CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

Nebuďte líný a jezděte na koncerty!!!

Nebuďte líný a jezděte na koncerty!!!Tímhle článkem bych se chtěl zaměřit hlavně na vzrůstající "lenost" některých z nás na návštěvnost koncertů.Připadá mi,že jak nehrajou kapely těm dotyčným(kteří mě mimochodem "donutili" k napsání tohoto článku),takříkají "u držky",tak na ně prostě a jednoduše nepůjdou,což třeba osobně mě mrzí. V dnešní době je každý víkend všude koncertů a festivalů jako máku, takže možností výběru akcí je strašně moc,takže rozhodování kam za kultůrou vyrazit není vůbec žádný problém.Myslíte si to taky? Chyba!!! Znám ze scény plno lidí,kteří na koncert nebo festival nepojedou,protože je pro ně  například třiceti kilometrová vzdálenost ten největší problém.Příjde Vám to k smíchu? Jestli jo,tak to nejste zdaleka sami :-)
 
Dávno jsou pryč ty časy,kdy tu tolik koncertů a festů zdaleka nebylo,takže kdo měl rád tenhle styl muziky tak holt musel zvednou prdel a za svou oblíbenou kapelou  nebo na svůj  očekávaný festival nějakej ten kousek dojet.Když budu vycházet z vlastní zkušenosti,tak třeba před deseti lety,tu v našem kraji žádný akce mého oblíbeného žánru a ražení nebyly.Konaly se tu sice všelijaké zábavy,ale o punkovou akci si tu ani nezavadil.Takže lidem v mém okolí,kteří měli rádi stejnej styl hudby nezbývalo, než jezdit na nejbližší akce,které byly vzálené necelých sedmdesát kilometrů,což si myslím,že není vůbec žádná mega dálka.Ale taky vím,že pro někoho z nás by to byla jeho smrt :-)) 

Jde mi o to,že tady pořád čtu nebo někde jinde slyším, například "Miluju UK SUBS,kéž by tady někdy hráli,hned bych na ně jel/a!" No a když už jsem konečně někdo tuhle legendární Anglickou kapelu "dokope" a ona zahraje a já se třeba pak toho dotyčnýho zaptám,"tak co jaký byli?" Tak mě uzemní tím,že to bylo daleko a nebo neměl/a prachy.Tak z toho mě zůstává rozum stát!Když je ta kapela "můj idol",tak přeci neváhám a jedu na ní,zvlášt' ,když účinkuje v naší zemi.Bůh ví kdy tady zase zahraje,zvlášt' když se v případě UK SUBS jedná o starý pardály a s jejich účinkováním to nevidím moc růžově na dalších např.30 let.No tak to mě z takových - to "fans" poser kozy!!
 
Uvědomte si,že to bylo odjaktě -  živa tak,že jezdili fanoušci za kapelama a né kapely za fanouškama!!!Třeba já osobně mám rád Slovenskou kapelu  Mladé Rozlety a říkal jsem si,že je chci slyšet hrát živě.A jednou mě někdo na nějaký akci řekl,že Mladé Rozlety budou vystupovat  na nějakém festivalu na Slovači.Zmínil jsem se o tom tenkrát před pár lidma tady z mého okolí a  většina mě řekla,že to není zas až takovej problém a že teda jedem.Tím se mi splnil takovej můj malej sen,pak tu byly tuším ještě v roce 2002 na Antifestu a pak to zabalili nebo ted' nevím jak to tam je.Ale to byl jen takovej příklad,že když mám nějakou kapelu rád,tak na ní pojedu třeba i za hranice,kdyby samozhřejmě účinkova u nás,tak bych na ní zašel u nás,ale já to tenkrát nemohl vědět,že po tom co jsem na ní byl,tak ona zahraje cca za pět let  právě na Antifestu.Oni neměly tolik koncertů ročně jako třeba Visací zámek,měly třeba jen dva nebo tři.
 
Nebo nedávno tady kousel od nás otevřela jedna místní banda rockovej klub(nebudu ho jmenovat) a začla tam zvát jak regionální kapely,tak i kapely z jiných krajů a i ze zahraničí.A výsledek? No museli ho po asi dvou letech zavřít!Kapely jak řemen,ale stejně na ně přišlo strašně málo lidí.Punkerům,metlošům a  podobně se prostě a jednoduše nechtělo navštěvovat tyto koncerty.Výmluvy byly klasicky stejné!! Tak to kluci zabalili a že se na podpoření a rozvoj scény v tomto kraji mohou z vysoka vysrat.Tak takhle to u nás dopadlo,bohužel...
 

