CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

Rádoby pankeři - nasrat na vás!

tohle na ně poslat

     V posledních letech jsem neskutečně zhnusen z toho, jak komerční společnosti okrádaj punkové hnutí o nápady a těží na tom milióny! Bohužel, nejenom v našem státě se najde stádo kreténů, který tohle nosí jen proto že maj hovno v hlavě, aby šli s módou a jejich okolí je uznávalo. Ještě víc mě serou sdělení masmédií, která za punk označují kapely tipu Green Day, Good Charlotte, Simple Plan, Sum 41 či stovky dalších nic neříkajících kapel. S punkem tyhle sráči nemaj nic společnýho! Já osobně to nazývam anti-punk > všechny zásady proti kterejm punk vznikl! Texty o hovně, hudba rádoby punková narychlo vytvořená aby vydělala hodně peněz, styl velkejch drsňáků, který akorát oblbujou malý holčičky, nakonec jedinej důvod proč hrajou jsou peníze! To je přesně proti punku. Jestli se mi tady někdo začne ohánět že jsou to punk-rockové kapely tak ho kopnu do zadku. Punk-rock je úplně to samí jako punk. Punk-rock byli například Sex Pistols, The Clash nebo Eddie and The Hot Rods! Proč někdo musí spojovat tyto legendy se sračkama, který nám nic nového nepřinesly a pouze okrádají punkové tradice?! Mor na ně!

 

     Mám na srdci jednu věc. Směju se všem lidem, který cokoli udělaj jen kvůli potřebám většiny nebo svého okolí. Jsou to zbabělí sráči, který se bojí vystrčit hlavičku aby na ně náhodou jejich okolí neukazovalo jako na outsidera. Dnešní doba je přece super, v televizi vám nikdy nelžou a ukazujou přece svět takovej jakej je. Musíme tady žít s odpornejma reklamníma billbordama, který k životu vůbec nepotřebujeme. Akorát se nám tim společnosti snaží vymejt hlavu a ukázat co přesně máme dělat abychom se zařadily do fronty správných občanů.

 

Tak se všichni zařaďte a žijte život tak jak to chtěj bohatí mocipáni, je to přece krásný a důležitý pro váš život!!

 

Jestli si někdo myslí, že větou Punk's not dead  či plackama Anarchy něco změní tak ať v tom pokračuje.. je nám všem svobodným pankerům akorát k smíchu..

 

autor: ŠPÍNA

 

FUCK OFF


3.10.2006   Rubrika: Články   |   Komentářů: 713   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,2
jde to 2,2
 

Diskuse ke článku - Rádoby pankeři - nasrat na vás!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana
Kikuse
Kikuse - 7.3.2007 17:38

no to je důležitý... a moc smajlik - 1 a hlavně smajlik - 1 to je hovadina a pro mě nepochopitelný, jak si může někdo oblíct něco, co je tak extrémní jako pank a nevystihuje ho to... ty hadry sou jenom vyjádření toho, co v tý hlavě máš... ale kdo chce, může se na to vysrat a vzít si jenom tričko a džíny když to nechce vyjadřovat takhle... může hudbou a tim co dělá, nb čimkoliv jinym... smajlik - 1 já mam třea zrovna oblíbený věco co vyrobim a následně je na sebe voblíknu, nb malování nb básničky... nb jen mluvení smajlik - 1 ...no problém ale potom je, dyš má někdo obyčejnou zapadající hmotu místo mozku a dělá ze sebe pankera, a to eště jenom kvůli tomu, aby byl drsnej...smajlik - 4

 
manics4
manics4 - 6.3.2007 20:23

Anonym: som sa celkom na tebe zasmiala :D

 
manics4
manics4 - 6.3.2007 20:22

Anonym: ???

 
Kikuse
Kikuse - 2.3.2007 21:30

já ho třea vidim, ale myslim si že... no k těm metalákům, oni maj podle mě děsně daleko k pankerům... moc moc mocsmajlik - 3

 
Kikuse
Kikuse - 1.3.2007 17:51

a já říkam zabejvejte se, páč je to skvělá věc pro jasný vyjádření osobnosti... já to teda tak beru, a moc mě mrzí, že sou takoví, co to kazí, a myslej si bůhví jak nejsou drsný, dyš maj pásek z pyramid... možná je to odemě povrhní řešit hadry, ale já to beru skoro jako nějaký umění, vyjadřovat se oblečením... ale jasně že vim, že to tak beru snad jenom já a ty ostatní ne, proto to beru s rezervou... smajlik - 1 na těch, co vim, že se tim vážně nevyjadřujou

 
Kikuse
Kikuse - 27.2.2007 18:05

hm já si myslim, že to "oblečení" je v panku fajnovym prostředkem jak něco sdělit...

 
energie G
energie G - 26.2.2007 22:52

už zase oblečenísmajlik - 1 no taky k tomu něco: když má někdo punkový triko, pak už je to druh punkovýho oblečení....když má někdo metalový triko, už je to část metalovýho oblečení...když má někdo koženou bundu a pod ní nemá žádný triko kapely, ale vypadá jako punkáč třeba tim že má roztrhaný džíny propíchaný sichrama, řetězy a podobně, zase je to punkový oblečení nebo minimálně oblečení, který vypadá punkově, i když to nemusí být punkáč, čili pokud se Kremiku Si. ptáš co je punkový oblečení tak je to oblečení, který tak vypadá ale nemusí ho nosit nutně jen punkáči...někdy nosí metalisti dost podobný oblečení jako punks, krom toho že maj třeba metalový triko nebo černý boty do špičky, ale punk je prostě nejen styl hudby, nebo styl života, ale i styl oblíkání...je to móda, vždycky byla, i když si mohla nosit koženou bundu nebo džísku, pořád většina punks na sobě nosí něco, co punk připomíná...ten kdo ne, ten nenosí punkový oblečení, ale punkáč to být může....ale punkový oblečení se pozná tak že ho nosila, nebo nosí většina punks, to který si někdo vymyslí, třeba si nosí já nevim pyžamo a na to pláštěnku, je to sice originální, ale těžko tomu můžeš říct punkový oblečení, je to prostě pořád pyžamo s pláštěnkou, protože pak můžeš říct punkový oblečení úplně každýmu oblečení a každý kombinaci oblečení, kterou kdo nosí, čili by se to mělo nějak definovat, protože jak jsem řekl, punk je prostě móda, když si někdo veme bombra a maskáče, tak to prostě neni punkový oblečení apod...a jestli to myslíš tak že punkový je všechno, čim se člověk naprosto odlišuje od ostatních tak takových oblečení už moc neznám, protože už skoro všechno člověk vyzkoušel...ale pokud budeš řikat tomu svýmu oblečení že je punkový, i když ho budou nosit třeba grungeři, bo já nevim třeba nějakej týpek tří tisíce kiláků vzdálený, kterýho si třeba vživotě neviděla, řikat si tomu můžeš jak chceš...třeba že máš punkový oblečenísmajlik - 16

 
Kremik.Si
Kremik.Si - 26.2.2007 18:32

For anonym: no moc s tebou nesouhlasim!! podle me nemužeš říct že metalový oblečení je to co nosí metalista......každej má na to jinej názor..někdo si třeba vezme triko s nápisem punk kapely a to mu k pocitu že je punk stačí a jinej zas musí bejt vidět,dávat najebo že to co ostatní maj v hlave on má na sobě...asi proto sem vznesla svoji otázku a taky kuju Kikusi že mi dala jednoznacnou odpoved co je pro ni punk obleceni a ne jako ty....Zdar smajlik - 3

 
Kikuse
Kikuse - 26.2.2007 18:15

jo a eště... oblečení mi příde jako skvělej způsob vyjadřování osobnosti, toho co je venitř a jak to ten člověk cítí... takže i na hadry mi přídou děsivý nějaký normy natož módní trendy... smajlik - 17

