CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

Pozvánka: Rockování proti totalitě

Pozvánka: Rockování proti totalitěKdy: 16/9/2010 od 19:00 hodin

Kdo: Hudba Praha, SPS, Šanov 1

Kde: KC Vltavská / Velký sál /, Bubenská 1, Praha 7

Vstupenky: 150 Kč v předprodeji sítě Ticketportal
a na pokladně KC Vltavská

V rámci 2. ročníku projektu „Totalita do 21. století nepatří!“ proběhne ve Velkém sále KC Vltavská koncert undergroundové legendy Hudba Praha, a punkových skupin SPSŠanov 1. O přestávkách mezi kapelami budou promítány materiály mapující zločiny komunismu a nacismu. Večerem bude provázet moderátor a hudební publicista Petr Korál.

Hudba Praha má bohatou minulost. Jisté je, že si tato kapela v dobách totalitní zvůle KSČ prožila své. Na koncertě proti totalitě zahraje staré pecky i řadu novinek z připravovaného alba De Generace.

Punková kapela SPS vznikla v roce 1988. Punk nestárne.

Šanov 1 je dalším lákadlem (Punk)Rockování proti totalitě. S kratšími či delšími přestávkami hraje už od roku 1987. V současné době je každý koncert svátkem.

http://www.hudbapraha.cz/

http://www.sps.zde.cz

http://bandzone.cz/sps

http://bandzone.cz/sanov1

http://www.praha7.cz/

http://www.imperativ.cz/


30.8.2010   Rubrika: Články   |   Komentářů: 74   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,1
jde to 2,1
 

Diskuse ke článku - Pozvánka: Rockování proti totalitě

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-74
mrtvola ©
mrtvola © - 4.9.2010 17:06

Skuhry: sorry, špatně jsem to pochopil. Myslel jsem, že se bavíš o nějaké celosvětové jednotné měně. Jinak takřka každý stát má v dnešní době monopol na emisi vlastní měny a může tím pádem dělat vlastní finanční politiku a reagovat na případné krize a tak. To už ale třeba Slováci nemohou, neboť o Euru, o úrokových mírách a tak rozhoduje Evropská centrální banka.

No a právě ten monopol navrhuje Hayek zrušit.

 
Skuhry
Skuhry - 4.9.2010 13:21

mrtvola: dobře, sjednocenou měnu v žádnym případě neschvaluju, ale myslel jsem tim spíš alespoň podobně silný měny...Sice Čína má silnější měnu než my, ale stejně má monopol, pač je tam docela vykořisťujou...

 
mrtvola ©
mrtvola © - 4.9.2010 9:18

Skuhry: je to na dlouhou diskuzi, ale lidský svět, se podle mého názoru (rozpracoval a vysvětlil to rakouský ekonom a tradiční liberál F.A.Hayek v geniální knize "Právo, zákonodárství a svoboda"), vyvíjí jako spontánní řád lidské interakce, jehož nedílnou součástí je i svobodné tržní hospodážství, tedy kapitalismus. Tak to prostě je a nevyrušil to ani Lenin, ani Marx, ani Stalin, ani Mussolini, nebo Hitler a dokonce ani všichni ti socialisté poschovávaní v dnešní ODS, nebo vůbec ve všech orgánech Evropské unie. Kapitalismus (dávám přednost pojmu svobodné tržní hospodářství), je jedním z naprostých základů pravicového vidění světa. Ten, kdo bojuje proti kapitalismu, se v žádném případě nemůže považovat za pravičáka a už vůbec ne za nějakého extrémního pravičáka.

Co se týče sjednocené měny, tak se podle mne mýlíš, neboť to by naprosto zničilo konkurenci jednotlivých měn ve svobodném tržním hospodářství a zároveň vytvořením centrálního finančního orgánu na globální úrovni nepředstavitelným způsobem posílilo moc politiků a bankéřů. Vznikl by centrálně řízený absolutní monopol. Právě díky konkurenci se všechno posouvá kupředu, to ona a nikoliv nějaké příkazy, či ideály z centra, dovoluje nalézt nejlepší možné řešení.

 
Skuhry
Skuhry - 4.9.2010 0:58

Punkie: všechno je řízený podle "obyčejnýho" člověka...Chápej to jako průměr celýho HDP děleno počtem obyvatel...Pokud ti připadá víc než bys měl podle průměru mít, pak musíš být mocnář a nebo se ti něco musí znárodnit

 
Skuhry
Skuhry - 4.9.2010 0:47

mrtvola: No kapitalismus by eventuelně byl pro pravici přijatelnej, ale né v případě, že je nabídka a poptávka posuzovaná centrálně...Kdyby to bylo víc individuální, pak je to lepší, než když máš cenu např mlíka hodnocenou podle nabídky ze zemí s nižší měnou, ta hodně ovlivní místní trh i přes to, že místní trh musí nakládat s měnou svojí země, tudíž je jasný, že země s nižší měnou může nabídnout nižší cenu...Pokud se k tomu připojí cena dopravy a výjde to levněji, je místní trh odsouzenej ke krachu, jelikož se nemá šanci uplatnit...Teď jsem tu větu trochu zkomplikoval, ale snad to chápeš...Taky je v kapitalismu docela průser monopol, kdy menší firmy nemaj šanci konkurovat, jsou zkupovaný a monopol se rozrůstá...Pokud to půjde timhle stylem dál, člověk nebude mít možnost výběru a bude odkázanej jenom na jedinou nabídku a to je taky faktor ovlivnění ceny na trhu...Kapitalismus může fungovat jenom se sjednocenou měnou a né pokud rozvojový země ovlivňujou celou tržní ekonomiku levnou výrobou...