Na závěr bych to chtěl nějak shrnout.Tenhle článek byl poukázáním na "lenost" některých z nás.Jsem rád,že ještě v dnešní době převládá většina příznivců téhle subkultůry,která za svými oblíbenými inteprety neváhá dorazit třeba na druhej kout republiky nebo ještě dál,za čož jim patří velikej dík a hlavně to neskutečně ocení i kapely.Vy si třeba myslíte,že kecám,ale já zase vím,že když jsme se objevili s bandou někde, kde nás ta dotyčná kapela vůbec nečekala,tak z toho byla pěkně vyjevená a hlavně příjemně překvapená.
 

A žili spolu št'astně až do smrti :-)))))))))

Medvěd


30.7.2008   Rubrika: Články   |   Komentářů: 243   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,7
jde to 1,7
 

Diskuse ke článku - Nebuďte líný a jezděte na koncerty!!!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana
mikesh
mikesh - 8.8.2008 16:48

Lord.Alex: Tak at to nedělaj a jdou dělat něco jinýho... tak to je klasicka odpoved zmrda, kterej mysli njen na svuj prospech a vsichni se poserte...bohuzel se na to plno lidi fakt vysere kdyz tohle slychaji ze vsech stran, a pak vidime vsichni jak to dopada treba na LDN, kde je strasnej nedostatek lidi - videl jsi plat doktora po skole? nebo plat sestry? 12 tisic v Praze? vysmech.. videl jsi tu praci nekdy? to by "normalni" clovek tvyho razeni nikdy nedelal mejt zadky starejm lidem, ale mozna to budes jednou potrebovat i ty, ikdyz si dneska myslis jak ses mladej a silnej a nejvetsi borec, je to fakt na bliti ze tahle zasrana spolecnost takovyhle lidi neoceni tak jak ma, ikdyz jsou stokrat vetsim prinosem, nez treba sportovci, ruzni manazeri, prekupnici vseho moznyho a podobna svoloc...
a s tema ciganama jsem uz to nekde psal.. nezastavam se lidi co nechcou makat - pokud muzou a nemakaji, tak at nesou zodpovednost sami za sebe a pomoc ma byt minimalni jak na slovensku, jen aby nejak vyzili.. ale stejne vidim, ze stat nedal a nedava vsem rovny podminky a tyhle veci jsou z velky casti vysledek tyhle politiky.. koho si myslis ze stat vystehoval po valce do znicenejch sudet? neslysel jsi o sterilizacich cikanek v 21. stoleti? a o cislech mi tu taky nemusis mluvit, nedavno sem si delal zrovna na tohle tema vypocet, muzes ho najit v nejaky diskuzi nize
zadny punkovy pravidla taky nejedu, to je placnuti do vody od tebe..
kolik cikanu propadlo? treba se mnou chodili na zakladku dva a oba sli na zvlastni skolu v prvni tride, to byl v ty dobe (neco pred revoluci) normal.. jednoho z nich vidam doted a vim, ze poctive maka a na podpore neni, v pohode clovek, kterej to klidne mohl dotahnout vys,rozhodne bych nechtel, aby ho nekdo vystehoval do rumunska, jak jsi nekde psal

sory neodpovim, moje hodnoty jsou celkem soukroma vec a nevypravim je na potkani, ty Tvoje jsem odvodil z toho, co tu pises

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 8.8.2008 16:00

Lord.Alex:dobře, takže když bych rozdělil lidi na tři skupiny, čistě pragraticky: půl lidstva imbecilové, z druhý půlky 90% normálních, respektive tvejch kamarádů, známejch a přátel a 10%, čili ten zbytek lidí co chtěj víc, než normální život a bejt spokojený a nestěžovat si...jestli souhlasíš stimhle rozdelenim, tak já se hrdě příhlásim k tý poslední skupině...v tý ční můj punk...a je uplně jedno jeslti budu bohatej kapitalista s mozkem, nebo novinář co se snaží psát pravdu, nebo sedlák, kterej jezdí s traktorem...protože i ten blbej sedlák s traktrorem se můžu rapidně lišit od inženýra, kterýho si ty popsal jako svýho kamarádasmajlik - 1
Medvěd: díkysmajlik - 1

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 8.8.2008 15:55

Lord.Alex: dobře, takže když bych rozdělil lidi na tři skupiny, čistě pragraticky: půl lidstva imbecilové, z druhý půlky 90% normálních, respektive tvejch kamarádů, známejch a přátel a 10%

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 8.8.2008 15:12

Medvěd:a kdžy to řeknu já, tak jsi mi to vyčítal a přišlo ti to divný, tak já nevim...

Mikesh:Tak at to nedělaj a jdou dělat něco jinýho. Nebo at jdou dělat do jinýho města, do zahraničí, maj X možností ty voe. A navíc zas tak extra málo doktoři zrovna nemaj a sestry no to jo no. Ale nikdy a nikde nejsou všichni doceněný. ALe kdo chce maká, každej má dnes možnost v pohodě si žít.
Cigánům? 75 procent nezaměstanejch jsou cigáni ty vole!!! Kdžy nechtěj makat, tak at nedržkujou flákači. A do zvláštní patří, protože jsou dost blbý. Mluvíš krásně populisticky, ale nepracoval si nikdy na nějakym úřadě a neznáš moc čísla že? A když už tady mluvíš o nečem o čme hovno víš a mluvíš jen tak, jak to máš naučený z punkových pravidel - my musíme milovat menšiny - tak si zajdi do několika nejbližších škol a pověz mi, kolik tam měli cigánů a kolik z nich aspon jednou nepropadlo.-)

A ted mi odpověz, jaký hodnoty jsou pro tebe důležitý?
Já tě neznám, tak se ptám, ty mě asi jo, že víš co je pro mě důležitý a co ne...

 
SID12
SID12 - 8.8.2008 12:18

Štěpán: jedem z budějc...tak koukni na trasu vlaku z budějc do brna a můžeš se k nám někde přisrat

 
mikesh
mikesh - 8.8.2008 8:54

Lord.Alex: to o spokojenosti vypravej treba zdravotnim sestram, nebo doktorum, kteri za praci, kterou delaji vcetne prescasu a zdravotnich rizik, dostavaji almuznu... asi jsou lemplove a neschopny, ze nesli delat nejakej dneska "lukrativni" obor, kde by za hovno brali tezky love.. nebo to rekni cikanum, ktere stat jako maly poslal rovnou do zvlastni skoly jen kvuli tomu, ze meli jinou barvu kuze, a dneska dostanou praci tak maximalne u lopaty i kvuli zmrdeckum jako jses Ty, kteri k nim siri nenavist, aniz by aspon jednoho z nich znali osobne... tvoje povysenost je do nebe volajici a to, jestli je nekdo schopnej, nebo neschopnej beres jenom ze svyho hlediska - coz je hledisko tvyho nabozenstvi mamonu, jak jsem pochopil... tak pochop zase Ty, ze pro nektery lidi jsou dulezitejsi jiny veci, a podle tech hodnoti, jak jsou schopny nebo uspesny

 
Medvěd
Medvěd - 8.8.2008 5:34

Lord.Alex: Ten princip je právě v tom,že to dříve brali inak než ted' :-)))))

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 8.8.2008 0:31

OldHandFromHell:no ano, já se setkávám, reps.mám za přátele jen lidi co jsou spokojený tak nějak s tim jak žijou a nestěžujou si jak blbečkové dokola:-) každej dneska může bejt spokojenej, ale lidi jsou lemplové a neschopný a tak si radši stěžijou, což je nejsnažší:-) a ti co maj drobet toho mozku jak jsem psla, ti ze sebou něco udělaj a tim pádem jsou normální, maj normální job, uměj se bavit a maj taky svoje názory, to proboha nemusej bejt punkeři ne:-))))
jestli se pohybuješ mezi pitomcema, co nemaj svuj názor, za to já nemužu, ale fakt jako člověk, co má něco v hlavě nemusí bejt punker.-)))))))

medvěd:nevim, co by na tom bylo k nepochopení:-) ale pořád nevim, jakej je princip:-) pořád sme u toho, že dnes to berou jinak, stejně jako já:-))))

 
Medvěd
Medvěd - 7.8.2008 21:41

OldHandFromHell: Přesně si to vystihlsmajlik - 10

 
Medvěd
Medvěd - 7.8.2008 21:40

Lord.Alex: Účel v tom,že jsi se chytil :-))))))

Jinak dnes to ti lidé berou "jen" jako hudbu,páč to je asi tak jedinný v čem se to dá tak nějak ještě brát.Ta revolta je dávno ta tam! Dnes už lidi nejsou vytrašení z punkerů jako dřív.....Proč jsem ti je dle tebe dával za přílad? Ty ani já tu dobu totality nepamatujeme jako oni.Pro mě třeba je punk stále ten protest,je to pro mě protest i když vím,že nic tím nezměním.Ale když byli třeba oni ve věku dvaceti let,tak ta jejich rebélie měla myslím si docela velkou váhu,taky jim šlo o muziku to samozhřejmě,ale hlavně jim šlo předeším o to,že vyjádřili nesuhlas s tou dobou a podobně,chápěš mě vůbec co tím myslím nebo si to zase vyložíš po svém? :)))))




