CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

Pivní kůra v BierLandu & Lobotomia v Discentru

Pivní kůra v BeerLandu aneb Lobotomia v Discentru

Tak jsem zase po nějakém čase čistě ze zdravotních důvodů navštívil rodný BierLand a to rovnou po Bruntálu druhé nejstarší město Koruny české, stověžatou matičku Prahu. Pivní léčebnou kůru mi bohužel sociálka nezaplatí a musel jsem to táhnout ze své kapsy, nasrat, ale takový už je život a zdraví je přednější, - - - - že. Ono je vůbec lepší se na nějaký stát a jeho byrokratickou mašinérii nějak moc nespoléhat a raději se postarat sám o sebe.

Můj ozdravný pobyt v domovině se vzhledem k tomu, že se počítám mezi příznivce Velkopopovického Kozla, odehrával celkem jednoduše. Kromě několika výjimek jsem navštívil pouze místa, kde onen brutální nápoj dělnické třídy vyvěrá, prostě a jednoduše jsem zamířil přímo k pramenům. Program byl natolik nabitý, že jsem pro tentokrát nestihl oběhnout všechna má oblíbená místa Prahy magické, zato jsem však díky chrpákovi, Barce a malému Baltazarovi, objevil jedno nové, Parukářku. Parádní hospoda na vrcholu hory majestátně čnící nad Žižkovem, zdroj mocně pozitivní pivně-trávní energie, oáza pobíhajících jogging bláznů, psích smeček & rodičů s mrňaty, jež se zapadajícím sluncem pomalu mění svou tvář i návštěvníky. Psí smečky zůstávají, z temnot se však pomalu plouží underground, pro běžného občana vzhledem podivní týpci, štamgasti, kteří jsou onomu místu věrní i v dobách nejkrutější zimy (Parukářka je jen taková chajda bez izolace, která nemá ani dvojitě prosklené okna = v zimě totální Sibiř pro tvrďáky a otužilce). Nesnáším zelené ekofašouny, ale v jednom s nimi souhlasím, Zelení z Prahy 3 podporují to, aby Parukářka zůstala tak, jak je, což podporuji také.

No, když se totálně vytuhlí skutálíte z Parukářky dolů z kopce na tu správnou stranu, objevíte se zčista jasna před Discentrem. Hmm, to je takový squat nesquat, ale je dobře položený. V hlubinách nákladového nádraží, dostatečně vzdálený od potenciálně nasraného tradičního Pepy Nováka, kterého sere noční hluk a divní týpci v černém, co mají namlácené hřeby v bedně a hrají si na jakési anarcho-komunisty, nebo co a podobně.

A právě do Discentra jsem nakonec během svého pobytu v BeerLandu vyrazil. Když jsme tam s bandou dohasili, tak právě přijely hvězdy večera, punks postávali venku, chlastali pivo a psí samci se mezi sebou omrdávali. Jsem se dozvěděl, že to je normální, prý si tím dokazují své nadřazené postavení. No, nevím, člověk se pořád učí. Jestli je to tak, budu asi muset pozměnit svůj pohled na ten zvláštní bukviční svět. Asi není deviací, jak tvrdí Hájek z Hradu, ten militantně karnevalový homosexualismus, na který upozorňuje Bátora s Klausem, je prostě asi v přírodě normální. Jako, asi jo, no, ale to nezmění nic na tom, že mě v průvodu poskakující dědci s růžovou podprsenkou a tak neberou.

Vypadli jsme do ulic a našli jsme hospodu, kde se čepoval Kozel, načerpal jsem energii a vrátili jsme se do klubu. Právě začal koncert, platím vstupné, malují mi jakési X na ruku a pádím dovnitř. První kapela, CRIPPLEKORPS , mě moc nebere, zbytečně moc keců mezi songy, nějací těžcí komouši, docela bych jim přál malý výlet do komunistické totality. Hustě by čuměli a nechápali by, která bije. Pokud by je nesejmul fízl za jejich vzhled, rozbili jim hubu dělníci v hospodě za jejich komoušské názory. Přestávka, lidi se hrnou ven, jdu k baru. Ptám se týpka, co čepuje pivo, něco jako: "Ahoj, já su tady z webu punk.cz, můžu si udělat pár fotek? Ne lidi, ale místo, atmosféru a tak. "

"Jo, jasně," tlačí, pak se baví s dalším týpkem na baru a ten je zásadně proti. OK, nic, no, nechávám to být a tlačím pivo.