 
Kikuse
Kikuse - 3.9.2010 23:59

Hm, škoda že Hudba Praha teď stojí za starou bačkoru...

 
chrpa
chrpa - 3.9.2010 20:12

Medvěd: čůráku zvadlej zakomplexovanej a tlustej...

 
mrtvola ©
mrtvola © - 3.9.2010 19:48

Skuhry: tak než se pustím do nějakého většího psaní o levicové podstatě národního socialismu, bych se tě nejdříve na něco zeptal.

1) Připadá ti normální, že někdo s pravicovými názory, nebo dokonce prý s ultrapravicovými bojoval a dodnes bojuje proti kapitalismu?

2) jak si to dokážeš vysvětlit?

obrázek - konec_kapitalismugif.gif.tn.jpg

obrázek - celo_pr_1.jpg

obrázek - 300ultra.jpg

 
punkie
punkie - 3.9.2010 13:05

to stejný bys moh´ říct o nacismu. že se obyčejní němci měli dobře...

A navíc, kdo jsou to, kurva, ti obyčejní lidé?

navíc není pravda, že všechno bylo levný. Když si přepočteš ceny k výdělkům, jsou dneska potraviny, hadry, auta, elektronika levnější než tehdy a to i přes ten obrovský technologický pokork. jediný, co je dražší, jsou nájmy, energie a voda. Ale jsem názoru, že voda je pořád dost levná, když tady pitnou vodou splachujeme hovna...

systém, kterej násilně dělá ze všech lidí stejně chudý ovce, mě vyloženě děsí.

komunismus dneska nemá argumenty pro svou existenci. stejně jako nacismus.

tím neříkám, že mi současný systém vyhovuje. Jsem k němu velmi kritický, ale komunismus není východisko. nikdy nebylo.

 
Skuhry
Skuhry - 3.9.2010 9:59

punkie: tak on starej komunismus pro ty, který neměli moc nebyl špatnej. Ale stačilo mít statek se třema krávama a pár koňma a už máš podle státu víc než je formička a tak ti musí uříznout to co přetejká...Mno a když se někdo vzpouzel, tak mu znárodnily všechno a šel do Jáchymova do uranovejch dolů nebo do gulagu na sibiři, jako děda mojí bejvalky co žil někde v Jeseníkách...Pro taký ty obyčejný lidi co měli akorát to byla suprová doba, práce byla, všechno bylo levný a dokud nevidíš co maj na západě, tak ti ani nepříjde, že seš zaostalej. :D No a pro ty co měli míň jak bylo akorát to bylo ještě lepší, pač dostali dorovnáno. :D

 
punkie
punkie - 3.9.2010 7:03

Medvěd: No jasně, znám pár lidí, co tvrděj, že Hitler byl piča, a že to byl blbej systém, ale že dneska mají Neonacisti (on tomu říká Národovci) úplně jinej program, a že by dali lidem práci, izolujou se od zahraničního kapitálu, vyženou přespolní dělníky a budem všichni žít štastně a spokojeně... Ovšem pravdou je, že i Národní socialisti i Komunisti měli na začátku krásně mírumilovnej program, kterej se líbil přesně lidem jako ty... a pak to šlo doprdele... a to pořádně. Argument, že dnešní komunisti jsou jiní fakt neberu. Ve straně je pořád převážná většina důchodců, a to nejsou žádbní reformovaní komunisté. těm se stýská po "starých dobrých" časech. Udávání sousedů, stříhání vlasů a morálka nastolená shora. falešná solidarita, návrat k totální neefektivitě (všichni měli zaměstnání, nepracoval nikdo), vyrábění věcí, které nikdo nechce a obrovské utrácení za vojenské přehlídky a vítání papalášů...

 
mrtvola ©
mrtvola © - 3.9.2010 6:10

Skuhry: anarchokapitalismus je stejne jako libertarianismus tou opravdovou extremni pravici, ale nejvetsi extremni pravicak je osamely poustevnik nekde v jeskyni uprostred pustych hor. O nacismu a tak ti napisi vecer, valim do prace...