 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 7.8.2008 20:23

Lord.Alex: ty asi žiješ trochu mimo realitu hele:DD...polovina lidí co žijou na týhle planetě sou imbecilové...proč teda většina končí v práci, kterou si nevybrali, nebo kterou nechtěj dělat?...proč jsou nejčtenější noviny u nás blesk?... proč si lidi nevěří a vzdávaj svoje úsilí už na začátku?...proč se lidi říděj obecnejma pravidlama a společenskejma normama?...dnešní normální člověk určitě neni typ, jakej sem popsal dole a jestli si to vážně myslíš, tak bych se s tebou rád někdy setkal, abych viděl člověka, co se stýká jenom s takovejma lidma...je docela smutný, že máš za punkera někoho, kdo má definovaný hranice a nemůže mít svůj punk, ale jestli to tak vidíš, tak seš přesně typ, co těma věcma, který sem popsal nedisponuje

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 7.8.2008 15:54

OldHandFromHell:mít svůj názor a nenechat si ho vymluvit? To snad má každej člověk co má drobet mozek ne:-) a na to nemusí bejt punker.-))) prostě popisuješ uplně normálního člověka:-)

 
Štěpán
Štěpán - 7.8.2008 14:23

Zdarec, shánim někoho kdo jede na Pod parou a ke komu bch se mohl přidat nchce se mi jet samotnýmusmajlik - 1

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 7.8.2008 13:56

Lord.Alex: mít svůj názor a nenechat si ho vymluvit, jít si za svym, i když mně osatní schazujou, hledět si svejch věcí a pokudmožno se nesrat do ostatních, když už tak jenom do těch, kterym chci pomoct, mít svůj pohled na dění ve světě a nepřejímat ho od ostatních, nebejt pasivní, ale aktivní ve věcech ve kterejch mi o něco de, dělat to co chci i když to zrovna neni to nejlepší apod., myslim, že jako výčet to stačí;)

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 7.8.2008 7:52

Old Hand From Hell:co to pro tebe KONKRETNE znamená bejt punker? díky.

Medvěd:akej účel? heh, nepobral sem.
Další věc, přiznáváš, že ty lidi to dnes už berou jen jako hudbu, ale dřív to tak nebylo, čili vlastně to smaé co já:-) tak proč mi je dáváš za příklad, kdžy jsou uplně stejný? .-))))
Za další, kdy jsem já napsal, že punk byl vždy o muzice JEN? Najdi mi to a okopíruj..nic vid:-) protože to jsem nikdy nenapsal a neřekl:-)
Jen a jen o muzice je to a bylo to vždycky pro mě:-) pro milion dalších je to něco víc, tak at je.-)
V jakym omylu sem žil? hehe, nějak mi to uniká:-) já se bavil a bavim muzikou a žiju v omylu? hehe:-)) dobrý:-)

 
chrpa
chrpa - 7.8.2008 1:25

medvěde,alex není idiot ale debil...

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 6.8.2008 23:59

Medvěd: jj já souhlasim...ortodoxní punkx, může bejt člověk s pilou, ocvokouvanou bundou s nápisem no future a gládama, stejně jako chlápek s converskama, kostkáčema, násivkama, řetězem okolo pasu a trikem kapely a stejně tak kluk co nosí skejtový boty triko good night white pride a kšiltovkou...já se třeba ředim k tý druhý skupině a za punkera se rozhodně považuju

 
Medvěd
Medvěd - 6.8.2008 23:45

OldHandFromHell: Mě příjde,že dle tady Alexe byli punkeři jen lidi s čírem a ocvokovanejma bundama co poslouchali jen hudbu :-))) Podle něj,vlastně punk byl a je jen o muzice. Což si myslím,že je totální píčovina!!!Pro mě je punk hlavně protest! Kdo tvrdí,že né,tak je idiot! Protest třeba vyzáží,chováním a nebo právě tou muzikou ve které byl názor různého druhu a vyznání.Ty vole Alexi,příjde mi,že jsem ty roky žil v totálním omylu a jak je vidět,tak jsem nebyl sám :-)))))))

 
Medvěd
Medvěd - 6.8.2008 23:32

Lord.Alex: Tak koukám,že to účel splnilo :-)))))) Myslet svojí hlavou to je základ,myslet jak ty chceš a né jak ti to někdo nařizuje,to dneska moc lidí neumí.

Tak ty lidi co jsem vyjmenoval,tak některý z nich znám velice dobře a taky vím,že dnes už to berou pouze a jenom jak muziku.Dříve za dob totality to ale brali jako protest.Dnes je to tak nějak "jen" o té muzice.Jinak já si nikoho neidealizuji,to neměj strach :-)

Jsem rád,že jsi se chytil a že se v tobě projevila ta snaha mi leckteré věci objasnit :-)))))))))

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 6.8.2008 23:28

souhlasim s medvěděm...alexi, když mluvíš o tom, že by měl bejt člověk svobodomyslnej a neškatulkovat punk, tak když chodí na punkový akce a oblíká se tak, tak ať mi netvrdí, že punker neni, protože názor má svůj a zbytek ho do punku řadísmajlik - 1

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana