CiGÁNI CO S NIMA

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-150 | 151-200 | 201-250 | 251-300 | 301-350 | 351-400 | 401-450 | 451-500 | Další strana
mary04
mary04 - 17.5.2009 16:50

chrpa: Sme na tom obdobně...já v Berouně :-))))

 
chrpa
chrpa - 16.5.2009 20:39

skoro,sedim na prdeli v prazesmajlik - 10smajlik - 10smajlik - 10

 
mary04
mary04 - 16.5.2009 20:36

chrpa: vim jáááá??? :-)))) budeš z moravy ne?:D

 
chrpa
chrpa - 16.5.2009 9:43

mary04: kdy a kde...
na to pívo,myslim...

 
mary04
mary04 - 15.5.2009 22:20

chrpa: ...p?:-))) mám podobnej názor smajlik - 14

 
chrpa
chrpa - 14.5.2009 15:51

mary04: ď...

 
mary04
mary04 - 14.5.2009 15:45

chrpa : :-))))))

 
chrpa
chrpa - 14.5.2009 15:43

Eddie: skončilas???

 
Eddie
Eddie - 24.4.2009 11:28

no prej pro tvrdáka já se holka ne kluk ale prostě o cikánech mužeme výst debaty ještě hoodně dlouho............a s stejně skončíme bud u toho že jednomu nevaděj nebo že druhýho serou

 
mrhooligan
mrhooligan - 18.4.2009 20:42

cigani jsou problem..ale jen ti problemovi nemuzem je hazet do jednoho pytle..Takze ti cigani kteri jste alespon trosku slusni,poctivy a pracoviti tak vam preji at vam to zustane ostatni zhebne te..

 
mrhooligan
mrhooligan - 18.4.2009 20:38

mores: kdo by jim nedal praci..kdo chce makat tak si v CR praci najde krize nekrize..

 
mrhooligan
mrhooligan - 18.4.2009 20:35

Medvěd: no ty pico ze berou z nasich dani hodne..ale toto?? to se mi nechce verit-..

 
mary04
mary04 - 10.4.2009 21:35

chrpa: ten musí bejt tvrdej....smajlik - 16 teď uvažuju jestli spíš ne natvrdlej (bez urážky...podobnost či přisouzení někomu je čistě náhodná)smajlik - 16

 
HippieHunter
HippieHunter - 10.4.2009 0:00

chrpa: smajlik - 10

 
chrpa
chrpa - 9.4.2009 23:17

mary04: to bylo pro tvdaka...

 
mary04
mary04 - 9.4.2009 8:43

chrpa: jasný,až na to,že apríl je s měkym smajlik - 16

 
chrpa
chrpa - 8.4.2009 15:17

Eddie: abys nepřestřelil...



aprýlesmajlik - 10smajlik - 10

 
old punk is best
old punk is best - 8.4.2009 14:07

me cigani serou ale nevsimam si jich... ale i mezi ciganama jsou vzdi ty dobry ale vetsinou ti spatnismajlik - 2smajlik - 2

 
Antifa homo punk sapienc
Antifa homo punk sapienc - 6.4.2009 9:11

OIPUNK:jj pohodasmajlik - 14smajlik - 10

 
OiPunk!
OiPunk! - 5.4.2009 10:14

Eddie: to neni pravda, třeba v praze je celkem dost cigipopelářů. Možná nějakej známej

 
Eddie
Eddie - 4.4.2009 18:16

mores: to je taky pravda ale kdo by ji v dnešní době tu práci dal????

 
mores
mores - 2.4.2009 21:48

všichni nadával že cigáni nemakaj ale taky jak můžou makat když jim tu práci nikdo nedá

 
OiPunk!
OiPunk! - 1.4.2009 17:08

Antifa homo punk sapienc: To rádo slyší ucho mé :)
Eddie: možná tak špuntovkousmajlik - 16

 
Eddie
Eddie - 1.4.2009 10:39

chrpa: ne to ty budeš mezi ima v řadě a já budu střílet

 
Antifa homo punk sapienc
Antifa homo punk sapienc - 1.4.2009 8:20

OIPUNK:jj sory vole protě sem se splet ja to uznavam sorysmajlik - 1smajlik - 5

 
Medvěd
Medvěd - 31.3.2009 19:22

HippieHunter: Tenkrát jsi se mě ptal jaké bych navrhoval řešení v určitých věcech.Víš né ten článek o Chegevarovi... tak jsem ti tam asi před měsícxem odpověděla aty pořád nic.Koukni se tam .-)

 
HippieHunter
HippieHunter - 31.3.2009 8:16

Medvěd: SKINPUNK: ja bych to resil asi jinak, nedaval bych to do souvislosti s romskym etnikem, ale hodne bych prislapnul veskerou podporu, neco ve stylu ano podpora v nezamestnanosti, ale jenom na urcitou omezenou dobu a pote pokud bys praci, z jakyhokoliv duvodu dal nemel sup na verejne prospesny prace, jinak si zer seno smajlik - 1

 
OiPunk!
OiPunk! - 30.3.2009 18:34

Antifa homo punk sapienc: se ani neomluvíš za to že mě nazýváš levičákem nebo máš vychování vesnickýho psa? :D

 
Antifa homo punk sapienc
Antifa homo punk sapienc - 30.3.2009 13:43

medved:souhlasim s tebou smajlik - 13

 
mary04
mary04 - 27.3.2009 13:55

skinpunk: tvoje vulgární výlevy by mě neurazily,to mi věř.Takže sis odpověděl dobře :-)))

 
Medvěd
Medvěd - 26.3.2009 20:34

SKINPUNK: Ty by jsi třeba nekývnul,ale jak sám vidíš a neříkej že to není pravda,tak to tak normálně chodí.Odsuzování etnika podle většiny ? Myslíš třeba to,že i kdyby byli Cikáni co jsou v menši hajzlové o proti vědšině těm slušnejm Cikánům,tak na to stejně nebudeš brát ohledy a smeteš je ze světa všechny ? Tak v tom máš pravdu,že je to nedemokratické a co především,pěkně rasistické a mimochodem je to vůbec hnus,což se třeba mě nelíbí.Jak by se ti líbilo kdyby tě někdo odsuzoval třeba jen proto,že máš "jen" základní vzdělání (nevím jaký máš vzdělání a je mi to jedno,to jen taková poznámka) a tím pádem by tě z fleku odsoudil a vyřadil nenávratně ze společnosti,do které by jses jen horko těžko vracel,líbilo by se ti to ? Takhle se právě chová naše společnost vůči Romům a jim podobným.Než aby se přesvědčili o znalostech a čemkoliv dalším,co by je mohlo přesvědčit,aby se na toho dotyčného koukali jinak a vzali ho mezi sebe,tak ho místo toho třeba právě kuli tomu vzdělání a nebo barvě pleti rovnou "odkopnou" ! Taky dobrý ne :-)

Pokud' někdo nechce makat a chce dělat jen bordel,tak je varianta a řešení jasné,souhlas.Horší je když ten dotyčný chce makat,ale už ho třeba ti co se jich ptá na práci,sejmou podle toho co jsem psal víše,aniž by mu dali alespoň nějak malou šanci ukázat,že ač je to třeba Rom,tak není takový jak si ho a hlavně většinu Romů ,ten dotyčný představuje.Prostě že je jinej,než ta čás Romů,kterou prezentují a hlavně se oni sami ukazují v tom špatném světle.

Demokracie tu nikdy zatím nebyla a nebude !!! To co je tu 20.let po pádu železné opony já osobně za demokracii nepovažuji.kapitalismus,kterej dokáže více lidem brát než dávat není demokracie !!! Jinak,jaké jsou například ty přínosy našich zákonů ? Nemohu si pomoci,ale zatím mě žádný nenapadá,spíš me napadají ty co já osobně považuji za velký propadák a takovou prhru naší vlasti po roce "89 ... ale tak třeba si na nějaký to pozitivum vzpomenu ... snad :-)

 
SKINPUNK
SKINPUNK - 26.3.2009 19:58

Medvěd: Vidím v tom co píšeš základní nedostatek. Nikdy bych nekývnul pro odsuzování určitého etnika na základě jeho vnitřní podmenšiny. Proti srsti už mi ale není myšlenka odsouzení určitého etnika na základě jeho většiny. Je to tvrdé, je to asi i nedemokratické (ačkoli většina je v právu), možná rasistické - ale já sem pro svůj vlastní klid a bezpečí svých blízkých schopen potvrdit i věci, které nejsou košér vzhledem ke smýšlení většiny západního světa.

Dále tu píšeš o těch zákonech které jsem jmenoval...v prvé řadě si nemyslím, že by mělo jejich nasazení vést jakkoli k možnému návratu socialismu (pokud někdo nechce makat, a chce dělat bordel...nechci aby byl svobodný, chci aby seděl)...ten ač líbivý a lidový, prostě nefunguje a svině si v něm najdou svoje korýtko. To že demokracie jednou padne, je snad jasné každému...vždyť se sama podkopává a pokud by se tomu chtěla ubránit musela by se nejspíše přejmenovat na totalitu. Pro mě je důležitá otázka, jestli chci být ve své zemi radši omezován přísným zákonem který bude pro společnost přínosný, nebo být omezován nestíhaným nezákoným chováním bandy prasat - já mám jasno.

