CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

Nové video od Pipes and Pints

Nové video od Pipes and Pints

Ahoj všem, nové video Pipes and Pints je konečně venku.

Camera, edit: Martin Vrbický, Fullface Productions

Jako  další jsme se rozhodli zfilmovat jeden z našich nejstarších válů  Different Way (Jiná cesta). Samotný název napovídá o čem by to tak asi  mělo být. V klipu kromě naší Jiný cesty, kterou se snažíme více či méně  úspěšně kráčet spoustu let, vzdáváme hold i cestám našich dalších  kamarádů, spolupracovníků a spoluharcovníků. Different Way je jedním  velkým poděkováním vám všem, kteří pro alternativní scénu něco děláte,  ať už v klipu jste nebo nejste. Počínaje chozením na koncerty, hraním v  kapelách, psaním, vytvářením prostoru pro setkávání se s ostatními a  pořádáním megalomanských akcích zdaleka nekonče.


Přejeme vám všem, ať  na té vaší cestě, kterou jste si kdysi dávno vybrali, vydržíte co  nejdéle a doufáme, že se na ní budeme ještě hodně dlouho potkávat.

Vaši Pipes and Pints


10.12.2010   Rubrika: Články   |   Komentářů: 56   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,3
PUNK 1,3

Videa:

 

Diskuse ke článku - Nové video od Pipes and Pints

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-56
Lord.Alex
Lord.Alex - 13.12.2010 16:07

P.B.V. :zajímalo by mě pár konrkténích jmen kapel, které se podle tebe za něco, za ten punkrock schovávaj...a ždímaj z něj
Jinak teda ještě by mě zajímalo co si myslíš o akpelách co jsme vypsal níže...nějak moc na nic nikdy nepoukazovali a asi nikdo se neodváží je neoznačit za punkrock ne?:=)

 
P.B.V.
P.B.V. - 13.12.2010 16:01

Chrpa, Lord.Alex: Nevím, kde, v kolik a za kolik hráli PP hráli, od organizátorů akcí nebo jejich kámošů jsem ale slyšel o požadavcích téhle kapely; jestli je to pravda nebo jen nafouknutá bublina, to fakt nedokážu posoudit, sám jsem jim žádný koncert nedělal. Každopádně festivaly jsou něco jiného než klubové akce, na větším fesťáku má česká kapela šanci na dobrý čas zpravidla jen tehdy, pokud v ní hraje někdo z pořadatelů nebo pokud jsou to aspoň jejich dobří kamarádi, jinak přednost vždycky pochopitelně dostanou zahraniční skupiny. Že je angličtina zpěvnější, je jasná věc, a když se k tomu přidá líbivá melodie ve stylu, který právě letí, a dobré konexe, tak je cestička na výsluní vymetená. Já osobně bych si anglického zpěváka do kapely nevzal, a to z toho důvodu, že chci, aby nám bylo rozumět i bez překladačů a na koncertování v zahraničí jsem taky nikdy ambice neměl. Ono to v té muzice taky dost často bývá tak, že kapela chce svou angličtinou zakrýt myšlenkovou prázdnotu nebo nedostatek textařské invence a talentu. (A znovu: Není řeč o Pipes and Pints!)
"To, že někdo hraje punkrock neznamená, že musí v textech jen nadávat!" A o čem jiném píšu níže? Chce to pořádně si příspěvky přečíst a hlavně pochopit, co chtěl jejich autor sdělit. Mimochodem, zpívat o závažnějších věcech jde i bez nadávání. Závěrem: problém není postaven tak, že by některé kapely o sobě tvrdily, že jsou drsní punkeři a ve skutečnosti byli měkcí punkeři, nýbrž tak, že některé kapely na punku vydělávají, schovávají se za něj, využívají a zneužívají ho a tím taky diskreditují a v podstatě zabíjejí. (A znovu: Není řeč o Pipes and Pints!) Ne že bych se tomu divil, je to normální proces, že systém každou anomálii vstřebá a ještě před jejím znevýznamněním se z ní snaží vyždímat, co se dá. Zaráží mne jen to, že to skoro nikomu nevadí a když se proti tomu člověk opatrně ozve, je hned za nejhoršího. Kde to proboha jsme? Co je tohle za zkurvenou dobu? Kam se to celá ta slavná česká punková scéna posunula? Ještě pár takových reakcí a pak už mi asi konečně dojde, že tohle už není můj boj ani můj svět.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 13.12.2010 14:30

