CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

PUNKOVÝ KONCERT? NE, DÍKY. UŽ NIKDY NECHCI!!!!

PUNKOVÝ KONCERT? NE, DÍKY. UŽ NIKDY NECHCI!!!!

Tohle tak trochu navazuje na to, o čem jsem psal v minulé věci. Takže na chování některých z nás k určitým věcem a hlavně k lidem, kteří jsou a nebo bych spíš řekl, mají tyhle věci na starost a o dalším požádání udělat akci znovu. Řeč bude právě o již minule zveřejňovaném vandalismu a tak podobně. Chvilku počkejte, jdu si koupit čtyři, abych u toho "neumřel", pak to dodělám :-)))))

No, jsem zpět! Včera jsem jich měl asi deset, tak mám takhle po ránu, kdy tohle píšu, pěknou žízeň. Nic,loupnul jsem jedno na ex a už je to OK :-))))) Pokračujem. Začnu asi takhle. Je to asi už skoro osm měsíců, co jsem se dostal do Prahy (má milá mě "ukecala" at' tady s ní zůstanu :-))) ). No a jak to tak bývá, v místě, kde spolu bydlíme, jsem i začal chodit do hospody, kde jsem se pomalu seznamoval s novými lidmi. "Knajpa" se nachází v Horních Počernicích a nutno dodat, že je to v celku vostrá nalejvárna ! Scházejí se tu lidé mnoha různých subkultur a politického přesvědčení, takže metalisti, punx, hopeři, technaři, sem tam příjde na pivo i nějakej ten sharpák a i jako asi všude, zavítají i diskanti a vůbec lidé, kteří se neshlásí k žádnému druhu hnutí a podobně. Dříve prý i tuto hospodu navštěvovali v hojným počtu fašos, ale metalisti společně s punx tomu během nějaké té chvilky udělali přítrž, což je jen dobře a takhle by to mělo být v každé putyce na světě, prostě a jednoduše tyhle zmrdi nemají mezi námi místo!!!!!

Netrvalo dlouho a já se začal dávat čím dál tím častěji s punx a hlavně s metlama do řeči a začal jsem s nima chodit kalit. Při jedné takové kalbě došla řeč i na téma koncerty. Ptal jsem se jich, že jako tady na dvoře je docela pěknej plac, tak jestli se tam někdy už nepořádala nějaká akce, nebo něco podobnýho. Oni říkali, že až se udělá teplo, tak se zase vytáhnou stoly a bude tam taková zahrádka, kde se bude sedět, aby se nemuseli pařit v těch vedrech v hospodě, no a že i na tomto místě proběhlo pár koncertů, všelijakých hudebních žánrů. Říkám, že by nebylo od věci, kdyby jsme si tady udělali nějakou akci spíš punkového ražení a co jako oni na to? První, co mi řekli příznivci z řad metlošů, bylo asi tohle: "Ses posral, né? S punkáčema sem ani nelez!!! Takovej bordel, jakej tady už třikrát udělali, jsem ještě nezažili!!!" No, pomyslel jsem si, že furt jako ještě v některých přívržencích metalu převládá taková skrytá nevraživost vůči punkerům, jako tomu kdysi bývalo, ale tak to nebylo. Řekli mi, že proti punkerům jako takovým nemaj zhola nic. Co je ale sralo, a po tom co se rozjeli i další a mluvil jsem i s místníma punkama, tak to bylo právě to chování určitých jedinců, co navštívili ty předešlé akce. Povídali, že se to neslo ve znamení neskutečnýho bordelu a materiálních škod, které někteří účastníci SCHVÁLNĚ napáchali. Beru třeba to, že se omylem zničí židle, stůl, rozbije se nějakej ten popelník, půlitr, nebo, já nevím co. Tomu se, když pankáči rozjedou pogo, neubráníš :-) Tady šlo ale o zdaleka jiné věci jako například vymlácený okna na záchodech, vytlučený palubky, úmyslné ničení zařízení hospody, urvaný umyvadlo, zesraný a zeblitý hajzly a mohl bych pokračovat dál a dál... Tak po tomhle se ani nedivím, že tady v tom místě nechtějí o punkových akcích už ani slyšet!!! No, ale stejně mi to nedalo a tak jsem zašel za majitelkou a výčepní v jedné osobě zeptat sám. Odpověd byla velice rychlá a očekávaně krátká, cituji: "Medvěde, NE!!! To tady ani omylem nezkoušej!!!!! "... a bylo vymalováno! Potvrdila mi jen to, co jsem slyšel od ostatních lidí a tak nějak jsem to i čekal... Navíc se majitelce ani nedivím. Všechny ty napáchané škody musela uhradit ona sama (sice za nemalého přispění místních punx, kterým tohle bylo taky proti srsti a snažili se alespoň tímhle situaci "zachránit), ze své kapsy!!!

Když budu mluvit za místní punkáče a taky za sebe, tak mě to docela mrzí. Ty prostory, které toto zařízení naskýtá, jsou na akce tohodle typu jako dělaný!!! Je tady fakt pěkná zahrádka, kde by se dal punk a i jiné podobné styly mydlit od rána do večera a navíc by ten "randál" nikoho neomezoval a hlavně nikomu nevadil, páč vedle hospody je nějakej textil a na druhé straně nic, jen autobusová zastávka, což je taky plus a návštěvníci by na tu akci přijeli v úvozovkách až do hospody! V zimě se tu nabízí k poskytnutí takovej menší dobrej sál, kde by se tam muzika nechala s přehledem dělat taky. Jenže to se už zřejmě nikdy nestane, protože předešlé zkušenosti byly takové, jaké byly, bohužel :-( No a pak se tady pokoušej něco dělat. Své by o tom mohli asi taky povědět kluci z vynikající počernické kapely PNS. Zkrátka je to na píču, že kuli pár dementům, kteří se na akcích, které podporují scénu a hnutí jako celek, chovají jako bezmozci a de - facto pohřbývají tuhle perfektní kultůru, která ač přes různé házení klacků pod nohy (například v podobě komercionalizace, či za dob totality v podobě zakazování kapel, zavírání jejich členů do kriminálů a psycháren jen pro to, že se chtěli bavit jinak, než tehdejší bolševická sebranka a "posraná společnost"), neustále žije a pro mnohé z nás je to životní postoj a jasná volba jí dál rozvíjet třeba i na základě shánění všelijakých míst, kde by se dalo hrát. Je mi smutno, když po nějaké takové akci vidím, co někteří účastníci napáchali. Nejradši bych například toho dotyčného/nou co posral/a hajzl vzal a v těch sračkách mu/jí vymáchal držku a udělal bych to s radostí. On/a by si pak něco podobného rozmyslel/a!!!!! Anebo při jiném druhu škody označit vyníka a pěkně mu to spočítat, on/a by se divil/a, až by musel/a třeba za jeden stůl solit tři litry!!! Tak, to bylo jen krátké doplnění předešlého článku... Skončil jsem :-)

PS: A je po pívě :-)))))))))

Punk's not dead !!!

Medvěd


7.4.2009   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 34   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,9
jde to 1,9
 

Diskuse ke článku - PUNKOVÝ KONCERT? NE, DÍKY. UŽ NIKDY NECHCI!!!!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-34
23punky23
23punky23 - 7.4.2009 21:29

Linkos: ale neni to takowe dlouhesmajlik - 10smajlik - 10

 
Linkos
Linkos - 7.4.2009 21:19

Jděte ho hajzlu s ťema slohama, kdo to má číst...

 
Sanovak
Sanovak - 7.4.2009 21:09

Vojta-Assassins-jinak podletny skoda asi nejlepci hospoda co tu kdy byla...

 
Sanovak
Sanovak - 7.4.2009 21:07

Vojta-Assassins-tak to je jasny ze radsi du podporit konzert nemysli si ze me nestve misto toho lidi aby sli na konzert v jejich meste se radsi nekde vozerou dyz to tak pude dal tak cluby se zavrou a muzou si vsichni jit akorat tak honit curakysmajlik - 6(pak se budou vsichni jsete tomu divit jakto ze se to zavrelo)a mezi tema lidmam sem opravdu nebyl pac vim ze na vetsine akci jeste poradatel jeste doplaci takze kuli tomu ze neprijeli spoti sem vratit vlezny nechtel tak dutej nejsem :-)i kdyz obcas je to na povazenou :-) jinak broumis rikal jen ez to lidi posrali...

 
Štěpán
Štěpán - 7.4.2009 20:07

¨Medvěd: A jak se to krásné místo jmenuje? Rád bych v praze poznal víc putak než je Modrá a sedmička:) Rád bych přijel:)

 
mončaa
mončaa - 7.4.2009 19:29

Vojta-Assassins souhlasim,u nás taky v jednom supr klubíku pašovali dovnitř všechen možnej chlast,začínaje lahváčema,vodkou,a spol konče,fakt nechápu...když nemám prachy,tak nechlastám,ne?a že je někomu líto dát 2pětky za pívo nebo panáka,at sedí doma na prdeli,a za 2pětky si koupí krabicák,ale at blije a sere DOMA!!!!!!

a s mym kapesnym sem ráda,že mám na vstup,dám si 1nebo 2piva,a na víc většinou nemám...teda,měla bych,ale místo dalších x piv si koupim radši nášivku,nebo cédo,a podpořim kapelku....



 
Medvěd
Medvěd - 7.4.2009 19:14

Vojta-Assassins: smajlik - 10smajlik - 10smajlik - 10

 
Vojta-Assassins
Vojta-Assassins - 7.4.2009 18:45

šanovák: Přesně kvůli tomu, v jakym stavu ty koncerty byly řekněme v tom roce 2004 se to prostě muselo změnit, jinak by ten klub nepřežil. Proč myslíš, že zkrachovala Podletná? A to je přesně vono. Co je pro tebe důležitější? Zprasit se nebo jít na ten koncert?? Jestli vodpovíš, že zprasit se, tak potom sorry, ale tak na ty akce teda vůbec nemusíš chodit a radši se běž vždycky někam zprasit...;) Já teda stokrát radši jdu na koncert, i když vim, že mam málo prachů. Ale to už se tu řešilo x-krát. Hele něco ti řeknu, to je furt to samý dokola - nadávat na majitele Božáku umí každej. Až si uděláš vlastní klub, kde budou všechny koncerty za 20,- Kč a lidi budou vevnitř kalit vlastní chlast (tudíž nemusíš mít ani bar, na co? :D ) a bude fungovat a prosperovat tak jako Božák, tak pak dej vědět, OK? ;) Nevim vo žádnym takovym klubu...;) Takže to neni nějakej Frankovo výmysl to s tim chlastem, já se mu kurva nedivim - důvody už sem popsal. A co se týče ceny vstupnýho - nezapomínej, že tyhle akce tam nedělá klub, ale "venkovní" pořadatelé, tuhle sobotní například dělal Broumis, jak určitě víš, tudíž výši vstupnýho si určuje pořadatel. A neřikej mi, že 80 za 4 kapely, z toho jednu ze Slovenska je tolik. Ta cena se mi zdá parádní. Nebyl si náhodou mezi těma lidma, který za mnou lezli ke vstupu a hlasitě (a vožrale) se dožadovali vrácení CELÝHO vstupnýho, protože nepřijela jedna kapela z pěti?? ;) Akci sem nepořádal, ale když sem jakožto nezávislej pozorovatel viděl tohle, nemůžu to nazvat jinak než demence. Demence, ze který je mi opravdu smutno. Takže to je jeden z důvodů, proč sem byl z celý tý podivný atmosféry nasranej já. Jestli nebo proč byl nasranej Broumis, to fakt nevim, se ho zeptej...;)
Tss a Disvojtěch: Souhlas...:)

 
tss
tss - 7.4.2009 17:29

já se ničemu nedivim, jen to nedovedu pochopit smajlik - 20

 
Disvojtěch
Disvojtěch - 7.4.2009 17:15

Nevim cemu se tak divite ??? Ze je na koncertech bordel me vubec neprekvapuje protoze 95% lidi co tam chodi se tam de jenom vozrat uplne nasracku. Pro vetsinu lidi co chodej na koncerty atd punk znamena jenom muzika pogo par nasivek na bunde a chlast. A je jasny ze kdyz se 100 lidi vozere uplne dohoven tak to pak taky tak vypada...

 
Sanovak
Sanovak - 7.4.2009 17:07

to vis dneska uz sou lidi tak zhyckany ze uz nevedi co by.....

 
tss
tss - 7.4.2009 16:44

se nedivim že byl nasranej, když tam bylo 5 a půl lidí... každej sedí doma na prdeli...jako upřímně radší dám kilo za vstup a třeba tim podpořim "scénu" a nebudu chlastat:) i když nechápu myšlení ožrat se jak dobytek, udělat největší bordel a ani si an nic nepamatovat, nevim jaký to má smysl, takový lidi ať opravdu sedí doma na prdelce.. že si toho ty lidi neváží, že u nich je nějaká akce, já sama to mám do teplic 50km a dorazila jsem :) ze mě si berte příklad 8-)smajlik - 17

 
Sanovak
Sanovak - 7.4.2009 16:10

Vojta-Assassins-k tomu bozaku musis brat v uvahu to ze drive dyz sem zacal navstevovat bozak 2004 cca tak to vypadalo presne jak si popsal vsude se valeli na sracky vozrali punkeri chlast se v te dobe SMEL tahat dovnitr pulitry se rozsekali vdycky (proto mame dnes kelimky skola 50 zaloha a to si nikdo skoro nebere :-))hajzli no comment vetsinou ty holcici vypadali daleko hur pac tam hazeli sprcky vlozky nevim co ejste (nekdy se tam nasla canada nebo triko a podobne :-))dycky hajzli vytekli pri lepsim pripade az k podiu tak potom nasledovalo praseci pogo ve vlastnich chcankach a hovnech(tem lidem to zrovna nak nevadilo:-)) a jeste to nejlepci treba tam hrali 3 kapely a stalo to 20 KC takze si nepotreboval ani korunu aby ses sprasil a sel na konzert :-) no ale asi pred rokem si majitel rek ze uz s toho udela slusnejsi club nebo co,chlast dovnitr se zakazal nosit chlast nutno podotknou ze to byla nejvetsi rana pod pas:-) uplne vozrali lidi zacal vyhazovat ven natahl vstupny cca 80 kc-100 takze se tam nekteri lidi nedostanou,samo se zvedlo za chlast cena,a rek bych treba ted podledni akce co tam byla tak uz to bylo v klidu uz tam nebylo ansrano poblito zadny rozbity sklo a tak dale,akorat se kalej vejna pred bozakem ale to uz je zarita tradice mistnich punkeru a to uz se asi nikdy nezmeni(v tomdle zas nevidim takovej problem osobne:-))ber v potaz ze ty lidi nemaj tolik penez aby se vozrali s piva tak se kali vino asi tak :-) jo jinak ste to tam ted rozjeli podle me nejvic doufam ze zas nekdy zahrajete pac vaze muzika se mi paci,a dik ze ste vy nebo konkretne broumis poradal akci jen skoda tech spotu ze neprijeli.jo a broumis byl nakej nasranej tak jestli nevis proc pac podle me action dobra :-p

 
Vojta-Assassins
Vojta-Assassins - 7.4.2009 12:03

No tak musim říct, že tohle je konečně článek, se kterym můžu naprosto s čistym svědomim souhlasit...;) Pořád nejsem zrovna fanda tvýho dřevního stylu psaní, ale chápu myšlenku a souhlasim. Rozhodně si ale nemyslim, že by to byl jenom problém jedný počernický hospody...;) Spousta v klubů například v severních Čechách má už díky takovejmhle kokotum problém s pořádánim punkrockovejch akcí...;) Teplickej klub Božák je výbornej příklad. Když to na tý akci vidim, nevim, jestli se mam smát nebo brečet - 90% návštěvníků (sorry, ale označovat tyhle lidi jako "punx" mě vážně uráží...:D ) si nejdřív vykalej všechen svuj chlast venku před klubem (v tom lepšim případě, v tom horšim se ho snažej pronést do klubu, div se vo to nervou u vstupu a pak maj plnou hubu keců...), nezapomenou rozbít všechny flašky vod piva a tvrdýho a zátiší doplnit krabicema vod vína a celek pokud možno pochcat nebo poblejt, takže to před klubem(kterej je mimochodem situovanej v podzemí normálního obytnýho paneláku, takže v baráku normálně nahoře bydlej lidi) vypadá a smrdí jako vnitřek žumpy. V důsledku tohohle si pak většina z nich v klubu na baru už nic nedá (btw: sám nepatřim zrovna k nejbohatšim jedincum, ale musim říct, že ceny na Božáku nejsou nic přemrštěnýho a nějakou tu korunu na muj oblíbenej vinnej střik nebo i nějaký nealko ušetřim vždycky...) a klub tim pádem přichází vo svuj jedinej možnej zdroj příjmu za ten večer - a jako co si budem povídat - žádnej hudební klub ani hospoda se heslem "Punk's not dead" neuživí...;) Tudíž logicky, když chci, aby fungoval klub, do kterýho rád chodim, měl bych se snažit ho podporovat, moh bych se tu samozřejmě rozepsat i vo všech těch lidech, který maj problém s výší vstupnýho, ale to už zase zacházim jinam. Zpátky k bordelu. Každej (a tim myslim KAŽDEJ) punkovej koncert v tomhle klubu zanechá celej prostor v takový dezolaci, že sem to neviděl. Zajímavý je, že když se projdeš po klubu například na nějakym hardcorovym koncertě nebo na čemkoliv jinym, tak nikde nevidíš tuny střepů, všude rozlitý pivo a jiný tekutiny, rozsekaný věci, na hajzlech nachcáno, nasráno, nablito, všude smrad atd...;) Prostě obávam se jenom, že tohle neni (jak ty píšeš) "pár debilů", tohle je bohužel drtivá většina návštěvníků takovejchhle koncertů. Pak se nikdo nemůže divit, že kluby začínaj odmítat pořadatele punkovejch akcí a některý kluby, který dělaj převá

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-34