 
Medvěd
Medvěd - 26.3.2009 18:47

SKINPUNK: Já s tebou i tak nějak souhlasím.Ohledně těch zákonů,které jsi tu jmenoval,tak myslím,že by to byl i docela návrat k totalitním moresům,které by nevedly k ničemu dobrýmu a byli by jsme zase tam kde jsme byli,takže v prdeli a totální nesvobodě ! Tyhle zákony by musely platit samozhřejmě na všechny a né jenom na Romy.A vůbec by to byl si myslím nesmysl se zase vracet do těch sraček,které tu byly,tohle by nikam nevedlo !

Dál si myslím,že v téhle společnosti je dlouhá léta zajetá jedna věc a to ta,že podle jednoho "nepříspusobyvého" například Roma se automaticky odsuzují kompletně všichni do jednoho,což není dobrý.Proč to tak nefunguje i mezi bílejma lidma ? Vždyt' mezi nima je daleko více zmrdů než - li u Romů !!! Ptám se proto,proč je taky například jiné etnikum neodsoudí všechny do jednoho,tak jako to dělá naše etnikum s Romy ??? Chtěl bych to docela objasnit :-) Příjde mi,že v naší zemi kradou,zabíjej,smažej,jedou v prostituci,lichvě a podobně jen černý,alespoň to od hodně lidí slyším.Vždyt' to samé dělají bílí občané naší země,takže proč se vždy poukazuje v prvním případě pouze a jen právě na Romy ???

Nsouhlasím s jak s některými praktikami u Romů,jako úplně stejně u bílejch ! Myslím,že největší průser je právě v tom,že máme pořád velké mezery v zákonech,takže se leckteré věci dají snadno obejít a v pohodě se s ními dá vyjebávat.Ten kdo by toho nevyužil ve svůj prospěch,tak říkám,že by byl idiot a navíc sám proti sobě a na rase ve finále nezáleží !!!

Jak ty to vidíš ?

 
SKINPUNK
SKINPUNK - 26.3.2009 17:51

mary04: Měl bych vůlgárně odpovědět? Ne

 
SKINPUNK
SKINPUNK - 26.3.2009 17:50

Medvěd: Obávám se, že vyřešit romskou otázku není v možnostech kohokoli v čr pokud odhlédneme od společensky nepřijatelných řešení jako je nastavení speciálních zákoných norem pro cikány (samozřejmě nejsme rasisti že, takže to neprojde). Byla by tu dílčí řešení jako znovuzavedení zákonů proti příživnictví na státu. Zostřené stíhání jakéhokoli poškozování státního majetku, všestrané potírání rasismu tím nejtvrdším způsobem atd atd...to by možná situaci mírně zlepšilo, ale stejně si nejsem jist, že by se to jakkoli podepsalo na morálce tohoto etnika. Romové stokrát mohou řvát že jim nikdo nechce dát práci a asi mají pravdu....člověk se ale musí zamyslet, jak příjemné mu bude, když v úložně kabátů v divadle bude sedět smradlavá romka s vyjadřovacími schopnostmi dlaždiče. Půjdete do tohoto divadla, nebo do toho které je o ulici vedle? Tohle je prudce se stáčející spirála, která nepůjde rozmotat, ale až se utáhne moc, tak praskne...a vím kdo na tom bude tratit a já pak jen s úsměvem řeknu...vídíte?

 
mary04
mary04 - 24.3.2009 15:52

medvěd: právě že vůbec nic....tyhle paka to maj v hlavě vypatlaný

 
Medvěd
Medvěd - 24.3.2009 15:29

SKINPUNK: A jaký by si navrhoval teda řešení ???

 
SKINPUNK
SKINPUNK - 24.3.2009 15:05

...šestákovou.

 
SKINPUNK
SKINPUNK - 24.3.2009 15:05

Jasně, každej celej žhavej bude zaměstnávat cigošku se třema dětma a starym v kriminále :-) Možná tak jako kurvu...

 
Medvěd
Medvěd - 24.3.2009 14:58

mary04: Co naděláš ...

 
mary04
mary04 - 24.3.2009 14:47

medvěd: když to tady tak pročítam (některý články pod tvým "vyhlášením") tak mylsim,že pár lidí si přečte tak první odstavec a vy.... se ti na to a najdou 1000 důvodů proč by jim práci neměli nabídnout...:-/

 
Medvěd
Medvěd - 24.3.2009 12:17

.....nezaměstnanosti nebo dávek v pracovní neschopnosti. Jak dlouho na tento finanční obnos pracujete právě vy? A vyděláte vůbec tolik?
Pošlete to všem známým ať vidí na co používá náš stát jejich těžce vydřené peníze!!! Přemýšlejte a nabídněte jim práci!!!

 
Medvěd
Medvěd - 24.3.2009 12:15

VYHLAŠUJI
NNOOVVÝÝ PPRROOGGRRAAMM SSNNÁÁŠŠEENNLLIIVVOOSSTTII AA ZZAAMMĚĚSSTTNNAANNOOSSTTII
aneb zaměstnávejte Cikány, nepodávejte na ně trestní oznámení
PPRROOTTOOŢŢEE
Cikánka ve věku 23 aţ 26 let, která je svobodná nebo rozvedená, popřípadě má manţela v kriminále, tři děti, ona sama je na mateřské dovolené nebo bez práce
v tu chvíli dostává od nás všech, z našich kapes:
7.400 Kč příspěvek na bydlení 8.700 Kč sociální dávky 1.700 Kč přídavky na děti - pokud má "pouze" 3 děti 7.600 Kč rodičovský příspěvek do 3 let věku dítěte.
To je 25.400 Kč dohromady kaţdý měsíc. K tomu můţeme pro pořádek přičíst:
13.000 Kč příspěvek při narození dítěte a jednorázové podpory na nákup "potravin" ve výši cca 6.000 Kč při každé návštěvě cikánské famílie s hordou uřvaných děcek v prostorách úřadu. Rodičovský příspěvek se vyplácí pouze do čtyř let věku dítěte, ale je nastaven na tři "rychlosti vyplácení" a může být vyplácen do dvou, tří nebo čtyř let dítěte. Pokud si je "Rómka" jistá, že bude mít za dva roky další děcko, může si vybrat vysokorychlostní nastavení příspěvků a v tom případě od nás dostane měsíčně 11.400 Kč ( a to nikdy ani nečuchla k práci). Pokud bude mít další dítě až za tři roky, bude pobírat výše kalkulovaných 7.600 Kč a pokud trpí u Cikánů nevídaně nízkou plodností, pak může pobírání příspěvku rozvrhnout na čtyři roky a pobírat 3.800 Kč měsíčně.
Ať tak nebo tak, má po dobu výchovy dětí od nás všech zajištěn solidní měsíční příjem jen za to, že vychová dalšího pouličního zlodějíčka, flákače a kriminálníka v horším případě, v lepším případě pak kopáče kanálů nebo přidavače na stavbě.
Celková suma, kolik nás stojí jedna "Rómka" každý měsíc, se tedy vyšplhá na asi 25.400 Kč v závislosti na počtu dětí a jejím zařazení v tabulkách, ale může to být taky třeba 30.000 Kč nebo i víc, záleží na vychytralosti, hlučnosti a sprostotě konkrétní žadatelky.
Tuto sumu dostává většina u nás žijících Cikánů, ať už formou podpor v nezaměstnanosti nebo dáv

 
OiPunk!
OiPunk! - 22.3.2009 11:39

Antifa homo punk sapienc: Debílku, to je trojanská helma v českejch barvách s černobílim věnečkem a nápisem Spirit 69. SHARPácká helma je otočená do prava. Tak nestrkej nos do toho čemu nerozumíš. A antifu si strč do prdele i s náckama

 
Antifa homo punk sapienc
Antifa homo punk sapienc - 21.3.2009 19:50

OIPUNK:vyber si co si AFAsmajlik - 13

 
Antifa homo punk sapienc
Antifa homo punk sapienc - 21.3.2009 19:49

chrpa:jj to jo každej má názor ale mě je dost divný že tam má oipunk obrázek sharp a este tam pise že je trojan skin tak at si vybere smajlik - 7

 
OiPunk!
OiPunk! - 21.3.2009 19:42

Antifa homo punk sapienc: ja jsem Trojan Skin, maš snad něco proti ? A jestli jsi nepochopil komentář pro Edie tak to bylo myšleno tak že to co ona říká o cigoších to já říkám o náckách, kapišto nebo máš v hlavě hovna?

 
chrpa
chrpa - 21.3.2009 0:59

Antifa homo punk sapienc: slovo vypadá vypadá s měkkým i dost blbě,nemyslíš???
antifa se hodí,ale mne už to nebere...

 
Antifa homo punk sapienc
Antifa homo punk sapienc - 20.3.2009 22:05

oipunk:nejdřív si uvědom jestli si s.h.a.r.p anebo oi kapiš vyber si a bylo to na ty kreteny co pisou nejsem rasista ale at vypadnou z čr haha a nečum smajlik - 13

 
OiPunk!
OiPunk! - 20.3.2009 18:40

Antifa homo punk sapienc: to bylo na koho?

 

Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-150 | 151-200 | 201-250 | 251-300 | 301-350 | 351-400 | 401-450 | 451-500 | Další strana