 

prasata1

Další kapela je hudebně mnohem lepší, dobrý námrd, SCHEISS BÖHMEN, zpěvák huláká české a německé texty, něco beru, něco ne, ale šlape to, prostě punk jak má být. Dobrá práce, docela mě zaujali, tato kapela stojí za pozornost. Ptám se zpěváka, jestli je mohu fotit, páč u baru mi to zakázali, nevadí mu to. Seru na týpka od baru, dělám pár fotek, poslouchám muziku, pohoda. Chlastám  lahváče, co tam prodávají, Braník, žádná sláva, ale jde to. 

 

 

Pauza, jdu za Marcem z  LOBOTOMIE, nesu čtyři vychlazené lahváče, které jsem koupil pro kapelu, pokládám je na stůl.

"Nechcou, abych tady fotil pro web punk.cz,  můžu fotit kapelu?" ptám se ho.

"Jasně, OK, no problem.

 

prasata2

Vracím se k baru a hlásím, že jsem se domluvil s kapelou a že na ně seru a fotím. Stojím před pódiem a vychutnávám parádní koncert, klub je napráskaný, hromada lidí, výborná atmosféra, starý dobrý hardcore. Nějaký babáč na mě vytahuje jakousi plastikovou kartu, že má prý akreditaci na focení od punk.cz. Neznám, sunu do ní, že jsem si oproti ní zaplatil lístek, jde pryč a už neopruzuje. Ještě se na to musím zeptat Kilčáka, co to jsou za čachry, řekl bych, že o něčem podobném vůbec neví.... Všichni vydělali. Vím, že pořadatelé akce nebyli v mínusu, a jsem přesvědčený o tom, že si týpci v klubu díky vypitému chlastu celkem slušně namastili kapsu. Navíc vůbec s takovou návštěvností nepočítali. Kolem půlnoci ještě kdesi rychle ve večerce u Vietnamců, nebo kde, koupili několik beden s Plzní, které pak za slušné prachy prodávali. Čistý kapitalismus, prostě byznys a tak, pohoda. S podobným přístupem nemám problém, obchod je obchod a na něm stojí vývoj lidské civilizace. Týpek z klubu, co to tam vedl, by si měl raději přestat hrát na drsného zmrda, který nechce propagaci klubu a propagaci kapel, ale zároveň chrochtá blahem, když prachy tečou..... Zkrátka by si měl udělat pořádek v bedně o tom, o co mu vlastně jde, a být důsledný v tom,  jakým způsobem  to prosazuje. OK, takový přístup bych bral.

 

Parádní kalba, doufám, že byli všichni spokojení. Já jo, až na tu zbytečnou buzeraci s focením. Ty vole, jako, to je fakt jak u blbých, jsem si připadal jako u nějakých malých děcek někde na pionýrském táboře za komunistického totáče. Ale jinak super akce.

 

lobot2

 

 

lobot3

 

mrtvola © pro punk.cz

 

 

DODATEK:

 

Kytarista z Cripplekorps mi napsal, že nikdo z muzikantů kapely není komunista a že jim vadí, když je tak nazývám. OK, možná jsem se mýlil, ale na některé věci, které mi tu dobu připomínají, jsem prostě alergický.

 

 

oi

 

 


20.8.2011   Rubrika: Články   |   Komentářů: 85   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,4
jde to 2,4
 

Diskuse ke článku - Pivní kůra v BierLandu & Lobotomia v Discentru

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-84
mrtvola ©
mrtvola © - 26.8.2011 19:30

Medvěd: umíš číst? Chtěl jsem fotit klub a kapely, nikoliv lidi. Přesně na to jsem se jich zeptal.

 
Medvěd
Medvěd - 26.8.2011 19:27

mrtvola ©: Co ti na to mám říct ? Když prostě někdo bejt focenej nechce,tak je dobrý ho nefotit.

Ten co ti řekl,že nebudeš fotit,tak ty víš,co to bylo zač ?

 
mrtvola ©
mrtvola © - 26.8.2011 19:18

Medvěd: jo, co se týče diskuzí, tak mi připadá normální, že když mám nějaký názor, tak si za ním stojím a dokáži si ho s jinými diskutujícími obhájit logickými argumenty.

To podle mne není žádné vyvyšování, ale reakce naprosto přirozená....

 
mrtvola ©
mrtvola © - 26.8.2011 19:13

Ty to vnímáš jako píčovinu, mně to připadá jako hustá fízlácká buzerace.

Je snad Discentrum nějaký soukromý klub pro nějakou vybranou klientelu? Není.

Nebo se snad jedná o soukromý podnik, ve kterém si majitel vysloveně nepřeje focení a je to vyvěšené u vstupu? Nejedná.

Je to normální veřejně přístupný rokáč a pořádají se tam koncerty pro veřejnost, na čemž v klubu vydělávají peníze, které jim nesmrdí, jak jsem zjistil. Tak nechápu, proč buzerují lidi ze scény, kteří tam dohasí, zaplatí si lístek, konzumují jejich pivo a přejí si udělat pár fotek pro punkový web.

 
Medvěd
Medvěd - 26.8.2011 18:40

Na druhou stranu si ale třeba stojím za tím,že před rokem 1989,co tak nějak vím,tak tu byl alespoň nějakej pořádek a né jako dnes,kde celá naše republika je jeden velkej bordel.

 
Medvěd
Medvěd - 26.8.2011 18:38

mrtvola ©: Nepovišuj se.Nemáš to zapotřebí - nebo snad ano ? Je to asi tak,jak jsem říkal."Já mám pravdu a vy kecáte." Kdybych byl takovej "fajnovka" jako ty,kterýho se i píčovina dotkne,tak by spíš to tvé pojednání o ovci pasovalo na tebe a já bych byl ten orel... Mašíny a jim podobný exoty mám těžce na háku a je mi jedno,kdo a co byli a čím se "proslavili" - ty mě neživěj.Stejně tak mě neživí minulost,ba naopak,jsem živ z přítomnosti.

Nic ve zlém,ale kdyby jsi punk.cz vlastnil,tak by tady byl tak chrpa,Kilčo a to by bylo asi tak všechno,páč s těmi ty si rozumíš...smajlik - 1Komunisto!smajlik - 1smajlik - 14

 
mrtvola ©
mrtvola © - 26.8.2011 18:15

Rybička: mám to bohužel trochu z cesty smajlik - 2

 
mrtvola ©
mrtvola © - 26.8.2011 18:10

Berny: sadistické vrahy, to snad ne. Jednali jako každé speciální vojenské komando v boji s nepřítelem. Víš o tom všem vůbec něco podrobnějšího? O té době, o počátku diktatury proletariátu a lividacích třídního nepřítele v lágrech a podobně?

Pro orla je svoboda vším a je rozhodnut pro ni udělat vše. Pro ovci nic neznamená, jde jí jen o to, aby se měla relativně dobře za každé situace. Možná patříš k ovcím.....

 
Rybička
Rybička - 26.8.2011 14:08

Mrtvolo: přijeď do Liberce, budem fotit spolu, ju? je to tu stejnésmajlik - 6

 
Berny
Berny - 26.8.2011 13:38

mrtvola: to si teda dost protiřečíš, když ctíš svobodu jednotlivce a uznáváš za hrdiny sadistický vrahy? to teda nechápu... co to je za hrdiny, obyčejný hovada to jsou, nic proti komunismu neudělali, akorát pozabíjeli pár lidí a zapálili nějaký stohy, u mě to jsou SRÁČI a je HNUS, že naše vláda je vyznamenává.smajlik - 6

 
mrtvola ©
mrtvola © - 25.8.2011 21:30

Medvěd: jo, ještě aby ti to bylo úplně jasné. Jsem zastáncem svobody slova a nelíbí se mi, když je někdo soudně trestaný za to, že jen řekl nějaký svůj názor bez toho, aby přikročil k činu. To znamená, že respektuji svobodu názoru komoušů, nácků, fašounů, anarchistů, rasistů, xenofobů a podobně, přestože s těmi názory třeba bytostně nesouhlasím.

Vychází Marxovy spisy, vychází knihy nejrůznějších revolucionářů, proč by nemohl vycházet Hitlerův Mein kampf? Komouši jsou legální, proč by neměli být legální nácci a fašouni....

Jenomže web punk.cz není můj web, nevlastním ho, jsem pouze jeden z redaktorů. Takže se starám o to, aby mohl nadále fungovat a neměl problémy. Prostě ten systém je u nás a nejen u nás nastavený tak, že nedodržování politické korektnosti, která mě jako fanatika svobody opravdu sere, se ti nemusí vyplatit....

Toť vše.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 25.8.2011 19:44

Medvěd: já oproti nim pouze v diskuzích a článcích obhajuji svůj názor a u toho to končí. Chápal bych, že ti vadí skutečnost, že má někdo jiný názor, než ty. Ale srovnávat to s nějakými zákazy jako v totalitě ( kámoše Gorana Linda ze švédské hc úderky SOD sebrali rumunští fízlové za to, že si za komunismu v Rumunsku vyfotil nádraží....), tak to podle mne přeháníš a dost mne to uráží.

Jsem fanatikem svobody a vzhledem k tomu, že se považuji za tradičního liberála, je pro mne svoboda jednotlivce tou nejvyšší lidskou hodnotou.

Proto třeba považuji bratry Mašíny za hrdiny, - - - - -- mimo jiné.

 
Medvěd
Medvěd - 25.8.2011 19:24

mrtvola ©: V tom,že si tak jako oni vedeš tu svoj jedinou pravdu,přes kterou prostě vlak nejede...

 
mrtvola ©
mrtvola © - 25.8.2011 19:12

Medvěd: ti snad zakazuju, abys něco fotil? Fakt nechápu, v čem jsem stejný jako ti přiblblí revolucionáři......

Pokud to tedy není to, že osobně dohlížím na to, aby tady na punk.cz nevycházely žádné články podporujiící totalitní ideologie jako národní socialismus, fašismus, komunismus a podobně, či rasismus a xenofobii. Prostě všechno, co spadá pod:

Trestní zákon

§ 198a

Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod

(1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, etnické skupině, rase, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

(2) Stejně bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání činu uvedeného v odstavci 1.

(3) Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta bude pachatel potrestán,

a. spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem, nebo

b. účastní-li se aktivně činnosti skupin, organizací nebo sdružení, které hlásají diskriminaci, násilí nebo rasovou, etnickou nebo náboženskou nenávist.

- - - - - - - - - - - - --

Za to bys na mě měl být hrdý, ty moulo :-))))

 
Medvěd
Medvěd - 25.8.2011 17:27

mrtvola © - 24.8.2011 21:36

To je to samě,jako to děláš ty s tím tvojim liberalismem a podobnejma srágorama,co se tady do nás snažíš tlačit....smajlik - 1

 
...
... - 25.8.2011 8:07

Kilčo: Hehe to jo, budu si na to svý občasný rádoby focení vyrábět kartičky:D
Je fakt,že ty inkogníto maníci jsou asi jediný, komu to vadí, ale nemaj mi padat do záběrusmajlik - 1

 
mrtvola ©
mrtvola © - 24.8.2011 22:18

Kilčo: hele, teď mě napadlo, vzhledem k tomu množství taxíků, co od Discentra odvážely "rebely" domů k rodičům, že se jen prostě stydí za to, aby je někdo nepoznal a nedělal si z nich pak prdel, nebo se neocitli v Blesku styl viděli jsme zpařenou Margeritu Paroubkovou na letošním Czechteku :-))))

 
Kilčo
Kilčo - 24.8.2011 21:40

mrtvola ©: a já taky smajlik - 14

 
mrtvola ©
mrtvola © - 24.8.2011 21:36

Jako, fakt nechápu, proč to ti levičáci mezi sebou tak hrotí (myslím tím nácky a nejrůznější druhy komoušů), a otravují život pohodovým týpkům jako jsem třeba já smajlik - 10 smajlik - 14

 
Kilčo
Kilčo - 24.8.2011 21:20

Jelly.: tak to jsi byla ty s tou plastikovou kartičkou. Těm kapelám nevadí že je fotíš, ale lidi co na ně chodí nechtějí být focení. Když už je náhodou vezmeš, musíš jim rozmazat ksichty. No nemusíš, oni to ale chtějí. Tak na jejich akce nelezu a je klid. Ať se tam třeba poserou.

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-84