CO PANKÁČ,TO SORTA...

 

EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

  Co to vlastně EMO je? Emocionální styl založenej na extrémní přecitlivělosti a snahou spasit zlo? Nikde na internetu sem nenašla žádnej pořádnej článek, jenž by vyjádřil duchaplně a obdivně podstatu ema... Nechci urážet ty, kteří tvoří EMO hudbu, protože už jsem PÁR EMO kapel (a dobrejch kapel) slyšela.. Nicméně si dnes vezmu na mušku rádoby 'teplý' kretény, co si nasmaží patku přes oko, napíchnou truchlící placku, oblečou se dle poslední EMO módy, namalujou si oči styl brečím a litujou sami sebe, že na tom světě je vše tak strašně nespravedliví. Buďme všichni emo, podřezejme si žíli, brečme nad každou situací, nafoukejme si patky a tvařme se, že tím spasíme svět (že by hippies?). Pusťme si smutnou písničku, truchleme nad sebou jak je na nás svět zlej a doufejme že nás ušetří naší ubrečeností... Ale pozor, hlavní je brečet nahlas ať to každej vidí. Je toto podstata EMA? Vypadá to, že jo.

Proto se ptám všech "zaběhlých" emařů - CO TO JE? Absolutně nechápu smysl, tohohle stylu. S tím, že si pustíte smutnou písničku ležíte na posteli a truchlíte sami nad sebou, jak je na vás ten svět zlej, nic nezmůžete. Nedávno jsem viděla na internetu pochybnej článek o Emu. Myslela jsem, že se hanbou propadnu, když jsem ho četla. To samý různý příspěvky rozmazlených dětiček, který už neví co mají dělat a tak chtěj světu dokázat svými extrémními city, že se taky dokážou pořezat. Většina z nich si stěžuje na všechno kolem co se tu děje, ale hovno dělají. Dejme tomu Vivisekce...Koukám na internet, na spoustu emo stránek. Povídám si s emo holkama i klukama. Vadí jim vivisekce, týrání zvířat, komerce - sere vás to ale nic pro to neděláte.... Navíc posloucháte komerční EMO kapely a zároveň je kritizujete, prostě protiřeč.....

Vždyť dnešní kosmetika se taky testuje na zvířatech! Tak drsný emo hochu, zabreč si, rozmaž řasenku na tvých očích a zakřič: "Stop vivisekci zvířat"! Proč jen truchlit nad něčím a hovno dělat? Nemá to smysl... Vysmívám se všem takovým.

 

Myslíte, že extrémní citlivostí a lezení do prdele módním trendům zachráníte svět? Tak o čem teda je to EMO?

 

Tak do mě vy všeznalí pankáči co svou chytrostí přesahujete znalosti Einsteina. Zkritizujte mě, doufám že si někdo uvědomil že je to provokace a buzerace. Poblít poblít... Nechtěli sme urazit skutečný gaye, nic proti nim nemáme. Bejt gay a vypadat tak je rozdíl :)

 

Věta závěrem : EMOuš IS FAKT BLE

Autoři: Gaunerka + něco Špína

 

Jak být správný EMO?? Kdo to nepochopil, tak je to stejná výborná recense a prdel..

 


13.3.2007   Rubrika: Články   |   Komentářů: 1625   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,4
jde to 2,4
 

Diskuse ke článku - EMO EMO EMO? já tak rád EMO!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana
Kubaz
Kubaz - 31.7.2007 23:44

Jinak jsem myslel kapely Džufa, Ab-Normal, prostě olomoucký punkáče :)

 
Kubaz
Kubaz - 31.7.2007 23:33

ještě od nějaký pěkný slečny smajlik - 16

 
Kubaz
Kubaz - 31.7.2007 23:32

Ach jo já už se na ty diskuze tady na to vyseru kurva to fakt nemá cenu tady o něčem kecat všichni maj tendence se jenom hádat. Psal jsem že je jedno jestli máš postavený čiro nebo ne, a když má někdo po ruce lak tak proč si ho nenechat postavit, ne? smajlik - 16

 
Mišak
Mišak - 31.7.2007 22:08

Kubaz...a můžu se zeptat, kterých muzikantů se konkrétně držíš, kdžy je to an tej úrovni...:-) nemyslim ve zlem, jen mě to zajímá, jaký kapelky...jinak když říkáš, že si lidi hoděj jen na koncerty drsný ohozy a jinak jsou jiný, tak proč ty musíš to číro nutně taky mít na tom koncertě hm? že ti ho tam musej stavět....? to jen tak nu. jinak souhlas s energii!!! naprostý souhlas se všim. Proto sem couvnul od toho já i kdysi kapela.

 
Kubaz
Kubaz - 31.7.2007 20:51

Je to pravda s tim mícháním se všeho do kupy a u hodně lidí je to taky hlavně o póze a o tom jak si myslí že jsou strašně drsní. Mě staví čiro lidi až na konciku tak do zrcadla moc nečumim, stejně je to jedno, jestli je postavený nebo ne. Jinak dost lidí by se dalo říct že je takovejch ,,weekend" punk, na konciky postaví čiro, ohodí se řeťezama a jinak jdou mezi lidi jak maminčení mazlíčci aby je ostatní přijali a bavili se s něma protože když budou jiní tak je odvrhnou. To s těma machírkama je taky pravda, částečně ale jsou i fajn lidi co si na nic nehrajou, těch se držim a většinou je s nima prdel. Asi to bude tim že se hlavně snažim držet punkáčů muzikantů takže je to na úrovni smajlik - 16

 
energie G
energie G - 31.7.2007 19:43

Kubaz: no tak to se musíš zeptat starších punks, já jsem se před patnácti lety tak možná chystal do první třídy ale o punku jsem neměl ani šajn...ale před osmi lety se řešila předevšim muzika a to v dobrym slova smyslu, vyměňování vynilů, kazet atd a ne řešit emo, hiphop nebo Blink 182, jo maximálně pár týpků nadávalo na Offspringy ale to byla jen hrstka, která neměla roupama co dělat...já jsem si přisedl jako malej třináctiletej smrad mezi partu dvacátníků a nechoval se jak namachrovaná píča ale učil jsem se odstarších a to nejen hudebních znalostí ale i smajlik - 14 nebo smajlik - 15smajlik - 5...taky mnou pár skupinek tehdy prhodalo ale to je tak vždycky, navíc ve třinácti se neni čemu divit...na akce jsme se domlouvali rovnou na koncertě protože mobil pomalu nikdo neměl ale na tu akci většinou každej dorazil a ne jako teď že polovina lidí se ti na to vysere a neni ani schopná napsat že dorazí i když má mobil u zadku...ty vztahy prostě byly jiný, většinou lepší ale nebyla to zásada, taky se našli idioti i tenkrát, to zase jo....jde o to že když tenkrát někdo machroval nad ostatní, nikdo ho nepřijal a nakonec se naučil chovat se normálně a ne jak dnes když jdu na koncert a tam samej mladej namachrovanej idiot kterej si myslí že když má číro že je největší punk pod slunce, zase to neni zásada ale těch smradů je čimdál víc a navíc tim že jich je větší procento a kvalita punku tak upadá...navíc se to ještě míchá všechno dohromady, satanisti, skinheadi, hippies a já nevim co ještě a pak vznikaj další konflikty...prostě tomu chybí ta stará pivní atmosféra kdy se jednalo předevšim o prdel a ne jak dnes kdy je každej tak napjatej a dívá se do zrcadla jestli mu někde nepadá vlas z číra...:)

 
Kubaz
Kubaz - 31.7.2007 19:02

Energie G: No tak to máš pravdu. Mě jsou emaři celkem ukradení, ať už to byla dobrá hudba, nebo je to komerce, ať si dělaj co chcou, každej je nějakej. A co se týče těchto stránek, jsou fajn ale nějaký články jsou docela trapný a autoři by se měli samy nad sebou zamyslet. Ale spíš by mě zajímalo jak to chodilo před 15 rokama na koncertech jak jsi psal že už to není ono. Chceme s klukama z kapely psát zina a tak sháním náměty, články, diskuze...

 
energie G
energie G - 31.7.2007 17:55

Kubaz: už jsem to zde jednou psal, neřešily se píčoviny typu emo...

 
Kubaz
Kubaz - 31.7.2007 17:40

Ale tak to by mě zajímalo, o tom se dá strhnout zajímavá diskuze. Energie G: jakej vidíš zásadní rozdíl mezi dnešníma punkx a před 15 lety? Jak to tehdy probíhalo?