P.B.V.:podle mě se pleteš, protože dneska fakt každej anglicky umí, nebo ikdyby neuměl, jsou automatické překaldače a přeložit si jakejkoli text je otázka pár sekund...Pokud někdo má zájem. ty jako hudebník asi víš, že angličtina je prostě tisíckrát zpěvnější než čeština, takže tak.
A k těm kapelám ještě, ty za všim vidíš moc kalkul, ještě bych dal tu variantu o které si nemluvil. Mluvíš o tom, že kdo nechce nic sdělit, neni punk kapela...Když mrkneš o čem zpívali Ramones, Boys, Adicts, Yachts atd.nu to nejsou punkové kapely např pro tebe?:=) To, že někdo hraje punkrock neznamená, že musí v textech jen nadávat! ne každej má deprese a je permanentně nasranej..podle mě se dá zpívat i o fain věcech, proto texty PP jsou dle mě fain. Přeložil sis je?
A závěrem schovává se někdo za něco? která kapela o sobě tvrdí my sme drsný punkeři a podle tebe jen kecá např?
A s těma časama, jak říká chrpa..nevim o tom, že by hráli v kdo ví jaké časy hehe, spíš naopak sem se divil, že kde jaký neumětelové maj lepší čas jak oni..

 
Karlos
Karlos - 13.12.2010 12:35

chrpa: Tak ten minulý příspěvek beru zpět. Jsem si teď přečetl znovu ty starší příspěvky.

Jinak nevím, jak moc jde této kapele o peníze, či o něco jiného. K tomu, abych to mohl posoudit, bych ty kluky musel znát osobně, pže ono není vždycky všechno tak, jak se to může na první pohled jevit. Každopádně souhlasím s Petrem, že na punkové scéně by mělo jít především o to, přimět lidi k zamyšlení, předat jim třeba i nějakou tu svoji životní zkušenost, poukázat na problém, že něco není v pořádku a nikoli o pózu, či image a vůbec ne o prachy. Ale to záleží na každém, jak má nastavený ten svůj žebříček hodnot, že?smajlik - 1

 
Karlos
Karlos - 13.12.2010 12:21

chrpa: Nikdo Ti přece neříká, co máš a nemáš poslouchat.

 
Medvěd
Medvěd - 13.12.2010 12:04

chrpa: Koukám,že sis našel kámoše.smajlik - 1smajlik - 10

 
chrpa
chrpa - 13.12.2010 11:29

zpěvák není čech-proto ta anglčtina a jen proto se kapela nepřestěhuje do anglie...
hrát na antifestu vod dvou vod rána je zřejmě ten nejlepší čas,páč sou zaručeně všichni pankáči vzhůru-viděl sem na vlastní oči...
zadara nehrajou,samozřejmě-já to použil coby provokaci,páč prachy tu prostě sou a bez nich to nejde-SORÁČ PANKÁČ...
poslouchat budu a budu co já chci-a nezmění na tom nic nějaký moravský jabko...
a to je asi tak vše...

 
P.B.V.
P.B.V. - 13.12.2010 10:54

A poslední dodatek: Nejednou už jsem tady v různých diskusích napsal, že nikomu neupírám právo na existenci, ať si každý skládá, hraje, zpívá, nahrává a vydává co chce. Jen bych uvítal, kdyby se nikdo za nic neschovával, nic nezneužíval a nazýval věci pravými jmény, alespoň tedy na této scéně; ta komerční, popkulturní, mainstreamová nebo jak ji nazvat, je mi srdečně ukradená.

 
Karlos
Karlos - 13.12.2010 10:53

P.B.V.: Nepletešsmajlik - 5 Také upřednostňuji kapely zpívající česky a to především proto, že u mě je na prvním místě text, potom až muzika a když má kapela obojí super, tak potom padám na prdelsmajlik - 10

 
P.B.V.
P.B.V. - 13.12.2010 10:49

Ještě jedna věc: Česká kapela, která zpívá anglicky, českému publiku toho asi moc sdělit nechce, nebo se pletu?