 
Kikuse
Kikuse - 26.2.2007 18:13

Kremik.Si: na tu otázku pankovýho oblečení... to je podle mě něco, co by mělo pohoršovat... něco co se vymyká :) takže může hodně pracovat fantazie... to se mi moc líbí smajlik - 1 já sem třea děsně tvořivá, tak dycky něco starýho najdu, nějak vylepšim, navlíknu to na sebe... a docela to i považuju za pank, páč pohledy a řeči některých sou dost... no... no moc se to ostatním nelíbí :) taky si myslim, že v panku třea nejsou ani tak důležitý třea piramidy, kerý spousta lidí pokládá za "podmínku"... a řekla bych, že čim vlasnoručnější a příšernější je to věc, tim je pankovější... asi tak má teorie, určo jí má někdo jinou smajlik - 1 ráda si jí poslechnu...

 
Kremik.Si
Kremik.Si - 23.2.2007 21:04

Kikuse: A co je podle tebe punkové oblečení???

 
Kikuse
Kikuse - 23.2.2007 20:46

ty jo... úžasný... cha ha ha sem ráda že to tady eště někomu myslí... páč s takovýma lidma nebude pank mrtvej... jenže nechci myslet co bude pak, až se přemnoží ty růžový holčičiky v "pankovejch" hadrech...

 
Gusta
Gusta - 18.2.2007 15:17

ted me napadlo.. od kdy je punk styl v mode? ja myslel ze ti frajove co chtej jit s modou se spis oblecou jako hip-hopici....

 
Gusta
Gusta - 10.2.2007 11:07

analka: aneb "ja sem pankac, posloucham tokio hotel to je silenej punk" takovejch par lidi sem taky potkal....smajlik - 20..

 
Gusta
Gusta - 5.2.2007 16:20

Barushka: njn.. ale ti green day stejne nepohorsujou nikoho.. kdyz uz tak at zpivaj o NECEM.. napr o ochrane zivotniho prostredi nebo tak.. a ty prachy co vydelaj daj treba na vyzkum leku na aids.. ale voni si vsechny penize shrabou pro sebe o to de... je to komercni.. nema to smysl

 
Barushka
Barushka - 5.2.2007 10:23

Tady jde o to, že dřív byl punk o něčem jiným než teď. Jasně, že Sex Pistols vystupovali v "komerčních pořadech a televizích". Jenže tehdy jim nic jinýho nezbylo. Pokud chtěli provokovat a pohoršit celou UK ne-li svět, museli se dostat na oči veřejnosti, ne? Museli dát o sobě nějak vědět a tu mládež poštvat proti společnosti...Dneska už to žádná kapela nemá zapotřebí, protože je tolik povolenejch koncíků a akcí, na kterejch se i o těch novejch kapelách dozvíš.
Takže je podle mě blbost srovnávat dnešek a rok 77. Jsme teď ůplně někde jinde....

 
energie G
energie G - 4.2.2007 16:21

Anonym 22:20: slyšel jsem od Green day všechny alba až po rok 2000 a ani jedno mi jako punk nepřipadalo, ani první z roku 89 ani Warning...rock jo, ale punk ne...a jak by hráli teď Pistole, nebo u nás HNF nikdo nemůže odhadnout...je to blbost nad tim spekulovat...

 
Dělač kravinač
Dělač kravinač - 4.2.2007 13:58

já sem třeba začínal u Blink 182..řikal sem si jak je to skvělá skupina...
teď se mi hnusej... fuck off weekend punksmajlik - 20

 
analka
analka - 3.2.2007 15:16

yes yes, souhlas, je to k smichu jak si někteří myslí, že sou punk a při tom nigdy neslyšeli ždnou punkovou kapelu a neví co je to zač, myslí si že je to vystřelek jejich mody, za chvilu je to omrzi, ale s nama tu punk byl je a bude!!!

 
Dělač kravinač
Dělač kravinač - 30.1.2007 21:24

my máme na škole takovejch debilů co by zasloužily steelama...

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana