PUNKS NOT DEAD!

PUNKS NOT DEAD!

Až legendy umřou, kdo nás tu bude svojí zábavou "obšt'astňovat"? Naše hnutí ty nástupce narozdíl od nich má!!!!!

No, kdopak to bude, až to Helenka Vondráčků, Karlik Gottů, Lucinka Bílá, Eva Pilarová, Hanča Hegerová a jiné dlouholeté stálice naší populární scény zabalej a začnou si konečně ve věku asi 120 let vychutnávat ty zasloužené pocity oddechu a klidu po vyčerpávající a poctivé práci?

 

graffiti1

To by mě docela zajímalo a i mně to tak trochu vrtá hlavou, kdo půjde v jejich stopách a bude náš národ bavit v různej estrádách, galavečerech, Silvestrech atd... Né, že bych byl nějakej pravidelnej pozorovatel téhle scény, to ani né. Ale když se náhodou kouknu, tak nějak vidím, že v těchto pořadech jsou pořád titéž a samí lidé, bez kterých by to prostě nešlo!!! Kde je nadějná mladá krev, která půjde v jejich šlépjejích a naváže tak na jejich odchody a převezme tu štafetu a bude i nadále ve stejné kvalitě obšt'astňovat diváky v sálech a u televizních přijímačů? No tak, kde je ta mladá krev? Kde jsou ti nástupci těchto legend, které po desetiletí prezentovaly a některé stále prezentují naši zem? Nemůžu si pomoci, ale jak tak koukám, nevidím skoro nikde nic! Co ale vidím, tak je kvantita mladejch "umělců", kteří se jak blesk z čistého nebe někde "blejsknou", chvilku jsou "na výsluní" a tak jak rychle přišli, tak i rychle odešli do dávných časů zapomnění!!! Jakto, že to tak bylo a stále je??? Že by právě ta kvalita chyběla? Asi ano. Ono, ruku na srdce. Nahradit Got'áka či Vondráčkovou, to je velkej špás a člověk by asi něco měl umět, aby ty předchozí bohy alespoň z poloviny nahradil, vo tom ani popel :-)

Ale ted' opravdu k tomu,o čem chci vlastně psát. Chci psát o tom, že narozdíl od populární scény, která každým rokem ztrácí kvalitu a kterou ve velké míře nahrazuje kvantita, my ty nástupce máme!!! My máme nové nástupce třeba v podobě kapel, či samostatných umělců, co dokáží ty legendy v našem hnutí plně zastoupit a dál ve stejné kvalitě (a kolikrát i v daleko větší !), pokračovat a nadále podporovat a držet to naše hnutí na parádní úrovni. My máme právě ty kapely, které dokážou nahradit například dnes již legendární Visáče, HNF, Plexis, F.P.B., Šanov, Extempore a spousty dalších bandů, které tu v dobách, kdy tu pevnou rukou vládl bolševik, tvrdily muziku, a bez kterých by tohle hnutí ani u nás nezačalo existovat! A to je právě perfektní!!! Naše hnutí pořád dokáže nabídnou nové a nové kapely, umělce atd. Jen s tím rozdílem, že o proti těm dnešním maškarám, co jsou v televizích, rádiích a já nevím, kde všude, tak oni umí!!! Proto mě třeba trochu zarazil, no spíš pobavil a tak trochu i zamrzel článek kolegy z redakce, který nese název "Proč je punk mrtvej?"

 

graffiti3

Nehodlám mu jeho osobní názor vyvracet, však na něj má právo a i s ním v některých věcech, co jsou tam uvedené, souhlasím!!! Ale! Právě třeba díky tomu, že my máme pořád stejně kvalitní kapely (a jak jsem psal, tak některé dnes mnohokrát kvalitnější) jako v začátcích, tak tenhle styl nikdy neumřel a doufám, že tak to bude i nadále!!! Zatím co Helence na jejím plastickým ksichtě skáčou další a další vrásky a Karel nenávratně prohrává boj s prostatou, tak v našem hnutí vznikají další a další squadry, které jsou 100% odhodlány navazovat a podporovat tohle hnutí!!! To je na tom to krásný a je to jedna z mnoha věcí kuli kterým si myslím, že tvrzení "Punk is dead!" je mylné!!! Jen třeba, kdyby nebylo punx, tak například demonstrace proti čemukoliv, co punk odsuzuje a proti čemu bojuje (nacizmus, práva zvířat, globalizace, maloměšt'áctví a plno dalších věcí), by neměly takovou sílu, odezvu a hlavně zastoupení. Proto taky Punk¨s not dead!!! Je možný a asi je to i pravda, že třeba po tý formě pouličních protestů, kde, když se něco dělo, tak tam okamžitě naběhla banda punků a začla tam dělat vyrvál, to už nemá takovou sílu, to bych řekl, že docela upadlo. Upadlo, ale pořád to, ač už né v takové míře jako dříve, žije a punx a vůbec celkově lidé z tohodle hnutí, do kterého spadá například (HC, Ska, Oi!, Grunge, Crust, Techno atd.), do těch ulic jsou ještě pořád schopný vyrazit a dát pěkně od plic všem těm mrdkám najevo, že s tím a nebo s támhletím nesouhlasí!!!

Nevím jak vy, ale já třeba nikdy neviděl příznivce disca, popu a jiný podobný sračky někde za něco demonstrovat a vůbec se celkově jako naše hnutí angažovat. Jo, snad ještě tak ty mítingy, co během nich létaly vejce na soudruhy z ČSSD :-))) Ale tím to tak končí!!! Těch věcí, jak jsem již psal, je daleko více. Například vydávání různých tiskovin, pořádání koncertů všelijakých hudebních žánrů, co tenhle styl zahrnuje, vydávání hudebních nosičů. DIY a vůbec celkově životní postoj a tak, schopnost se od ostatních odlišovat, celková volnost a plno dalšího, co značí to, že ten punk prostě neustále žije!

Naše hnutí prostě mrtvý nebylo, není a nikdy nebude!!! Zatím, co všechno kolem upadá, my jsme pořád stejní!!!!!!

PUNK´S NOT DEAD!!!! Medvěd


13.6.2009   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 106   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,1
PUNK 1,1
 

Diskuse ke článku - PUNKS NOT DEAD!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-106
Squat_the_world
Squat_the_world - 14.6.2009 19:46

mrtvola: já teda radši chodím do pizzérky, nebo ke krišňákům, tam vařej dobřesmajlik - 1

 
mrtvola ©
mrtvola © - 14.6.2009 19:46

mikesh: nejsem žádný fanatik, děcka stejně nejraději žerou hranolky s kečupem a klobásou, nebo barbecue....... :-((((((

Přece je kvůli tomu nevyhážu z balkónu, - - -- ne?

 
Squat_the_world
Squat_the_world - 14.6.2009 19:45

LOVE AND HATE! :DDDsmajlik - 10

 
mrtvola ©
mrtvola © - 14.6.2009 19:41

Hele, chlapi, je to tak, věřte mrtvole ze Strasbourgu. Levnější je tady jen doner kebab u Turků, ale tam zase nejsou ty dětské koutky a wi-fi...

 
Medvěd
Medvěd - 14.6.2009 19:41

Houda: To jsou pouze rychlokvašky,které vyletí a stejnou ryclostí spadnou.... tak jako Alex :-))))))

 
Houda?
Houda? - 14.6.2009 19:38

to vypada na lasku s velkym L :-))

 
Medvěd
Medvěd - 14.6.2009 19:36

Lord.Alex: MILUJU TĚ !!!!!!!!!smajlik - 18

 
Squat_the_world
Squat_the_world - 14.6.2009 19:17

Lord.Alex: masově úspěšný může těžko něco bejt, je tady spousta směrů a stylů, některé u nás poslouchá třeba jen pár desítek lidí, ale zase ty kapely znají i podobní nadšenci různě v Evropě, nebo i mimo ní. Spíš jsem chtěl říct, že je u nás spousta kvalitních a podle mě nedoceněných kapel, namátkou mě teď napadá třeba Lvmen, Lakmé, Lahar, Lycanthrophy, Disney, Sheeva yoga, Kulma, Veto, Ex - lex, Tupak Amaru, Gride, Hibakusha, Say why a táák...smajlik - 3

 
mikesh
mikesh - 14.6.2009 19:03

mrtvola: to je mozny, ale svym detem davat k jidlu tyhle sracky??? to nemyslis vazne?

 
Houda?
Houda? - 14.6.2009 18:35

mrtvola: hale tak to fakt nevim jestli je to pro rodinu levnejsi???.....a prece tu pak nejsou jen restaurace...treba v praze v globusu v cakovicich je tam takova..hmm.. jidelna samoobsluha(bejva to i v ikee a tak) kde za jednu porci jidla+ piti(piti- bezednej kelimek) zaplatis cca 70kc.....akorat tam neni to wi-fi

 
mrtvola ©
mrtvola © - 14.6.2009 18:21

Tydle kšefty jako KFC, Mc Donald a tak jsou dělané pro rodiny s dětmi. Jednak je to levnější, než kdybyste šli s celou rodinou do restaurace, no a potom tam nemusíte pořád sledovat divoké potomky, kteří všechno převrací a běhají po stropě, páč je tam takových podobných elementů celá hromada. Navíc si mohou hrát v těch jejich dětských koutcích. Další výhodou je skutečnost, že je tam často wi-fi...

Jako, když občas zajdem s rodinou do restaurace, tak to jsou nervy. Pořád je musím hlídat a napomínat ať nekřičí, zůstanou u stolu, neběhají v okolí a tak.... Prostě se nenažeru v klidu a pohodě, - - - - -- velký stres :-(

Děcka vydrží v klidu tak asi dvacet minut, pak to začíná hořet :-)))))



 
Houda?
Houda? - 14.6.2009 17:57

a o tom jestli punk je mrtvej ci neni....moc to hrotite...i kdyby tu byl jen jedinej punker nebo clovek co se punkerem cejti bejt tak prece PUNKS NOT DEAD

 
Houda?
Houda? - 14.6.2009 17:54

tak zaprvi ...myslim ze v dnesni dobe uz nema potrebu mit popova scena zadnyho karla gotta nebo helenku vondracockovou....staci kdyz zas udelaj jednu nebo dve souteze ve stylu SUPER STAR a lidi sou spokojeni!!...zadruhy...myslim ze by se tu dalo najit par jmen ktery dnesni spolecnost bude zrat...neco jako Ewa Farna, Petr Bende a tak....

jo a jinak s tim KFC...taky sem v nem nedavno sedel zral predrazeny kure s hranolka a premejslel proc tam ty lidi (vcetne me) chodej.....

 
23punky23
23punky23 - 14.6.2009 17:10

hele visači jsou jako nesmrtelný a za tím si budu stat dokud mi porostou vlasy smajlik - 14smajlik - 14 jasny že jsou tu new kapelky ktery za to stojí .. ALE i ztech starších se me líbí neco víc než to new asi to je tím že to bylo i kvuli tomuže to to prakticky děla pod rouškou zakona bylo v tom víc adrenalinu tot muj nazor a kdo dokáže tak fajne spivat jako Konýk ze zony tak je u me frajer punk je byl a všechno přežije i všechny smajlik - 1 Komu smrdí punk přejedeho tank smajlik - 14smajlik - 14

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 14.6.2009 16:56

Squat:no ty ani nemusíš, Medvěd to psal. Ale klidně mužeš, ovšem ber v potaz ne co se ti líbí, ale co má potenciál vydržet a bejt masově uspěšný v tejto kultuře...

 
Squat_the_world
Squat_the_world - 14.6.2009 16:41

Lord.Alex: tak pozdě už by se jíst nemělo, pak z toho máš špatný zažívání a logicky špatnou náladu, což se odráží i na tomhle fóru:)) btw., co se týče těch českých kapel, mám ti nějaký vyjmenovat?smajlik - 1

 
mikesh
mikesh - 14.6.2009 16:17

Lord.Alex: ja o tobe nic nepsal, si zer co chces kde chces prosimte :-)

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 14.6.2009 15:59

FuckingSid:já vám to vnímání neberu, jen se občas zeptám an něco a odpověd už nedostanu, takže tak...Víš jsem naučenej debatovat a debatu podkládat věcně a ne frázovitě.

Medvěd:no když tady píšeš, jak scéna neupadá a jak jsou zde další kapely co půjdou ve stopách těhle legend, tak se ptám jaký že to jsou, co maj takový ambice...asi teda neznáš žádnou, stejně jak já. Krom těch 3.
takže ono to s tim "not dead" asi neni tak horký. -)
Jo a jinak ano, dělám to přesně tak a sem spokojenej:-) nevim jak to děláš ty..myslel sem, že taky chodíš do práce a po večerech a víkendu se vyblbneš...nebo se pletu? Neee ty to děláš jinak prostě:-))) když dva dělaj totéž, neni to totéž, ty to děláš stejně jak já, ale ty to nemáš rád a já jo:-)) vo tom to je.-)
mikesh:kde se mám na andělu o půlnoci jinde najíst, znáš něco??? Já tam teda ne, tak kdžy mám hlad, jdu LOGICKY tam, kde mi uvaří, nebo prostě dají najíst. CO je na tom kuwa???????????????

 
Paetr
Paetr - 14.6.2009 14:53

mikesh: Tady totiž za to jídlo nastavili takovou sazbu, že tam chudina chodit nemůže. A za tu cenu tam chodí lidi na obědy a tak (já tam párkrát vstoupil, ale nikdy si nic nedal) a berou to jako luxus, a když tam nedejbože něco nastaví levněji, tak jsou lidi celí nadšení jak se jim to vyplatí. Příklad je třeba bezedný kelímek, pár známých si pochvaluje, jak je to "levný" a můžou vypít kolik chtějí, ale nedošlo jim, že kdekoliv jinde se napijí levnějc. Mohl jsem tam teď pracovat a přesvědčit se, ale bohužel jdu za chvíli na artrózu kolene, takže z toho nic nebude (a tak celkově z léta). Kamarád chvíli brigádil v McDonalds, tak jsem si o tomhle dost vyslechl :-)

 
fuckingSID
fuckingSID - 14.6.2009 14:26

mikesh: Ono to pro chudinu moc neni. Tetka byla asi 6let v americe a přesně na tohle sem se jí ptal a říkala že kdyby měla jíst převážně takhle po fastfoodech tak si skoro nic nevydělá. Pořád se všude vyplatí si věci vařit. Jinak s tebou naprosto souhlasimsmajlik - 5smajlik - 5

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-106