 
P.B.V.
P.B.V. - 13.12.2010 10:44

Lord.Alex: Věčné téma je opět tady, co? Ty dělíš kapely jen na dva druhy, drsné odpůrce systému a ty, které nezabředávají do hlubších témat a hrajou jen tak sobě a lidem pro radost a když jim za to navíc dobře zaplatí, proč ne, tím líp? Jo, oba typy existují, ale jako krajní varianty, mezi tím jsou mraky kapel, které se snaží zkloubit obojí, které dělají písničky pro zamyšlení i pro oddech, hrají nejen proto, že je to baví, ale i proto, že tuhle cestu vidí jako jednu z možností, jak lidem něco sdělit a nějaká sláva nebo prachy jsou pro ně třeba až na druhé nebo třetí koleji. Nevím, do které kategorie zařadit Pipes and Pints, osobně je neznám, můžou to být super lidi, kteří na sobě tvrdě makají a to, co dělají, myslí naprosto vážně; napsal jsem, že z toho, co jsem o nich slyšel, jsem nabyl dojmu, že jim jde především o peníze - a samozřejmě taky o slávu, to jsou spojité nádoby - když jsi úspěšný, máš prachy. Tohle se o nich prostě u nás říká, že jsou to hvězdy, které chtějí hromadu peněz, hlavní časy na koncertech a nevím, co všechno ještě, zkrátka ostré lokty a nulová pokora, ale taková je holt doba, že? Pro mě ale kapely, které se vyhýbají hlubším tématům a jde jim jen o co nejrychlejší proniknutí na vrchol showbusinessu a zbohatnutí (pozor, teď není řeč o P&P, myslím to všeobecně), nejsou kapely punkové, ale takové, co se na punku jen přiživují, které z něho dělají obyčejnou špinavou komerční záležitost.

 
punk-fu
punk-fu - 13.12.2010 1:15

punkie: obrázek - images(31).jpg smajlik - 5smajlik - 5smajlik - 5

 
punkie
punkie - 12.12.2010 23:09

mě se taky líběj dudy ... :-) a ten hudební nástroj taky :-)

 
punk-fu
punk-fu - 12.12.2010 21:19

mrtvola ©: to je fakt, ale na nástroji taky značně záležísmajlik - 8 ty dudy se mi v tý písničce prostě moc líběj...smajlik - 5

 
mrtvola ©
mrtvola © - 12.12.2010 20:47

punk-fu: grády nezáleží na nástroji, ale na muzikantovi.

 
punk-fu
punk-fu - 12.12.2010 20:44

tak tajten vál už zní z mých zaprášených repráku dobrej tejden.... užásná písnička navíc jsem nikdy nevěřil tomu, jaký grády můžou dát písničce " obyčejný " dudy...!

 
punkie
punkie - 12.12.2010 16:42

myslim, že jim nejde o prachy, ale o úspěch... to jsou odličný věci, ikdyž spolu ve výsledku můžou souviset.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 12.12.2010 16:11

Už zas někdy knourá, že někomu jde o prachy, Nu a co, at mu jde třeba o prachy kdžy nekáže vodu a nepije víno, tak proč ne. Oni pokud vim nezpívaj o tom jaký jsou chudáci a nedělaj ze sebe nejdrsnější odpurce systému jako jiný kapely..:=)
A uměj hrát, lidi přijdou, tak at jim nasypou.-princip nabídky a poptávky funguje všude. Nevim proč by punkrocková kapela pokud je dobrá měla bejt vyjímkou:=)
NOFX taky nehrají za deset tisíc že:=) atd atd

 
Karlos
Karlos - 12.12.2010 10:29

Berny: Vždyť to taky říká ... a právě proto, že všem pořadatelům jen o ty prachy nejde, tak ty akce u nás jsou a jsou docela hojnésmajlik - 10

 
Berny
Berny - 12.12.2010 10:18

jj to právě vím, že visáči sou starý vyžírkové, ale víš co, kdyby pořadatelům šlo jenom o love tak by toho moc nevydělali, když by museli solit takový pálky zámkům aspol.

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-56