukromá věc, ale to je jedno.
A seš geniaální a měl byses živit psychologii, když poznáš moje hodnoty...
Já je odhadnout nedokážu i nikoho, ikdyby měl ajkejkoli názor.

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana