VEGE, VEGA, TESTOVÁNÍ, CIRKUSY, SOUBOJE ZVÍŘAT,.........

Úvodní strana / Diskuse / Vaše diskuse / K zamyšlení / VEGE, VEGA, TESTOVÁNÍ, CIRKUSY, SOUBOJE ZVÍŘAT,.........

Založila vege poslat vzkaz
pomoci se dá i tím, když třeba snížíte spotřebu živ.produktů, nebo začnete bojkotovat firmy co testují ...a na zápasy zvířat, kdy jedno zabíjí druhé ze strachu že samo přijde o život ...prostě nebuďtepřece tak zaslepení lhostejností, furt ta pitomá nadřazenost lidí, kdy člověk prostě musí jíst maso aby byl zdravý, jinak by nemohl žít, tak to bylo odjakživa,,.....je to každého věc jak nse ktomu postaví...
Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-150 | 151-200 | 201-250 | 251-300 | 301-350 | 351-400 | 401-450 | 451-463
punkerxy
punkerxy - 26.11.2007 13:18

libertA: ta adrea je www.eto.vurv.cz (mohlo by se někdy hodit), promiň

 
punkerxy
punkerxy - 26.11.2007 13:14

libertA: jejda, Třinec je z ruky, já jsem jinak z podhůří Orlických hor, poblíž České Třebové (to je takový ten přstupní uzel). Ale z Bystřice mám kamarádku ze školy, takže tento kraj znám, navíc miluju Beskydy! (mluvíš taky tím nářečím něco mezi polštinou-němčinou-češtinou a ještě čímsi?smajlik - 1)
já jsem jinak vystudovaná agroekoložka, takže to mě teď bude asi živit (jestli teda budu pro ně přínosemsmajlik - 1, www.vurv.eto.cz). jinak v době studií jsem byla tak trochu dobrovolnicí v Společnosti pro Fairtrade a rozvojové vzdělávání (www.fairtrade.cz), o tomhle tématu mám již přednášku s prezentací hotovou (cca na 1 hodinu mluveného slova, základní info, co je Fairtrade, přínos, nastíněna problematika světového obchodu s dopadem na rozvojový svět, Fairtrade v ČR + diskuse + 30 minut film Black gold), kdybys věděla někdy o nějaké akci, kde bych to lidi mohlo zajímat, dej mi prosím vědět. Díky

 
libertA
libertA - 26.11.2007 12:45

Karotka: ano ano, už se dívám, ráda bych přijela a benefit podpořila, kapely střely, ale peníze jaksi nepustí.. jsem až z třince, Prahu mám daleko. A nějak teď není peněz moc, hold "chudéj" student..

Ano vím, četla jsem o ohz a zklamali teď no ..
Jinak fáině..taky jsem se chystala udělat prezentačku na určitý téma, ale ještě jsem se k tomu nedostala..
Přeju tedy ať se Ti to vydaří, pak určitě pošli až to budeš mít hotový.
A Ty přednášky paráda, v novým městě možná díky tomu poznáš rychleji lidičky, a třeba tam bude i dost takových, který Ti rádi s aktivitami pomůžou.
..a za jakou prací se vůbec stěhuješ?
ano teď už je mnoho toho, kdysi skoro ani vidu ani slechu o těchto problémech atd.

 
punkerxy
punkerxy - 26.11.2007 12:33

libertA: v sobotu je v PH benefiční koncík (viz Mikesh z 24.11., dole na této straně)
odkud jsi?
dobrý plánysmajlik - 5. já teď momentálně jsem udělala tlustou čáru za OHZ, kde jsem zhruba 7 let nacházela inspirační zázemí pro své aktivitky (dost akcí ale bylo taky se Svobodou, nebo s Nesehnutím). teď se ale stěhuju za prací do severních čech, takže jsem nucena se osamostatnit, protože tam nikoho neznám. Takže teď momentálně pracuju na jednotlivých tématech (např. Drůbež, Skot, Transporty, atd.), studuju, třídím informace, systematicky sepisuju. Výstup by měl být powerpointový prezentace na jednotlivý témata a chtěla bych začít s přednáškama a nalákat lidi. Docela do toho zabředávám, ale je to nutný.
je výborný, že je teď spousta obrazovýho materiálu ať už z www.otevrioci.cz, nebo z realita.tv (M. Kolesár z reality.tv byl právě několik let v ohz, poté, co odešel, to jde s touto organizací z kopce, ale budiž)

 
libertA
libertA - 26.11.2007 12:32

promiňte za opakované zprávy, nějak mi to tu blbne

 
libertA
libertA - 26.11.2007 12:31

Medvěd: tak to se pleteš teda, Kapr s bramborovým salátem je pomerně mladá tradice

 
libertA
libertA - 26.11.2007 12:31

Medvěd: tak to se pleteš teda, Kapr s bramborovým salátem je pomerně mladá tradice

 
Medvěd
Medvěd - 26.11.2007 12:20

LibertA:kapr k Vánocům patří,stejně jako třeba stromeček
tradice která zabíjí,od nepaměti byl kapr vánoční jídlo,né že né,prej tradice která zabíjí,to už je mocsmajlik - 3

 
libertA
libertA - 26.11.2007 12:16

taky jsem si vzpoměla na jeden text:
Veselé Vánoce Smutný kapr!

kdysi dávno z panny zrozen
ježíš kristus byl narozen
Od těch dob my každoročně,
zabíjíme neskutečně
Vánoce jsou svátky míru
Zabme si zas tu svou rybu
Dodžujeme svou tradici
neb skončíme na hranici

HIBAKUSHAsmajlik - 1

 
libertA
libertA - 26.11.2007 12:04

Vánoce=Tradice, která zabíjí!

 
libertA
libertA - 26.11.2007 12:04

Vánoce=Tradice, která zabíjí!

 
libertA
libertA - 26.11.2007 12:03

pro karotku: dobrá vlna viď
nějak teď nevím co přesně myslíš v tu sobotu?
jinak akce proti zabíjení v kaprů, bude moje první, minuléj rok jsem akorát vylepovala plakáty co jsem udělala, ale šla jsem na to sama, takže efekt to nemělo žádnéj a navíc jsem měla potyčky s chlápkem starým, který mě málem přerazil přes záda holí, takže jsem se rozhodla udělat to ve "velkým" takovéj "humbuk", rozdávání jídla, letáky co naděláme, + ještě bych chtěla sehnat nějaký materiály od Svobodky a uvidíme, nepůjde jen o vyjádření názoru proti zabíjení, ale taky uvést lidi do veganství, ať vidí, že to jde i bez masa a živočišných výrobků, chci udělat i nějaký knížečky s vybraným vegan cukrovím a jídly, kamarád vymýšlí i nějakou divadelní scénku, mohlo by to lidi více zaujmout než běžný prostest, kteréj většinu lidí otravuje.

 
punkerxy
punkerxy - 26.11.2007 12:01

vánoce klidně, ale bez utrpení!
balaclava v jednom songu řiká...."Nevinnost byla zrazena ve jménu tradice...."
takže víš jak...

 
Medvěd
Medvěd - 26.11.2007 11:55

Karotka:akce pro kapry?Vánoce né? :-))
a nemachruju tu na nikoho,aby jsi věděla náhodou :-)

 
punkerxy
punkerxy - 26.11.2007 11:52

Liberta: přesně moje vlnasmajlik - 5
jedeš v sobotu do PH?
jaký děláš akce pro kapry? já akorát letáky

 
libertA
libertA - 26.11.2007 11:48

veganpunk stay forever

 
libertA
libertA - 26.11.2007 11:42

já doporučím z českéjch třebas
Kahkashan (crustpunk Orlová), xNidalx / sXeHCmetal Olomouc/
Something like (HC Tachov)
a co třeba taky jihlavská kapela Průmyslová smrt? fástcore?
..texty smajlik - 5 ..
je toho hodně a hlavně zahraničních taky dost.. ale Diskuze je na jiný téma, takže..

jinak každopádně zvířata tu nebyly stvořeny pro naši potravu. Bez masa se dalo žít a teď už to není problém vůbec, je tolik možností výběru jídla na kterých si pochutnáme stejně dobře a přitom bez utrpení nevinných. Ale o tomhle už tady nejspíše padlo dost, ikdyž řekla bych že tohodle téma nebude nikdy dost. Je třeba pořád o tom diskutovat a poukazovat.. na veškeré zneužívání zvířat, ať už je to kvůli zabíjení pro maso, testování na zvířatech, nebo jakékoli zneužívání zvířat pro pobavení a za účelem výdělku peněz..těch účelů je mnoho(cirkusy, rodea, dostihy, apod.)

aktuální budou teď blížící se Vánoce!
takže chystám protestní akci proti vraždění kaprů na Vánoce spojené s rozdávání veganského jídla bezdomovým. Tak uvidíme jak se vydaří!

 
punkerxy
punkerxy - 26.11.2007 11:20

no nedělej machry, tobě bylo stejně jako mně, tohle ti nežeru!

 
Medvěd
Medvěd - 26.11.2007 11:16

aha

 
punkerxy
punkerxy - 26.11.2007 11:13

a taky chodila do jiskřiček, takový předvoj pionýra

 
punkerxy
punkerxy - 26.11.2007 11:12

neznám. za totáče sem si ještě hrála s koníkem na kolečkách a všechno mně bylo fuk

 
Medvěd
Medvěd - 26.11.2007 11:01

To je squadra,která to mydlila za totáče asi dva roky,střídaly se v ní členové Kritické situace a Pohlavního styku (P.S)Znáš Yahodu né?

 
punkerxy
punkerxy - 26.11.2007 10:48

libertA: souhlas, po J.B. se mi též stýská, slzičky roním...

Medvěd: ty kurvy Hard core, co to jako je?

 
libertA
libertA - 26.11.2007 10:38

Tyranie a Amarusmajlik - 5 jas jas..
a John Ball, velice parádní kapelka, škoda, že už nehrající..na scéně chybí. Ale poslední koncert mazec, bylo to silné.. a pršely slzy.

 
Medvěd
Medvěd - 26.11.2007 10:29

Jednoznačně doporučuju E.I.K - Epileptický idioti a kurvy Hard core

 
punkerxy
punkerxy - 26.11.2007 9:36

vege16: jojo, tenh¨le anarchofolk znám, z jejich distra taky dost čerpámsmajlik - 1

 
punkerxy
punkerxy - 25.11.2007 10:23

Mikeši díky, jedu!!!
všecky tyhle vály stojej za to.smajlik - 5smajlik - 18
Go ve-gun!!!!

 
mikesh
mikesh - 24.11.2007 14:37

so 01.12. 07 19:00
LAKMÉ (cz), ISAÏE BURIED MEMORIAL (fr), BALACLAVA (cz), ADMIT ONE´S GUILT (cz)
obrázek - benefit007fj6.gif

 
vege
vege - 23.11.2007 17:54

Karotka: jinak doporučuji tupak amaru nebo tyranie idendity...

 
punkerxy
punkerxy - 23.11.2007 10:19

HippieHunter: tak bohužel neznám rozdíl mezi osvíceným kapitalismem a kapitalismem současným, ani po nahlédnutí do encyklopedie nejsem chytřejší. Měl bys nějaký zajímavý odkaz, kde bych si mohla rozšířit znalosti?

 
HippieHunter
HippieHunter - 23.11.2007 9:50

Karotka: osviceny kapitalismus :oD

 
punkerxy
punkerxy - 22.11.2007 15:35

HH: stejně se v tobě moc nevyznám (ne že by teda na tom stál světsmajlik - 1); od kdy kapitalistu zajímají environmentální témata (jako biopotraviny, volný pohyb zboží, atd.)?

 
punkerxy
punkerxy - 22.11.2007 13:51

HH: jo napiš, až budeš mít čas, to mě zajímá, fakt

 
HippieHunter
HippieHunter - 22.11.2007 13:42

Karotka: to je na dlouhy povidani, pisnu ti do posty, az budu mit cas ;o)

ja byl naposled na nejaky akci cca ve 2002 a to tam prave bylo vic analu, nez normalnich lidi smajlik - 2

 
HippieHunter
HippieHunter - 22.11.2007 13:42

Karotka: to je na dlouhy povidani, pisnu ti do posty, az budu mit ca ;o)

ja byl naposled na nejaky akci cca ve 2002 a to tam prave bylo vic analu, nez normalnich lidi smajlik - 2

 
punkerxy
punkerxy - 22.11.2007 12:25

HH: můžu ještě jeden osobní, co ti vadí na hipíkách?

 
punkerxy
punkerxy - 22.11.2007 12:15

HippieHunter: ty jo, já na pár akcích byla (organizátoři byli vždy buď Svoboda zvířat, OHZ tehdy ještě s Michalem Kolesárem, nebo Nesehnutí) a ani v jednom případě tam nebyl žádnej "politickej" prapor, ani náznak. třeba právě ohz (jehož členkou jsem byla od roku 2000) má ve stanovách jasně uvedeno, že je to občanské sdružení nepolitické a politika se nikdy neřešila ani na valných hromadách. teď ale, po té kauze s vávrou z NO se to trochu změnilo, někteří jednotlivci z osobních důvodů odchází (jako třeba já), ale ostatní stále na to serou...

 
HippieHunter
HippieHunter - 22.11.2007 12:07

Karotka: abych rekl pravdu, tak uz ani ne, ale mam rad rozhled ;o) driv sem se o to docela i zajimal, akorat mi bytostne vadi spousta lidi, kteri se okolo toho motaj a jejich inklinace k politizaci cele veci, viz. treba to ze na kazdy protestni akci za prava zvirat vlaji cerno-rude prapory atd.

 
punkerxy
punkerxy - 22.11.2007 12:01

HH: jo to se zeptej, schválně mi pak napiš, co ti řekla...a že sem tak smělá, tebe ochrana zvířat taky nějak víc zajímá?

 
HippieHunter
HippieHunter - 22.11.2007 11:57

Karotka: ja to myslel tak, ze se pozeptam primo na tohle krmivo ;o)
tak s potravinama s tebou souhlasim smajlik - 5

 
vege
vege - 22.11.2007 11:37

Karotka: jojo však se míchej...přesně v tom já vidím ten rozdíl...
jo johna balla trošku znám..ted momentálně nemám kdispozici sluchátka, tak příště určitě poslechnu:))

 
punkerxy
punkerxy - 22.11.2007 11:09

HippieHunter: já ze psů vegany nedělám, ale na trhu bohužel nejni ¨jiný kompletní "etický" krmivo pro psy, jak sem psala Drontemu, mý psi si chytaj dost myši a dostávaj od rodiny maso z domácího chovu, jinak pes býložravec není, to se tý veterinářky ani ptát nemusíš.
no, já zastávám názor, že lepší domácí potravina z konvenčního zemědělství než biopotravina z dovozu, souhlasím s tebou.
Nejlepší je kupovat biopotraviny české, horší je kupovat potraviny české konvenční, a ještě horší je kupovat biopotraviny zahraniční (třeba pohanka z číny, brrrrr), a uplně nejhorší je kupovat konvenční z dovozu. Já volnýmu trhu vůbec nefandím, podkopává to nohy nejen českým zemědělcům, životnímu prostředí, ale samozřejmě i tzv. hospodářským zvířatům.
Já z biopotravin rostlinného původu žiju, kdyby nebyly, veganství by bylo dost obtížný. Kupuju hlavně obilniny, luštěniny, těstoviny.

 
punkerxy
punkerxy - 22.11.2007 10:44

vege16+Dronte: nechci se vám do toho míchat, jenom pro názornost, Dronte, vidíš ten rozdíl?obrázek - potkan(1).jpgobrázek - kvasinky_20.jpg

 
HippieHunter
HippieHunter - 22.11.2007 10:42

Karotka: mam jeste dotaz na bio potraviny, kupujes je? a divas se i na zemi vyroby? prijde mi, ze to oznaceni trosku dost ztraci smysl, kdyz se to sem veze pres pul Zeme

 
HippieHunter
HippieHunter - 22.11.2007 10:40

Karotka: nevim jestli ciste rostlinna strava je pro masozravce to pravy orechovy, lae nejsem vyzivar, zkusim se na to pozeptat u veterinarky :)

 
vege
vege - 22.11.2007 9:38

Dronte: na lidských bunkách a tkáních je to urři¨¨čitě průkaznější njež na testovaných zvířatech, protože je to přece jenom lidská bunka pro lidi...zvíře má na někter¨é výrobky jiné reakce...prostě si myslím že je to zbytečné na zvířatech, když stejně to ne vždy mluví pravdu...to co je pro nás jedovaté to pro ně ne a naopak...a k těm kvasinkám, to zlob se na mě nebo ne ale furt mi to vadí o mnoho méně než zvířata...

 
punkerxy
punkerxy - 22.11.2007 8:26

HH: no já kupuju psí žrádlo AmiDog
www.bioobchod.cz
odkaz vlevo "Přístroje, krmiva, ostatní zboží" - Rostlinná krmina amidog a amicat

 
HippieHunter
HippieHunter - 22.11.2007 8:08

Karotka: hmm, tak jaky zradlo mam kupovat?

 
punkerxy
punkerxy - 22.11.2007 7:59

Dronte: to je ještě k tomu testování psího žrádla
http://www.ohz.cz/Klamani/tyrani.html

 
Dronte
Dronte - 21.11.2007 20:00

Karotka: Copak si neuvědomuješ, že ty kruté metody jsou nezbytné? Bez těchto krutých metod by bylo lékařství v 18. století. To že zakážeš testy na zvířatech nedonutí farmaceutické firmy aby dávali těžký prachy do vývoje nových technologií, jen to zdraží léky, vedení těch firem chce zarobiť, to nejsou altruisté.

dál dopíšu zítra...

 

Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-150 | 151-200 | 201-250 | 251-300 | 301-350 | 351-400 | 401-450 | 451-463