CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

Pozvánka: Rockování proti totalitě

Pozvánka: Rockování proti totalitěKdy: 16/9/2010 od 19:00 hodin

Kdo: Hudba Praha, SPS, Šanov 1

Kde: KC Vltavská / Velký sál /, Bubenská 1, Praha 7

Vstupenky: 150 Kč v předprodeji sítě Ticketportal
a na pokladně KC Vltavská

V rámci 2. ročníku projektu „Totalita do 21. století nepatří!“ proběhne ve Velkém sále KC Vltavská koncert undergroundové legendy Hudba Praha, a punkových skupin SPSŠanov 1. O přestávkách mezi kapelami budou promítány materiály mapující zločiny komunismu a nacismu. Večerem bude provázet moderátor a hudební publicista Petr Korál.

Hudba Praha má bohatou minulost. Jisté je, že si tato kapela v dobách totalitní zvůle KSČ prožila své. Na koncertě proti totalitě zahraje staré pecky i řadu novinek z připravovaného alba De Generace.

Punková kapela SPS vznikla v roce 1988. Punk nestárne.

Šanov 1 je dalším lákadlem (Punk)Rockování proti totalitě. S kratšími či delšími přestávkami hraje už od roku 1987. V současné době je každý koncert svátkem.

http://www.hudbapraha.cz/

http://www.sps.zde.cz

http://bandzone.cz/sps

http://bandzone.cz/sanov1

http://www.praha7.cz/

http://www.imperativ.cz/


30.8.2010   Rubrika: Články   |   Komentářů: 74   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,1
jde to 2,1
 

Diskuse ke článku - Pozvánka: Rockování proti totalitě

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-74
P.B.V.
P.B.V. - 2.9.2010 14:00

mrtvola: Anarchie je utopie.

 
punkie
punkie - 2.9.2010 12:12

dřív jsem byl tvrdej anarcho-kapitalista, ale teď už jsem takovej umírněnej... svoboda jedince je pro mě ale pořád nejvyšší hodnota.

 
Skuhry
Skuhry - 2.9.2010 9:16

Pro mě asi neni žádnej režim dost svobodnej...Bral bych víc levo než je komouš, ale né absolutní anarchie...Prostě svoboda do tý doby dokud nesáhneš na svobodu jinýho, žádná správa, žádná vláda, každej svýho štěstí strůjce a každej obklopen společností stejnýho myšlení...Prostě tlupy jak v pravěku (no co, lepčejší, než tohle kastování podle majetku a postavení...Spíš by to asi vypadalo jak v postapokaliptickym filmu, kdy je pusto a silný společenství by chtěli víc a napadali by se...Takže jako asi taky nic moc...Já nevim co chci, ale jako netotalitní komunismus nemusí být taky špatnej, ale s našima hlavama státu a jejich logikou snad nepůjde ani jeden režim...Stačí mi režim kterej mi dovolí vstoupit do lesa jakýho budu chtít, pokácet si pár stromů, vykolíkovat parcelu kde budu chtít a postavit si tam srub nebo farmu nebo cokoli...Hlavně bez peněz...Praotec Čech tady nikomu neplatil když sem přivedl lidi, tak proč teď stát prodává něco co neni ničí...Podle mě je tady svět aby jsme ho užívali a né ho zkupovali a kšeftovali snim...Rozhodně by to bylo šetrnější, než rozprodávat parcely zahraničním fabrikám co tady stejně drancujou krajinu, ovzduší a naší ekonomice z toho nekápne prakticky nic...A Českej průmysl je z větší části taky v hajzlu...
smajlik - 7 Viva la revolušn

 
punkie
punkie - 2.9.2010 7:06

v článku "proti totalitě" medvěd hrdě prohlašuje, že bude volit komouše. :-D to už nemá úroveň. :-)

 
Medvěd
Medvěd - 2.9.2010 6:26

mrtvola: Klause si vážím ja presidenta a už jen za to,že ohledně Lisabonské smlouvy držel v šachu celou Evropu.Jako tehdejšího politika,kdy působil v ODS ho ale nemusím,už jen tehdá ta kuponová privatizace byl mizerně šerednej tah na kterej i dnes doplácíme.Rozebral bych tu i doby,kdy nám tu vládl Paroubek,ale to si myslím,že ani za řeč nestojí,ten bordel co tu napáchal a jak náš stát zadlužil,tak o tom žádná!smajlik - 20

 
Medvěd
Medvěd - 2.9.2010 6:10

...Tohle je ta demokracie ? Tohle je ten úžasnej pokrok a přiblížení se západu ? Jestli ano,tak na to já vám seru a otevřeně řeknu a rezolutně dám hlas těm svejm,klukům od Dolejše a podobně,páč za nich tady takovejhle bordel nebyl !!!!! Jo,očerňujte mě,myslete si,že jsem kunda,jasně.Mě je to ale fuk.Dvakrát jsem volil ty zasraný kapitalisty,co to tu za dvacet let rozkradli,ano,přiznávám.Jenže to už se u mě nestane a vrátím se ke starejm dobrejm kolejím.Čest!

 
Medvěd
Medvěd - 2.9.2010 6:09

mrtvola: Mrtvolo,oni ti utahujou svobodu a ty jim to žereš ? Jdi se vycpat :-) Lidé v EU že mají slušnou úroveň ? Tak to je taky hustý.Si vzpoměň,jak na Slovensko dohasilo euro.Pro bohatý paráda.Co ale ti obyvatelé z chudších vrstev,například východní Slováci,kde je minimum práce ? Aha,co ?Tam to euro zrovna dvakrát v lásce nemají.Ty vole.Lidé v EU mají slušnou životní úrověň.Tak tím si mě dojal :-)Srovnej si třeba šanci dnešních například padesátníků,co nemůžou a ač chtějí makat,v sehnání práce na našem a vůbec celo Evropském trhu.Nikdo je nechce!A asi proč ? Že by je tenhle kapitalistickej Systém nechtěl,páč jsou pro něj staří a tím pádem neperspektivní ?Aha,vole,je to tak.Všichni chtěj mladý lidi,na ty staší se začíná nějako zapomínat.Za komoušů měl práci každej,bylo pořád co dělat a každe byl "využitej".Dnes ? Dnes praskaj pracáky ve švech,páč se některým podnikatelům (kapitalistům) nehoděj lidi ma čtyřicet do krámu.Jsou pro ně neperspektivní.Až takhle to dopracovala dnešní doba,kde si lidé podle tebe žijí slušně.Se jen koukni kolik tenhle režim,co je tu dvacet let vyprodukoval díky tý svý slušnosti a hlavně demokracii a možnosti se u každého rozvíjet bezdomovců.Bejt tady vše "při starém",tak si troufám tvrdit,že minimálně třičtvrtě lidí,co dnes všude možně zevluje by tu nebylo,páč by měli stabilní práci.Jenže náš úžasnej "demokratickej" Systém pod svobodnou přetvářkou je "demokraticky" vyselektoval na úplnej konec sorty naší společnosti a udělal z nich prachsprostej odpad,po kterým neštěkne ani pes.A půjde to takhle dál.Na úřadech a sociálkách nebudou vysedávat jen "staří",tam budou i mladší lidi.Páč díky tomu,že sem pořád proudí levná pracovní síla z východu,množej se tady Větváci jak krysy,tak dnešní mladí,ač s všelijakejma maturitama a bůh ví čím,nebudou a ani neseženou uplatnění.ohle to ten náš stát dopracoval bravůrně !!! Se pak ani nedivím,že lidi zase začínají,co začínají,co já vidím,tak už minimálně deset let volají po starej časech.A proč asi,že ? Dneska je každej posranej a musí držet hubu a krok,rozvíjet se mohou jen "vyvolení",kteří si v tomhle kapitalistickým "balzámu" - rozuměj bahně,libují a jsou jak děvky na hlaváku,co když jim nabídneš sebe menší vymoženost,tak ti ho vykouřej.Tohle je ta d

 
chrpa
chrpa - 1.9.2010 23:48

P.B.V.: give me liberty or give me death-kapitalizmus tu možnost dává a funguje...
je to zas vo tom nepřeháněnísmajlik - 1

 
chrpa
chrpa - 1.9.2010 23:45

punkie: já se znám s medvědem a ten jemorálně zkaženej až hanbasmajlik - 1
jináč souhlasim s tebou i mrtvolou,to bude tim,že ten postmodernizmus nepřehánímesmajlik - 10

 
mrtvola ©
mrtvola © - 1.9.2010 22:50

P.B.V.: to, že Punkretr vidí ve všem kapitalismus, je celkem normální, páč pro něj jsou i komouši pravičáci, u tebe mě to docela překvapuje. Souhlas s punkiem, ta stále větší evropská centralizace (fakt mne zaráží, že to nechceš vidět), má s nějakým pravicovým viděním světa a vůbec s kapitalismem (svobodným tržním hospodářstvím), málo společného.

Vem si třeba to Euro, F.A.Hayek už někdy v šedesátých letech ve své knize "Soukromé peníze" varoval před tím, co se dnes děje v eurozóně. Oproti centralizovanému vládnímu monopolu na emisi Eura a kontroly jeho oběhu nějakou nadnárodní měnovou autoritou, navrhoval smlouvu mezi státy eurozóny o volném pohybu jejich vlastních měn bez jakéhokoliv omezení (navrhoval k tomu přibrat i severoamerický kontinent). To by vedlo vedlo jednotlivé vlády k tomu, aby nedělaly cypoviny a chovaly se rozumně, neboť nekvalitní měna by byla samovolně lidmi nahrazena za měnu kvalitnější. To vše by mohlo fungovat s nulou bruselských úředníků a bez Centrální evropské banky a podobných kokotin. On jde pak ještě dál a navrhuje, aby státy ztratily monopol na vydávání peněz a mohli do toho vstoupit i soukromníci. To je liberalismus v ekonomice, tak nějak by měl fungovat kapitalismus. EU beru v podobě EHS, to ještě mělo z mého pohledu smysl, teď již mi ten smysl uniká, protože mé nejrůznější svobody se začínají utahovat. Na druhé straně musím přiznat, že lidé v EU mají ještě pořád velmi slušnou životní úroveň.

Jinak, jasně, peníze tady byly, jsou a budou, stejně jako ekonomika. Na tom prostě stojí evoluce lidského rodu. Pochybuji, že se to někdy změní. Jestli se jimi necháme ovládat, tak to záleží na každém z nás, to není o žádném kapitalismu, nebo komunismu, či co, ale jen o našich povahách, což platí, jak již ti ostatně napsal punkie, i o morálce. Když už jsme u té morálky, všiml jsem si, že k ní máš docela konzervativně křesťanský postoj, což mne pozitivně překvapuje. Docela by mne zajímalo, jaký máš vztah k anarchii, mohu-li se zeptat.

 
Medvěd
Medvěd - 1.9.2010 22:25

punkie: I ty najivo ?!

 
punkie
punkie - 1.9.2010 14:19

tak já nevim, jak vy, ale mě morálka zkažená nepřijde... asi se holt pohybuju mezi celkem normálníma slušnýma lidma. občas se stane nějakej shit, ale ze to nemůže kapitalismus. Prostě existuje procento tzv. "zlých" lidí, bez ohledu na systém.

 
Skuhry
Skuhry - 1.9.2010 13:07

Medvěd: to je jasný, že je...Člověk v dnešní době kvůli prachům okrade rodinu...Přesně za to může kapitalismus, pač kdo má peníze má všechno (od lepší zdravotní péče po lepší životní úroveň) a o to všem jde ať to stojí cokoli (stojí z moralního hlediska)

 
Medvěd
Medvěd - 1.9.2010 12:15

punkie: Teď jde hlavně ale o to,zda je ta morálka skažená či není ? :-) Já bych řekl,že je.

 
punkie
punkie - 1.9.2010 11:24

P.B.V: Ten plíživý socialismus v EU přece nejde nevidět. Centrálně plánované zemědělství, kvóty, obrovské přerozdělování, to jsou všechno známky socialismu. Obrovská byrokratická mašinerie, která už si sama přiděluje pravomoce, totální oslabení demokracie. o svobodném neregulovaném trhu nemůže být ani řeč.

Peníze jsou jen prostředek směny, nemůžou vládnout nikomu.

A morálka se s kapitalismem vůbec nevylučuje. morálku v sobě nese lidská společnost.

 
P.B.V.
P.B.V. - 1.9.2010 8:06

mrtvola: Byrokracie ke kapitalismu (jakož i k tzv, socialismu) patří jako k velbloudovi hrby a ta bruselská je poněkud přebujelá, ale nějaká levičácká klika, plíživě instalující v EU socialismus,? Sorry, ale to mi zavání paranoiou ve stylu pana profesora Klause, kterého pokládám za totálního magora a slovní spojení "president Václav Klaus" za stejně neuvěřítelné a absurdní, jako třeba "papež Vochomůrka". Každý národ má ovšem vládu, jakou si zaslouží.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 31.8.2010 23:24

chrpa: si říkám, co ho tak zčistajasna vytočilo, že se tu po dlouhé době ukázal. Asi ten imperativ.cz v odkazech, si myslím smajlik - 14

 
chrpa
chrpa - 31.8.2010 23:12

punkretr: nazdar bolševikusmajlik - 10
po prázdnináchsmajlik - 1???


mrtvola: tvé vize uvedu v životsmajlik - 17


P.B.V.: neonacismus beru,co je špatnýho na kapitalizmu???

 
mrtvola ©
mrtvola © - 31.8.2010 22:23

oprava: hektickým

 
mrtvola ©
mrtvola © - 31.8.2010 22:21

P.B.V.: jo, ještě k té EU a tvé poslední větě. celkem nechápu, kde vidíš v EU nějakou nadvládu ekonomiky a peněz, já osobně cítím spíše negativní vlivy nadvlády kavkovského molochu z Bruselu. Toho neskutečného samomnožícího se tisícihlavého stáda nikým nevolených úředníků s obrovskými výhodami a platy z našich daní, které nám komplikuje život hektickou chrlením vyhlášek a zákonů o správné zahnutosti banánů a podobně.

Ještě více mi asi vadí celá nikým nevolená Evropská komise, to bych nejraději zrušil. No a ti všichni trockisté, marxisté, maoisté a podobně (Barroso, rudo-zelený Dany, Martin Schultze, baronka Asthon a tak), kteří jsou natlačení v nejvyšších funkcích, tak o tom raději ani nemluvím.... Neonacismus se od národního socialismu neliší, neboť vychází z jeho ideologie, no a kapitalismus v EU, tak to je podle mne zase jen jeden z takových virtuálních mýtů.

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-74