 
Skuhry
Skuhry - 3.9.2010 0:52

mrtvola: Národní (pravice) socialismus (levice), ale řadí se to do krajní a né do extrémní pravice, ne?...Jinak to co bych chtěl nebude ani levo, ani pravo, pač tohle rozdělení je politický a v mim " cíly " nebude žádná moc a už vůbec né politická...Ale jinak mi z pravice vyhovuje individualita, soukromí vlastnictví a volnej trh...Z leví strany spíš uznávám myšlenky nový levice jako multikulturu, humanitu, ekologii a pacifismus (do určitý míry)...Taky odpor ke globalizaci a amerikanizmu, to je myslim taky nová levice, ne? Takže je to nejblíž asi anarchokapitalismu...Jinak extrémní bych přiřadil k tý levici, pač odpor mám vůči naci a fašo...Vůči totalitnímu komunismu taky, no...
smajlik - 7smajlik - 13smajlik - 22

 
mrtvola ©
mrtvola © - 2.9.2010 21:38

P.B.V.: smajlik - 5

 
P.B.V.
P.B.V. - 2.9.2010 21:35

mrtvola: Pořádání takových akcí samozřejmě smysl má, akorát zrovna tahle mě přijde hodně krotká, já bych tam místo srpu a kladiva dal třešničky a místo symbolu dávno zaniklé SS hákový kříž.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 2.9.2010 20:06

Medvěd: ty vole, k tomu rudému blití se ani nebudu vyjadřovat.

Jinak bys měl podniknout tůru do zemí třetího světa, abys viděl opravdovou chudobu a pochopil, jak se u nás a vůbec v celé EU máme dobře.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 2.9.2010 20:04

Skuhry: podle tvého posledního příspěvku bych tě zařadil mezi opravdové extrémní pravičáky, tedy libertariány (národní socialismus, který je z různých důvodů za extrémní pravici nesprávně považován, toho má s pravicí společného málo a s extrémní pravicí vůbec nic).

 
mrtvola ©
mrtvola © - 2.9.2010 19:57

P.B.V.: tak to jo, souhlas. No a na těch komoušských výronech, co se tady objevily, vidíš, že pořádání podobných akcí má ještě větší smysl, než jsem si myslel.

 
Medvěd
Medvěd - 2.9.2010 17:15

Sagwan_Tofu: Cizinci nikomu práci neberou,to sem neřekl a ani to nenaznačuji.To je v lidech samotných,zda se nechaj za ten "pakatel",co berou někde cizinci zaměstnat.Ono víš,když máš platit deset tisíc nájem a bereš třeba dvanáct tisíc,tak je to na hovno a prostě s tímhle platem nevyžiješ.Tudíž za tyhle prachy makat nemůžeš,to by jsi si ten život moc neužil....To je ale na dlouhou debatu a už jsem se tady na toto téma v nějaký diskuzi vyjadřoval.

 
Medvěd
Medvěd - 2.9.2010 17:10

punkie: Ano budu,no a ? Hele mě se dnešní program komunistů zamlouvá,líbí se mi,že jako oni jediní vydrželi a nechtěli tu třeba radar.Bylo plno jinejch stran,které to měly v programu a potom od toho upustili.Hele,samozřejmě,že to co dělali před Sametovou revolucí neschvaluji,to ani omylem!Budu volit ty dnešní a nevidím na tom nic špatnýho.Ten kdo volí Paroubka,kterej byl a stále je v mejch očích ten nejvědší porevolučí šmejd,tak taky není za to,že ho volí napadanej a já nevím co ještě.Paroubek byla nejvědší svině,co tady po revoluci vládla a to co stihlo KSČ za dobu své předrevoluční vlády,tak to zvládl Paroubek za osm let! A nikdo se nad tím radši nepozastavuje,pořád všichni ze všeho obviňujou tehdejší režim (třeba ze zadlužování).Je ale dobrý si přiznat,že za tehdejšího režimu měli všichni skoro všechno,za normální ceny a byly to naše výrobky.Dnes se vše dováží,naše zemědělství jsou převážně v prdeli,fabriky to po revoluci zabalily,páč z důvodu dovozu to museli zavřít atd.O kvalitě dnešních výrobků ani nemluvě,to vydím třeba na jičínskejch jogurtech.Fabriku koupili Němci a ta tradiční receptura,které byla široko daleko vyhlášená,tak šla do hajzlu.Lidi je přestali kupovat a fabrika zkrachovala.A takhle to vědšinou dopadá se vším,když se někam nasere zahraniční investor a začne to šmelit.Dřív ty peníze znašich vyprodukovanejch surovin zůstavaly převážně v naší zemi.Ano,taky něco šlo do Ruska,to nepopírám.Ale dnes ?Dnes to jde všechno za hranice,nic tu nezůstává a pak se nemůžeme divit,že se sem vše dováží.Opět se vrátím třeba k zemědělcům.V každý vědší vesnici bylo JZD a lidi měli práci.Po revoluci to zkrachovalo a ti co se nechytli,tak jsou třeba na pracáku dodnes.Nikdo je nezaměstnal,páč už v tý době tenkrát byli pro podnikatele a nové podniky staří...

Skuhry: Souhlas.

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-74