 
Mišak
Mišak - 31.7.2007 16:00

energie G....ok jajajajaja :-)
jooo pro každýho je cool a super na pokec něco jinýho no...já souhlasim s energii a to v tom špatnym slova smyslu jeho příspěvku. za starých čas oi oi to bolo lepší s maldými punx. ještě, že jsem od toho aktivně utekl..:-)

 
energie G
energie G - 31.7.2007 9:46

Mišak: Zóna A smajlik - 14
pro anonymy: já chodim na punkový koncerty osm let pravidelně a můžu říct jenom to že dnešní punks od třinácti do osmnácti let jsou úplně jiní než jsme byli my tehdy ale zase je to dáno dobou no smajlik - 2 :)

 
Mišak
Mišak - 30.7.2007 23:39

anonym 22:29 hm hm, myslim si opak, ale to je jedno.
energie G ...zlý zlý, ale ostatní su ještě horší, zlý zlý, ale lepší ako vy...:-) znáš ne? .-)

 
energie G
energie G - 30.7.2007 21:46

Anonym: jj ta drsnost mě sere nejvíc, každej se snaží bejt lepší než ten druhej a povyšovat se nad nim nebo ho kritizovat ale sami nejsou lepší než ti ostatní...

 
energie G
energie G - 30.7.2007 17:12

nezávidim dnešnim čtrnáctiletejm, ještě že my jsme před lety takový píčoviny neřešily, šli jsme do hospody nebo na koncert a kecali o muzice a jak nám tehdy bylo smajlik - 14

 
Riko442
Riko442 - 29.7.2007 19:58

Stitch: to poznam

 
Stitch
Stitch - 29.7.2007 18:32

s timhle článkem souhlasim emo je pro bohatý rozmazlený uplakaný holčičky ale mě příde taky blbost dělit lidi podle věku protože já nevim myslim že sem sama sebou punk se mi líbí a nehraju si na nic jen se mezi všechny ty punkáče nedostanu protože sem pro ně malá holka a všichni si myslíte že o tom nic nevim možná že ne ale jestli chcete aby punk neumřel tak byste to mě a i těm všem co maj o punk zájem měly vysvětlit a ne na ně(nás?) nadávat já bych třeba chtěla poznat nový lidi se kterejma bych mohla jezdit na festivaly a tak ale mam to blbý když mi je jen 14smajlik - 6

 
Toj
Toj - 27.7.2007 16:29

On to psal ve svym prispevku: ttp://xchat.cz/buflo - jeho profil. Kdyz se na to kouknes, tak ti je jasny, ze se tenhle clovek nemuze brat vazne.

 
Toj
Toj - 27.7.2007 14:55

Anonym - 26.7.2007 0:05: LOL. Fakt po precteni a projeti tveho profilu 5 minutovy zachvat smichu. Boze muj ty jsi chudak, to snad neni mozny. Vis ono tolik nezalezi na tom, kdo co je, ale jak k tomu pristupuje. A kdyz koukam na tebe, tak se nicim nelisis od tech, co kritizujes. Jsi stejna umela a smesna postavicka, jako vidis v tech Emarich. Jsi obleceny do kuzi a hrajes si na satanistu. Mas profil vyzdobeny latinskymi napisy o Satanovy.

Cim se lisis ty od toho, co kritizujes?! Jediny duvod proc tvuj smesny satanismus je lepsi nez emo? Jsi chudak stylizujes do urcite pozy, ktera te nuti myslet si, ze si necim lepsim, dava ti pocit zarazeni a ty takhle zvladas svou pubertalni zmatenost. Je jedno jestli clovek vybere pseudosatanismus, emo, metal, nebo treba punk. Na ty tvoji urovni je to jenom smesna hra a potreba vlastni sebestylizace do neceho...

Je ti 16 a ver, ze opravdu nerad soudim lidi podle veku. Znam spoustu i mladsich lidi, kteri jsou inteligentni a maji nadhled. Ale u tebe je to ocividne puberta. Bezduvodny a hloupy vztek vuci necemu, cemu nerozumis. Vis, co je vtipny? Tys nepouzil ani jediny rozumny argument. Jenom nadavas a jsi extreme vulgarni. To odrazi tvoji omezenost a hloupost.

Jinak tahle veta vejde do dejin: "snadné, vemte obrázek gothic, vyměňtě krásnou satanistku za hnusno EMOpíču". Krasnou satanistku za hnusnou emo picu. LOL

 
Mišak
Mišak - 26.7.2007 16:13

ubohej ANONYM....tobě je kolik? moc ne vid....
ty mě znáš? ty znáš kluky z emo kapel? Ty chodíš na emocorový koncerty? ty znáš lidi co mají rádi emo a neni jim 16,17? ty víš co se mi líbí a co s emi nelíbí? nic nic nic vid? :-)))) ahaaa, mindráček se projevuje na netíku vid hošánku? LOL

 
Riko442
Riko442 - 26.7.2007 13:41

super priklad konfliktov ktore vznikaju tym ze niekto vie o niecom hovnosmajlik - 10
dalej prikald ludskej stupidity a trapnosti. anonym 0:05 .. myslim ze lames rekordysmajlik - 16. .takze takto emo v pohode-ale ti dnesni emovia.. su obycajnu ludia ktori nemali styl a chceli mat styl..preto su emo lebo je to in

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana