Punk vs. náboženství

Úvodní strana / Diskuse / Vaše diskuse / K zamyšlení / Punk vs. náboženství

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-150 | 151-200 | 201-250 | 251-300 | 301-350 | 351-400 | 401-450 | 451-500 | Další strana
HippieHunter
HippieHunter - 7.6.2007 8:00

rudy1107: prosim? zjisti si kolik majetku cirkev (katolici) vlastni, neni to zrovna malo a ve stredoveku to bylo jeste o dost vic, nebylo zrovna levnou zalezitosti se stat knezem a aby majetek dotycne osoby zustal v majetku cirkve, tak bylo nezadouci, aby mel potomky, kteri by mohli cast z toho zdedit.

 
norik
norik - 6.6.2007 16:05

no hele cirkev byla bohata mozna driv,ted rozhodne ne...

 
rudy1107
rudy1107 - 6.6.2007 15:38

HippieHunter: ??? jake bohatstvo.. ved reholne rády su neni bohaté

 
HippieHunter
HippieHunter - 4.6.2007 8:34

rudy1107: co sem cet, tak to az tak zadarmo nebylo, viz treba jenom celibat, ktery vznikl proto, aby se dal netristilo bohatstvi lidi vstoupivsich do cirkve (o;

 
iron maiden
iron maiden - 3.6.2007 10:28

cirkev is deadsmajlik - 22 fuck off cirkev

 
rudy1107
rudy1107 - 2.6.2007 22:28

punkyybarus: ano ale za to sa cirkev nemalo krat ospravedlnila...a vo vyvoji nas nebrzdila lebo prave Cirkev nechavala v minulych storociach teologicke studium zadarmo. a prave z tychto ucencov sa neskor stali profesori a z nich vedci...
a hlavne BEZ krestansva by nevznikli ziadne moralne zasady ale by to bolo ako pred rokom 0 takmer vsadesmajlik - 24

 
přerostlá veverka Baruš
přerostlá veverka Baruš - 2.6.2007 22:16

tohle je docela zajímavá diskuze... co se týče boha... mám takovej pocit, že nějákej existuje, ale jakej to nevím... křesťanství... teď už je celkem v pohodě... ale nikdy ho nebudu mít ráda, protože ve středověku, upálili každýho jen tak na potkání... bylo jim jedno jestli se jen snaží pomoct lidem, nebo uctívá něco jiného.. neumělo tolerovat... to mě na něm štvalo(štve).. křesťanství nás neuvěřitelně zbrzdilo ve vývoji... i když má i své světlé stránky... s naží se lidem dát nějáký řád, zákony... a islám ... ten nemám taky ráda.. přeci jen sem holka... a postoj islámu vůči ženám je dost otřesnej... ale nemyslím, že by náboženství punka nějak ovlivňovalo... to záleží jen na něm... vau.. sem toho napsala...smajlik - 3smajlik - 24

 
vege
vege - 28.5.2007 17:31

HippieHunter: taky možný...:)

 
HippieHunter
HippieHunter - 28.5.2007 16:42

vege16: u me zdravej rozum smajlik - 1

 
vege
vege - 28.5.2007 14:55

Urbi: ale tak já su spokojená jak je to
ikdyž každej má něco co mu brání si naplno užívat...
u mně je to například má neplnoletost:))

 
Urbi
Urbi - 27.5.2007 20:51

vege16: Nic mi to nebere v ohledu spokojenosti ,radosti,srandy to spíš právě naopak.Ikdyž to samozřejmě neznamená že člověk nemá žádné starosti a problémi.Ale ohledně problémů mi to bere možnost použít všech prostředků aby se s toho člověk vyhrabal.Protože nemůžeš dělat na oplátku to co dělaj oni tobě a další hnusný věci.A to je to co spoustů lidí nese velice těžšce.

rudy1107: ohledně těch fanatiků.Kdo je podle tebe fanatik!!!!

 
Amy
Amy - 21.5.2007 16:34

Vořech: to souhlas, fanatiky nemám ráda, to neni normální, sou to šílenci

 
rudy1107
rudy1107 - 21.5.2007 14:11

fanatici vecsinou nemaju daleko k extremistom smajlik - 17

 
vege
vege - 21.5.2007 9:34

Vořech: HippieHunter: souhlas:))

 
HippieHunter
HippieHunter - 21.5.2007 8:34

Vořech: jakykoli fanatikove jsou na hovno (o;

 
Vořech
Vořech - 20.5.2007 19:18

nejhorší sou náboženský fanatykové

 
vege
vege - 18.5.2007 10:13

Urbi: tak pokud ti to nic nebere tak to je vpořádku,,víš jak každý má svůj názor,,,smajlik - 14

 
monina
monina - 17.5.2007 14:04

punk není náboženství v opravdovým slova smyslu. Když se podíváte na jiné druhy hudby, vidíte sami, že mají své "zákony" a punk ma zase svoje. A taky nejsou náboženstvím...Naboženství máme v sobě celý život a určili nám ho rodiče,ale punk nám vyvracejí...Punk je to jen styl života a mně se moc líbí...

 
norik
norik - 12.5.2007 21:42

jo,skoda jenom,ze z toho nemam nejaky fotky...bylo to uz asi pred osmi lety...

 
rudy1107
rudy1107 - 12.5.2007 14:20

norik: lol aj ja chcem:-D

 
norik
norik - 12.5.2007 10:53

jo,ale byla to fakt sranda,sem se usmival jenom pulkou obliceje,zvedal jsem jenom jedno oboci atd...

 
Urbi
Urbi - 11.5.2007 19:59

vege16: Já si myslím,že každý normální člověk má výčitky,vždyť to nás drží aspoň trochu v mezích slušnosti a zákona.A já nepozoruju ,že bych měl o něco chudčí život než ty(mám skvělou ženu,děti,práci a i přátelé a užijem si spoustu skvělý zábavy).
Censored:Jsem rád ,že aspoň nepochybuješ že opravdu žil.Ohledně zázraku,já naně věřím,ale to neni tak duležité jako hlavně věřit v Krista ostatní je tak trochu na okraji.

Lidi koukám že nás tady hlavně spojuje ,že každému nefungovala půlka ksichtíčku.Všichni poloviční ksichtici spojme se.

 
Lucka
Lucka - 9.5.2007 15:48

punk vs nábožeství co je to za blou otázku smajlik - 15

 
rudy1107
rudy1107 - 4.5.2007 15:26

norik: uhm ok

 
norik
norik - 4.5.2007 14:28

rudy1107: smajlik - 1 sora,prepsal jsem se,doktori rikali ze to bude tak za dva mesice,a ja byl za tva tydny,ale verim ze koralka by mi taky jiste pomohla...

 
rudy1107
rudy1107 - 4.5.2007 14:05

norik: nejak nechapem ved doktori povedali ze do dvoch tyzdnov to mas v pohode
nie? a tak by to bolo aj bez tej lurdskej nie?

 
vege
vege - 4.5.2007 13:53

norik:též mi nefungovala půlka xichtíku...to mně žádná voda nepomohla,,,musela jsem chodit na injekcesmajlik - 1 ale rehabka byla příjemná....:))

 
censored
censored - 3.5.2007 19:11

norik: ..já taky nemoh ovládat půlku xichtu....když sem dostal do držky od cikána:-D ...a pomohla mi taky tekutina....pálenka:-D ...zázrak zázrak hruškovice!:-D ....

 
norik
norik - 3.5.2007 15:20

tak jestli to zazraky byli nebo ne,o tom se ted uz asi moc bavit nemuzem...jenom vam reknu,ze lurdska voda,ma kurva dobry ucinky...ja mel treba nefunkcni pulku obliceje,proste se nedala ovladat(takze sem se treba smal jenom pulkou xischtu-zkratka vypadl jsem jak kreten),a lekari rikali ze to bude v pohode tak do dvou tydnu...pak sem matku poprosil,at mi prinese flasku Lurdsky vody(kterou sem si odtamtad odvez,kdyz jsem tam byl) a napil jsem se,a a zadva tydny jsem byl naprosto v pohode...doktori na to cumeli jak na zazrak...

 
vege
vege - 3.5.2007 14:38

censored: jo no,,,,,zázrak....co to vlastně je zázrak ?? :))

 
censored
censored - 2.5.2007 19:25

Urbi: já na ně neutočim..já f ně jenom pro stě ne vě řim:-) ...já věřim v to že kristus existoval jako živá, fyzická osoba. Ale ty jeho zázraky jsou podle mě jenom metafory který samotný věřící nepochopily. Věci jako "vrátil slepému zrak" sou podle mě prostě jenom o tom, že dokázal vést lidi nějakym směrem....ale se skutečnými zázraky to podle mě nemá co do činěni

 
ObycejnaSmrtelnice
ObycejnaSmrtelnice - 1.5.2007 20:40

u mě je to teda naopak - výčitky mívám i když křesťanka nejsemsmajlik - 2

 
Amy
Amy - 27.4.2007 21:40

já taky teda nemám výčitky,... to bych musela provést něco jo hroznýho, a to by měl výčitky možná i kdekdo jinej :P

 
norik
norik - 27.4.2007 19:55

ne,to asi jak kterej,ja jsem teda verici,ale rozhodne nemam vycitky,kdyz delam picoviny...pokud to co delam,nekoho neomezuje,tak s tim problem nemam...

 
vege
vege - 27.4.2007 17:20

zdá se mi že věřící člověk nemůže pořádně užívat,nemůže dělat blbosti když je udělá má pak výčitky svědomí a prostě to podle mně vězní duši,,,je to můj názor,,,

 
Urbi
Urbi - 26.4.2007 21:58

censored: Pokud bereš křestanství a Krista vážně tak nemůžeš útočit na jeho zázraky.Já osobně je beru jako reálné.Hodně se zajmám o historii a archeologii a je pravda že spoustu archeologických nálezu potvrzuje biblické storozákoní přiběhy ,ale to se unás moc neprezentuje,mi jsme nakaženi komunistickým ateismem.A ohledně těch zázraku tak to je otázka víry.Je to nadlouhý psaní,ale kdo chce taqk se otom může dozvědět sám spoustu věcí jen chtít.
Mějte se fanfárově.

 
Amy
Amy - 25.4.2007 22:33

já sem křesťanka, aspon sem tak vychovaná, ale některý věci se mi tam taky celkem příčej, a nemám ráda obřady a takovýto šaškování, taky mi církev v některých věcech příde moc konzervativní.... no jinak nemám ráda náboženský fantiky, sekty, rádobysatanisty (těch je fakt hodně)

podle mě punks náboženstvim nesouvisí, je to každýho věc at si dělá co chce

 
censored
censored - 25.4.2007 21:58

propunk: tak to si absolutně nemyslim.....církev vznikla jako ta tvoje páka..náboženství je něco co vzniklo dávno před vznikem civilizace v době kdy si lidi neuměli vysvětlit určitý věci logicky nebo tenkrát ještě nedejbože vědou.... pokud bysme se měli bavit o křesťanství tak to vzniklo ze skutečných událostí ...které bohuželk byli přepisy a nepochopením naprosato překopány. ježíš kristus byl reálná postava, ale jeho zázraky byli reálný asi jako dobrá vůle v parlamentu.

 
fuck_system
fuck_system - 25.4.2007 10:36

propunk: souhlas k čemu jinymu by bylo?smajlik - 22

 
HippieHunter
HippieHunter - 10.4.2007 10:40

ObycejnaSmrtelnice: AhOi! nepletes a vzpomenu smajlik - 1

 
Urbi
Urbi - 8.4.2007 21:57

lipan: Tak že kdýž se schromažduješ na punkovýn koncertě tak tě prostě někdo chce ovládat a zblbnout.Nemysli jsi že příslušnost k nějaké skupině je špatná,spíš naopak ,takže církev není jenom špatná.Ale sposta lidí nevý nic o její prvotní historii a koukáte jen na to kdy byla ustanovena jako hlavní naboženství v Římské říší za Kostantina.Pak to už šlo z morálkou některých lidí s kopce .Církev se za to omluvila.
Jestlipak se někdy omluví komunisté za to spáchali všude ve světě.
Hezké Velikonoce

 
Ďugi
Ďugi - 8.4.2007 8:34

zdravím zdravím bratia a sesry.... keď som pred asi necelým pol rokom založil túto diskusiu, tak som si myslel, že tu nenájdem ani jeden mne bližšie súvisiaci príspevok, ale ako tak pozerám, za&plnilo sa to viacerými súvisiacimi prostriedkami.... diki.... cavte zatim smajlik - 18

 
ObycejnaSmrtelnice
ObycejnaSmrtelnice - 7.4.2007 21:00

Všechny zdravim.
Tak co dodat? Punk + náboženství zřejmě ano. Nejsem si jistá, jestli i ve spojitosti vyloženě s křesťanstvím, ale s vírou jako takovou rozhodně. (podle mne)

Jnak tak mimochodem: HippieHunter..............pěkně tě zdravim chlape! Jestlipak si někdy vzpomeneš?.....Teď doufám že se mi to už neplete - Kladno bOis?smajlik - 5smajlik - 16

 
rudy1107
rudy1107 - 30.3.2007 20:45

co mate vsetci vlastne proti nabozenstvu? ved ked neverime tak sa do toho nesereme ze?

 
lipan
lipan - 25.3.2007 10:19

propunk: TO mas pravdu a taky potrebovyli aby se lidi nak sjednotily a jak si rikal dai se pohodlneji ovladat..

 
propunk
propunk - 24.3.2007 15:17

Jediný, co k tomu můžu říct je, že každej, kdo přemejšlí logicky musí dojít k závěru, že bůh a ani nic jinýho jemu podobnýho nemůže existovat. Podle mě náboženství za starých časů vzniklo jen proto, že ty nahoře potřebovali funkční páku na ovládání lidí. Takže:smajlik - 22

 
norik
norik - 21.3.2007 22:15

teda chtel sem rict za druhy svetovy,a co teprve za bolseviky...tech sedelo.

 
norik
norik - 21.3.2007 22:14

jj,to by ste se divili jak bylo tezky byt za valky krestan(ne ze bych to vedel)...

 
Urbi
Urbi - 21.3.2007 21:58

Klucí klucí vy si vůbec neuvedomujete,že ve dvacátým století,kdy církev nemá takřka žádnou moc rozhodování ohledně válek ,politiky atd.tak zemřelo více lidí než za celou historii církve.A to hlavně díky ideologiím,které hlásaj nenávist vůči jiným(komunismus,fašismus).Takže byjste mohli přestat být zaujatí a používat hlavu.JAsně že mi řeknete nato ,že jsou tady jiné ale""""".Někteří lidé s církve se nechovali nijak zvlášť dobře,to výme všichni,ale nenechali to dojít tak daleko jako Stalin a Hitler atd.Jinak se mějte krásně.

 
iron maiden
iron maiden - 21.3.2007 19:39

poculi ste nasli jezisovu hrobku a ze je tam aj maria pochovana jezis maria magdalena a jeho syn a ze uz sa na to natocil film
smajlik - 22smajlik - 22smajlik - 22smajlik - 22

 

Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-150 | 151-200 | 201-250 | 251-300 | 301-350 | 351-400 | 401-450 | 451-500 | Další strana