CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

Na koncert na Rychtu? Né,děkuji.

Na koncert Na Rychtu ? Né,děkuji.

Jednoho dne mi brácha povídá: "Hele, bratře, mám možnost dvou lístků na Visací zámek do Boleslavi na Rychtu na Štěpánce, nechcete s mladou jít, já že bych vám to dal jako dárek k Vánocům, co?" Mu říkám: "Jasně, jdem!"

No tak to klaplo a my byli už asi čtrnáct dní předem pěkně natěšení.Teď toho času taky moc nemáme. No, spíš přítelkyně, páč vánoční shon vrcholí, tudíž ona je pořád v práci, takže to musela udělat tak, aby měla na sobotu druhý den volno. 10.12.2010 přichází pátek a s ním koncert VZ. Asi okolo sedmý vyrážíme z vesnice směr Mladá Boleslav. Zhruba za půl hodiny jsme na místě a přichází hned u vstupu první šok v podobě nehorázně vysokého "vlezného" v podobě 250 korun!!! Jsem si říkal, že se snad posrali, napálit takhle vlez na Visáče a dvě nějaký začínající kapely, nebo, či co to bylo, jinak se jim ani vlastně říci nedalo. Tak to byla první věc, co mě nasrala. Další rána byla po vstupu do hospody, kde bylo normálně pod nulou a to nekecám!!! Kdyby se "akce" uskutečnila venku, tak to vyšlo úplně nastejno, zkrátka zima jak v Rusku, co vám budu povídat. A do mikiny (popřípadě do třička), by se svléknul snad jenom sebevrah. Personál točil pivo normálně v zimních bundách!!! Pivo, to byla další rána. Na štěpánskou Rychtu chodím už mraky let, ale tohle jsem tam doposud ještě nezažil. Pivo stálo 29.korun! Heh, pivo, spíš taková sračka to byla, podle toho, jak to ti "umělci" točili. Když jsem se jich ptal, proč to stojí takovej ranec peněz, tak mi odpověděli, že jako dohasil Visací Zámek, takže je to dražší.Já osobně tam na VZ byl naposled tuším před třemi lety a bylo to v pohodě. A to samé snad ještě déle na SPS. Tady je prostě jenom někdo prachsprostě hamižnej a nemá sebemenší soucit. Prostě hrabat, hrabat, hrabat a zase jenom hrabat!!!!

To, že si tím pátkem odradil vpodstatě všechny návštěvníky, tak to mu je zřejmě jedno. Každej, kdo tam přišel, se už u vstupu zarazil, když po něm takovej vychrtlej týpos (údajně majitel, takovej pan diskotéka), chtěl dvě stě páďo, natož pak, když si chtěl koupit pívo a mařka na něj vychrlila 29 korun! Takovýhle ceny bych bral a i beru třeba v Praze ve Vagonu, Sedmičce nebo v Rock Cafe, ale tady? No jděte mi doprdele!!!! Zkrátka tady v té hospodě jsem byl na akci naposledy a že jsem to tam měl rád a chodil jsem tam na punkárny rád, to jsem měl a chodil!!! Celkově mě příjde, že majitel absolutně nemá ponětí o tom, jak se vlastně hospoda vede, a už vůbec né o tom, jak by měla punková akce vypadat. Ten jenom vidí ten zisk, co mu spadne do kapsy! Ano, jasně, nikdo nedělá akci, aby na ní prodělal. Ale tady, jak jsem psal, šlo hlavně o prachy a osobní nenažranost!!! Si asi "majitel" řekl: "Napálíme to, vyždímem punkáče z peněz!!!" Tak s tím ať jde do hajzlu!!! Já osobně můžu hodnotit a "kecat" do toho, páč jsem osobně nějakou akci společně s dalšími lidmi pořádal, viz třeba deset let Kozího mejdanu. Ano, taky to byl povětšinou prodělek, sem tam se taky zadařilo, to netvrdím a nepopírám, ale nikdy jsme nenahazovali například nehorázný ceny za pivo atd. Kdyby jsme na Kozím mejdanu dali pivo za 29 korun, tak nás tam lidi utloukli hráběma!!! Tenhle "machr" se ale rozhodně nestyděl. Teď někdo může namítat, že tam platí nájem, elektriku, vodu atd. Jasně, beru! Ale to platil i před například třemi lety a od té doby, si myslím, že až zas tak ceny nestouply. Alespoň né tak, aby během tří let, co jsem tam nebyl, vyskočilo pivo Gambrihnus o deset korun!!!

No, já už to ukončím. V tomhle, co píši, mi nešlo vůbec o kapely, kde stejně ty dvě byly tragický a nebejt převzatejch skladeb, tak neměly ani co hrát. Naštěstí tam byli Visáči, kteří to alespoň tak trochu zachránili... Šlo mi především o to, že se pořád na naší punkový a celkově undergroundový scéně najdou svině, které na nás chtěj pouze a jen rejžovat, místo aby nám naopak něco nabídly a vyšly nám vstříc, čímž by měly zaručeno (ty svině), že se tam zase budeme těšit a vracet. V případě Rychty si jen přeju, aby ten vandrák šel co nejdříve od válu a aby to tam fungovalo jako za starejch dobrejch časů, kdy jsme se tam celý nadrbaný těšili na akce. To, co se tam děje dnes, tak je nejrychlejší cesta k tomu, že to tam bude brzo zavřený!!!! Nazdar!

Punku zdar a hamižnejm, nenažranej a jim podobnejm kurvám zmar!!!!!!

Medvěd


12.12.2010   Rubrika: Články   |   Komentářů: 58   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,2
jde to 2,2
 

Diskuse ke článku - Na koncert na Rychtu? Né,děkuji.

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-58
Medvěd
Medvěd - 13.12.2010 11:37

...A takhle to jde dokola,což ti nemusím vysvětlovat,páč to určitě z Jožka festu a těch benefitů pro psí útulky znáš,že zajistit akci,její průběh a vůbec vše okolo stojí hodně peněz a sil.Ta zábava je až na posledním místě v tvém případě a je to takové odměnění za vykonanou práci.Jo a pak ještě ten pocit,když tomu majiteli předáváš třeba patnáct tisíc a víš,že to těm zvířatům strašně pomůže.Takže asi tak.Jo a hele,doraz teď v sobotu do Hradce na Punkový vánoce.smajlik - 14

 
Medvěd
Medvěd - 13.12.2010 11:36

Bukva: Tak je pravda,že tehdá slevit mohli.Já na jejich místě bych to udělal.Jinak bych to řešil tak,že bych ten koncert prostě odpískal,vzal bych třeba kazeťák,nějaký nahrávky čehokoliv a jel bych takhle :-))) On ale zřejmě něchtěl ty lidi zklamat,tak do to šel i za toho předpokladu,že to nedopadne dobře.Ale taky.Pokavaď nemá love na pokrytí nákladů,tak ať radši nic nedělá.Však,co je to pak za zážitek a pořádání akce,kde pak ještě dva měsíce musíš makat na horách...Jinak my třeba na Milkovicích jsme kapelám říkali,že klidně můžou zahrát a klidně ať to tam mydlej tři hodiny,to nám je jedno,ale ať nečekaj,že jim něco dáme,krom piva a pár korun na cestu.Tehdá tam taky zavítala jedna kapela,kterou nebudu jmenovat a chtěla po nás dvacet litrů.Sem jim povídal,že tady je to ražený v duchu androše a že ať se nezloběj,ale takovýhle tady nepotřebujem.No oni se nasrali a ještě nás chtěli prát ty vole :-)))) Stejně by dostali po tlamě,ale to jedno,o to nejde.Si vem,že se sami pozvali,sami přijeli,že tady teď teda budou hrát.To jsem nechápal.Byla to pecka,když jsem tenkrát pro něco šel,vylezu ze stodoly,tam pětice metláků a "Kdy budeme hrát ?" ...říkám:"Co ? Vás někdo pozval,že o tom nevím ?" "Né nepozval,my jsme normálně přijeli zahrát na vaší akci." Jako by se nechumelilo :-)))) Sem jim říkal,že ať klidně zahrajou,ale zadarmo,že já osobně jako jeden s pořádajících a ani nikdo jinej z nás s nima nepočítal.Heh,čuměli jak roury :-))))Hele,mě se taky povedlo dost kapel nasrat.Za všechny mě sere třeba Cirguz,kterej po nesl tehdá dost blbě.No ale to už je pryč.Tehdá prostě nebyly love,páč jsme měli velký voči a překoučovali jsme to...

Ale jak říkám víše.Kdybych zjistil,že na třeba ty VZ nebudu z důvodu malé návštěvnosti mít,tak je odvolám.A né,jako tomu bylo teď naposledy,že napálím vstup a pivo.To ať se na mě nikdo nezlobí,ale byla to dost velká prasárna.Nebo hele,ať dělá jen akce,do kterejch se finančně vejde a nebude se pak z toho ještě třeba půl rok hrabat.Nám se na Kozím mejdanu snad jednou povedlo,že jsme vydělali.Jenže ono řekneš vydělali.Z těch peněz se zase pokryly všelijaké náklady na zvířata,nafta do traktoru,elektrika,voda...jídlo pro nás,jako pro ty,co na statku u Standy vegetili a ták,takže v podstatě vše.Stejně,když jsme zase po roce pořádali další ročník,tak jsme se museli kurevsky otáčet,aby jsme sehnali peníze.A takhle to jde d

 
Bukva
Bukva - 13.12.2010 11:01

ZEFV : souhlas , ale ... !

Kristofson: taky souhlas , kamos delal pred 7 lety v jedny prdeli festak na kterej fakt prislo malo lidi a hrali tam i visaci. Prijeli na akci a kamos jim rika ze je malo lidi jestli by neslevili a visaci si proste sedli do hospody vedle a rekli bud nam das tech 20 klacku nebo nezahrajem. Co si mel kamos vybrat, zklamat tech cca 100 lidi co tam bylo (a vstup byl levnej a na chlastu to taky nebyla zadna rejze) anebo zklamat sebe. Vybral si sebe, visace zaplatil, na akci protekl a pak dva mesice mil na horach nadobi aby to zaplatil.

Ono je to tak asi teoreticky spravne, kapela dodrzela svoje a poradatel taky dodrzel svoje. Teroeticky funguje i komunismus =)
Prakticky na tom byly biti oba, poradatel , kterej musel prodelek rucne odmakat a uz zadnou akci neusporadal a i Visaci, kterej tady nemuzem prijit na jmeno za to ze nam pohrbili akci/e.

Jo holt poradani akci je hodne tvrdej a nevdecnej chleba. Osobne to nepreju ani nejhorsimu nepriteli smajlik - 13

 
Medvěd
Medvěd - 13.12.2010 9:50

fantomas: No jo,hochu,majitel žije v jiným světě :-) Fuck off !!!!

Lístek do Vagonu jo ? Hochu,to mi nevýjde.Možná po novém roce,kde se chystám do Prahy.

 
Kristofson
Kristofson - 13.12.2010 9:21

No jinako k tema vasim vybajenejm Visacum kolik prachu berou radej resit nebudu, ale navic pokud je chces na akci tak ty prachy co si rikaj jim este vetsinou musis podepsat na smlouvu a kamaradi mili zlati verte tomu ze s nima potom co to podepisete ani korunu dolu neukecate a dostanete padny argumenty aby ste platili i kdyz ti dojde malo lidi atd... smajlik - 18 Ono kazda mince ma dve strany ver tomu ze majitel nebyl ten kdo si tam mastil kapsu.
Ja osobne problem s tim kdyz kapela chce prachy za hrani nemam, ale zas i ta banda musi brat v potaz celkovy prubeh akce, proto kazdy bande co zvu garantuju primarne cestu a podle navstevnosti zalepuju huby. Smluvnim kapelam se obloukem vyhejbam jelikoz je mi to proti srsti. 667

 
Karlos
Karlos - 13.12.2010 9:20

Lord.Alex: Já se Ti musím omluvit. Ty 4 odstavce jsi nepsal ty, ale Zefv, máte stejnou ikonku, tak jsem se trochu nešťastně překouklsmajlik - 12 Ale to nic nemění na tom, že jsi mi neodpověděl na mou otázku, ale tak to už nebudu řešit, máš k tomu asi své důvodysmajlik - 1

 
fantomas
fantomas - 13.12.2010 9:09

Medvěd: No koukám ještě, že jsem se na Flédě tak zkalil, že jsem už na Rychtu nevyrazil .. hezky nám ta Bolka přerůstá ve "velkoměsto" ... smajlik - 6.
Máš u mne lístek do Vagounu tam je alepsoň to vlezný poloviční a zaručená sauna i v největších mrazech ! Jinak oceňuji i Tvou produktivitu zde .. jeden příspěvěk míjí druhý ... neuvěřitelné!
Co se týče života kapel ala money tak to nejlíp popsal zefv, sám bych to líp neuměl .. díky Zefv !

 
Sanovak
Sanovak - 12.12.2010 22:39

mrtvola ©-dobra hlaska s tim cirem :-D
jinak me sere dyz za hudbou vidi nekdo pouze byznys,z toho je me na bliti..at si vemou neco navic dyz so udobry ale hrat za takovydle palky,no nic pro me.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 12.12.2010 20:34

Visáči jsou prostě klasika, to jim už nikdo neodpáře. Mně se třeba jejich poslední deska zdá dost slabota, ale to nic nemění na tom, že mají v repertoáru zlaté pecky českého punkového fondu. Je úplně normální, že za koncert berou prachy, které tomu odpovídají.

Mě by na tom koncertě, o kterém píše Medvěd, nasralo jen to, že nebyl vytopený sál. Jinak, když řídím, tak nechlastám a dal bych si maximálně jedno malé pivo. Takže cena piva by mi nevadila. Zato by mi vadil posraný koncert a neprofesionalita muzikantů, což se nestalo. Co se týče vstupného, tak to se řídí nabídkou a poptávkou. VZ by byli padlí na hlavu, kdyby šli s cenou dolů, když to lidi pořád ještě akceptují.

Když na ně lidi přestanou chodit, tak ta cena za vstupné bude určitě menší. Tak to prostě funguje a osobně, pokud bych měl problémy s cenou lístku, tak bych to řešil jako Sanovak. Zajel bych si v létě na nějaký fesťák, kde toho jde vidět během pár dní více za rozumný peníz.

 
punk-fu
punk-fu - 12.12.2010 20:34

k těm cenám, tady bych hodnotu vstupnýho rozčlenil do dvou skupin.... na vlezný na koncert kapely která se hraním živí a na koncert kapely která mimo hraní normálně pracuje... je jasný že kapelníci kteří se v pátek večer sbalí a vyrazí někam do klubu nebudou mít tak velký vlezný jako kapelníci kteří se hraním živí...

jinak si myslím že VZ si ty peníze zaslouží, byl sem na nich teďka v brně a byla to docela dobrá akce... navíc bych tady podotknul že začaly ještě před rokem 89 (82) ... v tý době sem nežil, ale bylo to hodně krutý... hlavně STB... klobouk dolů
a 40 tisíc za koncert kam příjde 100, 150 lidí se mi zdá dost, i když na druhou stranu to vybavení, rodina taky něco stojí, což...

 
prase-punk
prase-punk - 12.12.2010 19:53

Fífa: jo aby meli na darky smajlik - 3

 
prase-punk
prase-punk - 12.12.2010 19:52

OldHandFromHell: me to řikal kamarad co taky pořáda akce a řikal VZ a Konflikt kolem 40k tak nevim ale mozna mas pravdu vid :) kazdopadne Plexis co jsem viděl v létě tak to jejich vystoupení bylo super mělo to energii jako svině neřikam že ty visáči ne ale s plexis se nedali vubec srovnat

 
Fífa
Fífa - 12.12.2010 19:50

Já taky byla nedávno na VZ, a pořadatel říkal, že chtěli 40 táců... třeba zdražili před vánocema smajlik - 1

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 12.12.2010 19:39

Karlos:já nevim o tom, že bych ti odpovídal:=) natož 4 odstavci:=)

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 12.12.2010 18:50

Vysací zámek bere 25 táců, žádnejch 40, nevim, kde si na to Prase-punku přišel...dražší sou už akorát Plexis, ale jenom o pár táců...Je to shit takováhle pálka, takže pak ten vstup lítá uplně ve sračkách...jinak Haubert tvrdí, že jim příjmy z koncertů tak, tak stačí i na obživusmajlik - 1

 
mrtvola ©
mrtvola © - 12.12.2010 18:05

Karlos: normál, to se dá pochopit. Lord Alex je z Prahy a všechny tam zná. Prostě má strach, že kdyby to vykecl, tak ho Visáči umlátí tím dřevěným čírem, co nosí na hlavách smajlik - 10 smajlik - 14 smajlik - 17

 
Karlos
Karlos - 12.12.2010 18:03

prase-punk: Pěkná pálka. Už mi je jasné, proč se říká to, co už jsem tu jednou psal a to, že většina jejich koncertů končí s prodělkem. Se divím těm pořadatelům, že si je i nadále zvou. Mě se sice jejich muzika líbí, podpořím je i koupí jejich CD, na koncert, jaký udělali v Lucerně ke svým 25 narozeninám jsem také zašel s chutí, ale bez tohohle budu.

 
Karlos
Karlos - 12.12.2010 17:59

Alexi, děkuji za odpověď. Na jednoduchou otázku odpovědět čtyřmi odstavci a přitom neodpovědět je obdivuhodný výkon. Nepřemýšlel jsi někdy o politice?smajlik - 5

 
prase-punk
prase-punk - 12.12.2010 17:48

jinak na jedinou spravnou rychtu se chodí na tekkno :D

 
prase-punk
prase-punk - 12.12.2010 17:47

karlos - VZ si za koncert berou kolem 40 tisíc jinak ty ceny co tady šanovak psal mi prijdou nepresny hlavne Totaci si nevezmou urcite jen 11 a SPS berou 5-6 tisic
ale zalezi proste na klubu a pořadateli, někdo to dela proto ze ma tudle muziku rad a nekdo v tom vidí jen obyčejnej byznys :-)

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-58